Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Οι μηχανές των Αιολών είναι 20κύλινδρες PA 6, ενώ υπήρχαν μέχρι 16κύλινδρες τότε στην αγορά. Αφού είχαν περισσότερα προβλήματα με τους αεροστρόβιλους, γιατί δε κάνανε claim και στη General Electric?? Έτσι και αλλιώς το λύσιμο και η επιθεώρηση των μηχανών γινόταν κάθε χρόνο από τη Pielstick!! Τουλάχιστον όσο όταν στην εγγύηση σε όλες τις μηχανές, και μετά με τη βοήθεια της Pielstick, σε κάποιες μηχανές!! Να σημειώσω όταν τελείωσαν οι εγγυήσεις, αλλάχτηκαν όλα τα εξαρτήματα της μηχανής!!! (Καπάκια, έμβολα, χιτώνια, περιχιτωνια, κουζινέτα κ.α.) Αυτές οι μηχανές ήταν σε δόκιμες στο εργοστάσιο, και αποφασίστηκε να τοποθετηθούν δοκιμαστικά στα πλοία αυτά, παρέχοντας μεγαλύτερη χρονική διάρκεια εγγύηση στο service!!
Orestis Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Αυτή είναι και η δική μου απορία, αν στέκει μια τέτοια απαίτηση από την κατασκευάστρια εταιρία, 5 χρόνια μετά την παραλαβή του πλοίου και ενώ έχει λήξει και η περίοδος εγγύησης.
LEFTERIS68 Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Προφανώς πρόκειτε περί συμβιβασμού με την Pielstick με προφανές όφελος την εγκατάλειψη του claim ή την δραστική μείωση της αποζημίωσης.
Neptune Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Μα ποια απαιτηση ρε παιδια; Μιλατε για την κινηση να κανει claim η παλια ΝΕΛ ή η νεα. Γιατι υπαρχουν διαφορες.
pie Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Δηλαδή μιλάμε πλέον για μετατροπή των Αιόλων σε "ταχύπλοα" τύπου Παναγίας?!! Ο Κεντέρης θα διατηρήσει την ταχύτητά του??
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Όταν τόσο καιρό τους έλεγαν να μειώσουν 5-10% στροφές, για να μην έχουν κανένα πρόβλημα, γιατί δε το κάνανε!! Τώρα που άλλαξε όλη η εταιρεία, τώρα το κατάλαβαν??
Neptune Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Μαλλον οι καινουριοι το χαν παρει χαμπαρι απο παλια και τωρα που κανουν κουμαντο το εφαρμοζουν... Οσο για το γιατι δεν το εκαναν και οι παλιοι δεν μπορω να σου απαντησω. Βρες τους να τους ρωτησεις και πες μας και μας αμα τους βρεις.
LEFTERIS68 Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Ρε παιδιά τα σενάρια για τους Αίολους πάνε και έρχονται συνέχεια.Έχω ακούσει όλες τις εκδοχές,θα ξεκινήσουν, δε θα ξεκινήσουν, θα πάνε εδώ ,θα πάνε εκεί,η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω ακούσει από "σίγουρες" πηγές ότι θα κάνει το ένα ή το άλλο και είναι σίγουρο ότι κοιτάζουν όλες τις εναλλακτικές για να τα βάλουν (αν τα βάλουν) κάπου που θα κάνουν την αρπαχτή.Όμως πλέον αν δεν δω δημοσιευμένα τα δρομολόγιά τους εγώ δεν πιστεύω τίποτα και να με συμπαθάτε γι αυτό.
Stefanos Posted May 7, 2006 Posted May 7, 2006 Απ΄οτι ακουσα οι μικροι ΑΙΟΛΟΙ δεν παιζει να δρομολογηθουν ουτε φετος αυτο που ακουγεται ειναι πρωτα να φτιαχτουν και μετα βλεπουμε....
express skiathos Posted May 7, 2006 Posted May 7, 2006 Ρε παίδες, συγγνώμη κιόλας γι' αύτό που θα πω, αλλά γίνεται λίγο κουραστικό να λέμε τη μια ότι θα βγούν οι ΑΙΟΛΟΙ και την άλλη ότι δεν θα βγούν. Μ' όλο το θάρρος βέβαια και χωρίς παρεξήγηση από κανέναν. Δεν τα βάζω με κανέναν από του προλαλήσαντες, προς Θεού, αλλά ας κάνουμε και λίγο κράτη και ο καιρός γαρ εγγύς... που λέει και ο Λιακόπουλος.
George Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Για να αρχίσει να ξεθολώνει λίγο το τοπίο, σήμερα έμαθα από εξαιρετικά έγκυρη πηγή τα παρακάτω: ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ: Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Σαντορίνη ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ: μάλλον πάει Πειραιάς - Σέριφο - Σίφνο - Μήλο με απογευματινές αναχωρήσεις ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ: Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ: Λαύριο - Σύρο - Τήνο - Μύκονο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ: No service again:( Αν όμως κάτι από αυτά δεν γίνει, μην με κυνηγάτε
Stefanos Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 αφου τοσο καιρο περιμεναμε να βγει ο ΑΙΟΛΟΣ ο πρωτος τωρα maybe θα βγαλουν το δευτερο εχω αρχισει να ζαλιζομαι μαυτη την ιστορια
Nick the Greek Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Συμφωνω με τον προλαλησαντα. Εμενα αυτη η ιστορια με τους Αιολους και το που/αν/ποτε/για ποσο θα δρομολογηθουν, μου θυμιζει την ιστορια με το που/αν/ποτε/απο ποιον θα γινει γηπεδο της ΑΕΚ Περα απο την πλακα, η λογικη λεει οτι ο στολισκος που ανεφερε ο George παει ξεβρακωτος στ' αγγουρια, εκτος συγκλονιστικοτατου απροοπτου. Κι εδω που τα λεμε ειναι και μεγαλη αδικια προς την Hellenic Seaways που εχει αρχισει δρομολογια ταχυπλοων απο τις 24 Μαρτιου(εστω και σε περιορισμενη εκταση), να βρει μπροστα της τους Αιολους και τις Παναγιες τον Ιουλιο και τον Αυγουστο. Μπορει και παλι να ειναι σε θεση ισχυος αλλα σιγουρα χανει καποια κινηση. Ολα αυτα βεβαιως με βαση το σημερινο θεσμικο πλαισιο, γιατι οταν απελευθερωθει η σκλαβωμενη ακτοπλοια σε συνθηκες πραγματικα ελευθερης αγορας, ουδεις θα εχει το παραμικρο δικαιωμα να παραπονειται για τετοια θεματα.
pie Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Μακάρι να δούμε έστω τους 2 από τους 3 Αίολους να κινούνται στο Αιγαίο χωρίς να ταλαιπωρούν τους επιβάτες τους. Η συμφωνία με την ΤΙΜ ισχύει ακόμα?
Stefanos Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Και εγω αυτη την απορια εχω εδω και καιρο.Παντως οταν υπογραφηκε η συγκεκριμενη συμφωνια προβλεποταν να εχει ισχυ για τρια χρονια.Τωρα εγω προτιμω να γινουν ασπροι οι ΑΙΟΛΟΙ εστω και χωρις το λογοτυπο της εταιριας(η νεα διοικιση απ οτι φαινεται θελει τα καραβια κατασπρα για λογο που δεν εχω καταλαβει ακομα)
George Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Ο λόγος που κατά τη γνώμη μου παραμένουν τα καράβια κάτασπρα είναι προφανής. Περιμένουν την επόμενη εταιρία που θα θελήσει να αποτελέσει σινιάλο των πλοίων. Άλλοστε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έχει σινιάλα. Δεν είναι κάτασπρος. Επίσης κάτι μου λέει πως είναι θέμα χρόνου να φύγουν από τις πάντες ΚΕΝΤΕΡΗ και ΑΙΟΛΟΥ ΙΙ τα σήματα της ΤΙΜ και θα τα δούμε κι αυτά κάτασπρα ή με NEL LINES. Εκτός πια αν ανανεώθηκε συμβόλαιο με την ΤΙΜ πράγμα που δεν πιστεύω.
Stefanos Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 τελευταιο δεκαημερο του Ιουνιου ξεκιναει το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞ 2 και αρχες Ιουλιου ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ
elybero Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Φίλε pie, είναι ή δεν είναι αρκετά αισιόδοξες, νομίζω ότι πλέον είναι περίπου το ίδιο. Τα πλοία αυτά, τα συνοδεύει ένα πολύ κακό όνομα και ένα ακόμα πιο κακό παρελθόν. Συγκρινόμενα μάλιστα με την αξιοπιστία των αντιπάλων τους (ας μην επεκταθούμε σε αυτό και βρεθούμε εκτός topic) κάνουν τη θέση τους ακόμα πιο δυσχερή. Οπως και να έχει το ζήτημα, για όσο βγουν θα μαζέψουν τα υπολοίματα των άλλων, κάνοντας προφανώς οικονομική ζημιά την εταιρεία που τα διαχειρίζεται. Γι' αυτό καλύτερα για την ΝΕΛ να παραμείνουν στο Λάυριο...
Neptune Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Και γω ρε παιδια τζαμπα το εγραψα αυτο ΕΔΩ χθες το βραδυ
LEFTERIS68 Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 δεν νομίζω πως τα πλοία αυτά καθεαυτά είναι τόσο αναξιόπιστα όσο παρουσιάζονται.Νομίζω η στάση της εταιρείας τους με την παντελή έλειψη οργάνωσης, την ευκαιριακή χρησιμοποίησής τους και την απουσία πραγματικού οράματος μας κάνει να τα βλέπουμε έτσι.Είναι δυνατόν σήμερα εννέα (9) Ιουνίου να μην ξέρει κανένας τι ωράρια , τι δρομολόγια (εννοώ ώρες) θα κάνουν τα πλοία αυτά και πως πιστεύουν ότι θα ανταγωνιστούν εταιρείες που έχουν εδώ και μήνες ξεκινήσει να πουλάνε εισιτήρια για το καλοκαίρι?Πώς είναι δυνατόν τα πλοία αυτά να είναι ανταγωνίσημα με τα υπόλοιπα?Όταν υπάρχει ένα σκοτάδι για τα δρομολόγια καιτις ώρεσ τους πως είναι δυνατόν στα τέλη Ιουνίου να μπουν ξαφνικά και να γεμίσουν?Και μετά θα καθόμαστε εμείς οι ίδιοι και θα κοροϊδεύουμε τις άδειες αφιξοαναχωρήσεις τους.Επιμένω ότι παρά τα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματά τους τα πλοία αυτά δεν αξίζει να ταξιδεύουν άδεια και εν κατακλείδι δεν είναι τα χειρότερα της Ελλάδος όυτε της κατηγορίας τους.
Stratos Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Ο Λευτέρης68 έχει δίκιο,εγώ τουλάχιστον συμφωνώ μαζί του. Τα πλοία δεν είναι τόσο άσχημα,την κακή φήμη την αποκτήσανε εξαιτίας της ΝΕΛ που δεν μπορούσε να διαχειρστεί τέτεια σκάφη. Αυτά τα ίδια πλοία να δείτε ότι στα χέρια της HSW θα ήταν κερδοφόρα και θα είχαν αποκτήσει και καλό όνομα. Αν θυμάστε και το Χαίσπήντ 1 έίχε όλο προβλήματα στην αρχή και είχε αποκτήσει και αυτό κακό όνομα αλλά με τον καιρό τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και έγινε ένα από τα σταθερότερα στο μέτρο του δυνατού. Έτσι και με τους Αίολους, με σωστή αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων,με σωστή διαχείριση και δρομολόγηση σε γραμμές που η εταιρία είναι διατεθιμένη να στηρίξει θα μπορούσαμε να μιλάμε τώρα με διαφορετικό ύφος και όχι απαξιωτικά. Το παιχνίδι γι αυτούς χάθηκε όταν ναυάγησε η προσπάθεια του Αντωνίου (ο τότε Διευθύνων της Νελ) να τα ενώσει με την τότε MFD. Δύσκολα τώρα μπορούν οι Αίολοι να επιβιώσουν παράλληλα με άλλα ταχύπλοα εκτός αν ήταν μονοβάπορα.
Stefanos Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Στις γραμμες που θα ταξιδεψουν φετος τα πλοια θα πανε καλα.Δεν πιστευω και εγω πως υστερουν σε τιποτα απο τα highspeed η προσπαθεια που γινεται απο τη νεα διοικιση ειναι σεβαστη και κατα τη γνωμη μου η ΝΕΛ θα καταφερει να ανταγωνιστει την HSW.Ηδη υπαρχει πολυς κοσμος που ενδιαφερεται για το ΚΕΝΤΕΡΗ στη συγκεκριμενη γραμμη.Το αν εχουν ανοιξει η οχι τα δρομολογια δεν εχει καποια σημασια γιατι αυτο θα γινει μεσα στις επομενες μερες.Η ΝΕΛ αυτη τη στιγμη περιμενει την εγκριση του υπουργειου για το 2 οποτε ειναι λογικο να μην δινονται ακομα τα δρομολογια
LEFTERIS68 Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Φίλε Steven αν η εταιρεία έκανε σοβαρή προσπάθεια θα έβρισκε μία γραμμή για τον μικρό Αίολο που θα μπορούσε χωρίς δυσκολία να είναι το δυνατόν επικερδής.Για ρωτήστε για παράδειγμα τον Παναγιώτη Κ πόσο κόσμο είχε το Super jet όταν ταξίδεψε και αν είχε έστω μία θέση κενή.Για βρείτε θέσεις Ιούλιο-Αύγουστο με το FC4 που μένει μόνο του.Άραγε δεν χρειάζετε ένα οχηματαγωγό που να ενώνει Ηράκλειο με Κυκλάδες και δε θα έχει κίνηση?Κι αυτό είναι μόνο ένα τέτοιο παράδειγμα.Πιστεύω πως 3 ταχύπλοα δυτικές Κυκλάδες είναι υπερβολικό και θα την πατήσουν όλοι μαζί.Σοβαρή προσπάθεια γίνετε όταν ψάξεις να βρεις την κατάλληλη γραμμή βάση των αναγκών και της κίνησης της κάθε μίας(γραμμής).
polman Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Κανείς μας δεν μπορεί να είναι μέσα στον μυαλό ενός επιχειρηματία... Για μένα μπορεί να είναι και ένα πείραμα η δρομολογισή τους. Και εξηγούμε. Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές έχουν αποκτήσει αρκετά άσχημο όνομα. Δυο - τρεις μήνες όμως αν τα πάνε καλά από πλευράς αξιοπιστίας (να τηρούν τις ώρες και να μην έχουν προβλήματα) θα αλλάξουν την αποψή μας για την αξιοπιστία τους... Μετά αν έχουν βελτιωθεί το ονομά τους μπορεί η η ΝΕΛ να τα βάλει και πιο πολύ καιρό. Για τις δυο άλλες γραμμές στη Χιο-Μυτιληνη νομίζω πως είναι περιττό να μπει κάποιο.... Με 2 συμβατικά μεγάλης χωριτικότητας που κάνουν βραδυνά δρομολόγια και ένα ημισυμβατικό με αναχωρήσεις την μέρα, όπου μπορείς να πας και πιο γρήγορα) απλά ένα τέταρτο είναι σίγουρα αποτυχημένο... Απλά δεν υπάρχουν τόσοι επιβάτες για να πάνε στα 2 νήσια. Επίσης δεν νομίζω πως έχει να κερδίσει και τπτ από αναγνωρισημότιτα καθώς τα δυο νησιά δεν φημίζοντε για τον τουρισμό τους...... Τέλος είναι και μια σύγκρουση με την HSW που δεν νομίζω να έβγαζε κερδισμένη την ΝΕΛ και αυτό θα είχε επιπτώσεις και στα δυο συμβατικά. Για τα δωδεκάνισα πιστεύω λόγω απόστασης (πολλές ώρες για να κάθεσε σε μια καρέκλα και να μην μπορείς να βγεις έξω!) αλλά και το ότι δεν πάει η HSW εκεί είναι αρκετά για μένα. Εγώ αυτό που θέλω να δω είναι αν θα καταφέρει να είναι συνεπής στα δρομολόγια. Δεν πιστεύω να έχουν κέρδη και ούτε αυτοί πιστεύουν ότι θα έχουν... Μήπως έχει και το Μύκονος στη Χίο - Μυτιλήνη εκτός ελαχίστων περιπτόσεων??? Κάτσε να δούμε και με πόσα θα πηγαίνουν και τις τιμές! Μάχη μέχρι εσχάτων για μένα και είδωμεν αν θα τα καταφέρει η ΝΕΛ να ζήσει...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now