Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σύμφωνα με ανθρώπους του Δ.Σ της εταιρείας, το βαπόρι είναι σε καλή κατάσταση παρά τον παροπλισμό του, θα βαφτεί κόκκινο και θα εξεταστεί η δυνατότητα να δρομολογηθεί και στη νέα γραμμή του Μεσολογγίου που έχουμε αναφέρει στο παρελθόν!

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

ολο το χειμωνα γινονταν εργασιες στο μηχανοστασιο του πλοιου. η εικονα που ειδαν οσοι το ειδαν στον πειραια, δεν ειναι αυτη που ηταν πριν 4-5 μηνες.

Edited by proud_ionian
Posted

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. :)

Πράγματι ομορφαίνει, αλλά (αν και δεν φαίνεται ολόκληρο, ούτε τελειωμένο) είναι η ιδέα μου ή τα νέα του χρώματα φέρνουν αρκετά σε αυτά των Α. ΚΑΛΒΟΣ και Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ ??? Τυχαίο άραγε ??? ;)

Posted

Ισως επειδή είναι κι'αυτό "Επτανησιακό" πλοίο,είπαν να το κάνουν ασσορτί με τ'άλλα.

Πάντως μιά χαρά φαίνεται το παπόριον και είναι ευχάριστο ότι θα ξαναταξιδέψη.Ας ελπίσουμε ότι θα παραμείνη στά νερά μας γιά αρκετά χρόνια ακόμη.

Posted

το κοκκινο χρωμα στη ζακυνθο ειναι το χρωμα της ΑΝΜΕΖ. μαλλον λιγη απο τη δοξα της εταιρειας πανε να "κλεψουν" ;)

39 ετων πλοιο ειναι και εχει στην πλατη του ηδη μια μεγαλη μετασκευη και 5 χρονια παροπλισμου. και να μη μεινει για πολυ δεν θα παθουμε και τπτ :)

Posted

να πω την αληθεια μιας κ το ειδα την ωρα που το εφεραν στο πειραια αλλα κ στην δεξαμενη ολη την προηγουμενη βδομαδα δεν περιμενα να εχει τετοια μεταμορφωση εξωτερικη στο πλοιο!πολυ καλη δουλεια εγινε,μπραβο...

Posted

Μα καλά δεν επισκευάστηκαν οι μηχανες του ???Μόνο για δεξαμενισμό και για βάψιμο ανέβηκε Πειραιά?

Posted

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν γύρισε ρυμουλκούμενο στη Ζάκυνθο για να μην "προσλάβουν πλήρωμα για τη μεταφορά". Πάντως η όλη κίνηση μου ακούγεται τουλάχιστον παράδοξη.

Ο.Κ. να έρθει ρυμουλκούμενο στον Πειραιά με τα "δέντρα" που είχε πιάσει από κάτω, αλλά να καθαριστούν κατόπιν τα ύφαλα του, να βγουν άξονες και προπέλλες, να βαφτεί ολόκληρο και να ξαναφύγει με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να θελήσουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία να δουλέψουν τις επί χρόνια "άκαπνες" μηχανές του σε ένα ταξίδι χωρίς κανένα ζόρι, δεν ξέρω, με βάζει σε διάφορες σκέψεις.

Posted

Τι πιο απλο απο το οτι οι μηχανες μετα απο τοσο καιρο ειναι λυμενες και και δεν εχουν τελειωσει οι εργασιες ωστε να φυγει με αυτες

Posted

Αγαπητέ μου Neptune, αν εσύ βλέπεις "απλό", ένα πλοίο με λυμένες μηχανές, παροπλισμένο επί μία πενταετία τουλάχιστον, να έρχεται στον Πειραιά από την άλλη άκρη της Ελλάδας για να βαφτεί να δεξαμενιστεί και να σενιαριστεί, και να ξαναγυρίζει πίσω και τις δύο φορές με έξοδα ρυμουλκού, ενώ θα μπορούσε να περιμένει πρώτα να δεθούν οι μηχανές και κατόπιν να επιδωθεί σε καλλωπισμούς, τότε εμένα μου περισσεύει. :)

Posted

Δεν εχει καποια λογικη αυτο που λες. Μπορει να ειχανε προγραμματισει το δεξαμενισμο. Η ακομα γιατι οχι να ηταν οικονομικοτερη λυση η ρυμουλκηση.

Posted

κ σε περιπτωση που ερχοταν αυτοδυναμο κ παθαινε καμια βλαβη απο την ακινησια δεν θα επρεπε να παει ρυμουλκο να το παρει κ να το φερει???προς τι το ρισκο!!!εξαλλου μετα απο τοσο καιρο ακινησια τα παντα θα εχουν κολλησει εκει κατω κ μεχρι να παρει μπρος εχουμε καιρο ακομα

Posted

να θυμισω οτι γινονται πολυ καιρο εργασιες στο μηχανοστασιο και εχει συμμαζευτει αρκετα

ολο το χειμωνα γινονταν εργασιες στο μηχανοστασιο του πλοιου. η εικονα που ειδαν οσοι το ειδαν στον πειραια, δεν ειναι αυτη που ηταν πριν 4-5 μηνες.

Posted

Γιατί όμως δεν κάθισε Πειραιά η Ν.Μ.Δ να κάνει την επισκευή του ..εκεί τουλάχιστον παρέχονται όλα τα υλικά και έχει συνεργεία μπόλικα ..τώρα στην Ζάκυνθο κάτι να χρειαστούν θα πρέπει να το ξαναπάνε Πειραιά :unsure:

Posted

Για μεσα Ιουνιου η δρομολογηση http://imerazante.gr

Μετά από είκοσι περίπου ημέρες επέστρεψε χθες το απόγευμα στο νησί μας το πλοίο “ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι” όπου στα τέλη Απριλίου ρυμουλκούμενο -για λόγους περιορισμού κόστους μεταφοράς- πήγε για δεξαμενισμό και ετήσιο έλεγχο στον Πειραιά.

Το πλοίο υποδέχθηκαν στο λιμάνι αρκετοί μέτοχοι ενώ με το εντελώς αλλαγμένο facelift από την επισκευή και συντήρησή του, η πλοιοκτήτρια εταιρία προσπαθεί να προλάβει τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο και να το δρομολογήσει έως τα μέσα Ιουνίου, είτε στη γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης, είτε Κυλλήνης – Κεφαλλονιάς, κάτι που θα αποφασιστεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι έχει γίνει μια πρώτη συζήτηση με την Κοινοπραξία, ούτως ώστε το καράβι να μπορεί να εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης.

anez1.jpg

Posted

Γιατί όμως δεν κάθισε Πειραιά η Ν.Μ.Δ να κάνει την επισκευή του ..εκεί τουλάχιστον παρέχονται όλα τα υλικά και έχει συνεργεία μπόλικα ..τώρα στην Ζάκυνθο κάτι να χρειαστούν θα πρέπει να το ξαναπάνε Πειραιά :unsure:

Προφανως οι αποφασεις που περνονται ειναι θεμα κοστους.Φανταζομαι οι εργασιες που απομενουν δεν απαιτουν υποχρεωτικα την παρουσια του πλοιου σε μια επισκευαστικη ζωνη και τους ερχεται οικονομικοτερα να γινουν στη Ζακυνθο.

Ομορφο εχει γινει παντως. ;)

Posted

Μπορεί το πλοίο να βρίσκεται στην Ζάκυνθο, αλλά το πνεύμα του είναι στη δεξαμενή Βασιλειάδη, μιας και εκπέμπει εκεί το ais του.

Posted

Μήπως ξεχάσαν να το επαναπρογραμματίσουν;Γιατί να άφησαν την συσκευή αμανάτι στον Πειραιά,κομματάκι δύσκολο μού φαίνεται....

Πάντως πράγματι έχει ομορφύνει με αυτό το κόκκινο χρώμα.

  • 1 month later...
Posted

να θυμισω οτι γινονται πολυ καιρο εργασιες στο μηχανοστασιο και εχει συμμαζευτει αρκετα

παντως πρεπει να θελει πολλη δουλεια ακομη απο κατω. συμφωνα με πρωην μετοχο της ΑΝΕΖ, προτιμηθηκε να γινει πρωτα ο δεξαμενισμος και τα συναφη, για να φανει οτι γινεται δουλεια και να μαζευτει κανα φραγκο παραπανω.

λιγο απο cretan θυμιζει :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...