proud_ionian Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 το ονομα κιαρα υπαρχει πουθενα πανω στο πλοιο; εστω σε κανενα τελαρο ή σε κανενα πανι; παντου ιεραπετραλ βλεπω
polmyt Posted January 23, 2017 Author Posted January 23, 2017 Όχι δεν φαινεται πουθενα το ονομα.Στα χαρτια είναι μονο
Nick the Greek Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Για να αλλάξει το όνομα του πλοίου στα κιτάπια του ΟΛΠ, σημαίνει πως έχει κατατεθεί καινούριο έγγραφο εθνικότητας. Κι εφ' όσον έχει κατατεθεί, σημαίνει πως το όνομα του πλοίου έχει αλλάξει. Ειδικά για ένα πλοίο παροπλισμένο σαν αυτό, το τι γράφει πάνω στη λαμαρίνα, δεν έχει και πολλή σημασία.
Nikos107 Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 (edited) Και Πειραιάς -Σαντορίνη - Ρέθυμνο είναι πολύ καλή γραμμή για αυτό το πλοίο. Και δεν θα το κουράσει ιδιαίτερα... Και το καλοκαίρι θα πάει καλά, και θα καλύψει την γραμμή Πειραιά - Σαντορίνη που έκαναν τα blue star (των δωδεκανησων) 🌟 και απο οτι δείχνει δεν θα ξανακανουν... Ομολογουμενος ήταν μια πολύ επιτυχημένη γραμμή. Για να δούμε... Edited January 23, 2017 by Nikos107
proud_ionian Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 η μονη γραμμη που του ταιριαζει ειναι παιραιας aliaga. μην το βγαλουμε και αυτο κοσμημα στην κατασταση που ειναι
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Πάντως οπως εμαθα σήμερα, το πλοίο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει δρομολόγια φέτος.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Το Κιαρα ανήκει στην εταιρεία Κιαρα Ν.Ε και μετά την επανεγγραφή στο ελληνικό νηολόγιο, έχει νηολόγιο Πειραιά 12393 και προορίζεται για τη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Θήρα (καλά μην περιμένετε να δρομολογηθεί, γιατί είναι δήλωση για να γίνει δήλωση κάπου!!)
proud_ionian Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 κινειται τπτ στο πλοιο; υποτιθεται πριν δεκα μερες ξεκιναγαν συνεργεια
margaritis24 Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Γραφτηκε πρυμα το ονομα kiara κ υπαρχει απεξω ενα conteiner με εργαλεια κ μπουκαλες με οξυγονα κ μεσα στο γκαραζ γινοντουσταν εργασιες
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Μέχρι πριν 3 εβδομάδες συνεργεία δεν είχαν ξεκινήσει εργασίες αλλά κάποια μέλη του πληρώματος έχουν ξεκινήσει με βοηθητικά μηχανήματα στο χώρο του μηχανοστασίου. Τώρα στο Κιαρα έχουν ξεκινήσει και δουλεύουν συνεργεία αλλά το πλοίο θέλει αρκετά χρήματα για να ξανά ταξιδέψει.
gtogias Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Χωρά και αυτό στην Παροναξία που έχει δηλωθεί? Με τόσα πλοία και τέτοιας ποιότητας? Θα δείξει. Ας το κάνουν και πάλι αξιόπλοο και θα του βρουν δουλειά. Σήμερα πάντως ήταν μπόλικος κόσμος εκεί.
polmyt Posted March 30, 2017 Author Posted March 30, 2017 Δεν εχει να κανει μονο με το ΣΑΜΟΣ αλλα και με όλα τα υπολοιπα πλοια που είναι σε αυτή τη γραμμη Προσωπικη μου αποψη εινια ότι στο τελος δεν προκειται να δουλεψει πουθενα.Ας μην ξεχναμε ότι είναι σχεδόν 3 χρονια σε αυτή την κατασταση
Marios Superfast Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 (edited) 2 hours ago, polmyt said: Δεν εχει να κανει μονο με το ΣΑΜΟΣ αλλα και με όλα τα υπολοιπα πλοια που είναι σε αυτή τη γραμμη Προσωπικη μου αποψη εινια ότι στο τελος δεν προκειται να δουλεψει πουθενα.Ας μην ξεχναμε ότι είναι σχεδόν 3 χρονια σε αυτή την κατασταση Ειπα το Σαμος διοτι απο αυριο θα ναι το πολυτελεστερο της γραμμης,σε συνδυασμο με τις καλες τιμες θα γινει ο κυριαρχος της γραμμης.Εννοειται και πως τα Blue Star πανε πισω! Edited March 30, 2017 by Marios Superfast
nomikos Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Όσο ήταν στην Ικαροσαμία ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση τουλάχιστον εσωτερικά ενώ απο ταχύτητες χτύπαγε πολλές φορές 18αρια. Τόσες άγονες υπάρχουν.Και ο Ηλιόπουλος με το Σπίριτ έχει μπει ήδη δυναμικά σε αυτές.Όμως θα πόνταρα στη γραμμή Μήλος Θήρα Ρέθυμνο.
polmyt Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Από την εποχη της Ικαροσαμιας όμως εχει περασει μια 5ετια και στο μεσοδιάστημα το πλοιο ειχε βλαβες,μια πυρκαγιά και 3 χρονια παροπλισμου,πραγμα που σημαινει ότι δεν προκειται να είναι στην ιδια κατασταση.Το ΣΠΙΡΙΤ δεν μπορει να συγκριθεί με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.Και πολύ μικροτερο ειναι ηλικιακα και σε σαφως καλυτερη κατασταση. Αν είναι να μπει το πλοιο ασχέτως κατάστασης,οκ θα μπει,αλλα δεν νομιζω ότι μετα από τοσα χρονια παροπλισμου είναι η ενδεδειγμένη λυση για οποιαδήποτε γραμμη
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Ο κ. Ηλιοπουλος έχει ζητήσει το Κιαρα να είναι έτοιμο εντός τριών μηνών, οπότε δείχνει ότι θέλει να το έχει έτοιμο μέσα στον Ιούνιο. Βέβαια ίσως απλώς να θέλει να έτοιμο για να μπορεί να ταξιδευσει έστω σαν Ro-Ro αυτό το καλοκαίρι!! Γιατί ακούω κάτι για ξηλωμα του καμενου σαλονιού της Α' θέσης και της Disco.
polmyt Posted April 1, 2017 Author Posted April 1, 2017 Να το και με το νέο ονομα γραμμενο. Σημερα παντως επικρατουσε ησυχια στο πλοιο
margaritis24 Posted May 10, 2017 Posted May 10, 2017 Κ μπαλωνουν το σαλονι που ειχε καει στο παντω ντεκ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now