ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 (edited) Ακουσα στη Ροδο τον φεβρουαριο οτι το AIOLOS KENTERIS θα ξαναπαει φετος Καλυμνο-Κω-Ροδο ! Ισχυει ? Edited February 2 by proud_ionian tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 . Χλωμό το βλέπω να πάει Δωδεκάνησα. Χλωμότερο, ακόμη, να αλλάξει εταιρεία πριν το καλοκαίρι. Κοντός ψαλμός, αλληλούϊα. Όπου νάναι θα βγουν τα δρομολόγια της ΝΕΛ. .
Stratos Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Yπάρχουν, σαλονάκια για τον καφέ ή τα σνακ στου Αίολους φίλοι μου. Μάλιστα στο Κεντέρη έχει και self service με κανονικό φαγητό. Εγώ έχω φάει,απλώς δεν έχει την μεγάλη ποικιλία του Θεόφιλου.
Earl Granville Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Στράτο στο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ που έχω μπει δεν υπάρχει σαλόνι στο μπαρ να κάτσεις παραμόνο ένα τραπέζι με δυο πολυθρόνες και ένα καναπέ.Οσο για το self service δουλεύει καμιά ώρα και μετά κλείνει.
Stratos Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Στον Αίολο δεν υπάρχει ένα σαλονάκι με έστω μερικά τραπέζια κάτω απο το αίθριο? Όσο για το self service αναφερόμουν για τον ΚΕΝΤΈΡΗ..
Earl Granville Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Οχι δεν υπαρχει τίποτα μόνο αυτό με το ένα τραπέζι τον κανπέ και τις 2 πολυθρόνες μπροστά από το μπαρ της οικονομικής θέσεως.
gpan Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Για να κάνουν τη διαφορά απο τα συμβατικά τα ταχύπλοα χρεάζονται μεγάλες αποστάσεις, αλλιώς αν είναι να γλιτώσεις μισή ώρα δεν αξίζει. Επίσης αν το δρομολόγιο έχει πολλά λιμάνια το πλεονέκτημα της ταχύτητας εξανεμίζεται. Απο την άλλη υπάρχει και το όριο ωρών που μπορεί κάποιος να ταξιδεύει κολλημένος στην καρέκλα του. Κατα την άποψή μου η χρησή τομή είναι κάπου στις 3-5 ώρες ταξίδι. Αυτό που αναφέρεις για τον καφέ είναι σίγουρο πως όλοι εμείς οι μουρλοί θα πηγαίναμε με τον Θεόφιλο ή όποιο παραδοσιακό βαπόρι (ο pie εξαιρείται ), υπάρχει όμως το κόστος του χρόνου του επιβάτη. Η λογική λέει πως αν ταξιδεύεις για διακοπές αρκετών ημερών δεν πάς με ταχύπλοο, αν όμως ταξιδεύεις για δουλειά και γενικά όταν... ο χρόνος είναι χρήμα γεμίζει το ταχύπλοο.
polmyt Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Σε κανεναν ΑΙΟΛΟ δεν μπορουσες να βγεις στο καταστωμα και αυτο γινοταν απο την πρωτη μερα που ηρθαν στην Ελλαδα.Στο καταστρωμα μπορεις να βγεις μονο οταν το πλοιο φτανει στο λιμανι.Για τα σαλονακια αν και δεν θυμαμαι καλα νομιζω οτι υπαρχει μονο στον ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ.Στον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ υπηρχε μονο ενα τραπεζακι και τιποτα αλλο
Earl Granville Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Για μένα από τους ΑΙΟΛΟΥΣ μόνο το δρομολόγιο του Κεντέρη αξίζει και ειδικά για την Χίο.4 ώρες που κάνει για Χίο πας πλέον και για Σαββατοκύριακο αλλιώς με τα συμβατικα ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ δεν το σκέφτεσαι καν.
Alcaeos Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Τα ιδανικά δρομολόγια για τους Αίολους (και γενικά για ταχύπλοα) είναι 4-5 ώρες και το πολύ να πιάνει σε 2 λιμάνια. Είναι η χρυσή τομή για να μην κουράζεται ο επιβάτης και παράλληλα να κερδίζεις αρκετά ώστε να τα προτιμάς από τα συμβατικά. Η ιστορία με τα δρομολόγια τους είναι αρκετά πικρή. Πέρα από τα όσα άλλα προβλήματα αξιοπιστίας μπορεί να έβγαλαν, η ουσία είναι ότι από όσα δρομολόγια έκαναν, μόνο ένα, το Πειραιάς - Χίος κατάφερε να κερδίσει πραγματικά την προτίμηση του κόσμου. Κάτι φυσικό αφού και το ταξίδι συντόμευε από τις 8 στις 4-5 ώρες και ο κόσμος έφτανε μια ανθρώπινη ώρα στη Χίο (10μμ) αντί για τις 2-3 τα ξημερώματα! Είναι η μοναδική περίπτωση που έχω δει επιβάτες να έχουν και άλλες επιλογές και να προτιμούν ταχύπλοο της ΝΕΛ. Στα άλλα δρομολόγια πλήρης αποτυχία!Μέχρι και οι Μυτιληνιοί τα απέφευγαν αφού έκανες μέχρι και 9 ώρες το καλοκαίρι! (όριο ταχύτητας βγαίνοντας από Πειραιά, όριο μπαίνοντας και βγαίνοντας στη Χίο, ξανά όριο πριν μπεις στη Μυτιλήνη) και έφτανες 12:30-1:00μμ στη Μυτιλήνη. Οπότε πήγαινες με το συμβατικό και πήγαινες 7 το πρωί και ήσουν κύριος χωρίς να χάσεις ούτε μια μέρα! (και με τα μισά λεφτά). Για τις Κυκλάδες δεν το συζητώ! Τόσα χρόνια παίρνουν τα περισσεύματα!
gpan Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 ποια HS, οι ΑΙΟΛΟΙ ταξιδεύουν λιγότερο κ απο το ΡΟΔΟΣ φέτος (αυτό πήγε κ μια βολτούλα τουλάχιστον με την κακοκαιρία)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Η αιτία είναι τιμή του πετρελαίου, που προέρχεται από τη κατανάλωση!!! 15tons/ώρα καθαρού πετρελαίου, πέφτουν λιγάκι βαριά στη τσέπη τους!!!!! Σε σχέση με τους άλλους ΑΙΟΛΟΥΣ, πάλι είναι πολύ μεγάλη κατανάλωση!! Συγκριτικά παραθέτω τις καταναλώσεις!!! ΑΙΟΛΟΣ Ι=7-8tons/ώρα καθαρού πετρελαίου, και το ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ=4-5tons/ώρα καθαρού πετρελαίου!!!!
elybero Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Το Site του ΥΕN εμφανίζει τη Μ . Εβδομάδα, το Aeolos Express σε πρωινό δρομολόγιο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και το Aeolos ExpressII για Πάρο - Νάξο. Ολα αυτά στις 07,30 όπως και πολλά άλλα ακόμα...
Earl Granville Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Mπα έβαλαν τα δρομολόγια του Πάσχα? Μέχρι πριν λίγες ημέρες δεν είχαν βάλει τίποτα
ELANTA05 Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Στο openseas.gr δεν έχει δρομολόγια ΑΙΟΛΩΝ. Μήπως είναι λάθος του ΥΕΝ?
Stratos Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Πάντως και η ιστοσελίδα της ΝΕΛ δεν δύχνει δρομολόγια ταχυπλόων για την περίοδο του Πάσχα. Μπορεί βέβαια να ενημερώνεται με διαφορά φάσης..
Nick the Greek Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Παναγια(Μεγαλη η χαρη Σου), δεν εχω καποια αλλη πληροφορηση αλλα εισαι σιγουρος για το 15ΜΤ/ωρα του Κεντερη? Στο 24ωρο βγαινει 360 τοννους που ουτε τα τουρμπιναδικα περασμενων δεκαετιων δεν εκαιγαν, χρειαζεται δηλαδη ενα βυτιο καυσιμα για καθε ωρα λειτουργιας κι αν ναι ποια ειναι η ολικη χωρητικοτητα στα τανκια του?
Neptune Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Νικο χωρις να ξερω και γω κατι παραπανω σου παραθετω δυο πληροφοριες. 1. Σε περιοδικο που εκανε αφιερωμα στον Κεντερη ελεγε καταναλωση 14 τονους την ωρα. 2. Την ιδια απαντηση πηρε και ενας επιβατης του Κεντερης σε ταξιδι απο ενα υποπλοιαρχο. Αρα οντως καπου εκει ειναι η αληθεια
Earl Granville Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Οντως 14 τόνους(15 μπορεί να θέλει και με τις γεννήτριες μαζί) πετρέλαιο θέλει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ και gas oil μάλιστα 9 ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και αν δεν κάνω λάθος 7 ο ΑΙΟΛΟΣ 2.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Το ΑΙΟΛΟΣ Ι λίγο λιγότερο και το ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ αρκετά πιο κάτω!! Δες πιο πάνω στο ίδιο thread τις καταναλώσεις τους!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Το ΑΙΟΛΟΣ Ι, σίγουρα χάνει τη σεζόν του Πάσχα!!! Άρα μείον δυο ταχύπλοα!!! Μια γρήγορη σύγκριση των πλοίων σε σχέση με το περυσινό Πάσχα!!! Μείον: BLUE STAR 1, ΑΙΟΛΟΣ Ι, ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΕΞ.ΑΠΟΛΛΩΝ, ΑΔΩΝΙΣ, ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΟΛΥΜΠΙΑ, AQUA JEWEL, ΔΙΑΓΟΡΑΣ, ΡΟΔΟΣ, ΠΑΤΜΟΣ, ΜΙΛΕΝΑ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Γύρω στα 13 πλοία λιγότερα φέτος!!!!
ELANTA05 Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ Μ.ΠΕΜΠΤΗ ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ
gpan Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 ΩΠ! Ωραία είδηση για κουβέντα . Αν κ περιέχει τη σκοπιμότητα της αρπαχτής θα δώσει λύση εκείνη τη μέρα, φαντάζομαι θα χρησιμοποιηθεί κ για την επιστροφή των εκδρομέων. Οι Χιώτες φίλοι μας πως βλέπουν αυτή την κίνηση?
enas chiotis Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Αν δεν ήθελε η ΝΕΛ, ας μην το 'βαζε.Δικιά της είναι η γραμμή, ότι θέλει κάνει. Τώρα που ο κόσμος μοιράστηκε στα άλλα δρομολόγια και έκλεισε τις καμπίνες, βάζει τον ΑΙΟΛΑ (Α, όχι Ο) να γεμίσει και 1000 άτομα με διπλό εισιτήριο.Πού αλλού θα είχε τέτοια κίνηση? Και όταν θα τύχει να έχει 8+ μποφόρ θα θυμηθούμε τις παλιές, καλές καταστάσεις στα πρακτορεία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now