polmyt Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 (edited) http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/images/54/medium/1_Anthi_Marina_off_Rhodes_1_06-08-08.JPG" align="%2$s" border="0" alt="" style="padding:7px;" /> Anthi Marina Main Particulars / Ανθη Μαρινα Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Anthi Marina Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Spirit of Free Enterprise(1980-1987) Pride of Kent(1988-1998) P&O SL Kent(1999-2002) IMO Number: 7820473 LOA / Μέγιστο Μήκος: 163,39 m Breadth / Πλάτος: 26,18 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 20446 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1980 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Schichau, GERMANY Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 3 X Sulzer 122 V 40/4B, 17650 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1991, 2003 Operator/Διαχειριστής: GA Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Townsend-Thoresen, P&O Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Laid-up Other information / Άλλες πληροφορίες: Also Visit / Δείτε επίσης: Photos from Shipfriends.gr Gallery / Φωτογραφίες από το Γκάλερυ του Shipfriends.gr Operators discussion topic in Shipfriends.gr / Συζήτηση περί της διαχειρίστριας εταιρείας στο Shipfriends.gr Operating Company Website / Ιστοσελίδα διαχειρίστριας εταιρείας ____________________________________________ All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr . Edited February 12, 2018 by Nick the Greek tag
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Στο μονο βαπορι που τα παιζεις ειναι το ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ , τα μιλια του (23,75) ο καπετανιος του τα εχει πιασει ποτε? Αν εισαι α)ΧΟΝΤΡΟΣ , Β)ΓΕΡΟΣ/ΓΡΙΑ , Γ)ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ , την εκανες Δεν ξερω αν θυμαμαι καλα αλλα εχει απο το γκαραζ τεσσερα η πεντε πατωματα τα οποια πρεπει να τα ανεβεις με σκαλια Ενα ασανσερ που εχει ειναι στο γκαραζ σχεδον στο κεντρο ισως και ποιο μπροστα , και πρεπει να το ξερεις η να στο πουν για να το βρεις. Γενικος τα πλοια του αγουδημου δεν εχουν σκαλες κυλιομενες αλλα αντεχονται , το ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ με τιποτα . Αν πας απο πατμο-λερο 1 ωρα και 10 λεπτα , ισως και να μη προλαβεις να ανεβεις στο ψηλοτερο καταστρωμα . θα εχεις φτασει και αντε να ξανακατεβεις
christos Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 Δεν είναι μόνο αυτο. Το πλοίο είναι το πιο άσχημο (τουλάχιστον εξωτερικά) που έχω δει ποτέ. Αν δεν ήμουν καραβολάτρης δεν θα ταξίδευα ποτέ με αυτό για αυτό το λόγο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Εσωτερικα να δεις ποσο ασχημο ειναι Χαλια σαλονια , χαλια καταστρωματα , Τα ΜΙΛΕΝΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ σαφως καλυτερα απο τουτο Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κρουαζιεροπλοιο μπρος του Αντε και σε ανωτερα βοπορια για τα νησια μας :D :P
christos Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Τι; Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κρουαζιεροπλοιο μπρος του; Δεν το περίμενα γιατί έχω ταξιδέψει μια φορά (ευτυχώς Ρόδο-Κω) πριν 3 χρόνια και δεν περίμενα κατι τετοιο
harlek Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 http://www.faktaomfartyg.com/anthi_marina_1980_b_1.htm Tragiko theama panw kai katw ap' thn isalo.
christos Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 Πραγματικά τραγικο. Είναι απίστευτα τα πλοία που ταξιδεύουν στις θάλασσές μας. Φανταστείτε πως θα είναι πχ. το capetan alexandros ή το Poseidon c. μετά από τόσο καιρό παροπλισμένο!
proud_ionian Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 ψυχραιμια. το καραβι ανεβαινει δεξαμενη μετα απο ενα χρονο. λογικο ειναι απο κατω να εχει μαζεψει γλιτσα και τα συναφη. οταν επεσε ηταν μια χαρα. αλλο οι ελλειψεις του σε ανεσεις και τα δυσαρεστα σαλονια και αλλο η αξιοπλοια ενος πλοιου
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2005 Posted March 24, 2005 Επειδή έχω ταξιδέψει με το βαπόρι, μέσα δεν είναι και τόσο χαλιά όσο αναφέρατε πιο πάνω !! Εντάξει οι καμπινές του δεν είναι καλές, αλλά είναι απλά για να κοιμηθείς μονάχα, αφού ούτε νιπτήρα δεν έχουν!!! Η τουαλέτα είναι πολυτέλεια!!!
George Posted March 25, 2005 Posted March 25, 2005 Καμπίνες 5κλινες με κοινόχρηστα μπάνια των οποίων τα υδραυλικά τρέχουν. Αυτή ήταν η κατάσταση του πλοίου τον Αύγουστο που ταξίδεψα εγώ. Και γενικότερα οι χώροι του συγκεκριμένου πλοίου είναι ότι πρέπει για Dover - Calais (γεμάτο αεροπορικά κάθίσματα) αλλά όχι για 15+ ώρες ταξίδι. Ελάχιστα σαλόνια (καναπέδες, τραπέζια) και ρημοτομικό σχέδιο κατώτερο του μηδενός. Φυσικά ο Αγούδημος δεν μπορούσε να επέμβει σε αυτό αλλά τι να κάνουμε. Τον κλιματισμό τον φτιάξανε ή ακόμα;
christos Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Δηλαδή σε μια σύγκριση με το Λισσός παίρνει την πρώτη θέση το κρητικό(οι διαστάσεις είναι περίπου ίδιες);
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 to lissos einai safws kalhtero exei kai kyliomenes skales kai ansaser episeis exoyn ginei esthitikes mikroparambasei p.x oi portes stis kampines einai kaloytsikes alla to mono sigoyro einai oti to ploio einai toy 70kati einai argo kai to self servise vromaei poly afoy anti gia tis kanonikes tsimintieres exoyn ftiaksei kati mikres alles eksodoys kapnoy kai oi solinoseis pernane mesa apo to self servise aparadekto h anek lines sas ta taksideyei me ton aneto sinxrono kai polytely stolo sthn ellada aptera lato lissos prebeli oi aneseis ton ploiwn tha sas minoy aksexastes ksefigame apo to thema alla den anteksa alithia mias kai to efere h koybenta yparxei kanena simoleo naypigisis ploioy gia tin gramh tvn xaniwn loooooooooooool... ante kana metaxeirismeno iaponeziko kai poly mas
christos Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Σωστά , μόνο η Ιαπωνία θα μας σώσει! Δεν υπάρχει περίπτωση η Ανεκ να ναυπηγήσει νέο πλοίο και ούτε 1 στο 1.000.000 να πάει κάποιο νεότευκτο στα Χανιά από ΑΝΕΚ. Πιστεύω πως του χρόνου η ΑΝΕΚ θα φέρει τουλάχιστον 2 ιαπωνικά , σε καλή κατάσταση και μετά από το 1990 και ένα θα πάει Χανιά , λογικά.
George Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Για να επανέλθω, το να συγκρίνεις ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ με ΛΙΣΣΟΣ είναι σα να συγκρίνεις το βόλλευ με το τρόλευ. Το ένα αποτέλεσε στα πρώτα χρόνια του ερχομού του στην Ελλάδα υπόδειγμα πλοίου ενώ το άλλο έχει αποσπάσει πάρα πολλά αρνητικά σχόλια. Σκέψου τι θα γίνει αν τριανταρίσει και είναι ακόμα εδώ.
christos Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Τα σύγκρινα γιατί με το Λισσος έχω ταξιδέψει ενώ με το Α. Μαρίνα όχι-θέλω να ενημερωθώ περίπου για το επίπεδο του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Δε συγκρίνονται σε εσωτερικούς χώρους το Λισσος με το Ανθή Μαρίνα!! Διότι στο Λισσος έχει γίνει εκτεταμένη ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό όταν ήρθε στην Ελλάδα, ενώ το άλλο δεν έκανε τίποτα στο ξενοδοχειακό!! Αλλά άμα το γύριζες λίγο, θα έβλεπες το σαλονάκι του καπτά -Μάκη!! Και κάτι καναπέδες, για τρελούς ύπνους απέξω από τις καμπινές των αξιωματικών και κάτω από τη γέφυρα!!! Καθώς και ότι είναι βαπόρι καλοτάξιδο, χωρίς ιδιαίτερο κούνημα παρά τις υπερκατασκευές!! Εντάξει εξωτερικά είναι η έκδοση της Βασιλειάδου!!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Τα δρομολογια του (ΜΕ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ) τα καταντησε να τα κανει οσο και το ΡΟΔΑΝΘΗ τελικα . Αναχωρη 18.00 απο ΠΕΙΡΑΙΑ και φτανει ΠΑΤΜΟ κατα τις 05.00-05.30 δηλαδη σε 11-11.30 ωρες . Τοσο κανει και το ΡΟΔΑΝΘΗ Οχι λιγο λιγοτερο Perke Wy Χε...... μεσα
George Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Χαρακτηριστικά θα πω ότι την μέρα που ανέβαινε από Πειραιά στις 14:00 για Σύρο - Μύκονο - Πάτμο - Λέρο... είχε αναχώρηση από Μύκονο στις 19:40 και τελικά έφυγε στις 22:45 Αλλά το θεόκουφο είναι ότι στην επιστροφή είχε αναχώρηση από Μύκονο για Πειραιά στις 17:00 και το πλοίο ήρθε από τις 16:15 κι έμεινε δεμένο για ένα ολόκληρο ημίχρονο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 5, 2005 Posted May 5, 2005 Μπορει στην επιστροφη του να 1.να ειχε και BLUE STAR ΛΕΡΟ-ΠΑΤΜΟ στην επιστροφη και να μην επιασε 2. να εφυγε νωριτερα απο ΡΟΔΟ 3. (απλως ρωταω) να ηταν η επομενη μερα (πχ.αντι ΤΡΙΤΗ να ηρθε ΤΕΤΑΡΤΗ)
Nick the Greek Posted May 7, 2005 Posted May 7, 2005 Αυριο το μεσημερι στις 1200, κανουμε και μια αρπαχτουλα για Μυκονο-Τηνο-Πειραια σαν Αγουδημος με το Ανθη Μαρινα. Θυμιζει το περυσινο καλοκαιρινο δρομολογιο της Νταλιανας καθε Κυριακη για Μυκονο-Τηνο-Συρο-Πειραια με αναχωρηση απο Πειραια στις 0900 και απο Μυκονο στις 1530
Nick the Greek Posted May 7, 2005 Posted May 7, 2005 Προς το παρον αρπαχτη λογω επιστροφης Πασχα. Πολυ πιθανον ομως ειδικα απο μεσα Ιουλιου μεχρι τελος Αυγουστου να μονιμοποιηθει σα δρομολογιο, ο Αγουδημος δεν αρεσκεται στο να βλεπει τα πλοια του να καθονται.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 7, 2005 Posted May 7, 2005 Περσυ εκανε (αν θυμαστε) ΣΙΦΝΟ-ΘΗΡΑ-ΡΟΔΟ , και νομιζω οτι απο ΡΟΔΟ μετα επεστρεφε απ΄ευθειας ΠΕΙΡΑΙΑ .
Nick the Greek Posted May 7, 2005 Posted May 7, 2005 Περναγε και απο Μυκονο δευτερα απογευμα κατα τις 1730
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 Κανείς δε θέλει να βλέπει να κάθονται τα βαπόρια του και ειδικά ο Μάκης!!! Εξάλλου από τη Κυριακή το πρωί έως τη Δευτέρα το απόγευμα που είχε δρομολόγιο, όντως είναι μεγάλο διάστημα για να κάθεται!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now