Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μακαρι να πάει για κόψιμο (άργησε 25 χρόνια😅) αλλα επειδη εχουμε δει πραγματικά τα πάντα, και επειδή σε πολλές γραμμές με επενδύσεις της πλάκας (τύπου Νήσος Αίγινα) μπορεί να βγάλει καποιος εκατομμύρια καθίστε μη δούμε καμία νεκρανάσταση.....

Γιατί είπαμε, η αιτία που ο στόλος είναι γερασμένος δεν είναι ούτε ότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση, ούτε ότι δεν υπάρχει κίνηση, ούτε τίποτα από αυτά (που δεν ισχύουν). Η αιτία είναι το ότι αν μπορεί κάποιος με μια επένδυση 2-3 εκατομμυρίων να βγάλει κέρδος μέσα σε 5 χρόνια με χαμηλό ρίσκο λόγω έλλειψης ανταγωνισμού ή ανταγωνισμού της πλάκας τότε γιατί να κάνει "κανονική" επένδυση? Κι αφήστε τους παπαγάλους να λένε τα αντίθετα..... 

Posted

Δεν είμαι σίγουρος "αν είπαμε" ή αν είναι εκτίμηση προσωπική. Σεβαστή μεν, αλλά προσωπική. Εννοείται ότι θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μια πλήρη κοστολογική ανάλυση, με πραγματικά, ή έστω κοντά στην πραγματικότητα, νούμερα που τεκμηριώνουν μια τέτοια εκτίμηση - πεποίθηση.

Posted
1 hour ago, fund.st said:

Υπήρξε πλειοδότης που προσέφερε/αγόρασε το πλοίο προς 208.060€.  

Γνωρίζουμε λεπτομέρειες;

Posted

Δεν είναι δημόσια πληροφορία το ποιός πλειοδότησε. Απο εκεί και πέρα λόγω τιμής είναι σίγουρο ότι πλειοδότησε μόνο ένας. 
 

My guess θα ήταν ο Ρενιέρης της Med Shipyard 

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...