enas chiotis Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Δρομολόγια ή δρομολόγιο????????? Στο site της ΝΕΛ έχει δρομολόγιο 17/6 και επιστροφή από τα νησιά 20/6, αλλά όχι δρομολόγιο 21/6 από Πειραιά. Θα το δουλεύουμε μόνο Σαββατοκύριακο?
Stratos Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Aνεπιβεβαίωτες πληροφορίες μου (ακόμα), λένε ότι ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ θα ξεκινήσει τα δρομολόγια με διάρκεια ταξιδιού τις 4-4,5 ώρες για την Χίο κατα τόν πρώτο μήνα λειτουργίας. Μετά όμως στην "καρδιά" του καλοκαιριού ο χρόνος θα ανέβει στις 5+ ώρες για τα γνωστά προβλήματα των μεγάλων κυματισμών που δημιουργεί. Ευκαιρία για οικονομία..! Δεν ξέρω βέβαια να αληθεύει όλο αυτό, οπότε...είδωμεν. Ισως είναι απλώς ένα σενάριο..
Neptune Posted June 13, 2005 Posted June 13, 2005 Στρατο ας δουλεψει και ας κανει και 6 ωρες.. Αντε να το δουμε να κουνιεται και λιγο. Αλλα ρε γαμωτο ειναι καταδικασμενο... Δε μου βγαινει η εξισωση... Με την τιμη του πετρελαιου τους τονους που θελει τα εξοδα του πληρωματος και με πρωτοκολλο να ταξιδευει συνεχεια δε βαζει ευρω στο ταμειο... Τι να υποθεσω δεν ξερω
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 . ΕΤΕΘΗ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΦΡΑΓΙΣ (ΣΑΣ 13/6/2005) Αποδρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ»Ομόφωνα θετική με αναδρομική ισχύ από την ημερομηνία αρχικής εμφάνισης των βλαβών χωρίς τα πλοία να απαλλάσσονται από τις υποχρεώσεις έναντι του ΝΑΤ και των ναυτικών για την περίοδο που ήταν επανδρωμένα. http://egov.yen.gr/briefing/02-news/sas_120605.pdf.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 7, 2005 Author Posted July 7, 2005 Μια η αλλη ερχετε , αλλα στη Καλυμνο δε παει αεροπλανο και ΚΩ-ΡΟΔΟ δε βρισκεις παντα να πας + οτι καποιοι δεν μπαινουν σε αεροπλανο γιατι φοβουνται
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2005 Posted July 8, 2005 Πήγαν στο Λαύριο και μεθόρμισαν τους δυο ΑΙΟΛΟΥΣ, και τους βάλανε δίπλα για να μην σπάσουν πουθενά πάνω σε καμία προβλήματα με κανένα καιρό!!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Από ότι έμαθα βρήκαν κάτι μηχανές MTU μεταχειρισμένες, για να αλλάξουν στους δυο ΑΙΟΛΟΥΣ, αλλά δεν ξέρω καν αν της αγοράσανε ακόμα!! Καθιστέ μην πουληθούν τα πλοία χωρίς να χρειαστούν να αλλάξουν μηχανές!!
Hastaroth Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Κατά την ταπεινή μου γνώμη,αυτό θά ήταν το καλύτερο.Αρκετά ζημιώθηκε η ΝΕΛ από αυτά τά πλεούμενα....
Stratos Posted July 14, 2005 Posted July 14, 2005 Εχτές ήμουν Λαύριο, με έπιασε η ψυχή μου βλέποντας αυτά τα δύο πανέμορφα σκαριά των Αίολων να είναι πλαγιοδετημένα σφιχτά όπως το Ν.ΧΙΟΣ με το ΣΑΜΟΣ.
enas chiotis Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Και κάτι άλλο. Φέτος νομίζω συμπληρώθηκαν τα 3 χρόνια συμβόλαιο με την ΤΙΜ. Η ΝΕΛ πήρε λιγότερα από τα 600 εκ. που φέτος διαφήμιζε την ΤΙΜ στο Λαύριο? Του χρόνου (αν υπάρξει) θα συνεχίσει να διαφημίζει την εταιρεία ή θα το γυρίσει σε ΝΕΛ LINES?
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Στιγμιότυπα από τον μήνα του μέλιτος. Με τα χρόνια ήρθαν και τα καυγαδάκια και φθάσαμε σήμερα στις αγωγές. 22.02.00 - S.E.M.T. Pielstick engines for Greek Fast Ferries.S.E.M.T. Pielstick has received orders to supply 20 PA6B STC engines for the propulsion of two new monohull fast ferries of the Corsaire type to be built by Alstom Leroux Naval for the Greek shipowner Nel Lines : • One Corsaire 10000 with a carrying capacity of 800 passengers and 190 cars, will be propelled at 35 knots by three S.E.M.T. Pielstick engines 20 PA6B STC (MCR 8100 kW at 1050 rpm per unit). • One Corsaire 14000 with a carrying capacity of 1800 passengers and 400 cars, will be propelled by two S.E.M.T. Pielstick engines 20 PA6B STC in association with two gas turbines of 25000 kW in order to reach 40 knots. The engines are scheduled to be delivered in August and September 2000. These new orders follow the supply of four 20 PA6B STC propulsion engines for another fast ferry of the Corsaire type for the same shipowner. Nel Lines is one of the largest companies operating ferries in the Aegean Sea. These new orders confirm the position of S.E.M.T. Pielstick as a leading designer and manufacturer of state of the art engines using the most modern technology for the propulsion of naval and merchant ships. Από το site της Pielstick http://www.pielstick.com
Hastaroth Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Εμ......έτσι είναι όταν το ζευγάρι ανακαλύπτει "ασυμφωνία χαρακτήρων" (εν προκειμένω ασυμφωνία πλοίων-κινητήρων). Αλλά όταν ξεκίναγε η συνεργασία,δέν εμφανίστηκε κανείς νά εκφέρη αντίρρηση γιά τον "γάμο" και εσιώπησεν "διά παντός" (που λέγουν και οι παπάδες). Γιά να δούμε τώρα ποιός θά πληρώση την...διατροφή.
gpan Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Θα τα σπάσουν τα ταχύπλοα εκει που τα έχουν δέσει Με τον αέρα αυτων των ημερών ο Αιολος ΙΙ έσπασε κάβους, γύρισε σχεδόν κάθετα και κοπάναγε τον ντόκο πρύμα. Επίσης οι μπάντες τους και κυρίως των θαλασσινη-πάρου τρίβονται με το κούνημα. Και ακόμα είναι Νοέμβριος. Δεν ειναι το Λαύριο λιμάνι για παροπλισμούς σε ντάνες με το κύμα να μπαίνει μεσα ζωντανό με νοτιά
Earl Granville Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Όπως τα λέει ο gpan είναι.Καμια δόση αν την γλυτώσουν τώρα θα πάρουν δρόμο και τα 4 και άντε πιάστα μετά. Μην ξεχνάμε τι έγινε πέρυσι με ανάλογο καιρό με τα ΜΑΚΕΔΩΝ και ΑΡΣΙΝΟΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 Σύμφωνα με πληροφορίες μου, τη προηγούμενη εβδομάδα άτομα από τη ΝΕΛ επιπροσθέτως με ένα Άγγλο δικηγόρο βρέθηκαν στη Γαλλία, για συζητήσεις με στελέχη της Pielstick.
polman Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 έμαθε κανείς τι θα γίνει με τα αίολος την χρονιά που μπαίνουμε? τλκ αλλάχτηκαν οι μηχανές?
LEFTERIS68 Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 Οι Αίολοι εκτός ενός πολύ μικρού απροόπτου θα μείνουν εκεί που κάθονται περιμένοντας την καλύτερη τους τύχη. Οπότε μη τους περιμένετε για φέτος. Θα παίξει μόνο ο Κεντέρης όμως να σας δώσω και μία πληροφορία το αίτημα της εταιρείας που είχε στη ΣΑΣ της 22/12 για δρομολόγησή του στη Παροναξία για το καλοκαίρι, δεν πέρασε. Το είχαν σαν αίτημα έκτακτης δρομολόγησης και το σκεπτικό της ΣΑΣ είναι ότι θα ανακοινώσουν αυτοί ποιές γραμμές χρήζουν πλοία το καλοκαίρι για έκτακτες δρομολογήσεις. Με αυτό το σκεπτικό απερρίφθησαν και τα αιτήματα της HSW.
Apostolos Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 Τα πλοία παραμένουν στο Λαύριο σε καλή κατάσταση και με πλήρωμα και ναυτολόγιο. οι ζημιές περιορίζονται σε γδαρσίματα και ψιλοτσακίσματα στις λαμαρίνες απο τις στενές επαφές μεταξύ τους όταν τα είχαν δίπλα δίπλα. Είναι όμως λυπηρό τέτοια σκαριά να σκουριάζουν... Ο κόπος τόσων ανθρώπων να πάει στράφι και απλά ορισμένοι να έχουν πλουτίσει με δώρο απο μία Mercedes... Άν θέλετε να δείτε και φώτο στο http://apostolossphotos.fotopic.net/
Nick the Greek Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 ...αλλα και μια νυχτερινη εδω... Σουρεαλ σκηνη νομιζω...
pie Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Αρκετά λυπηρό το θέαμα θα έλεγα...! Τέτοια πλοία και να μένουν παροπλισμένα στο Λαύριο...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2005 Posted December 28, 2005 Από ότι ξέρω αυτές τις μέρες πρέπει να είναι εδώ κάποιοι εμπειρογνώμονες, και θα επισκεφτούν τα πλοία!!
Neptune Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Σε συνεχεια του σχολιου του Παναγια Εκατονταπυλιανη για τους Αιολους ας ερθουμε εδω να συνεχισουμε μην απασχολουμε το θεμα του Λαυριου. Στα πλοια δεν θα αλλαχτουνε μηχανες οπως χει γινει γνωστο εδω και πολυ καιρο ομως θα λυθουνε και θα επιθεωρηθουνε εξ ολοκληρου. Οτι ανταλλακτικα χρειαστει να αλλαχτουνε θα αλλαχτουνε θα ρυθμιστουν ξανα απο την αρχη ολα και θα ταξιδεψουν οταν ολα τελειωσουν. Μονο που θα πρεπει να ξεχασουν ορισμενοι τις ταχυτητες πανω απο 30 μιλια.. Η υπηρεσιακη τους θα ειναι 27-28 ωστε να πεσει και η καταναλωση και οι ζημιες που τα ταλαιπωρουν και να μπορεσουν να δουλεψουν... Στις μηχανες τους υπαρχει κατασκευαστικο λαθος για το οποιο ευθυνεται η Pielstick. Σαν να παρω τη μηχανη απο το παπακι μου και να τη βαλω σε χιλιαρα street.. Αυτο το μοντελο που φορανε οι Αιολοι δεν ειναι καποιο της Pielstick. Ειναι μηχανες προχειροσχεδιασμενες για να εχουν τη συγκεκριμενη ιπποδυναμη και απλα βασιζονται πανω σε σχεδια αλλου μοντελου της εταιριας. Δε θελω να πω περισσοτερα μιας και δε γνωριζω απο τεχνικα τοσο καλα και σιγουρα οσα ειπα δεν ειναι δικα μου αλλα απο ’’συνακροαση’’ κουβεντας ανθρωπων της εταιριας. Στον Αιολο Κεντερη τωρα θα αλλαχτουνε οι 2 Pielstick και θα μπουνε 2 MTU ωστοσο εκει το προβλημα ειναι οι αεριοστροβιλοι. Εκει υποφερει ο Κεντερης και εκει χτυπαει τις ποιο πολλες φορες.. Οταν υποκλεψω περισσοτερα επανερχομαι...
Orestis Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Όλα αυτά που αναφέρεις για τους μικρούς Αίολους έχουν ξεκινήσει? Θα πραγματοποιηθούν άσχετα από την έκβαση της δικαστικής διαμάχης της ΝΕΛ με την κατασκευάστρια εταιρία? Υπάρχει δηλαδή περίπτωση δρομολόγησης τους το καλοκαίρι? Επίσης στέκει το επιχείρημα του κατασκευαστικού λάθους 5 χρόνια μετά την παραλαβή ενός πλοίου?
Neptune Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Τη διαμαχη με την Pielstick ξεχαστε την. Εδω την εχουν ξεχασει ηδη στη Νεα ΝΕΛ. Εργασιες ακομα δεν εχουνε ξεκινησει απ οτι ξερω και μαλλον οι πιθανοτητες ειναι περισσοτερες να μην ταξιδεψουν φετος το καλοκαιρι τα μικρα. Ο Κεντερης εστω και τελος Ιουνιου αρχες Ιουλιου υπολογιζουν να ειναι ετοιμος. Οσο για τα κατασκευαστικα λαθη θα σου πω ενα παραδειγμα. Παραγγελνεις εσυ ενα αυτοκινητο και ζητας να εχει αποδοση 500 αλογα. Και η εταιρια παιρνει τη μηχανη του 1.6 και βαζει ακομα 4 κυλινδρους την τεσταρει και στη δινει.. Ομως επειδη η αρχικη μελετη και ο σχεδιασμος εχουν παει περιπατο καπου παρακατω θα τα βρεις μπροστα σου αυτα.. Καποιος λοιπον ζητησε απο την Pielstick μια μηχανη που να βγαζει 8000kW H εταιρια αντι να το εξετασει το θεμα απο την αρχη, προφανως και κατω απο την πιεση του χρονου, πηρε ενα μοντελο της αξιοπιστο με αποδοση 5000kW προσθεσε ακομα 4 κυλινδρους και μετα η ιστορια ειναι γνωστη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now