spiroszante Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Σκραπατζής? Γιατί στη κατάσταση που είναι μόνο για σκραπ κάνει.
Petros P Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Προφανώς ! Κάποια στιγμη θα παει απέναντι το πλοιο
giorgos_249 Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Μακαρι να πάει για κόψιμο (άργησε 25 χρόνια😅) αλλα επειδη εχουμε δει πραγματικά τα πάντα, και επειδή σε πολλές γραμμές με επενδύσεις της πλάκας (τύπου Νήσος Αίγινα) μπορεί να βγάλει καποιος εκατομμύρια καθίστε μη δούμε καμία νεκρανάσταση..... Γιατί είπαμε, η αιτία που ο στόλος είναι γερασμένος δεν είναι ούτε ότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση, ούτε ότι δεν υπάρχει κίνηση, ούτε τίποτα από αυτά (που δεν ισχύουν). Η αιτία είναι το ότι αν μπορεί κάποιος με μια επένδυση 2-3 εκατομμυρίων να βγάλει κέρδος μέσα σε 5 χρόνια με χαμηλό ρίσκο λόγω έλλειψης ανταγωνισμού ή ανταγωνισμού της πλάκας τότε γιατί να κάνει "κανονική" επένδυση? Κι αφήστε τους παπαγάλους να λένε τα αντίθετα.....
gtogias Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Δεν είμαι σίγουρος "αν είπαμε" ή αν είναι εκτίμηση προσωπική. Σεβαστή μεν, αλλά προσωπική. Εννοείται ότι θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μια πλήρη κοστολογική ανάλυση, με πραγματικά, ή έστω κοντά στην πραγματικότητα, νούμερα που τεκμηριώνουν μια τέτοια εκτίμηση - πεποίθηση.
proud_ionian Posted October 16, 2024 Author Posted October 16, 2024 1 hour ago, fund.st said: Υπήρξε πλειοδότης που προσέφερε/αγόρασε το πλοίο προς 208.060€. Γνωρίζουμε λεπτομέρειες;
fund.st Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Δεν είναι δημόσια πληροφορία το ποιός πλειοδότησε. Απο εκεί και πέρα λόγω τιμής είναι σίγουρο ότι πλειοδότησε μόνο ένας. My guess θα ήταν ο Ρενιέρης της Med Shipyard
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now