DIDO Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Hastaroth said: 2.Τό όνομα τού Κεντέρη δόθηκε στο μεγαλύτερο εκ τών τριών πλοίων όταν ο συγκεκριμένος αθλητής ήταν στίς δόξες του.Μετά τό "σούσουρο" που έγινε το 2004,γιατί επιμένει η ΝΕΛ νά μετονομάση τά άλλα δύο (που ήδη ήταν γνωστά σάν ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ 1 καί 2) μέ το όνομα τού συγκεκριμένου αθλητή;Δέν υπάρχουν άλλες προσωπικότητες εκ Μυτιλήνης (π.χ.Οδυσσέας Ελύτης) γιά να τιμηθούν; Κοίτα φίλε Hastaroth, με το όνομα ΚΕΝΤΕΡΗΣ πιάνουν περισσότερα λεφτά όταν πουληθούν
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 proud_ionian said: μπρουμε να επιβεβαιωσουμε (η αληθεια ειναι πως εχω μπερδευτει λιγο), ποιος ειναι ο κεντερης 1 και ποιος ο 2. νομιζα οτι ο τωρινος 2 παραμενει 2, αλλα ειδα αλλου οτι ο πρωτος γινεται 2:confused: Ο Αίολος Κεντερης Ι είναι το Αίολος Εξπρές και το Αίολος Κεντερης ΙΙ είναι το Αίολος Εξπρές ΙΙ. cpt_hcp said: Eρωτηση:ξερει κανεις αν οι ΑΙΟΛΟΙ θα αριθμηθουν με λατινικους χαρακτηρες,I και ΙΙ η με αριθμους;Στο αγγλικο Piraeus Round Kτλ ο Νick the Greek γραφει το μεν ενα με αριθμο το αλλο με λατινικο χαρακτηρα.Ξερει κανεις τι απο τα δυο θα γινει; Θα γράφουν με λατινικούς χαρακτήρες.
Stefanos Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Λίγο άσχετο με τη κίνηση του Ρεθύμνου. Έμαθα απο έναν καθηγητή μου ότι τα αιολάκια επάθαν τη ζημιά στις μηχανές απο τα συστήματα αυτομάτου ελέγχου (ΣΑΕ)
Neptune Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Ωραια εσυ που ξερεις τα πολλα και ο νους σου κατεβαζει. Για λυσε μου και τις εξης αποριες 1. Πως το ξερει ο καθηγητης σου τοσο σιγουρα? 2. Γιατι τοσο καιρο δεν το χε καταλαβει κανεις και ολοι τα ριχνανε σε αστοχια υλικου κτλ κτλ? 3. Γιατι η Pielstick τις αλλαξε και δε διαμαρτυρηθηκε? 4. Υπαρχει πιθανοτητα να παρουσιασουνε και οι καινουριες μηχανες βλαβη? 5. Αν τοσα χρονια οι μηχανες δουλευανε στο 80% οπως δουλευουνε τωρα αντι 95% θα ειχανε αυτα τα προβληματα?
Stefanos Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Μπορώ να σου απαντήσω μόνο στο ερώτημα 3 Τα ΣΑΕ τα διαλέγει η κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών γι αυτό και προφανώς τα άλλαξαν
Neptune Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Χαιρομαι για την απαντηση σου. Οπως ηξερα (και μολις ξαναμαναδιασταυρωσα) αλλαχτηκαν μονο τα μπλοκ και κανενα αλλο συστημα δεν πειραχτηκε. Αρα εχω τις επιφυλαξεις μου για το αν φταιει το ΣΕΑ για τις βλαβες. Περιμενω τις απαντησεις σου στα αλλα ερωτηματα μου
Stefanos Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Αν μπορέσω να διερευνήσω περαιτέρω το θέμα θα σου απαντήσω πάντως έγω με την εξήγηση που μου δώθηκε το θεωρώ καλό λόγο για τα προβλήματα που παρουσίασαν οι μηχανές.Αλλά απο ότι βλέπω για να λές με αρκετή σιγουριά ότι αλλάχτηκαν μόνο τα blocks φαντάζομαι ότι θα έχεις κάποια παραπάνω πρόσβαση με κάποιο τεχνικό η με την εταιρία όποτε αν μπορέσεις και εσύ να μας διαφωτίσεις η να δώσεις μια άλλη άποψη για το τι προκάλεσε το πρόβλημα θα εκτημηθεί
Nick the Greek Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 cpt_hcp said: Για εμενα ειναι υποδιέστερα σχεδον απο ολα τα Highspeed.Και σε ταχυτητα και σε πολυτελεια και σε service και γενικα αλλο αερα νιωθεις οταν εισαι επιβατης στα Highspeed και αλλο στα δυο Αιολους. Αυτο ξαναπεστο, ειδικα με τα Highspeed 4 και 5 η διαφορα ειναι χαωδης. Αν ειναι δοκιμος ο παραλληλισμος, μου θυμιζει συγκριση λεωφορειου του ΚΤΕΛ με ιδιωτικο πολυτελες πουλμαν.
Stefanos Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Στο θέμα πολυτέλεια μπορεί να μην είναι ισάξια με τα highspeed.Άλλα σε μια γενικότερη προσέγγιση και πολύ πιο όμορφα σκαριά είναι και σε παρόμοιες ταχύτητες μπορούσαν να ταξιδεύουν.Το ότι έγιναν κάπως υποδιέστερα δεν είχε να κάνει με τεχνολογική υπεροχή των highspeed άλλα με τη λάθος χρήση των αίολων απο μια εταιρεία η οποία δεν είχε εμπειρία σε ταχύπλοα γιατί και τα μηχανικά προβλήματα που παρούσιασαν απο ότι φαίνεται απο λάθος χρήση τα έβγαλαν.Για μένα λοιπόν είναι μια ισάξια τεχνολογία
Nick the Greek Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Σωστα αυτα που λες, μονο που σε τελικη αναλυση δεν ενδιαφερουν τους επιβατες. Αν η εταιρεια τους δεν καταφερε να τα εκμεταλλευτει σωστα, αν δεν εδωσε προσοχη στους εσωτερικους τους χωρους κι αν μηχανικα βγηκαν για τα πανηγυρια, δεν αφορα τον επιβατη. Ουτε και αν σε υποθετικο επιπεδο μπορουν να πανε με 10 μιλια παραπανω, αφου στην πραξη πανε κομμενα και μετα φοβου Θεου, πιστεως και αγαπης. Το δια ταυτα ειναι οτι ειναι ενα σκαλι(τσε βαλε) παρακατω απο τα Highspeed κι αυτο φαινεται.
Neptune Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Τεχνολογια εχουνε ισαξια και ισως καλυτερη κανεις δεν αντιλεγει. Και πιθανον εχουνε και καλυτερο ταξιδεμα εκτος απο τον μικρο Αιολο που δεν πρεπει να διαφερει και πολυ. Εγω εχω ταξιδεψει μονο με το μεγαλο Κεντερη ενα Χειμωνα για Χιο Μυτιληνη (νομιζω 2003) με 7-8 δυναμη και πηγαμε ακουνητοι. Εσωτερικα ομως και σε πολυτελεια χανουν απο τα Χαισπιντ. Και εκτος απο αυτο συμφωνω απολυτα με το Στεφανο στο οτι η προηγουμενοι που ηταν στη ΝΕΛ δεν ηξεραν να τα δουλεψουν. Αν ριξουμε μια ματια στα πρωτα δρομολογια του Αιολος Εξπρες θα καταλαβετε τι λεω. Δεν ειναι δυνατον το ναυπηγειο που ξερει να λεει μεχρι 4 φορτηγα στο βαπορι (ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ) και αυτοι να φορτωνουνε 12. Ειναι δυνατον μετα να μη σου μεινει καραβοφαναρο? Και βεβαια οι Τουρκοι που απο ναυτιλια ξερουνε παρα πολλα τις Pielstick τις λενε ΑΧΤΑΡΜΑ ΜΟΤΟΡ
cpt_hcp Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Ναι αλλα ο Κεντερης ο γνησιος ηταν και βαπορι 140 μετρα,εδω μιλαμε για τα δυο που εμειναν,τα οποια δεν εχουν καμια σχεση με το ΚΕΝΤΕΡΗΣ-Οrizinal
Stefanos Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Αυτό που λέει ο neptune για τα φορτηγά είναι πραγματικά φοβερό απλά οι άνθρωποι παίζαν το κεφάλι τους και σκεφτείτε ότι η αντοχή στα καταστρώματα οχημάτων είναι απο τα πιο σημαντικά θέματα στα εγ/ογ για να μη συνυπολογήσω ότι το γκαράζ στο μικρό αίολο είναι απο αλουμίνιο νομίζω.Γιά να πεί το ναυπηγείο τέσσερα φορτηγά σίγουρα απο κάποια μελέτη το έβγαλε και δε το είπε τυχαία
Πλοηγος Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 θυμαμαι κατι επικαθημενα την πρωτη χρονια και κατι νταλικες σεβαστου μεγεθους, οπως σωστα μου ειχε πει καποτε καποιος : δουλευανε τα ταχυπλοοα σαν συμβατικα (ολοι οι καλοι χωρανε...)
d1969 Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Η ΝΕΛ ακόμα και αν βάλει ταχύπλοο στην ΧΙΟ - ΜΥΤ θα είναι μόνο για το Καλοκαίρι όπως κάνει στην Παροναξία τα τελευταία χρόνια. Και μην ξεχνάμε ότι η ΄μεγιστη ταχύτητα του Αίολος ΙΙ φέτος για Πάρο ήταν 27 μίλια και συνήθως 25 μίλα έκανε 3:45 για Πάρο. Ενώ το Αίολος 1 είχε max 28-29 μίλια και Παναγία Θαλασσινή max 25 μίλια. Οταν το χίος έχει ταχύτητα 27 μίλια νομίζετε ότι αξίζει να πληρώσετε διπλό εισιτήριο ;
Stefanos Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Το αίολος 1 είχε ταχύτητα φέτος γύρω στα 32 με 33 μίλια το 2 είχε 28 αλλά υπήρχε και το θέμα των μηχανών που δεν είχαν αλλαχτεί Με μια ταχύτητα 32 μίλια λοιπόν μπορεί να ανταγωνιστεί το Χίος ειδικά αν κάνει και κάποια δρομολόγια απευθείας Μυτιλήνη όπου θα κάνει γύρω στις 5.30 ώρες ακόμα καλή σκέψη θα ήταν και δρομολόγια απο Ραφήνα,καλοκαίρι και ειδικά Ιούλιο Αύγουστο που γίνέτε σφαγή για τα εισητήρια μπορεί να σταθεί άνετα ακόμα και φέτος θα μπορούσε να ήταν εκεί πάντως γεγονός είναι αυτό που είπαμε και στο τέλος του καλοκαιριού ότι το Ρέθυμνο σαν δρομολόγιο απέτυχε,βέβαια ας μη προτρέχουμε γιατί μέχρι το καλοκαίρι πολλά μπορούν να αλλάξουν
d1969 Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 H μέγιστη υπηρεσιακή του Αίολος ΙΙ φέτος για Πάρο ήταν 25 μίλια. Το ξέρω γιατί την πάτησα και ταξίδεψα 2 φορές πληρώνοντας 45€ και έκανε 20 λεπτά λιγοτερο από blue star και 45 λεπτά περισσότερο από HS2
George Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Βρε παιδιά! Αφού όλοι το κοιτάμε δειλά δειλά το ais σε κάποια από τις μορφές του και άλλοι έχουμε gps γιατί τέτοιες διαφωνίες; Εγώ όσες φορές πέτυχα τους Αιόλους ο πρώτος πήγαινε από 27-33 (προφανώς πρέπει να ήταν άδειο στα 33) και ο μικρός πήγαινε 26 - 29. Ποτέ παραπάνω ποτέ παρακάτω. Αυτό που λέει ο d1969 για την Πάρο το άκουσα και από άλλους φίλους που αγανακτησμένοι δεν έλεγαν και πολύ κολακευτικά σχόλια για το βαπόρι. Stefanos θα διαφωνήσω μαζί σου στο εξής: Ο πρώτος Αίολος αυτές τις ταχύτητες θα έχει και του χρόνου. Με μια μέση επιβατική κίνηση θα πηγαίνει 29 το πολύ 30. Αυτό μετραφράζεται περίπου σε 5:15 την Χίο τη στιγμή που το ΧΙΟΣ κάνει 6 και 7:30 την Μυτιλήνη όταν το Χίος κάνει 8:30. Βάλε και την κατανάλωση που έχει το καθένα. Δεν νομίζω ότι κάποιος θα πληρώσει το διπλάσιο για να κάτσει σε μία καρέκλα, να μη μπορεί να βγει έξω και να έχει μόνο την επιλογή της τουαλέτας και του μπαρ για να κερδίσει 45 λεπτά με μία ώρα. Η διαφορά του Αιόλου φαινόταν με τον μεγάλο ΚΕΝΤΕΡΗ όταν πήγαινε 38 κόμβους και είχε να ανταγωνιστεί την ίδια του την ετιαρία. Δηλαδή ΘΕΟΦΙΛΟ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Εδώ που φτάσαμε δηλαδή οι ταχύτητες των ταχύπλοων να μειώνονται δραματικά και οι ταχύτητες των συμβατικών να ανεβαίνουν τα ταχύπλοα μάλλον δυσφημούνται. Εγώ έχω γίνει μάρτυρας κοντά στο separation (σσ κοντά στη νότια είσοδο με κατεύθυνση Πειραιά) το παλάτι να προσπερνάει τον μικρό Αίολο. Όσο για τη Ραφήνα που αναφέρεις, δεν ξέρω κατά πόσο ένα ταχύπλοο μπορεί να αλλάξει τη νοοτροπία του επιβατικού κοινού της γραμμής που ξέρει ότι τόσα χρόνια φεύγει από Πειραιά. Συν ότι η Ραφήνα δεν εξυπηρετείται αυτή τη στιγμή με μετρό, προαστιακούς κτλ κτλ με αποτέλεσμα οι επιλογές σου για να φτάσεις να είναι ελάχιστες. Αυτή φυσικά είναι η γνώμη μου. Συμφωνώ ότι μέχρι το καλοκαίρι όλα αλλάζουν.
NHSOS XIOS Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 George με καλυψες πληρως! Κ να προσθεσω πως με πιθανη δρομολογηση οποιουδηποτε ΑΙΟΛΟΥ η ΝΕΛ θα ανταγωνιστει εκτος απο την HSW κ τον ιδιο της εαυτο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΘΕΟΦΙΛΟ)... Δεν ειναι πως ξαφνικα ολοι θα γυρισουν την πλατη μονο στο Ν.ΧΙΟΣ...κ απ τ αλλα 2 θα παρει κινηση,για να μην πουμε για τα πετρελαια που καταπινουν οι ΑΙΟΛΟΙ...Εδω οταν ειχαν τον μεγαλο ΚΕΝΤΕΡΗ ειχαν πει πως οσα λεφτα εβγαζαν τα 2 συμβατικα τα εκαιγε ο ΑΙΟΛΟΣ σε καυσιμα.. Τελοσπαντων,η εταιρια ας πραξει με τα δικα της κριτηρια.....Ειναι εμφανες παντως,πως οι ΑΙΟΛΟΙ δεν εχουν καταφερει να εδραιωθουν πουθενα,κ αυτο συμβαινει για ενα κ μονο λογο.Ειναι ασυμφοροι οικονομικα.
Neptune Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 NHSOS XIOS said: Ειναι ασυμφοροι οικονομικα. Δε νομιζω να ειναι μονο αυτο παντως. Για ρωτησε ποσο καιει το HS4 και το HS5. Και ρωτα ποσο καιγανε και οι Κεντερηδες φετος που πηγαινανε νορμαλ ο ενας και κομμενος ο αλλος λογω μη αλλαγης μηχανων. Μαλλον ειναι θεμα νοοτροπιας και management μαζι. Αυτοι που τα πρωτοφερανε δεν ξερανε να τα δουλεψουνε και αυτοι που τα διαχειριζονται τωρα δε θελουνε να μπουνε μεσα ουτε μια μερα. Γι αυτο και δουλευουνε οσο δουλευουνε τελοσπαντων. Ενω η Hellenic εχει το HS στη Ραφηνα και ας παιρνει μονο 15 και 30 επιβατες και 5 αυτοκινητα. Εχει το 5 να τρεχει μεχρι Σαντορινη και ας μη γεμιζει ουτε το μισο.(Εννοω μετα το τελος του καλοκαιριου και μεχρι να δεσει) Γι αυτο και λεω οτι ειναι θεμα νοοτροπιας.
Earl Granville Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 (edited) Όπως πάνε τα πράγματα την άλλη παρασκευή 18/4 δρομολόγια ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι ξεκινάει από Πειραιά στις 17:15 για Πάρο(άφιξη στις 20:30) και Νάξο(άφιξη 21:30) Στον ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ Ι έχουν περαστεί τα δρομολόγια στο σύστημα Ο μικρός δεν έχουν βγει τα δρομολόγια ακόμα αλλά όπως έχουμε ξαναπει θα πάει Σύρο Μύκονο και πιθανόν και Τήνο. Τώρα για το πότε ξεκινάει πιθανότατα τον Ιούνιο. Edited April 9, 2008 by Earl Granville
coyote Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Quote τους αιολους με τους 4 τονους την ωρα Σύμφωνα με κάποιον γνωστό μου που έχει δουλέψει στ πλοία αυτά, η κάθε μηχανή με την τωρινή ιπποδύναμη των πλοίων καταναλώνουν 1 κυβικό/ώρα η κάθε μηχανή.
proud_ionian Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 τα ταχυπλοα που στηριξαν τη ΝΕΛ στο ανοιγμα στην Αφρικη (ειχε κανει και η "Επαναστασις" ανοιγμα στην Αφρικη), αναπαυονται εν ειρηνη στο περαμα. ηρθαν με δοξα και τιμη και πλεον περιφερονται μεταξυ παροπλισμου, επιδοτησης και αγονης.
Neptune Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Εγω τωρα θα πω μεγιστη βλακεια αλλα δε με νοιαζει. Ας με κραξετε. Ποσο δυσκολο ειναι να γινει ενα σαλονακι και καποια κρεβατια στο μεγαλο Κεντερη και να δουλευει με ταχυτητα 24-25 μιλια πανω στο Χιος? Εκτος απο τα χρηματα που χρειαζονται για να γινουν ολα αυτα μπορει να γινει? Βασει κανονισμων κτλ? Δεν ειναι και οτι ποιο εξυπνο εχω πει στη ζωη μου αλλα και με οτι εχει κανει στη ζωη του ο Αιολος Κεντερης δεν ειδαμε προκοπη
gtogias Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Είναι αδιανόητο το γεγονός ότι όλα (εκτός του Corsica Express Three) τα ταχύπλοα που πέρασαν από το Αιγαίο βρήκαν δουλειά πλην αυτών που έπεσαν στα χέρια της ΝΕΛ. Τόσο σκάρτα ήταν ή μήπως φταίει κάτι άλλο. Προφανώς και ο μεγάλος Κεντέρης θα μπορούσε να βρει γραμμή, πόσο μάλλον τη κλασσική του Βορείου Αιγαίου, γραμμή που τα πήγε αρκετά καλά τα καλοκαίρια του 2003 και 2004. Μάλλον κάτι έχει να κάνει με τον τρόπο διαχείρισης τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now