cpt_hcp Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 (edited) Νέο Πλοίο έρχετε και μαλιστά γιαπωνέζικο ταχύπλοο καταμαράν.Συμφωνα λοιπόν με πληροφορίες το ταχύπλοο HAYABUSA αγοράστηκέ από Ελληνική εταιρία μάλλον συμφερόντων Λελάκη και έρχετε στα νερά μας με το όνομα ALKIONI.Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι το πρώτο ταχύπλοο που ερχετε απο JAPAN. ____________________________________ (1994, ex-Hayabusa) Edited June 18, 2019 by Nick the Greek tag
Earl Granville Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 άκουσα ότι θα είναι εδώ σε κανα δεκαπενθήμερο.Για δρομολόγια δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο απλά το μόνο που ξέρω ότι σίγουρα θα περνάει από Ηράκλειο.
nautikos Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Το πλοιο αυτο ειχε παρει τον τιτλο "Ship of the year" το 1995.Για περισσοτερα: http://www.amd.com.au/vessels/k1500.php
proud_ionian Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 την ειδηση την εχει και το shippax απο 25/2 και το ferrynews παλι απο 25/2. The Japanese fast ferry HAYABUSA has been sold, assumingly to a Greek operator. The 1994-built HAYABUSA can carry 460 passengers and 94 cars, at a speed of 30 knots... απο εκει και η φωτο
john fox Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Χμμμ , Περίεργο σουλούπι ..... άντε καλορίζικο
express skiathos Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Κάτι σε SPEEDRUNNER δηλαδή, όσον αφορά τα νούμερα. Ταχύτητα καλή από τη μια πλευρά, αλλά στενότητα σχετικά με θέματα χωρητικότητας.
Nick the Greek Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Συμφωνα με τις δικες μου πηγες, το πλοιο με σημαια Παναμα, αναχωρησε απο την Ιαπωνια στις 11 Φεβρουαριου, απο το Hong Kong στις 12 Φεβρουαριου, και απο τη Σιγκαπουρη στις 16 του μηνος το πρωι με προορισμο το Κολομπο της Σρι Λανκα. Πραγμα που σημαινει οτι οσονουπω θα το δουμε στα μερη μας. Σαν ιδιοκτητης φερεται η Παναμεζικη εταιρεια Norway Investments.
Neptune Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Παντως απο ομορφια παμε απο το κακο στο χειροτερο... Και που δρομολογειται για να χουμε και καλο ερωτημα;
Stratos Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Αλλά χωρίς πλώρη, όμορφο πλοίο δεν νοείτε! Ενας λόγος που δεν μου αρέσει ο Δ.Σολωμός και η Αικατερίνη Π. Εκτός αν είναι τύπου καταμαράν,αλλά δεν φαίνεται για κάτι τέτειο..
Apostolos Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Πανέμορφο και ώς συνήθως οι γιαπωνέζει κάναν το θαύμα τους. Το χα δεί χρόνια τώρα σε Ποσειδώνια και μου έκανε πολύ εντύπωση του στυλάκι του! Καλά Λελάκης η Λεφάκης? Γιατί εγώ ξέρω πως ο Λεφάκης με τον Αγαπητό πήρε ένα καταμαράν 100 μέτρων...Ειναι αραγέ το ίδιο?
pie Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Τι στολίδι είναι αυτό παναγία μου??? Δεν μπορώ να φανταστώ πού υπάρχει η ανάγκη για δρομολόγηση ταχυπλόου...
wysiwid Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 το jet αυτο πιστευω οτι καθως μεταφέρει 460 επιβατες και 94 αυτοκινητα και εχει ταχυτητα 30Knots το καθιστα ανταγωνιστικο προς τις γραμμες που ειναι ηδη δρομολογημενα τα flying cat 1 flying cat 5&6 ... με το πλεονεκτημα οτι θα εχει παντα γεματο και το γκαραζ οπου και αν ειναι 100% προοριζεται σιγουρα σε συντομη γραμμη οπου θα εκτελει τουλαχιστον 2-3 δρομολόγια την μέρα με λιγα λόγια πιστευω ή σποραδες θα παει ή σαρωνικό.. με το 2ο πιο πιθανο.. αλλα δεν αποκλειω και το πρωτο... θα δουμε
gpan Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Εκτός αν είναι τύπου καταμαράν,αλλά δεν φαίνεται για κάτι τέτειο.. Yes it is!
john fox Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Κάτω απο 100 ΙΧ και κοντά στους 500 επιβάτες ????? Μάλλον για το "ιδανικό" εργαλίο για καμιά αρπαχτή σε αργοσαρωνικό .... 4-5 μήνες το χρόνο ... Μεγάλη σημασία πάντως θα έχει να μάθουμε τί "καίει" .....
LEFTERIS68 Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Ο ILIAS-IKARIA έχει πιο καλές πληροφορίες.Το πλοίο προορίζετε για αφετήριο λιμάνι αυτό του Ηρακλείου με προσέγγιση σίγουρα μετά Σαντορίνη.Από κει και πέρα άγνωστο.
giorgosz Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Δεν πιστεύω να κάνει το δρομολόγιο που έκανε το καλοκαίρι η ΠΑΝΑΓΙΑ? Τι κίνηση είχε αυτή η γραμμή?
elybero Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Αυτή η γραμμή είναι γραμμή φιλέτο όπως έχουμε πει και άλλες φορές στο forum. Δηλαδή, υπάρχουν πολλά δρομολόγια του FC4 - ακόμα και εκτός σεζόν - στα οποία είναι πολύ δύσκολο να βρεις εισιτήριο. Δουλεύει πάρα πολύ με τα μεγάλα ξενοδοχεία του Ηρακλείου και τους tour operators. Ειδικά η Σαντορίνη είναι ο δημοφιλέστερος μονοήμερος προορισμός. Φέτος με την απουσία του Δαίδαλου, θα υπάρξει ένα τεράστιο κενό από προς Κρήτη - Κυκλάδες, το οποίο είναι ακόμα μεγαλύτερο με την αποχώρηση του Παναγία Θαλασσινή. Βέβαια, με αντίπαλο το FC4 είναι δύσκολο να ανταπεξέλθει οποιοδήποτε άλλο πλοίο, αλλά σίγουρα θα πάρει μεγάλη κίνηση απ' αυτήν που δεν θα μπορεί να αναλάβει το flyingcat.
LEFTERIS68 Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Επειδή όπως προαναφέρατε δουλεύει πολύ η εκδρομή από Ηράκλειο-Σανορίνη στο κομάτι αυτό δε θα έχει πρόβλημα.Άλλωστε ούτε το Θαλασσινή παρά τα προβλήματα που είχε πέρυσι έυρισκες ελεύθερη θέση για Ηράκλειο.Παρά ταύτα δεν καταλαβαίνω γιατί να φοβηθεί το fc4 ο Λελάκης απ' τη στιγμή που τουλάχιστον στα χαρτιά θα έχει καλύτερο(σίγουρα πάντως μεγαλύτερο πλοίο) και με δεδομένο πως θα ψαρεύει πελάτες και από μεγαλύτερη δεξαμενή επιβατών δηλαδή αυτούς που έχουν οχήματα κάτι που το fc4 δεν έχει.Σίγουρα το από κει και πάνω θα είναι πρόβλημα αν επαναλάβει τα λάθη του Θαλασσινή.
Nick the Greek Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Καλως το δεχτηκαμε το εργαλειο. Ηρθε εξω απο τον Πειραια γυρω στις 1130 και κατεληξε αν δεν απατωμαι στο Αμπελακι της Σαλαμινας.
elybero Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Γαιτί είναι καλύτερο το πλοίο αυτό από το FC4??? Εϊναι πλεονέκτημα το γεγονός ότι θα μεταφέρει αυτοκίνητα?? Το 90% των επιβατών από Ηράκλειο είναι ξένοι τουρίστες οι οποίοι σίγουρα δεν ενδιαφέρονται για μεταφορά αυτοκινήτου. Μονοήμερες ή ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη κάνουν οι άνθρωποι. Η προέκταση του δρομολογίου προς τις υπόλοιπες Κυκλάδες είναι μιά άλλη ιστορία, όπως εντελώς διαφορετική είναι αυτή του δρομολογίου προς Θεσσαλονίκη. Μην επιπλέον επισήμανση: Αφού το δρομολόγιο του Θαλασσινή ήταν επτυχημένο - όπως του FC4 - γιατί αποχώρησε από τη γραμμή. Μήπως δεν είχε πληρότητες στο garage??
LEFTERIS68 Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Δεν είναι πλεονέκτημα φίλε μου elybero να έχει garage?Δεν μπορεί να έχει περισότερους επιβάτες αφού διαλέγει απο μεγαλύτερη δεξαμενη πελατών? Δεν υπάρχουν Κρητικοί που κάνουν από μονοήμερες μέχρι πολυήμερες εκδρομές στις Κυκλάδες?Το αν θα γεμίζει το garage δεν έχει να κάνει με το τι επιβάτες παίρνει.Επιπλέον ,επειδή επέτρεψέ μου να το γνωρίζω καλύτερα από σένα αυτό , το Θαλασσινή όντως δεν δούλευε το garage από Ηράκλειο αφού ήταν πολύ δύσκολο για επιβάτη ακτοπλοίας να βρεί εισιτήριο αφού συνέχεια ήταν φουλ από την εκδρομή, σε αντίθεση με το δρομολόγιο του Πειραιά που το garage δούλευε παραπάνω από ικανοποιητικά. Τέλος το γιατί αποχώρησε από τη γραμμή επέτρεψέ μου να σου πω πως οι λόγοι δεν είναι καθαρά εισπρακτικοί αλλά είναι αλλοι που δεν είναι της παρούσης.Μία εύκολη απάντηση είναι ότι το πλοίο δεν έκανε για την γραμμή γιατί με τους γαρμπήδες ταλαιπωρούνταν σε τέτοιο σημείο που έκανε να περάσει το Κρητικό περισότερη ¨ωρα από το Δαίδαλος που είναι συμβατικό.Όμως δεν είναι και αυτός ο πραγματικός λόγος αλλά μία δικαιολογία.Και για νε σε βοηθήσω περισότερο σου λέω πως μετά το τέλος του καλοκαιριού θα δούμε αν εγκατέλειψαν την γραμμή ή όχι.
elybero Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Προφανώς και είναι πλεονέκτημα όταν μπορείς να το εκμεταλλευτείς και όταν έχεις εκπονήσει ανάλογη μελέτη βιωσιμότητας, έχοντας τα κατάλληλα στοιχεία της γρααμής αλλά και της εποχής στην οποία δραστηριοποιείσαι. Προσωπικά, όντας φίλος της θάλασσας και όχι επαγγελματικά συνδεδεμένος μαζί της, έτυχε να έχω φιλικές και μόνον σχέσεις με την εταιρεία αυτή όπως και τις Μινωικές - από εκεί αντλώ τις πληροφορίες για τις κρίσεις μου. Γνωρίζοντας όμως πολύ καλά το Ηράκλειο και την κίνησή του, σου λέω ότι η κίνηση ΙΧ αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή προς τις Κυκλάδες σε σχέση με το μεγάλο χρόνο δραστηριοποίησης των πλοίων. Υπενθυμίζω ότι το FC4 ξεκινά πρώτο - σχεδόν - από όλα τα ταχύπλοα και αποσύρεται τελευταίο...
john fox Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Το πέτυχα έξω στον δρόμο σήμερα καθώς ταξίδευα με το Αγ. Γεώργιος . Μια χαρά μου φάνηκε και το είδα να πάει πλακωμένο ... Η εξωτερική του εμφάνιση σαν νεοτευκτό .. (εκτός εάν τα κιάλια μου ήταν βρώμικα ) Καλο τάξιδο και γρήγορα
LEFTERIS68 Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Πρόσεξε φίλε elybero δεν αναφέρθηκα καθόλου σε βιωσιμότητα ή σε πληρότητα garage.Ασφαλώς και έχεις δίκιο ότι η κίνηση ΙΧ από Ηράκλειο δεν είναι τέτοια που θα γεμίσει ένα πλοίο.Εγώ το μόνο που είπα είναι ότι μπορεί να έχει περισότερη κίνηση από το fc4 από τη στιγμή που θα παίρνει και τους επιβάτες με τα οχήματα.Σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να έχει περισότερους επιβάτες. Τα έξοδα του κάθε πλοίου είναι μια αρκετά δύσκολη εξίσωση που συνήθως εμείς δεν μπορούμε να λύσουμε αφού πέρα από καύσιμα και μισθούς μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως μαγαζιά επί του πλοίου και εκμετάλευσή τους,υπερωριακές αμοιβές και καταβολή τους και άλλα διάφορα.
wysiwid Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 θα γεμιζει το γκαραζ... 100 ιχ ειναι πολυ λιγα οπου και αν μπει .. το θεμα ειναι που θα μπει...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now