hayabusagr Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 On 7/9/2017 at 9:47 PM, proud_ionian said: κομμενες μαυρες σακκουλες σκουπιδιων. διωχνουν τα θαλασσοπουλια, απο τη φρεσκοβαμμενη λαμαρινα Expand Είπα κι εγώ :-P
Axilleas Tzathas Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 On 7/10/2017 at 3:42 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Φάνηκε και η μπλε ρίγα της ΛΑΝΕ. Δε θυμάμαι αν έχει απαντηθεί.Η φωτιά είχε επηρεάσει μηχανικά μέρη του πλοίου η περιορίστηκε στις εξαγωγές της τσιμινιέρας; Expand Η μπλέ ρίγα είναι απο την εποχή που το πλοίο δούλευε στην Ιαπωνία
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 Εγώ πιστεύω ότι είναι η ρίγα επί της εποχής ΛΑΝΕ και όχι από την Ιαπωνία η ρίγα!!
Axilleas Tzathas Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 (edited) να μια συγκριση Edited July 10, 2017 by proud_ionian
miko mission Posted July 11, 2017 Posted July 11, 2017 H ωραια φωτο το Αχιλλεα αποδεικνυει οτι η γεφυρα του πλοιο κατα την μετασκευη του 1995 ηρθε λιγα μετρα πιο μπροστα, μετα το ασχημο αποτελεσμα του Απτερα,
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2017 Posted July 14, 2017 Κάποιες φωτογραφίες από το δεξαμενισμό του Κιαρα από το συνεργείο του κ Τσατσανη, όπου βλέπουμε να κατέβηκαν τα δυο τιμόνια και να βγήκαν οι δυο ελικοφόροι άξονες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 On 7/4/2017 at 7:42 PM, sg3 said: ετοιμαζετε για ενδοκυκλαδικα !!! Expand On 7/17/2017 at 7:46 PM, Petros P said: Εμένα το Κιάρα μου φωτογραφίζει και ακούω τη φωνή του valencay σαν αντίλαλο απο άλλο thread Expand Επειδή γίνεται πολύ κουβέντα τελευταία ότι το Κιαρα θα πάει στα ενδοκυκλαδικα, μια ότι θα πάει στην άγονη των Κυθήρων. Να ξανά πω ότι το πλοίο έχει παρά πολύ δουλειά ακόμα για να είναι έτοιμο τόσο σύντομα. Πρώτα από όλα το πλοίο θα χρειαστεί να ξανά δεξαμενιστεί για να μπουν οι ελικοφόροι άξονες και τα τιμόνια του, που έχουν πάει για επιθεώρηση σε συνεργείο. Όπως και εσωτερικά έχει πολύ δουλειά στο μηχανικό κομμάτι όσο και πάνω στο καμένο σαλόνι. On 6/20/2017 at 10:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Σίγουρα όχι!! Θέλει πολύ δουλειά το βαπόρι για να πει κάποιος ότι θα ταξιδέψει φέτος!! Expand
Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 Χθες ολοκληρώθηκε ο πρώτος δεξαμενισμός του Κιαρα και επέστρεψε ρυμουλκούμενο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας
margaritis24 Posted July 31, 2017 Posted July 31, 2017 (edited) Εχουν βγαλει ολα τα καμενα ελασματα απο τα αριστερα απ την τσιμινιερα μεχρι το υψος γκαραζ κ ειναι γυμνο Edited July 31, 2017 by proud_ionian τεχ βοηθεια
proud_ionian Posted July 31, 2017 Posted July 31, 2017 ποια κιαρα ενω απο κουρελι, προσπαθουν να το ξανακανουν καραβι, να το θυμηθουμε σε παλιες, ενδοξες εποχες. πριν 22 χρονια στην πατρα, φρεσκοφερμενος ταλως, στο 15 διπλα στο original Αριάδνη. πριν 15 χρονια στον πειραια, ως ιεραπετρα, ετοιμο για το δρομολογιο που κανει σημερα η πρεβελαρα, διπλα στον πρεβελη, με τα original χρωματα της λανε. και πριν δεκα χρονια στην ροδο, ανημερα του αη σπυριδώνου, στο κλασσικο δρομολογιο της κασοκαρπαθιας, με τα extreme, λανεχρωματα
nomikos Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 (edited) Επειδή τελευταία γίνεται πολύ συζήτηση για το Κιάρα-Ιεράπετρα είπα να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες από τους εσωτερικούς του χώρους όπως ήταν το 2012.Μια χρόνια που ήταν δρομολογημένο στην Ικαροσαμία ενώ είχε 2 guest εμφανίσεις στην Κασοκαρπαθία. Μία τον Μάιο για τις εκλογές και μία τον Νοέμβριο.Οι εσωτερικοί χώροι όπως βλέπουμε παρακάτω ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (καλύτεροι και από του Πρέβελη τη συγκεκριμένη περίοδο).Ο χώρος της ντίσκο που όμοιος του δεν υπάρχει σε αντίστοιχου μεγέθους πλοίο χρησιμοποιούνταν σαν σαλόνι ενώ μετά τις 21.00 σαν ντίσκο με προβολείς και χαλαρή μουσική.Εδώ βλέπουμε το επιβλητικό κλιμακοστάσιο στο χώρο της reception όπου δεξιά και πρύμα υπάρχουν 2 χώροι αεροπορικών.Ανεβαίνοντας έχουμε δεξιά το ala carte εστιατόριο και αριστερά το self service.Πιο μπροστά υπάρχει ένας μεγάλος χώρος σαν πλατεία όπου μπαίνεις στο σαλόνι οικονομικής και ξεκινάει ο διάδρομος για τις καμπίνες από την αριστερή πλευρά.Εκεί είναι η είσοδος για το self service και ala carte.Εκεί ξεκινάει και το κλιμακοστάσιο που οδηγεί στο ντεκ τις γέφυρας όπου υπάρχει η ντίσκο και το σαλόνι της διακεκριμένης που έχει καεί.Σε καμία περίπτωση το 2012 και τις 2 φορές που το ταξίδεψα(Μάιο και Νοέμβριο) το βαπόρι δεν ήταν χρέπι,το αντίθετο θα έλεγα.Το 2013 στην Αλβανία δούλεψε μερικούς μήνες οπότε δε νομίζω να υπήρξαν πολλές φορές.Μηχανικά τα 18 μίλια τα είχε.Αν αναλογιστούμε πως το μηχανοστάσιο δεν κάηκε και μαζεύεται τότε δε μπορούμε να μιλάμε χρέπι και ερείπιο.Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που αποφασίστηκε να επισκευαστεί.Σε καμία περίπτωση δε μιλάμε για Θεόφιλο ή European του 2012.Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι έχει καβατζάρει τα 40. Edited August 3, 2017 by ΝΟΜΙΚΟΣ
polmyt Posted August 3, 2017 Author Posted August 3, 2017 Δεν δειχνει ασχημο εσωτερικα.Συμπαθητικο μου φαινεται αν και δεν ξερω αν θα αλλαξουν και τους εσωτερικους χωρους Στα σημερινα νεα του πλοιου να πουμε ότι εχει σχεδόν ολοκληρωθεί η αλλαγη των ελασμάτων κατω από τη καμενη τσιμινιερα ενώ πολυς κοσμος δουλευε μεσα στο πλοιο
nomikos Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Μια διορθωση σε αυτα που εγραψα.Τελη του 14 ταξιδευε στην Αλβανια.Το 13 ηταν παροπλισμενο αφου αντικατασταθηκε απο το Μυτιληνη στην Ικαροσαμια.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2017 Posted August 5, 2017 Το όνομα του πλοίου που ήταν γραμμένο με μπλε γράμματα έχει σβηστεί και είναι πρόχειρο γραμμένο με κόκκινα γράμματα στο τελείωμα του ρεμετζου.
Petros P Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 (edited) Επίσπευση του...δευτερου δεξαμενισμού του πλοίου , 11-17/9 αντι για μέσα Οκτώβρη Edited August 31, 2017 by Petros P
.voyager Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 Νομίζω πως δεν έχει σχέση, αφού η εταιρεία είδαμε πως βιαζόταν και πριν το συμβάν να το ετοιμάσει.
pie Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 Αποκλείεται να έχει σχέση. Άλλωστε η BSF έχει επιλογές και ίσως επέλεξε την ιδανικότερη(Superferry) για να καλυφθεί το κενό του ΠΑΤΜΟΣ.
proud_ionian Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 On 8/28/2017 at 9:26 AM, sv1kyk said: Μεχρι της 15 Σεπτεμβριου θα μαθουμε αν θα μπει καποιο μεγαλο πλοιο γι αυτην την γραμμη. Expand On 8/31/2017 at 1:34 PM, Petros P said: Επίσπευση του...δευτερου δεξαμενισμού του πλοίου , 11-17/9 αντι για μέσα Οκτώβρη Expand λετε να φαει το ιεραπετρα το ιονις, στην τελικη ευθεια;
Molmed Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 (edited) Ζητώ αρχικά συγγνώμη από τους συμμετέχοντες στο forum για το off topic... Μήπως θα μπορούσε να μoυ πει κάποιος από του φίλους εδώ, κάποιο λόγο για τον οποίο ένας επί σειρά ετών πλοίαρχος του ΠΡΕΒΕΛΗΣ, και καλός μου φίλος, μου τόνιζε ξανά και ξανά πόσο καλύτερο πλοίο ήταν στην πλοήγηση το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ (το οποίο πλοιάρχησε στη γραμμή της Τεργέστης ως ΤΑΛΩΣ") συγκριτικά ε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ??? Edited September 1, 2017 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 Προφανώς θα εννοεί ότι ήταν πιο εύκολο στη μανούβρα. Επειδη το Κιαρα έχει δύο τιμόνια και έχει εξωστρεφής προπέλες, ενώ το Πρεβελης είναι μονότιμονο και έχει εσωστρέφης προπέλες.
Neptune Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 (edited) On 8/31/2017 at 11:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Προφανώς θα εννοεί ότι ήταν πιο εύκολο στη μανούβρα. Επειδη το Κιαρα έχει δύο τιμόνια και έχει εξωστρεφής προπέλες, ενώ το Πρεβελης είναι μονότιμονο και έχει εσωστρέφης προπέλες. Expand Αναποδα ειναι. Το Κιαρα 2 τιμονια με εσωστρεφεις προπελες, και το Πρεβελης 1 τιμονι με εξωστρεφεις προπελες. Εκτος του ενος τιμονιου που το κανει πιο δυσκολο φιλε Molmed και οι cpp προπελες οταν γυρνανε προς τα εξω και ειναι κοντα στο διαμηκη αξονα του πλοιου (δεν κανουν καλο ζευγος στη μανουβρα) θελουν καποιους ιδιαιτερους χειρισμους. Edited September 1, 2017 by Neptune
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now