Nick the Greek Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Στην μεγαλη πλωτη δεξαμενη του Περαματος το Ανθη Μαρινα, stern first.
Earl Granville Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Εκ της αποκααλύψεως των απόκρυφων σημείων του βεβαιώνεται η ύπαρξη της πλωριάς προπέλας που πριν λίγο καιρό υπήρξε διάσταση απόψεων εάν είχε αφαιρεθεί η όχι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Κάτι άλλο περίεργο ήταν και το σχήμα που είχαν οι πρυμναίες προπέλες!! Είχαν ένα γύρισμα προς τα μέσα στις άκρες που πρώτη φορά είδα σε βαπόρι!!
Earl Granville Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Λοιπόν επειδή πολλοί θα έχουν την περιεργια να δουν το πλοίο από κάτω βάζω δύο φώτο.Μια πλωρια :
Earl Granville Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Και μια πρυμνιά με τις 3 προπελες και το τιμόνι. Αυτό το χαρακτηριστικό που λέει ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 ΄για τις προπελες είναι όντως αξιοπερίεργο και αν κάποιος μπορει να μας διαφωτίσει πάνω σε αυτό και κυρίως στο τι χρησιμεύει η κλίση στις ακρες των φτερών ας το κάνει στα τεχνικά ζητήματα.
gpan Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Ο άξονας της πλωριάς προπέλας να συνδέεται με τις μηχανές των bow thrusters
harlek Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Ο άξονας της πλωριάς προπέλας να συνδέεται με τις μηχανές των bow thrusters Ναι, ναι, έτσι ακριβώς.
Apostolos Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Οι διάφορες κλίσεις στις προπέλες τις περισσότερες φορές είναι για μείωση του φαινόμενου της σπηλαίωσης. Θυμιθείτε τις προπέλες που βάλαν μετα απο ενα χρόνο στα πρώτα Σουπερφαστ και πήραν 1 κόμβο! Η πλακα είναι ότι είχα πολλά χρόνια να δώ σε βαπόρι τόσα στρίδια στη γαστρα! καλα με νερομπογιές τα βάφουν;
Neptune Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Γενικα παντως τα οικολογικα χρωματα χανουν σε σχεση με τα χημικα ακομα.
proud_ionian Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Οι διάφορες κλίσεις στις προπέλες τις περισσότερες φορές είναι για μείωση του φαινόμενου της σπηλαίωσης. Θυμιθείτε τις προπέλες που βάλαν μετα απο ενα χρόνο στα πρώτα Σουπερφαστ και πήραν 1 κόμβο! ... νομιζω οτι λεγονται "προπελλες τυπου boomerang"
Earl Granville Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Γενικά όμως επειδή το βαπόρι από γλύτσα χορτάρι δεν έχει μπορεί τα στρείδια να οφείλονται στην δίμηνη ακινησία του στο Πέραμα. Πάντως είναι τρελή βαπόρα και παρά το παράξενο του σχήματος του το γουστάρω πολύ. Αν ταξιδέψει κανείς κι αν το μελετήσει σωστά έχει κάτι λεπτομέρειες απίθανες και τεχνολογικά για την εποχή που χτίστηκε είναι πολύ εξελιγμένο.
Γιώργος Δ Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Χωρίς να 'εχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο πλοίο, μήπως οι τεχνολογικες καινοτομιες είναι τεχνολογικές πατέντες για την κάλυψη ατελειών? Άλλωστε μη ξεχνας και το ρητό των Αγγλων: "Good ship is a beautiful ship".
giorgosz Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Harlek, μήπως μπορείς να μου πεις που βρήκες το σχέδιο αυτό? Μπορώ να το δω σε κάποιο site?
Earl Granville Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Φίλε ΓιώργοΔ το ίδιο πίστευα κι εγώ μόλις είχε έρθει. Όταν όμως είδα ένα βαπόρι με τέτοια εκτεταμενη μετασκευή να γυρίζει σαν τρελό ,να βγάζει 21 μίλια όταν θελήσουν να τα πάνε και στην θάλασσα δεν καταλαβαίνει τίποτα δεν πιστεύω ότι όλα αυτα στηρίζονται σε πατέντες. Για παράδειγμα το βαπόρι γυρίζει πολύ καλά παρόλο του ότι δεν χρησιμοποιούν την πλωριά προπέλα και το πλωριό τιμόνι. Εν τω μεταξύ πέραν των καινοτομειών υπάρχουν κάτι πράγματα που σε κάνει να το γουστάρεις πολύ αυτο το βαπόρι. Εχει κατι αλουέδες δεξια αριστερα απίστευτους,έχει την ελεύθερη πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα,έχει απίστευτες βαρδιόλες ενώ και στα σαλόνια του αν προσεξει κανείς υπάρχουν κάτι θέσεις για να κάτσεις όπου έχεις φοβερή θέα. Εχει και γκαραζαρα νέτη χωρις εμπόδια και φαρδια ραμπα για το επάνω γκαράζ. Το μοναδικό πρόβλημα ήταν οι σκαλες επιβίβασης το οποίο θα λυθει φετος με τις κυλιομενες. Εν τω μεταξυ επειδη είναι δεδαλώδεις εσωτερικά αλλά και στα ντεκ το ταξίδι αποκτά πολύ ενδιαφερον μιας και μέχρι να το εξερευνήσεις θα έχεις φτασει στον προορισμό σου.
Γιώργος Δ Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Αν και διατηρω τις επιφυλάξεις μου, μου φαίνεται πως θα πρέπει να ταξιδέψω σύντομα μαζί της, για να δω του λόγου το αληθές...
Nick the Greek Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Μια μικρη διορθωσουλα στον Ηλια. Η κοντρα γεφυρα ειναι κλειστη, αλλα αν εισαι κομαντο των shipfriends φτανει μεχρι εκει η χαρη σου...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Στη δεξαμενή έχουν βγάλει το μεσαία προπέλα και άξονα!!
harlek Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Harlek, μήπως μπορείς να μου πεις που βρήκες το σχέδιο αυτό? Μπορώ να το δω σε κάποιο site? Ναι, το link είναι: http://www.hhvferry.com/sofeorigga.html Πολύ καλό site γενικότερα (www.hhvferry.com), αξίζει μελέτης!
harlek Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Εχει και γκαραζαρα νέτη χωρις εμπόδια Εν τω μεταξυ επειδη είναι δεδαλώδεις εσωτερικά αλλά και στα ντεκ το ταξίδι αποκτά πολύ ενδιαφερον μιας και μέχρι να το εξερευνήσεις θα έχεις φτασει στον προορισμό σου. Η "γκαραζάρα" καλή είναι, ειδικά οι διάδρομοι εκατέρωθεν, όπου πρέπει να κυκλοφορείς με φακό! Και με αντιτετανικό ορό, αν τυχόν ακουμπήσεις πουθενά!! Το δαιδαλώδες εσωτερικό κρατάει το ενδιαφέρον όντως ως τον προορισμό, αλλά μόνο αν κάνεις Kω-Ρόδο! Γιατί οι 17+ ώρες απο Πειραια..... Πάντως έχεις δίκιο ότι είναι ενδιαφέρον παπόρι, καμία σχέση με τα διάφορα μπλου στάρς του ενός ντεκ.
Stratos Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Είναι πραγματικά βαπόρι με τα όλα τού,πληθωρικό..φρεγάδα..! Αλλά ελπίζω αυτή την φορά να του κάνει την συντήρηση που του πρέπει και που δεν του έγινε όταν ήρθε. Στην ουσία αν εξαιρέσεις την πλώρη, δρομολογήθηκε σχεδόν όπως το πείρε ο καπτα Μάκης. Τι να κάνουμε, αφού δεν έχουμε την Αλκμήνη ας ασχοληθούμε με την Ανθή..
proud_ionian Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 γενικα η διαμορφωση των χωρων επιβατων ειναι εχθρικη προς τον επιβατη και απαγορευτικη για ατομα με ειδικες αναγκες. ναι μεν εχουμε αηδηασει με τα πλοια τυπου fast food (απεραντη πλατφορμα με καρεκλες). αλλα και η δαιδαλωδης διαρρυθμιση του Α-Μ δεν ειναι το καλλιτερο για τον μη καραβολατρη επιβατη[...]Τα ιδια προβληματα διαρρυθμισης με τους εσωτερικους χωρους εχουν και οι εξωτερικοι. ανεβα να κατεβεις κατεβα να ανεβεις. Βεβαια για οσους απολαμβανουμε το ταξιδι με πλοιο και το ανοιχτο καταστρωμα αυτο δεν αποτελει εμποδιο. ειλικρινα απορω τη θα γινει σε περιπτωση ατυχηματος. αν χρειαστει να κατεβει κοσμος στις βαρκες. ο συνηθως ασχετος επιβατης το καλλιτερο που μπορει να καταφερει ειναι να φτασει σε καποιο σταθμο συγκεντρωσης. (υπαρχουν τα σχετικα συμβολα αλλα οχι πινακιδες στα ελληνικα) οι βαρκες ομως, τα MES και τα βαρελακια ειναι δυο ντεκ κατω απο τους επιβατες.πως θα φτασουν εκει; απο το δαιδαλωδες εσωτερικο ή απο τις στενες και με εντονη κλιση εξωτερικες σκαλες; (μια σε καθε πλευρα)... τα παραπανω τα ελεγα μετα απο ενα ταξιδι μου τελη μαϊου. πρωτος απο ολους τα ειχε πει (και δεν τον πιστευαμε) ο παναγιωτης. δεν ξερω κατα ποσο βελτιωθηκε η εξωτερικη εικονα (τρεξιματα κλπ), σιγουρα παντως θα ανακουφιστουν οι επιβατες με την προσθηκη των κυλιομενων. εξακολουθω παντως να επιμενω οτι σε περιπτωση emergency (κουφια η ωρα) θα υπαρξει δυσκολια στην εκκενωση του πλοιου αφου τα MES δεν ειναι ευκολα προσβασιμα.
harlek Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Σχετικά με τις φωτογραφίες της ανθής, τα πτερύγια της μπροστινής προπέλας έχουν όντως απίστευτη κλίση. Είτε είναι μεταβλητού βήματος είτε πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι ξέρουμε από φυσική (ή, κάποιοι, από ναυπηγική). Δε νομίζω ότι προπέλα με τέτοια πτερύγια μπορεί να δώσει ώθηση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση! Το εμπρός τιμόνι δείχνει κολλημένο στη φωτό. Γιατί άραγε; Λόγοι αξιοπιστίας; Άραγε πως να ελεγχόταν; Από δεύτερο "τιμονάκι" στη γέφυρα; Επίσης, αν θεωρήσουμε ότι τα πτερύγια της εμπρός προπέλας ήταν φυσιολογικά, τι σκοπό εξυπηρετεί εκεί μπροστά; Να δίνει ώθηση στην όπισθεν; Χλωμό, τόσο μικρή που είναι. Ίσως να βοηθούσε στην κατευθυντικότητα σε συνδυασμό με το τιμόνι... Οι δυο πλαϊνές προπέλες πίσω φαίνονται διαφορετικές. Υποθέτω πρόκειται για οφθαλμαπάτη επειδή έχουν σταματήσει σε διαφορετικό βήμα. Αν και σε ένα τόσο παράδοξο πλοίο, τίποτα δεν αποκλείεται!
proud_ionian Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 η πλωρια προπελα ειναι οντως μεταβλητου βηματος και χρησιμευε στη μαγχη (μαζι με το πλωριο τιμονι) στο να βοηθα το βαπορι να ευθυγραμμιζεται με το link span. τα πιο πολλα linkspans ειναι πακτωμενα και δεν μετακινουνται. απο οτι ειπαμε παραπανω η πλωρια προπελα ειναι σε μηδενικο βημα. για τις πρυμνιες απο οτι εχει αναφερθει αλλου η μεσαια & η αριστερη ειναι αριστεριστροφες και η δεκσα δεκσοστροφη.
Earl Granville Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Εν τω μεταξύ το σχήμα των πτερυγίων της μπροστινής προπέλας πρέπει έτσι όπως το αντλαμβάνομαι εγώ είναι τέτοιο ώστε να μην φέρνει αντίσταση προς κάποια φορά και κόβει δρόμο από το βαπόρι. Ναυπηγός δεν είμαι οπότε αν άντιλαμβάνομαι λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Επίσης με τόσα εξογκώματα πηδάλια πλωριά σπόνσονς...δεν θα πρέπει να χάνει μπόλικο δρόμο από αυτό που θα είχε αν δεν είχε αυτά τα χαρακτηριστικά? Που να ανοίξουν και τα 2 ζεύγη σταμπιλάιζερς. Πρέπει να χάνει αρκετό δρόμο αν και το βαπόρι ούτως ή αλλως έχει καλό δρόμο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now