polmyt Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 (edited) Theologos P Main Particulars / Θεολόγος Π Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: THEOLOGOS P Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Ferry Kochi(2000-2006) IMO Number: 9223150 LOA / Μέγιστο Μήκος: 118,10 m Breadth / Πλάτος: 21,00 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4138 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Yamanishi,JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 9929 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 2006 Operator/Διαχειριστής: Fast Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Rafina-Andros-Tinos-Mykonos _______________________________________________ (2000, ex-Ferry Kochi) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Apostolos Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 (edited) Αφιχθει σήμερα το πρωί το νέο πλοίο του Παναγιωτάκη, το Θεολόγος Π. Το πλοίο ήρθε απο Ιαπωνία και πρόκειτε να μετασκευαστεί στο Πέραμα σε ΕΓ/ΟΓ. Κλασσικό Ιαπωνικό με σχετικά όμορφες γραμμές, ελπίζουμε να βοηθήσει στην καλυτέρευσή του κάποιος μερακλής ναυπηγός. Το πλοίο είναι 118 μέτρα και η ταχύτητα του είναι γύρω στους 19 κόμβους (18,4 - 18.8 το είδα στο AIS που πέρασε δίπλα μας). Για σχετικές φώτο στο γνωστό site... Edited June 8, 2013 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Ειναι το πρωην Ferry Kochi και πηγαινει για Κερκυρα - Ηγουμενιτσα. Αναρωτιεμαι ομως αν ερχεται σαν εξτρα τονναζ η σε αντικατασταση καποιου εκ των ηδη υπαρχοντων. Παντως για τη γραμμη μου φαινεται πως ειναι χαλαρα το μεγαλυτερο που (θα)υπαρχει.
Apostolos Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Μου έχει αναφερθεί εδώ και πολύ καιρό (πολύ πρίν την παραλαβή του) ότι το πλοίο θα δρομολογηθεί σε γραμμή Αιγαίου. Δέν ξέρω αν επιβαιβεώνετε αλλα προσωπικά μου φαίνετε πολύ μεγάλο για Ηγουμενίτσα Κέρκυρα...
Nick the Greek Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Αποστολε λαθος μου, δεν το διατυπωσα σωστα. Υποθετω πως παει Ηγουμενιτσα - Κερκυρα, δεν εχω συγκεκριμενη πληροφορηση. Το υπεθεσα αυτο γιατι ο συγκεκριμενος πλοιοκτητης περα απο τα ρυμουλκα δεν θυμαμαι να εχει δραστηριοποιηθει αλλου.
giorgosz Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Το σινιάλο είναι ίδιο με αυτό που είχε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ όταν ήρθε στην Ελλάδα ή κάνω λάθος? Ελπίζω να του γίνει καλή μετασκευή, γιατί δε βλέπω να έχει πολλούς χώρους για επιβάτες. Το μέγεθός του είναι ιδανικό για Κυκλάδες νομίζω...
George Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Το πλοίο έχει πάει στο Πέραμα εκεί που ήταν και το ΚΟΡΑΗΣ.
Sebtouf Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 http://www.kochi-wu.ac.jp/~imoto/p/office/kochi/p/ferry-e.htm για φοτο Features: 1. The vessel is a twin screw diesel engine driven Roll-on Roll-off car ferry and passenger ship for coastal service. 2. The vessel has two car decks, bow visor, bulbous bow and catamaran stern hull form. 3. The lower car deck is designed as the freeboard / bulkhead deck and upper car deck as the strength deck. 4. Passenger space is located above the upper car deck, and an elevator is provided between the car deck and passenger space. 5. The car decks are used for loading of trailer trucks and cars. 6. Two (2) shore ramps, one (1) bow ramp and the other, quarter stern ramp, are arranged on the lower car deck and one (1) internal hoistable seesaw ramp on the upper car deck is arranged for loading of trailer trucks and cars. 7. The vessel's hull below the lower car deck have fore peak tank, bow thruster space, water ballast tanks, fresh water tank, fuel oil tanks, void spaces and engine room. 8. Water ballast tanks are arranged effectively in order to compensate trimming and heeling. 9. One (1) pair of retractable stabilizing fins and one (1) set of bow thruster is effectively arranged. PRINCIPAL PARTICULARS Length (o.a.) ... 118.14 m Length (b.p.) ... 109.00 m Breadth (mld.) ... 21.00 m Depth (mld.) ... 11.90 / 6.80 m Draft (mld.) ... 4.70 m Gross tonnage ... 4,138 (Japanese GT) Deadweight ... 3,227 MT Main engine ... Niigata 9PC2-6L x 2 sets MCR ... 6,750 PS x 520 rpm x 2 NOR ... 5,740 PS x 493 rpm x 2 Speed (max. trial) ... 22.31 knots (service) ... abt. 19.4 knots Complement ... 23 Handling gear ... Bow and stern ramps Hold ramp Loading capacity (car/vehicle) ... 73 trucks and 10 cars (passenger) ... Special class 4 1st class 20 2nd class 96 Economy 307 Driver room 48
enas chiotis Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Αυτό το ροζάκι που έχει στα ύφαλα είναι όλα τα λεφτά!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Σαν σκαρι δειχνει ωραιοτατο , θα χτιστουν και κανα δυο οροφοι και θα γινει κουκλα ο Θεολογος ... Παρεπιπτοντος αν το ονομα παραμεινει ΘΕΟΛΟΓΟΣ με παραπεμπει στα Δωδεκανησα και ποιο συγκεκριμενα στη Πατμο , λετε να γινει Δωδεκανησιο το πλοιο ???
enas chiotis Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Για να ενισχύσω τα λεγόμενά σου Παναγιώτη να αναφέρω ότι σήμερα έξω από το πλοίο υπήρχε μηχανάκι με πινακίδες ΡΟΖ-....
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 ΡΟΖ αρα Ροδος δαγκωτο Λετε να ειναι η εκπληξη , που ελεγα προχθες στη συναντηση , απο τις (τελος παντων μπορω να αναφερω) πηγες που ειχα , Δωδεκανησα δηλαδη και με καποια αγονα νησια μεσα ...... Μακαρι να δουμε και κανα νεο πλοιο στη Δωδεκανησο , περιμενουμε τας εξελιξης
George Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Πριν ονομαστεί σε FERRY KOCHI το πλοίο ονομαζόταν YAMANISHI 1018. Σύμφωνα με το διαδύκτιο είναι κατασκευής 2000.
proud_ionian Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 πριν καποιους μηνες ειχα ακουσει για ενα ιαπωνικο ferry του 2000, με τα χαρακτηρηστικα του Θ που αγοραστηκε γυρω στα $12εκ. απο συμφεροντα του ιονιου και προοριζονταν για πατρα ζακυνθο. δεν ξερω αν προκειται για αυτο, παντως η πηγη που μου το μετεφερε δεν εχει διαψευστει αλλες φορες. αν παντως ειχε 1,5 κομβο παραπανω, με το γκαραζ που εχει θα ηταν ο ιδανικος αντικαταστατης του Κεφαλονια
Nick the Greek Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ξεκαθαριζω εξ' αρχης οτι ουδεμια σχετικη πληροφορηση εχω. Σκεφτομαι ομως οτι το συγκεκριμενο πλοιο δειχνει αρκετα συμπαθητικο και με μια σωστη μετασκευη μπορει να γινει πραγματικα κουκλα. Τα τεχνικα του χαρακτηριστικα, οι διαστασεις του και η ταχυτητα του ειναι επισης ελκυστικα για διαφορες γραμμες. Αναρωτιεμαι λοιπον μηπως και η παρουσια του στο Περαμα λειτουργησει σαν ενα ειδος "πασαρελας" που να οδηγησει σε μεταπωληση του σε αλλα ελληνικα συμφεροντα?
George Posted June 21, 2006 Posted June 21, 2006 Άρχισαν οι εργασίες μετασκευής. Ήδη χτίζεται το ντεκ από τις τσιμινιέριες και πρύμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Μια γραμμή που τη σιγοψιθυρίζουν και τα ψιλό λιγουρεύονται (οι κάτοικοι) είναι οι Δυτικές Κυκλάδες. :D
enas chiotis Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Στο ΣΑΣ πάντως ζήτησαν Κυλλήνη - Ζάκυνθο, αλλά το θέμα πήρε αναβολή.
nautikos Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 Αν ειδα καλα πριν απο 2 μερες το πλοιο απεκτησε και αριστερη (μουφα ) τσιμινιερα.
George Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. - ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΜΑΜΙ ή ΣΟΥΜΕΛΑ ή ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - AQUA JEWEL - ΠΟΠΗ - HIGHSPEED - SEA JET 2... Γιατί δεν κάνουν και οι Μινωικές μια αίτηση να μου βάλουν το ΚΝΩΣΟΣ από Ραφήνα να γουστάρω κι εγώ λίγο... Παιδιά πολύ φημολογία έχει αρχίσει να πέφτει και είναι ακόμα 5 Σεπτεμβρίου! Που να χειμωνιάσει κι όλας. Επειδή όμως είναι συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια εγώ θα σας πω τα καράβια που θα είναι του χρόνου στη γραμμή: ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α - AQUA JEWEL - SUPERFERRY II - SEA JET 2 και HIGHSPEED!!! η κατάσταση με τη Ραφήνα έχει αρχίσει λίγο να ξεφεύγει με την ενδεχόμενη (και φέτος) αποχώρηση του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ. Y.Γ.: Μακάρι να έρθει ο βάπορας στη γραμμή αλλά ...
proud_ionian Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 περαν των σεναριων που μας εχουν πνιξει τις τελευταιες μερες, εχουμε κανενα τελευταιο απο τη μετασκευη; βρεθηκε κανεις περαμα τελευταια να μας πει που βρισκεται το πραμα;πχ εσωτερικα τι αλλαγες εγιναν δεξαμενη ποτε ανεβαινει κλπ καμια φωτο παιζει;
George Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Κλείνουν το πάνω γκαράζ. Δεν ξερω αν απλά το κλείνουν εξωτερικά ή θα το χτίσουν κι όλας. Πάντως πρύμα χτίζουν. Και γενικότερα η μετασκευή προχωράει. Επίσης μέρος του πλοίου έχει βαφτεί άσπρο.
proud_ionian Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 ...Επίσης μέρος του πλοίου έχει βαφτεί άσπρο. δε θα ειναι κοκκινος ο Θεολογος οπως τα υπολοιπα του Παναγιωτακη; αν παντως κλεινουν το ανω γκαραζ και μεγαλωνουν εσωτερικους χωρους τοτε δεν προοριζεται απλα για πορθμειο στο ιονιο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now