JohnTinos Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Τώρα που επανασυνδέθηκε το ρεύμα στο Νεώριο, υπάρχει περίπτωση να δούμε το Cruise Europa να δεξαμενίζεται στην Σύρο;
Champion Jet_2 Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Υποτίθεται οτι τι Βενιζέλος δεν πήγε στην Σύρο λόγω βάρος.Το cruise europa πού ειναι πιο βαρύ δεν νομίζω να πάει γιατί η δεξαμενή δεν θα αντέξει.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 (edited) Το Ελ. Βενιζέλος δεν πήγε στη Σύρο λόγω της απεργίας των εργαζομένων του ναυπηγείου όχι λόγω του βάρους του!! Στην Ελευσίνα και στο Πέραμα δεν μπορούσε να ανέβει λόγω βάρους!!! Εξάλλου πολλές φορές έχει δεξαμενιστει στη Σύρο. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπήρχε πιθανότητα να έρθει κάποιο από τα Cruise στη Σύρο άσχετα με τη κατάσταση των ναυπηγείων!! Edited February 6, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
ergosom Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Το Ελ. Βενιζέλος δεν πήγε στη Σύρο λόγω της απεργίας των εργαζομένων του ναυπηγείου Γνωριζεις οτι η απεργια εληξε απο 2/8/2015 ; Πως ετσι αυθαιρετα λες οτι δεν ηρθε λογω της απεργιας ; Γνωριζει καποιος επισης τον λογο που δεν ερχονται πλοια στο Νεωριο και ενω οι εργαζομενοι εχουν εγγυηθει εργασιακη ειρηνη απο την ημερα που εληξε η απεργια ; Μηπως υπαρχει καποιο σχεδιο απαξιωσης απο τους ιδιους τους ιδιοκτητες(εκ του ασφαλους ) και οσο το Νεωριο εγγυαται ( μεσω εγγυητικων προκαταβολης ) της 6&7 πυραυλακατους της Ελευσινας ,με σκοπο να πιεζει οπουδηποτε για τα χρεη στην ΔΕΗ ,Εφορια , Υδρευση , ΙΚΑ , ωστε να δωθουν κρατικες δουλειες στον Ναυπηγειο ; Μην ξεχναμε επισης και την προσφατη τροπολογια για της πυραυλακατους (στο οποιο εργο αυτο ειναι ΑΜΕΣΑ εξαρτημενο και το Νεωριο )που προστατευει τους ιδιοκτητες της Ελευσινας που ειναι οι ιδιοι με του Νεωριου .
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Το γνωρίζω ότι έληξε η απεργία στις 2/8/15 μιας και το έγραψα την επόμενη ημέρα ότι άνοιξε το ναυπηγείο!! Πρέπει να άνοιξε σήμερα από ότι άκουσα!! Το ωραίο είναι ότι έστειλαν στην ΑΝΕΚ να φέρει τα δυο πλοία της που είναι για δεξαμενισμό στο εξωτερικό, να δεξαμενιστούν στη Σύρο. Το Ελ. Βενιζέλος δεν ήρθε στη Σύρο μιας και έφυγε στις 28/07/15 για τη Μάλτα, οπότε το ναυπηγείο ήταν κλειστό ακόμα λόγω της απεργίας!! Αναχώρησε το πλοίο πριν λίγο. Κάθε εταιρεία που θέλει να στείλει ένα βαπόρι το σκέπτεται πολύ πριν αποφασίσει να το στείλει στη Σύρο με την εργασιακή αστάθεια (απεργίες) και τα οικονομικά προβλήματα του ναυπηγείου, που μπορούν να εγκλωβίσουν ένα πλοίο πάνω στη δεξαμενή, όπως έγινε παλιότερα με το Λευκά Όρη στο ναυπηγείο της Ελευσίνας. Τώρα τι σχέδια έχουν κάνει οι ιδιοκτήτες του ναυπηγείου δεν τα γνωρίζω.
Petros P Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Και αλλες εταιριες έχουν έρθει εδώ στον Πειραιά στις δεξαμενες του ΟΛΠ για τον ιδιο λογο... βέβαια καλο ειναι η διοικηση να δειχνει το ιδιο προσωπο σε Ελληνες και αλλους λαους...γιατι εχω ακουσει 2-3 σκηνικα για τη Συρο
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 8, 2016 Posted March 8, 2016 Όπως δείχνουν τα πράγματα, το Νεώριο οδεύει για υπαγωγή στο άρθρο 106 του Πτωχευτικού Κώδικα και για συμφωνία εξυγίανσης με τους πιστωτές, αν και ακόμη υπάρχουν επιφυλάξεις μέχρι να διευκρινισθεί η κατάσταση.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Περνώντας απο τη Σύρο με το Ν. Μύκονος και στις 21, αλλά και χτες το βράδυ, δεν ειδα ουτε ενα πλοίο να επισκευάζεται εκει. Ειναι τελικά κλειστό το ναυπηγείο και θα δούμε και πάλι φαινόμενα Μάλτας ;
AQUA JEWEL Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Ίσως να παίζει αυτό που λες, καθώς και το Celestyal Crystal που είχε προγραμματισμένο δεξαμενισμό στις αρχές Οκτωβρίου τελικά θα πάει στην Κροατία.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Σε οριακή κατάσταση είχε περιέλθει το ναυπηγείο του Νεωρίου στη Σύρο στα τέλη Ιουλίου, το οποίο αδυνατεί πλέον να καλύψει βασικές οικονομικές υποχρεώσεις, όπως για παράδειγμα τη ΔΕΗ και τον προμηθευτή πετρελαίου. Έτσι, είναι ορατό το ενδεχόμενο βύθισης των δύο πλωτών δεξαμενών του ναυπηγείου, με τραγικά αποτελέσματα για τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων στις δεξαμενές, αλλά και για τη λειτουργία της επιχείρησης, ενώ δεν θα πρέπει να παραλειφθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο λιμάνι της Ερμούπολης εν μέσω τουριστικής περιόδου. Σε γενική συνέλευση των εργαζομένων του Νεωρίου με θέμα την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων του ναυπηγείου και την προοπτική βιωσιμότητάς του συμμετείχαν χθες οι βουλευτές Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ Αντώνης Συρίγος και Νίκος Συρμαλένιος. Στη συνέλευση συμμετείχαν, επίσης, η διοίκηση της επιχείρησης, φορείς της Σύρου και εκπρόσωποι των τοπικών εκκλησιών. Μέσα σε έντονα τεταμένη ατμόσφαιρα, λόγω της αγανάκτησης των εργαζομένων που για μήνες παραμένουν απλήρωτοι, οι βουλευτές ενημέρωσαν τους εργαζόμενους για την κατακύρωση του διαγωνισμού για την επισκευή της πλωτής δεξαμενής του πολεμικού ναυτικού, καθώς και για τις θετικές προοπτικές σχετικά με το επενδυτικό ενδιαφέρον μεταβίβασης του ναυπηγείου. Τέλος στις αρχές Οκτωβρίου είχαν συζητήσεις η διοίκηση του ναυπηγείου με τους εργαζόμενους με αποτέλεσμα να μοιραστούν 150000 ευρώ στους εργαζόμενους από προκαταβολή για δεξαμενισμό πλοίου στη Σύρο. Ενώ πλέον θα συμμετάσχουν εργαζόμενοι στη διαδικασία κοστολόγησης των εργασιών για να ελέγχουν τις εισροές χρημάτων στο ναυπηγείο.
proud_ionian Posted October 11, 2016 Author Posted October 11, 2016 φρεσκα κουλουρια εχει ο κουλουρας 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Olympic Champion έφτασε το πρωί του Σαββάτου (8/10) στη Σύρο. Χθες το πρωί ανέβηκε στη δεξαμενή Βιολάντω Γουλανδρή στο Νεώριο της Σύρου. στη συρο πανηγυριζουν το δεξαμενισμο του champion, ενω η παραιτηση ταβουλαρη (συμφωνα με την κοινη γνωμη), αποτελει αφετηρια εξελιξεων Quote Μεταβολή παρατηρήθηκε στην γενικευμένη απραξία του Νεωρίου, καθώς εχθές το πρωί δεξαμενίστηκε το πρώτο, μετά από πολύ καιρό, πλοίο προς επισκευή, την ίδια στιγμή που σε επίπεδο διοίκησης της επιχείρησης μία παραίτηση αλλάζει τις εσωτερικές ισορροπίες.
Hastaroth Posted October 12, 2016 Posted October 12, 2016 Υποθέτω θα αναγνώσατε και τα αναγραφόμενα εις το link που παραθέτει ο proud και τα οποία εμένα δέν μού αρέσουν καθόλου.Πέραν ερωτημάτων που τίθενται και πέραν τών τραμπουκισμών που αναφέρεται ότι συνέβησαν,εκείνο το "Στα συμφωνηθέντα συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή των εργαζομένων στις διαδικασίες και αποφάσεις κοστολόγησης των εργασιών των πλοίων που θα επισκευαστούν στο Νεώριο το προσεχές διάστημα, γεγονός που καθιστά σαφές πως πριν από κάθε ανάληψη εργασίας στα πλοία θα υπάρχει συνεννόηση για τις αμοιβές." den μού αρέσει και πολύ. Δηλαδή οι οξυγονοκολληταί,ελασματουργοί,αμμοβοληταί και πλοίαρχοι ρυμμουλκών θα συμμετέχουν στον καθορισμό τής αμοιβής που θα ζητά η διοίκηση τού ναυπηγείου απ'τον εκάστοτε πλοιοκτήτη που θα θέλη να φέρη το πλοίον του πρός δεξαμενισμόν; Χμμμ.....
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Το ευχάριστο πάντως είναι οτι και τα 2 πλοία των Μινωικών της γραμμής Ηρακλείου θα κάνουν τους δεξαμενισμούς τους που αρχίζουν απο τον επόμενο μήνα στο Νεώριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 «Φιλί της ζωής» στα ναυπηγεία Σύρου Quote Ξεπεράστηκε το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με το ελεγκτικό συνέδριο. Όπως είχε κάνει γνωστό ο Bουλευτής των Κυκλάδων κ. Συρίγος κατά την επίσκεψή του στο Νεώριο της Σύρου, το ελεγκτικό συνέδριο θα αποφάσιζε το μήνα Νοέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες υπογράφτηκε σήμερα το πρωί η συμφωνία για την ανάθεση της δεξαμενής του Πολεμικού Ναυτικού στο Ναυπηγείο του Νεωρίου. Κάτι που σημαίνει οτι εντός λίγων ημερών πρόκειται να οδεύσει η δεξαμενή προς τη Σύρο. Την κρίσιμη αυτή ώρα για τους εργαζομένους στο ναυπηγεί το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δίνει δουλειά προκειμένου να κρατηθούν στη ζωή. Οι εργασίες αυτές ήταν αναγκαίες να γίνουν αλλά ταυτόχρονα βοηθούνται και οι εργαζόμενοι ειδικά που ήταν χωρίς δουλειά. Η Ελλάδα για εθνικούς λόγους και όχι μόνο χρειάζεται να έχει ναυπηγεία. Σίγουρα το να συντηρούνται τα ναυπηγεία μόνο από κρατικές δουλειές δεν αποτελεί βιώσιμη λύση. Στην παρούσα φάση εκείνο που ενδιαφέρει είναι να κρατηθούν «ζωντανά» και στη συνέχεια να εξετασθούν οι τρόποι να μπορούν να βρίσκονται και μη κρατικές δουλειές γι αυτά και φυσικά να πληρωθούν οι εργαζόμενοι.
proud_ionian Posted November 18, 2016 Author Posted November 18, 2016 ποσα φιλια ζωης εχουν δοθει τα τελευταια χρονια;
gtogias Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Βαρέλι δίχως πάτο. Επιχείριση που δε μπορεί να βγει στην αγορά και να προσφέρει υπηρεσίες και προϊόντα με καλές τιμές και συνέπεια. Φταίει η διοίκηση, φταίνε οι εργαζόμενοι, φταίει το πλαίσιο? Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το άλλο ναυπηγείο του ομίλου.
Hastaroth Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Εχει περάσει και το Νεώριον Σύρου στο λεγόμενο "υπερ-ταμείο"; Γιατί άν ναι,φαντάζομαι κάποιος ιδιώτης (εις τον ενικόν ή τον πληθυντικόν) θα ευρεθή να το αναλάβη. Διότι απ'τα ιδεοληπτικά γίδια που μάς κυβερνάνε,μήν περιμένετε χαϊρι...
gtogias Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Πως να περάσει στο "υπερ-ταμείο"? Ανήκει σε ιδιώτη, απλά όπως και τόσες άλλες επιχειρήσεις "ζει" από συμβάσεις με το δημόσιο.
proud_ionian Posted November 18, 2016 Author Posted November 18, 2016 το οτι εχουμε φτασει στο σημειο η ελλαδα να ειναι εκτος ναυπηγοεπισκευης στη μεσογειο και στην πραξη λειτουργουν, η χαλκιδα ο βασιλειαδης και η μικρη του περαματος,δεν φταινε τα τωρινα χαϊρια μονο, αλλα και τα προηγουμενα, οπως και οτι ολοι οι ιδιωτες που εχουν διαχειριστει τα ναυπηγεια, περιμεναν να βγαλουν κερδος απο τις συμβασεις με το ναυτικο και, ενιοτε, με τον ΗΣΑΠ. ποτε προσπαθησαν να βγουν στην αγορα; ποτε ειχαν παρουσια σε ολα τα διεθνη fora και εκθεσεις; ο ομιλος νεωρειου/ελευσινα εχει στηριχτει επι σειρα ετων και απο τις εκαστοτε κυβερνησεις και απο το προσωπικο του, ενω το αφεντικο δεν υστερουσε σε ακρες και γνωριμιες. αν εξαιρεσουμε την αποσπασματικη προσπαθεια με τα yacht και το synchrolift στο νεωρειο, αλλα και το... επος kanhave, το μαγαζι βασιστηκε στην ευκολη λυση των επισκευων ντοπιων ferries & κρουαζιεροπλοιων και εταιρειων ποντοπορου, που για δικους τους λογους θελαν να κανουν εδω επισκευες.
Hastaroth Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Το να επισκευάζωνται και να συντηρούνται τα εντόπια ferries και λοιπά πλοία στο Νεώριο δέν είναι κακό,άλλωστε ναυτιλία δέν είναι μόνο τα ΕΓ/ΟΓ,υπάρχουν ένα σωρό άλλα βαπόρια που θέλουν τακτικώς τα λίφτινγκ τους.Αυτό όμως που καταλαβαίνω είναι πως ούτε αυτά δέν πάνε πλέον στο Νεώριο. Το χονδρό χρήμα όμως έρχεται από τίς νέες ναυπηγήσεις.Ημείς εδώ εν Ελλάδι έχομεν καλούς ναυπηγούς,που φτιάξανε τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ,ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,ανακατεσκεύασαν το SUPERFLEX FOXTROT (Παντοκράτωρ),το CIUDAD DE CEUTA (ΦΟΙΒΟΣ),το FIOR DI LEVANTE,έχτισαν τα αμφίπλωρα που κάποια εξήχθησαν σε χώρες μακρυνές και εξωτικές καί άλλα πολλά.Τί φταίει και δέν κατάφεραν να φτιάξουν και κάποιο μεγάαλο κρουαζιερόπλοιο σάν αυτά τών ξένων εταιριών;Ακόμη και τα νεότευκτα τών Μινωϊκών στους Φινκαντιέρηδες κατασκευάστηκαν.Δέν θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί στο Νεώριο;
proud_ionian Posted April 29, 2017 Author Posted April 29, 2017 δεν θυμαμαι αν το εχουμε αναφερει ξανα, αλλα επι εποχης Γουλανδρη, κατασκευαζοταν στο Νεωριο το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο (Enfield 8000). Η Enfield ηταν μια παλια Βρετανικη εταιρεια οπλων, την οποια εξαγορασε ο Γουλανδρης. Η εταιρεια ειχε κερδισει ενα συμβολαιο με την Αγγλικη ΔΕΗ ( Central Electricity Generating Board). Αρχικα η παραγωγη ειχε σχεδιαστει να γινει στο Isle of Wight, λογω ομως των πολλων απεργιων και αναταραχων της εποχης, η οικογενεια Γουλανδρη αποφασισε να φερει την παραγωγη στη Συρο. προκοψε και εδω βεβαια, γιατι το κλιμα της εποχης μονο φιλοεπενδυτικο δεν ηταν. Λεπτομερειες στο protagon, στην πανδωρα και την καθημερινη. Μονο 120 κομματια βγηκαν τελικα. και ενα σχετικο ντοκυμαντερ απο ρομαντικους.
Ariadne Posted April 29, 2017 Posted April 29, 2017 (edited) Πολύ ενδιαφέρον! Πολλά πράγματα μπορούσαν με λίγη καλή θέληση να είχαν πάει διαφορετικά στη χώρα. Υ.Γ.: Και τώρα σε λίγο, δε θα φτιάχνουμε ούτε πλαστικά καλαμάκια ... Edited April 29, 2017 by Ariadne
Neptune Posted April 29, 2017 Posted April 29, 2017 Καποια απο αυτα αγοραστηκαν προσφατα απο τους απογονους του Γουλανδρη (αυτου που θα συντηρησει τον Αβερωφ) και ξαναηρθαν στην Ελλαδα για restoration.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2017 Posted May 10, 2017 Μετά την επισκευή της δεξαμενής του Πολεμικού ναυτικού στο νεώριο Σύρου, έχει φτάσει στα άκρα η σχέση των εργαζομένων και του ιδιοκτήτη. Από ότι έχω καταλάβει δεν πήραν τα χρήματα που είχε συμφωνηθεί οι εργαζόμενοι, με αποτέλεσμα να αναστείλει σχεδόν ολοκληρωτικά τη λειτουργία του το ναυπηγείο (χρησιμοποιούσαν τις δεξαμενές πλοία, αλλά ερχόντουσαν εξωτερικοί συνεργάτες για την επισκευή των πλοίων). Ο πρόεδρος του Ομίλου, Νίκος Ταβουλάρης έστειλε επιστολή στους φορείς της Σύρου σχετικά με το θέμα του Νεωρίου το οποίο έχει απασχολήσει τους Συριανούς. Quote Ο κ. Ταβουλάρης, αναφέρει στην επιστολή ότι το Νεώριο έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο μετά από 23 χρόνια λειτουργίας του, αναγνωρίζοντας την δύσκολη κατάσταση των τελευταίων χρόνων. Σύμφωνα με τον ίδιο, η συγκεκριμένη επιστολή δεν δόθηκε στους φορείς για να αποδοθούν ευθύνες, αλλά θεώρησε σκόπιμο να επισημανθούν ορισμένα γεγονότα. Στην επιστολή αναφέρει πως για όλα τα δεινά φταίνε οι άλλοι (δημόσιο, κρατικές υπηρεσίες, Σωματείο Εργαζομένων) και όχι ο ίδιος. Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει μεταξύ άλλων: «Το Νεώριο αντιμετωπίζει όπως και κάθε επιχείρηση της συνέπειες από τη γενικότερη κρίση, επιπλέον όμως και τις ιδιαιτερότητες του δημιουργούν το νησιωτικό περιβάλλον. Η σημερινή ιδιοκτησία κατάφερε να κρατήσει ανοικτό το ναυπηγείο μέχρι και σήμερα, αντιμετωπίζοντας την άκριτη επιθετικότητα φορέων και υπηρεσιών του Δημοσίου (κατασχέσεις λογαριασμών, συνεχείς και αυθαίρετες διώξεις στελεχών, πολύμηνες διακοπές ηλεκτροδότησης), όπως και ανεύθυνες δηλώσεις και υποσχέσεις προς πάντες και επί πάντων. Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Νεώριο αναγκάστηκε για να αποφύγει απολύσεις, διαθεσιμότητες, εκ περιτροπής εργασία κλπ, να καθυστερεί τις πληρωμές προς το προσωπικό με προσπάθεια να μη θιγούν οι πιο χαμηλόμισθοι. Εναλλακτική και μοναδική λύση ήταν το κλείσιμο του Νεωρίου. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στο Νεώριο έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα.. Για αυτούς το κλείσιμο του ναυπηγείου σημαίνει είτε απόλυτη φτωχοποίηση, είτε εσωτερική μετανάστευση. Το γεγονός αυτό εξηγεί και δικαιολογεί εν μέρει την σφοδρότητα των αντιδράσεών τους σε ενδεχόμενο κλείσιμο. Δεν δικαιολογούνται όμως αυθαιρεσίες και τραμπουκισμοί. Η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί και από τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι παράνομες και ακραίες πρακτικές που έχει επιλέξει το Σωματείο Εργαζομένων, παρασύροντας και μεγάλο μέρος του προσωπικού. Οι πρακτικές αυτές ακυρώνουν όλες τις προσπάθειες του ναυπηγείου να προσελκύσει πλοία για επισκευή. Τους τελευταίους μήνες ακυρώθηκαν επισκευές 15 πλοίων. Σε 4 δε περιπτώσεις τα πλοία έφτασαν στο ναυπηγείο και αποχώρησαν επειδή το Σωματείο απαγόρευσε την πρόσδεση ή δεξαμενισμό τους. Υπήρξαν όμως και περιπτώσεις που πλοία εγκλωβίστηκαν και παρέμειναν όμηροι στις εγκαταστάσεις του Νεωρίου. Αλλά και στο εσωτερικό του ναυπηγείου δημιουργήθηκαν καταστάσεις απόλυτης αναρχίας με προπηλακισμούς, μέχρι και άσκησης σωματικής βίας, σε βάρος στελεχών. Όλα τα παραπάνω έχουν προκαλέσει σειρά από αδιέξοδα που καθιστούν πλέον προβληματική τη συνέχιση της λειτουργίας του ναυπηγείου. Η πρόταση Ταβουλάρη Η επιστολή του Νίκου Ταβουλάρη καταλήγει σε μία πρόταση, η οποία σύμφωνα με τον ίδιο, είναι προς την κατεύθυνση μίας τελευταίας προσπάθειας για τη συνέχιση της λειτουργίας του Νεωρίου, ώστε να καταστεί δυνατή η επεξεργασία δυνατοτήτων για την έξοδο από τα αδιέξοδα ή και για την παρουσίαση ενός υπεύθυνου αγοραστή. Ο Πρόεδρος λοιπόν προτείνει: -Αποκατάσταση της απαιτούμενης βιομηχανικής πειθαρχίας με απόλυτη εφαρμογή του κανονισμού λειτουργία και την τήρηση των προβλεπόμενων από τον νόμο συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. – Τη σύνταξη και υπογραφή επιστολής του Σωματείου προς τους πλοιοκτήτες και πράκτορες πλοίων που θα δηλώνει τη δέσμευση του προσωπικού ότι δε θα δημιουργούνται από πλευράς του εμπόδια στην ομαλή εφαρμογή του προγράμματος επισκευής. – Από τις εισπράξεις κάθε επισκευαζόμενου πλοίου θα αφαιρούνται οι αμοιβές των εργολάβων και το κόστος των αναγκαίων υλικών. Το δε υπόλοιπο, θα κατανέμεται κατά 60% για μισθοδοσία και το 40% για τις λοιπές λειτουργικές δαπάνες του ναυπηγείου. – Στην αντιμετώπιση των πρόσθετων προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί τις δύο τελευταίες εβδομάδες θα πρέπει να συμβάλλουν – πέραν των εργαζομένων – και οι διάφοροι πιστωτές του ναυπηγείου. – Οι μέτοχοι του Νεωρίου δε θα φέρουν κανένα εμπόδιο σε οποιαδήποτε λύση που θα εξασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας του. «Εκείνο που πρέπει να κατανοήσουν όλοι και κυρίως οι εργαζόμενοι, είναι ότι η πλήρης αναρχία που επικρατεί σήμερα στο χώρο του ναυπηγείου είναι παράνομη, παράλογη και δεν οδηγεί πουθενά. Το αντίθετο, αποθαρρύνει κάθε υπεύθυνο επιχειρηματία να επενδύσει στο Νεώριο», ο πρόεδρος του ομίλου. Γέφυρα για νέο επενδυτή δημιουργεί η διοίκηση των ναυπηγείων Νεωρίου Quote Nα προλειάνει το έδαφος προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία εισόδου στρατηγικού επενδυτή στα ναυπηγεία Σύρου και Ελευσίνας προσπαθεί ο πρόεδρος του ομίλου Νεώριον Νίκος Ταβουλάρης. Σε μια περίοδο που η ελληνική πολιτεία βρίσκεται σε συζητήσεις με την πιστώτρια των ναυπηγείων τράπεζα, την Alpha Bank και την κινεζική Cosco ως υποψήφιο επενδυτή, ο κ. Ταβουλάρης καταβάλει προσπάθειες να πείσει τους εργαζόμενους στα ναυπηγεία Νεωρίου να συνδράμουν και αυτοί ώστε να παραμείνει εν λειτουργία η εταιρεία. Να καταστεί δηλαδή ελκυστική προκειμένου να προκαλέσει το ενδιαφέρον των επενδυτικών κεφαλαίων που έχουν εστιάσει αυτή την περίοδο στη χώρα μας. Σε επιστολή του προς το προσωπικό του Νεωρίου επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι «οι μέτοχοι του Νεωρίου δεν θα φέρουν κανένα εμπόδιο σε οποιαδήποτε λύση που θα εξασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας του».
proud_ionian Posted May 10, 2017 Author Posted May 10, 2017 η επιστολη ειναι 10 ημερων. ειχαμε καμια εξελιξη εκτοτε; το νεωρειο ειναι κλασσικο δειγμα, του μεταπολεμικου ελλαδικου (και οχι ελληνικου εν προκειμενω) επιχειρειν. παρακαθημενοι και συνδαιτημονες του πολιτικου κοσμου, γινονται επιχειρηματιες με δανεικα και με συμβασεις του δημοσιου και μολις αυτα τελειωσουν, φταινε ολοι οι αλλοι. η ιδιοκτησια νεωρειου/ελευσινα, ολα αυτα τα χρονια ειχε πολλαπλη στηριξη και απο τον πολιτικο κοσμο και απο τις τραπεζες και απο τους εργαζομενους και απο τις τοπικες αρχες (δημοι, δεσποταδες κλπ). τα εχουμε ξαναπει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now