Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μήπως έχει κανείς φωτογραφία του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ, σαν ΔΕΣΠΟΙΝΑ?
Σύμφωνα με πληροφορίες μου ναυπηγήθηκε το 1998 στο Πέραμα με μήκος 36,60μ. πλάτος 8μ. και έχει ταχύτητα 15,5 μίλια.
Έχει αγοραστεί και δρομολογηθεί ΝΙΣΥΡΟ - ΚΩ εδώ και 2 περίπου μήνες.
Στη φωτογραφία εδώ, είναι στο "λιμάνι" της Νισύρου στις 31/7/3005

post-46-128326955497_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
  • 8 months later...
Posted

Το Π.Σπηλιανη ξεκινησε τα δρομολογια του , μετα την επισκευη που εκανε για επιμηκυνση ...

Καθε μερα 07.00 απο Νισυρο για Κω και απο Κω στις 14.30 για Νισυρο

Φωτογραφια (giorgosz την εξαχνες) του στο λιμανι της Νισυρου την 11-05-2006 λιγο πριν την αναχωριση για Κω

post-41-12832695786_thumb.jpg

  • 5 months later...
Posted

Το πλοίο λέγεται ότι δοκιμάζει την τύχη του, για τον χειμώνα τουλάχιστον, σε κάποια γραμμή Σάμου - Ικαρίας?

Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει?

Posted

Λίγο καθυστερημένα, μια φωτό από την γέφυρα, η οποία είναι αρκετά μεγάλη σε μήκος για το μέγεθος του πλοίου.

post-46-128326960305_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Στη γραμμή που ήταν δε το βλέπω να γυρνάει, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι δηλαδή.

Βέβαια με μία επιδότηση όλα γίνονται....

Posted

Το πλοίο έπαιξε πολύ να πάει στη θέση του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ όταν αυτό ήταν να πάει για 2 μήνες στην γραμμή Χίος Ψαρρά αλλά από την στιγμή που άυτό δεν πήγε τελείωσε και η ιστορία ααυτή.

Κρίσιμη θα είναι ο διαγωνισμός των άγονων που θα γίνει αυτό τον μήνα για την τυχόν δρομολόγηση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ τον χειμώνα.

Posted

Ο διαγωνισμός των άγονων γραμμών τελείωσε την Παρασκευή.Τη Δευτέρα ανοίγουν οι προσφορές και φαντάζομαι μέχρι την Τρίτη θα ανακοινωθούν οι μειωδώτες.

Posted

Έχει καμιά σχέση με κάποιο καραβάκι Αφροδίτη (αν δέν κάνω λάθος) το οποίο ήταν αρκετό καιρο σταματημένο στα Παλούκια?

Posted

Το Παναγιά Σπηλιανή είναι το πρώην Δέσποινα του Σαρωνικού.

Πέρυσι τον χειμώνα έκανε επιμήκυνση νομίζω 4 μέτρα (για το μέγεθος δεν είμαι σίγουρος).

Συγκεκριμένα πρόσθεσε κομμάτι στη πρύμνη του για να φορτώνει και αυτοκίνητα.

Είναι το πρώτο πλοίο για τον πλοιοκτήτη του, ο οποίος κυνηγάει την επιδότηση για Κω-Νίσυρο-Τήλο...

Όσο για το Αφροδίτη Απόστολε, δεν ξέρω αν έχουν κάποια σχέση.

Posted

Το δεσποινα ,απο οτι μου ειχαν πει κουλουριωτες καπεταναιοι, το ειχαν φτιαξει για να κανει παλουκια πειραια ,αλλα ηταν πολυ μεγαλο και αραγμενο για χρονια στα παλουκια.Ηταν προγεναιστερο των μπρουφας 1&2 που μοιαζουν πολυ και ειναι πιο καταληλα για τη γραμμη.Παντως πριν γινει σπηλιανη εκανε καποια δρομολογια παλουκια πειραια.Τωρα για το αφροδιτη,αν μιλαμε γιαυτο με το κοκκινο σχεδιο στο πλαι ειναι φτιαγμενο στη χαλκιδα και καμια σχεση με τη σειρα δεσποινα-μπρουφας

Posted

Πριν τη γραμμή Πειραιάς - Παλούκια έκανε και ένα διάστημα Πειραιάς - Αγία Μαρίνα Αίγινας.

  • 2 months later...
Posted

Μιά ενδιαφέρουσα συνέντευξη της καπετάνισσας του "Παναγία Σπηλιανή", Βάσως Κονιδάρη, στην "Αλήθεια" της Χίου.

Λευκαδίτισσα στην καταγωγή, μεγαλωμένη στην Πάτρα και με πρώτη πλοιαρχία σε γκαζάδικο.

Posted

Μπράβο της! Μακάρι να δούμε και άλλες! Εντόπισα κάτι που ελπίζω απλά να είναι λάθος του άρθρου. Πρώτη φορά που έκανε βάρδια ήταν Υποπλοίαρχος? Μήπως θέλαν να πούν Ανθ/ρχος ή απλά δέν έκανε ποτέ χρέη?

Posted

Αυτό βρήκες να σε εντυπωσιάσει, βρε Απόστολε? Το ό,τι την έβαζαν (κορίτσι πράμα) να κουβαλάει σακιά τσιμέντο και να την κρεμάνε εν πλω να ματσακονίζει...δεν σε εντυπωσίασε...το θεωρείς φυσιολογικό?

Posted

Φυσικά και αυτό! Γιατι τον κάθε δόκιμο που τον ξεσκίζουν στα καράβια δέν μιλάμε? Τι παει να πεί πως είναι κορίτσι? Το επάγγελμα αυτό δέν χωρά διακρίσεις και φύλο! Όποιος μπορεί αντέχει και προοδέυει και η αναφερθήσα Πλοίαρχος τα κατάφερε! Όλοι έχουν φάει τα σκ@τ@ με το τσουβάλι και το ματσακόνι να σε κάνει μαύρο και μόνο κακό δέν έκανε!

  • 4 weeks later...
Posted

Σήμερα είδα στην Άνδρο δεμένο και σβηστό το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ ΄στον μόλο που δένουν τα μότορσιπάκια.:eek:

Γνωρίζει κανείς πως έλαχε η μοίρα του να βρεθεί στο γαύριο?:confused:

post-20-128326962602_thumb.jpg

  • 5 months later...
Posted

Παιδια το βαπορι ειναι μεγαλη κουνιστρα , με 5 μποφορακια πηγα και ηρθα απο Τηλο σε Χαλκη και τα ειδαμε ολα (καποιοι βεβαια τα βγαλανε ολα :) , κριμα γιατι ειχε και ωραιους μεζεδες στη Χαλκη :P) ..

Φωτογραφιες του στα λιμανια της Τηλου και της Χαλκης

post-41-128326967495_thumb.jpg

post-41-128326967498_thumb.jpg

Posted

Αυτές τις κόκκινες γραμμές στην πρύμνη τι τις θέλανε; Για να το βλέπουν και μην πέφτουν πάνω του τα μηχανάκια όταν είναι πρυμνοδετημένο;:)

Posted

Γενικά το πλοίο στο σημείο εκείνο και μετά την επιμήκυνση έχει αλλάξει 2-3 φορές χρώματα.

Αρχικά πάντως είχε τις ίδιες περίπου γραμμές αλλά σε μικρότερο μέγεθος.

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί 1 χρόνο μετά την επιμήκυνση, το όνομα και το νηολόγιο στη πρύμη δεν έχει μεταφερθεί πιο πίσω αλλά παραμένει στο αρχικό σημείο του.

  • 2 months later...
Posted

Το πλοίο θα παραμείνει και τον χειμώνα στη γραμμή Νίσυρο-Κω και κάθε Παρασκευή Νίσυρο-Τήλο-Χάλη-Ρόδο (πάει και Σύμη?), έτσι θα μπορέσει να το απολαύσει ξανά ο Παναγιώτης Κ.B)

  • 3 years later...
Posted

Χρονια ειχαμε να αναφερθουμε στο μικρο βαπορακι που συνδεει για αλλη μια χρονια τη Νισυρο με την Κω

Το συναντησα λιγο μετα τη Νισυρο και οπως βλεπεται διατηρειται σε καλη κατασταση εξωτερικα.Εξαιρεση αποτελει η πρυμη η οποια εχει γινει μαυρη απο τα καυσαερια.Οταν μας περασε εκανε και μια μικρη βουτια στα απονερα μας

gallery_1819_1245_837380.jpg

gallery_1819_1245_129470.jpg

  • 2 months later...
Posted

Στις 6 του μήνα το ΠαναΓια ΣΠΗΛιανΗ έφυΓε αΠό τους ΠάΛους τΗς νιΣύρου Που βριΣκόταν δεμένο και ΠήΓε ΣτΗν κάΛυμνο. Γνωρίζει κανείς τον ΛόΓο τΗς αΛΛαΓής αυτής;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...