mytilene Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Εγώ πάντως ΔΕΝ το κόβω για Ραφήνα....Θα δούμε:rolleyes:
coyote Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του www.ellinikiaktoploia.net, το πλοίο ναυλώθηκε από την ΝΕΛ για δρομολόγια απο Θεσ/κη προς Σποράδες,καθώς επίσης αναφέρει πως το πλοιό περιμένει να φορέσει τα χρώματα της νέας του εταιρίας
rafina-lines Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 (edited) Τι??? Καλά μόλις το βάψανε, το καλοπίσανε, έγραψαν τη νέα του εταιρία, κλπ, κλπ, και τώρα φεύγει για Θεσσαλονίκη και Σποράδες?? Τότε ποιος ο λόγος να ξοδευτεί τόση μπογιά, να πληρωθούν τόσοι άνθρωποι να το βάψουν, να σκεφτούν κάποιοι άλλοι φυσικά ένα σχέδιο να βαφτεί... Μα τι γίνεται τέλος πάντων... Πόσα καράβια θα ναυλώσει πια αυτή η ΝΕΛ?? Edited June 12, 2010 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Μέχρι το Σάββατο πρωί έγραφε στη πλώρη το Mycat με κόκκινα γράμματα και το Μαικατ στη πρύμη στα ελληνικά. Από χθες το απόγευμα έχει σβηστεί το όνομα στη πρύμη και στη πλώρη:confused:!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 (edited) Θέλουν να ταλαιπωρούν τον κόσμο και δεν εγκρίνουν τα δρομολόγια ; Και η hsw που τα είδε τα 2 πλοία τον χειμώνα ; Στις Σποράδες ... Περιμένει τόσος Κοσμος κυρίως το δρομολόγιο Απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ... Επόμενο ΣΑΣ ποτέ ; Μην ανησυχείται και μη μου στεναχωριέστε, όλα γίνονται σε τούτο τον ευλογημένο τόπο. ΥΓ Τα 1.150 ΙΧ που θα τα βάζει? Θεσσαλονίκη - Επανεξετάζεται η αίτηση δρομολόγησης ενός επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου για τα νησιά των ΣποράδωνΜέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επανεξεταστεί, από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στην Αθήνα, η πρόταση της Nel Lines για τη δρομολόγηση του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «Αλκυόνη» στη γραμμή Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο και Βόλο, δύο φορές την εβδομάδα και για το χρονικό διάστημα από την 1η Ιουλίου και μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Το πλοίο, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος της εταιρίας Λύσανδρος Τσιλίδης, έχει 1.100 θέσεις επιβατών και 1.150 ΙΧ αυτοκινήτων. Πρόθεση της επιχείρησης - πρόσθεσε - είναι η διατήρηση της γραμμής και τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε οι Βορειοελλαδίτες να έχουν τη δυνατότητα να αποδράσουν χωρίς να ταλαιπωρηθούν αλλά και να προβούν σε «μεγάλα έξοδα». Η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται, επίσης άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από ‘κει 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο. Στο μεταξύ, από τις 10 Ιουλίου και μέχρι το τέλος Αυγούστου, το πλοίο «Μυτιλήνη» θα εκτελεί άλλο ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για Λήμνο και Μυτιλήνη, κάθε Σάββατο προς Κυριακή, στη μία μετά τα μεσάνυχτα. Ήδη εκτελούνται τρία ακτοπλοϊκά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Αιγαίου. Συγκεκριμένα, το «Θεόφιλος» κάθε Δευτέρα στις 7 το απόγευμα αναχωρεί για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Βαθύ Σάμου, το «Λίσσος» αποπλέει στη μία μετά μεσάνυχτα της Παρασκευής προς Σάββατο για Λήμνο, Μυτιλήνη και Χίο και το «Διαγόρας», κάθε Παρασκευή στις 8 το βράδυ ξεκινά το «ταξίδι» του για Σιγρί Λέσβου, Χίο, Καρλόβασι Σάμου, Κάλυμνο, Κω και Ρόδο. Πάντως, «μειωμένη έως και 40%, καταγράφεται η έκδοση εισιτηρίων, έναντι της αντίστοιχης περσινής χρονιάς», σύμφωνα με όσα είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο τουριστικός πράκτορας Βλαδίμηρος Καραχαρίσης, που είναι και ο επικεφαλής του τομέα ακτοπλοΐας στο Σωματείο Ναυτιλιακών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, ο κ. Καραχαρίσης επεσήμανε, ωστόσο, πως με το κλείσιμο των σχολείων ενδεχομένως να παρατηρηθεί κάποια κινητικότητα. Πρόσθεσε, όμως, πως η φετινή σεζόν αναμένεται να κλείσει με αρνητικό πρόσημο, δεδομένης της οικονομικής κρίσης. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, χαιρέτισε την κίνηση της Nel Lines για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις βόρειες Σποράδες. Όπως είπε, η πόλη χρειάζεται δρομολόγια και πλοία και ας μην είναι τα πιο σύγχρονα ή τα πιο γρήγορα, αρκεί να εξυπηρετούνται οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής. ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 18.06.10 Edited June 18, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
express skiathos Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Πρέπει να είναι το πρώτο Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ που τα οχήματα είναι περισσότερα από τους επιβάτες.:D Εκτός βέβαια απ αυτό, εγώ έχω μια απορία και στο εξής κομμάτι Η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται, επίσης άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από ‘κει 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο. Σκιάθος-Σκόπελος=45 λεπτά Σκόπελος-Αλόννησος=25 λεπτά 45+25=70 λεπτά μια ώρα και 45 λεπτά (ή 105 λεπτά) θέλει από που για να φτάσει στον Βόλο; Γιατί αν κάνει 35 λεπτά το κομμάτι Σκιάθος-Βόλος, τότε πρέπει να ξεπερνάει και την ταχύτητα του ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ 23 που είναι το ταχύτερο της γραμμής. Επίσης τα 2 δρομολόγια μόνο από Θεσσαλονίκη σημαίνει ότι τα υπόλοιπα θα γίνονται μόνο στο κομμάτι Βόλος-Σποράδες;
gtogias Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Μα αν είναι να πάρει κανείς το αμάξι του, το Θεσσαλονίκη-Βόλος οδικώς είναι πολύ λιγότερο σε χρόνο από αυτόν που χρειάζεται η γατούλα τους. Και μάλλον θέλει και λιγότερο χρήμα. Εκτός αν το κάνει κανείς για κρουαζιέρα
FLYINGCAT5 Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 (edited) Για κοσμο απο και προς τις Σποράδες πιάνει Βόλο ...... απο Θεσσαλονικη οπως ειπες μονο αν θέλει κανεις για κρουαζιέρα Πρέπει να είναι το πρώτο Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ που τα οχήματα είναι περισσότερα από τους επιβάτες.:DΕκτός βέβαια απ αυτό, εγώ έχω μια απορία και στο εξής κομμάτι Σκιάθος-Σκόπελος=45 λεπτά Σκόπελος-Αλόννησος=25 λεπτά 45+25=70 λεπτά μια ώρα και 45 λεπτά (ή 105 λεπτά) θέλει από που για να φτάσει στον Βόλο; Γιατί αν κάνει 35 λεπτά το κομμάτι Σκιάθος-Βόλος, τότε πρέπει να ξεπερνάει και την ταχύτητα του ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ 23 που είναι το ταχύτερο της γραμμής. Επίσης τα 2 δρομολόγια μόνο από Θεσσαλονίκη σημαίνει ότι τα υπόλοιπα θα γίνονται μόνο στο κομμάτι Βόλος-Σποράδες; Λογικά θα εννοεί απο Σκιαθο για Βόλο 1.45' αποκλειεται να κάνει 35 λεπτά .... Edited June 19, 2010 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Ας δούμε τα αποτελέσματα του τελευταίου ΣΑΣ. Υ.Γ: Το My Cat ξαναέγινε Αλκυόνη Περνώντας σήμερα από το πλοίο είδα ότι το πλοίο ξανά απέκτησε το παλιό όνομα του, δηλαδή ΑΛΚΥΟΝΗ. Εφόσον είναι γραμμένο το όνομα στη πρύμη με Ελληνικά φαντάζομαι ότι θα αλλάξει σημαία σύντομα. τους έχει ξεφύγει στη πρύμη ένα κομματάκι που δεν το έχουν βάψει ακόμα. Πλέον αυτό το τμήμα που τους είχε ξεφύγει στη πρύμη είναι βαμμένο μπλε.
rafina-lines Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Βολτούλα στο Σαρωνικό για δοκιμαστικό βγήκε σήμερα το ΑΛΚΥΟΝΑΚΙ μας, και αυτή την ώρα επιστρέφει με ταχύτητα 18 κόμβων. Παίζει με την καρδιά μας μου φαίνεται μετά την απόφαση που πάρθηκε να μην έρθει Ραφήνα...
pantelis2009 Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 (edited) Η αναχώρηση του Αλκυόνη εχθές το πρωΐ για το δοκιμαστικό του, 1,2. Edited June 22, 2010 by proud_ionian
wysiwid Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται, επίσης άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από ‘κει 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο. Νομιζω οτι ολα εχουν λογικη αν κανουμε μια απλη αλλαγη ... ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 3 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 25 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΣΚΟΠΕΛΟ ΣΚΟΠΕΛΟΣ 45 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΣΚΙΑΘΟ ΣΚΙΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΣΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΒΟΛΟ ΠΕΡΣΙ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΤΟ ΕΚΑΝΕ 1.50 ΒΟΛΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Το Αλκυόνη αφού επέστρεψε από το δοκιμαστικό πλέον έδεσε με τη πλώρη να κοιτάει προς το Πέραμα. Η αριστερή πλευρά του πλοίου είναι έτοιμη ενώ στη δεξιά πλευρά πρέπει να γραφεί το όνομα της εταιρείας. Το πλοίο πλέον έχει υψώσει την Ελληνική σημαία.
giorgos_249 Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Βασικά δεν θα πρέπει να βαφτεί ΝΕΛ; Μήπως η ναύλωση χάλασε; Γιατί δεν βλέπω και πολλή κινιτηκότητα, αντίθετα με τα άλλα που ναύλωνε η ΝΕΛ.
coyote Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Η ΝΕΛ πρέπει να ανέλαβε τη διαχείρηση του πλοίου, αλλά μην το δέσετε κόμπο. Επίσης τα σινίαλα δεν έχουν ολοκληρωθει ( η μισή επονυμία και το μισό Μ είναι γκρί ) άρα τίποτα δεν τέλειωσε
kyr1 Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Δημοσιεύει (και γι αυτό) η ελληνική ακτοπλοϊα φωτογραφίες από το εσωτερικό του, επιβεβαιώνοντας παράλληλα τη ναύλωση του και το δρομολόγιο για το οποίο μας ετοιμάζεται...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Η αριστερή πλευρά του πλοίου είναι έτοιμη ενώ στη δεξιά πλευρά πρέπει να γραφεί το όνομα της εταιρείας. Τελικά στην δεξιά πλευρά του πλοίου δεν "πρέπει να γραφτεί το όνομα της εταιρείας" μόνο, αφού όλη η πλευρά ξαναβάφεται από την αρχή. Φαντάζομαι την ίδια τύχη θα έχει και η αριστερή. "Ράβε - ξύλωνε" δηλαδή, ή καλύτερα "βάφε και ξαναβάφε".....
sakoN Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Κρίμα! Μου άρεσε πολύ το προηγούμενο σχέδιο και ήλπιζα να αποφάσιζε η ΝΕΛ να το υιοθετήσει...
polmyt Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Η δεξια πλευρα εχει βαφτει μπλε.Οποιος περασει αυριο μεθαυριο απο κει λογικα θα δει γραμμενο και το NEL LINES. Μα καλα τοσο πολυ δεν τους κανανε τα χρωματα που ειχε το βαπορι και επρεπε να το ξαναβαψουν?Για ναυλωση μιλαμε,δεν το αγορασανε
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now