Ariadne Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Πολύ σωστά τα λέτε και οι δύο. Ένα μικρό, άνετο θαλασσοβάπορο χρειάζεται με μια ικανοποιητική ταχύτητα και προσεγγίσεις στο Βαθύ. Ε, και αν κάποτε φτιαχτεί και το οδικό δίκτυο γύρω από τον Αστακό, τότε θα έχουμε τρελές πολυτέλειες ... Το Θιάκι ήταν άλλο πράγμα με την ξύλινη κουβέρτα του. Θυμάμαι τα καλοκαίρια πηγαίναμε στην Αγία Ευφημία, αφήναμε το αυτοκίνητο και κάναμε ημερήσιες εκδρομές στο Βαθύ Ή, πηγαίναμε για τα ποδοσφαιρικά ματς (Οδυσσέας - Λειβαθώ). Ωραίες εποχές! Γενικά, φταίει και η νοοτροπία μας ... Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο πλοίο για να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες, είναι ικανοποιημένοι με το μερίδιο της αγοράς που έχουν και σου λένε, πως το Πέλαγος φτάνει και όπως είναι ... Υ.Γ.: Η Ιθάκη είχε τότε δύο ομάδες στην πρώτη κατηγορία. Πώς λεγόταν η δεύτερη;
.voyager Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 (edited) για τη γραμμη του αστακου ενα πλοιο σαν το aqua spirit (που εχει ξαναπερασει) ή το αρτεμις, θα ηταν εξαιρετικο. Αλησμόνητο το Άγιος Ανδρέας... Στο μυαλό μου είστε. Ήταν αρκετά καλύτερος ο Άγιος και ιδανικός θεωρώ. Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο Απο το πλοιο εχουν περασει αρκετοι ενδιαφερομενοι Θα μπορούσε να τον έχουν δει οι "δικοί" μας; Edited July 31, 2015 by .voyager
Mr_Zoo Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 (edited) Υ.Γ.: Η Ιθάκη είχε τότε δύο ομάδες στην πρώτη κατηγορία. Πώς λεγόταν η δεύτερη;Τωρα θα με κανείς να βγω εκτός θέματος και να στεναχωρήσω τους mod που θα κάνουν τις ανάλογες μεταφορές.......ΠΡΌΟΔΟΣ ήταν, είναι και θα είναι η ομάδα τσι Ιθάκη....... Ο Οδυσσέας είναι η ομάδα της Β. Ιθάκης (του Σταύρου βασικά..... Είναι αυτό που λεμε,χωριάτικη, σα την σαλάτα ενα πράμα) Edited July 31, 2015 by Mr_Zoo
proud_ionian Posted August 24, 2015 Author Posted August 24, 2015 Φίλος μου εξ αλλοδαπών που ταξίδεψε στη γραμμή τη Τρίτη που μας πέρασε μου ανέφερε πληρότητα απο Ιθάκη περι του 75-80%, την προηγουμενη κυριακη, το πλοιο ηρθε ιθακη απο σαμη με δυο φορτηγα και μονοψηφιο αριθμο ΙΧ και στον πισαετο γεμισε μεχρι τα... αλμπουρα . ολοι θιακοι μεσα. για να ειμαι ακριβης θιακοι και λατρεις του θιακιου καλα τους ηρθε χαρα εκει που δεν την περιμεναν με το σταματημα της πατρας. και με την μη προσεγγιση του σολωμου τα μεσημερια, οταν κανει διπλο. σχεδον ολοι οσοι ταξιδευαν προχτες με το πελαγος, απο ιθακη για αστακο, το 90% του πλοιου οπως ειδαμε, αν ειχαν την επιλογη της πατρας (ειτε απ'ευθειας, ειτε με ανταποκριση) δεν θα επελεγαν την περιπετεια στο ακαρνανικο far west Αντί να σκεφτούν να νοικοκυρέψουν το Πέλαγος ή να βρουν ένα άλλο, καταλληλότερο πλοίο καλα, κανε ονειρα. εδω προσπαθουν με ενα καραβι να καλυψουν και τη λευκαδα και τον αστακο, με αποτελεσμα να μην υπαρχει το καλοκαιρι μεσημεριανη αναχωρηση για τα νησια και εσυ θες και καλυτερο πλοιο. θα ερθει και η ωρα τους και αυτωνων, μην ανησυχεις. ολα δανεικα ειναι στη ζωη. ειδικα με ολο το φετεινο παρασκηνιο και τα εμποδια που θετουν στην επαναδραστηριοποιηση της γραμμης της πατρας
kerkini Posted October 13, 2015 Posted October 13, 2015 (edited) Το Ιονιον Πελαγος εχει ξεκινησει απο το πρωι το ταξιδι προς τη Σαλαμινα για να ερθει για συντηρηση Και σε αντικατάσταση του Πελάγους στη γραμμή το Βάσος Κ Edited October 13, 2015 by proud_ionian
Ariadne Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Χτες το Ιόνιον Πέλαγος γύρισε αργά το βράδυ στη Σάμη λόγω καιρού.
proud_ionian Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 (edited) ο δημαρχος ιθακης, ζητα απο το ΚΤΕΛ αιτωλοακαρνανιας, να υπαρχει δρομολογιο αστακος-αθηνα, που να ανταποκρινεται στα δρομολογια του πελαγους. κατι τετοιο ειχε γινει νομιζω και το χειμωνα 2013-2014 Edited December 1, 2016 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 15, 2016 Author Posted December 15, 2016 το ΚΤΕΛ ΑΠΕΚΕΙ, ανακοινωσε δρομολογια Αστακος Αθηνα, με ωραρια που ταιριαζουν με τα δρομολογια του πελαγους.
proud_ionian Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 On 20/3/2017 at 11:55 AM, kerkini said: Ώρα για κινήσεις προς άλλον πλοιοκτήτη... On 14/2/2014 at 0:53 PM, kerkini said: θα μπορούσε να ενισχύσει τη θέση της, βάζοντας το Βαθύ (ή τον Πισαετό) σαν πρώτο λιμάνι από και προς τον Αστακό. On 31/7/2015 at 0:13 AM, proud_ionian said: ακομη και με το πελαγος, θα ηταν πολυ καλυτερα για τους θιακους επιβατες, αν επιανε βαθυ, εστω σε καποια δρομολογια ηρθε η ωρα, εστω και δοκιμαστικα. μεγαλη πεμπτη και μεγαλη παρασκευη, συμφωνα με τον πρακτορα στο θιακι. εχει αστακο - βαθυ στις 12.15 και βαθυ αστακο στις 14.30. εχω ξαναπει οτι αν το plan b ειναι η αναζητηση μιας εταιρειας περα απο ionian & kefalonian για ΠΣΙ, το ρεαλιστικο plan... c θα ειναι μια συνεννοηση με τους ληξιουριωτες, ωστε τις μερες αιχμης τουλαχιστον (καλοκαιρι, πασχα, τριημερα), να υπαρχει τουλαχιστον μια αναχωρηση απ'ευθειας για βαθυ, που ο χρονος ειναι κατα πολυ συντομοτερος, αλλα και τα δρομολογια απο πισαετο, να μην ειναι μεσω σαμης
Mr_Zoo Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Βάλε και ένα plan d (για μενα). Υπάρχει ένας πλοιοκτήτης, που έχει ένα πλοίο και κάθετε. .... Μπορεί να έχει "ρήτρα ασφαλείας", να μην ξανά πάει το μικρό στα νερά των αντιπάλων, και σε αντάλλαγμα να του αγόραζαν το μεγάλο του πλοίο ..... Ποιος τον εμποδίζει να βάλει το μικρό στον Αστακό. .... Με τα νέα οδικά δεδομένα, ένα Ιονις στον Αστακό, με 15 μίλια, θα ήταν Θεάρεστο έργο πιστεύω. ...
proud_ionian Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 πολυ... d oμως, οσο και αν μας αρεσει το ιονις. περα απο τα γνωστα θεματα μεταξυ ναυλωτων και πλοιοκτητων του ιονις (τα εχουμε πει αναλυτικα στα σχετικα topix), αλλα και τις πιθανες ρητρες που ισχυουν ακομη, δεν νομιζω οτι απο τη στιγμη που η γραμμη καλυπτεται ηδη με ενα πλοιο και η εταιρεια του εχει δηλωσει και δευτερο (styra diamond) για τη γραμμη, θα του επιτρεψουν να ερθει καλοκαιρι. το νησι, ο δημος βασικα, πρεπει αμεσα να κοιταξει πως θα υπαρξει επαρκης και βολικη καλυψη του νησιου, για το καλοκαιρι που ερχεται. απο τους αλλους δεν υπαρχει φως και τα περσυνα δρομολογια απο αστακο δεν επαρκουν. η πιο ρεαλιστικη λυση, σαν plan... c παντα, ειναι η συννενοηση με την υπαρχουσα εταιρεια.
Ariadne Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 1) Είμαστε σίγουροι πώς θα έρθει το Στύρα; 2) Καλοκαίρι εντάξει, το χειμώνα τι γίνεται; Έχουμε όλοι όρεξη για 5/6-ωρες "κρουαζιέρες" με το Πέλαγος στο φουρτουνιασμένο Ιόνιο;
proud_ionian Posted April 3, 2017 Author Posted April 3, 2017 On 25/3/2017 at 11:34 AM, Ariadne said: 1) Είμαστε σίγουροι πώς θα έρθει το Στύρα; αμα αργησει, φατε
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Στα θέματα του ΣΑΣ βλέπουμε ότι ένα πλοίο Ro-Ro με το όνομα Ιθακη Diamond ζητάει έκτακτη δρομολόγηση στη γραμμή Αστακό Σάμη Ιθάκη από τις 01/07/17 έως 31/10/17. (Που πιστεύω ότι είναι το Styra Diamond)
Petros P Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Αυτο είναι.. ειχα ακουσει οτι θα κραταγε το Διαμαντι ,και θα εβαζε καποιο απο τα μερη που θα προσεγγιζει.
Blue Star Delos Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Γιατί ζητάει δρομολόγηση ως ΦΓ/ΟΓ κι όχι ως ΕΓ/ΟΓ;
kerkini Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Μήπως θέλουν να πάρει την κίνηση από φορτηγά, οχληρά, επικίνδυνα κλπ και να παίξει το Πέλαγος σας Ε/Γ-Ο/Γ καθαρά; Είναι / θα είναι έτοιμο άραγε;;
Mr_Zoo Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Εδώ και μήνες ακουγόταν αυτό το σενάριο..... Kerkini με αυτή την λογική έπρεπε να κάνει το παλιό φορτηγό, και το νέο καθαρά Ε/Γ-Ο/Γ, λόγο των καλύτερων χώρων... Η απάντηση όμως είναι ότι δεν μπορούσε, λόγο τον όποιον αργοποριών υπήρξαν, να βγάλει χαρτιά για Ε/Γ-Ο/Γ, οπότε θα πάει με μειωμένη σύνθεση φορτιγού
polmyt Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Μα ούτως ή αλλως ΕΓ/ΟΓ ηταν το συγκεκριμενο. Τι παραπανω χρειαζεται;
Mr_Zoo Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Το μόνο που μπορώ να μαντέψω ότι χρειάζεται παραπάνω, είναι μισθοί για επιπλέον πλήρωμα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now