Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πολύ σωστά τα λέτε και οι δύο. Ένα μικρό, άνετο θαλασσοβάπορο χρειάζεται με μια ικανοποιητική ταχύτητα και προσεγγίσεις στο Βαθύ. Ε, και αν κάποτε φτιαχτεί και το οδικό δίκτυο γύρω από τον Αστακό, τότε θα έχουμε τρελές πολυτέλειες ... :D

Το Θιάκι ήταν άλλο πράγμα με την ξύλινη κουβέρτα του. Θυμάμαι τα καλοκαίρια πηγαίναμε στην Αγία Ευφημία, αφήναμε το αυτοκίνητο και κάναμε ημερήσιες εκδρομές στο Βαθύ :) Ή, πηγαίναμε για τα ποδοσφαιρικά ματς (Οδυσσέας - Λειβαθώ). Ωραίες εποχές!

 

Γενικά, φταίει και η νοοτροπία μας ... Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο πλοίο για να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες, είναι ικανοποιημένοι με το μερίδιο της αγοράς που έχουν και σου λένε, πως το Πέλαγος φτάνει και όπως είναι ...

 

Υ.Γ.: Η Ιθάκη είχε τότε δύο ομάδες στην πρώτη κατηγορία. Πώς λεγόταν η δεύτερη;

Posted (edited)

για τη γραμμη του αστακου ενα πλοιο σαν το aqua spirit (που εχει ξαναπερασει) ή το αρτεμις, θα ηταν εξαιρετικο.

 

Αλησμόνητο το Άγιος Ανδρέας...

 

Στο μυαλό μου είστε. Ήταν αρκετά καλύτερος ο Άγιος και ιδανικός θεωρώ.

 

Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο

 

Απο το πλοιο εχουν περασει αρκετοι ενδιαφερομενοι

 

Θα μπορούσε να τον έχουν δει οι "δικοί" μας;

Edited by .voyager
Posted (edited)

Υ.Γ.: Η Ιθάκη είχε τότε δύο ομάδες στην πρώτη κατηγορία. Πώς λεγόταν η δεύτερη;

Τωρα θα με κανείς να βγω εκτός θέματος και να στεναχωρήσω τους mod που θα κάνουν τις ανάλογες μεταφορές.......

ΠΡΌΟΔΟΣ ήταν, είναι και θα είναι η ομάδα τσι Ιθάκη....... Ο Οδυσσέας είναι η ομάδα της Β. Ιθάκης (του Σταύρου βασικά..... Είναι αυτό που λεμε,χωριάτικη, σα την σαλάτα ενα πράμα)

Edited by Mr_Zoo
  • 4 weeks later...
Posted

Φίλος μου εξ αλλοδαπών που ταξίδεψε στη γραμμή τη Τρίτη που μας πέρασε μου ανέφερε πληρότητα απο Ιθάκη περι του 75-80%,

 

την προηγουμενη κυριακη, το πλοιο ηρθε ιθακη απο σαμη με δυο φορτηγα και μονοψηφιο αριθμο ΙΧ και στον πισαετο γεμισε μεχρι τα... αλμπουρα B). ολοι θιακοι μεσα. για να ειμαι ακριβης θιακοι και λατρεις του θιακιου :P

 

 

καλα τους ηρθε χαρα εκει που δεν την περιμεναν με το σταματημα της πατρας.

 

και με την μη προσεγγιση του σολωμου τα μεσημερια, οταν κανει διπλο.

σχεδον ολοι οσοι ταξιδευαν προχτες με το πελαγος, απο ιθακη για αστακο, το 90% του πλοιου οπως ειδαμε, αν ειχαν την επιλογη της πατρας (ειτε απ'ευθειας, ειτε με ανταποκριση) δεν θα επελεγαν την περιπετεια στο ακαρνανικο far west ;)

 

 Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο πλοίο

 

καλα, κανε ονειρα.

εδω προσπαθουν με ενα καραβι να καλυψουν και τη λευκαδα και τον αστακο, με αποτελεσμα να μην υπαρχει το καλοκαιρι μεσημεριανη αναχωρηση για τα νησια και εσυ θες και καλυτερο πλοιο.

 

θα ερθει και η ωρα τους και αυτωνων, μην ανησυχεις. ολα δανεικα ειναι στη ζωη.

ειδικα με ολο το φετεινο παρασκηνιο και τα εμποδια που θετουν στην επαναδραστηριοποιηση της γραμμης της πατρας ;)

  • 1 month later...
Posted (edited)

Το Ιονιον Πελαγος εχει ξεκινησει απο το πρωι το ταξιδι προς τη Σαλαμινα για να ερθει για συντηρηση

 

Και σε αντικατάσταση του Πελάγους στη γραμμή το Βάσος Κ

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Χτες το Ιόνιον Πέλαγος γύρισε αργά το βράδυ στη Σάμη λόγω καιρού.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

ο δημαρχος ιθακης, ζητα απο το ΚΤΕΛ αιτωλοακαρνανιας, να υπαρχει δρομολογιο αστακος-αθηνα, που να ανταποκρινεται στα δρομολογια του πελαγους.

κατι τετοιο ειχε γινει νομιζω και το χειμωνα 2013-2014

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Posted
On 20/3/2017 at 11:55 AM, kerkini said:

Ώρα για κινήσεις προς άλλον πλοιοκτήτη...

 

On 14/2/2014 at 0:53 PM, kerkini said:

θα μπορούσε να ενισχύσει τη θέση της, βάζοντας το Βαθύ (ή τον Πισαετό) σαν πρώτο λιμάνι από και προς τον Αστακό.

 

On 31/7/2015 at 0:13 AM, proud_ionian said:

ακομη και με το πελαγος, θα ηταν πολυ καλυτερα για τους θιακους επιβατες, αν επιανε βαθυ, εστω σε καποια δρομολογια

ηρθε η ωρα, εστω και δοκιμαστικα.

μεγαλη πεμπτη και μεγαλη παρασκευη, συμφωνα με τον πρακτορα στο θιακι. εχει αστακο - βαθυ στις 12.15 και βαθυ αστακο στις 14.30.

εχω ξαναπει οτι αν το plan b ειναι η αναζητηση μιας εταιρειας περα απο ionian & kefalonian για ΠΣΙ, το ρεαλιστικο plan... c θα ειναι μια συνεννοηση με τους ληξιουριωτες, ωστε τις μερες αιχμης τουλαχιστον (καλοκαιρι, πασχα, τριημερα), να υπαρχει τουλαχιστον μια αναχωρηση απ'ευθειας για βαθυ, που ο χρονος ειναι κατα πολυ συντομοτερος, αλλα και τα δρομολογια απο πισαετο, να μην ειναι μεσω σαμης

 

Posted

Βάλε και ένα plan d (για μενα).

Υπάρχει ένας πλοιοκτήτης, που έχει ένα πλοίο και κάθετε. ....  Μπορεί να έχει "ρήτρα ασφαλείας", να μην ξανά πάει το μικρό στα νερά των αντιπάλων, και σε αντάλλαγμα να του αγόραζαν το μεγάλο του πλοίο ..... Ποιος τον εμποδίζει να βάλει το μικρό στον Αστακό. .... Με τα νέα οδικά δεδομένα, ένα Ιονις στον Αστακό,  με 15 μίλια, θα ήταν Θεάρεστο έργο πιστεύω. ...

Posted

πολυ... d oμως, οσο και αν μας αρεσει το ιονις.

περα απο τα γνωστα θεματα μεταξυ ναυλωτων και πλοιοκτητων του ιονις (τα εχουμε πει αναλυτικα στα σχετικα topix), αλλα και τις πιθανες ρητρες που ισχυουν ακομη, δεν νομιζω οτι απο τη στιγμη που η γραμμη καλυπτεται ηδη με ενα πλοιο και η εταιρεια του εχει δηλωσει και δευτερο (styra diamond) για τη γραμμη, θα του επιτρεψουν να ερθει καλοκαιρι.

το νησι, ο δημος βασικα, πρεπει αμεσα να κοιταξει πως θα υπαρξει επαρκης και βολικη καλυψη του νησιου, για το καλοκαιρι που ερχεται. απο τους αλλους δεν υπαρχει φως και τα περσυνα δρομολογια απο αστακο δεν επαρκουν.

η πιο ρεαλιστικη λυση, σαν plan... c παντα, ειναι η συννενοηση με την υπαρχουσα εταιρεια.

Posted

1) Είμαστε σίγουροι πώς θα έρθει το Στύρα;

2) Καλοκαίρι εντάξει, το χειμώνα τι γίνεται; Έχουμε όλοι όρεξη για 5/6-ωρες "κρουαζιέρες" με το Πέλαγος στο φουρτουνιασμένο Ιόνιο; :P

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Αυτο είναι.. ειχα ακουσει οτι θα κραταγε το Διαμαντι ,και θα εβαζε καποιο απο τα μερη που θα προσεγγιζει.

Posted

Μήπως θέλουν να πάρει την κίνηση από φορτηγά, οχληρά, επικίνδυνα κλπ και να παίξει το Πέλαγος σας Ε/Γ-Ο/Γ καθαρά;
Είναι / θα είναι έτοιμο άραγε;;

Posted

Εδώ και μήνες ακουγόταν αυτό το σενάριο..... Kerkini με αυτή την λογική έπρεπε να κάνει το παλιό φορτηγό, και το νέο καθαρά Ε/Γ-Ο/Γ, λόγο των καλύτερων χώρων...

 

Η απάντηση όμως είναι ότι δεν μπορούσε, λόγο τον όποιον αργοποριών υπήρξαν, να βγάλει χαρτιά για Ε/Γ-Ο/Γ, οπότε θα πάει με μειωμένη σύνθεση φορτιγού

Posted

Μα ούτως ή αλλως ΕΓ/ΟΓ ηταν το συγκεκριμενο.

Τι παραπανω χρειαζεται;

Posted

Το μόνο που μπορώ να μαντέψω ότι χρειάζεται παραπάνω, είναι μισθοί για επιπλέον πλήρωμα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...