Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τι έγινε απόψε με το Λευτεράκη;

Έλυσε και έφυγε λίγα μέτρα από το ντόκο, ξαφνικά ανάποδα και οι δύο, έδωσε 2 κάβους πρύμα έριξε τον αριστερό καταπέλτη, μπήκαν και βγήκαν κάποια άτομα και μετά από 2' έλυσε και έφυγε.

Ξέρει κανείς περισσότερα;

  • 1 month later...
Posted

'Ηταν η κοπή της πίτας της Πανελληνίου Ενώσεως Κρητικών Σωματείων.. Η πίτα της Παγκρητίου Ενώσεως κόπηκε σε ένα από τα Παλάς στις 10 του Γενάρη :D

Posted
'Ηταν η κοπή της πίτας της Πανελληνίου Ενώσεως Κρητικών Σωματείων..

Και στις 20/01 κόπηκε η Πίττα της Ενώσεως Κρητών Πειραιά "Η Ομόνοια", πάλι στα σαλόνια του "Ελ. Βενιζέλος". Στην συγκεκριμένη εκδήλωση κατ' έτος, λαμβάνουν χώρα διάφορες ομορφιές (σύμφωνα με το περιεχόμενο τού όρου όπως το προσδιόρισε ο γνωστός και μη εξαιρετέος Ελ. Παγκοζίδης :D), σαν και αυτές του προηγουμένου έτους ;).

  • 3 months later...
Posted
... πάλι θα ξενιτευτεί στο Τούνεζι.

Πάνω-κάτω, από μέσα Ιουνίου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου...

Προετοιμαζόμενο να φορέσει το καθιερωμένο φέσι λοιπόν, έκανε το μεσημέρι της Πέμπτης 15-05, δοκιμαστικό (μάλλον δηλαδή) στον κόλπο της Ελευσίνας.

  • 2 weeks later...
Posted

Ξερει κανεις ποτε τελειωνουν οι εκδρομες που κανει γιατι πηρε το αυτι μου οτι Κυριακη πρωι ξεκιναει για Τυνησια :rolleyes:

Posted
Ξερει κανεις ποτε τελειωνουν οι εκδρομες που κανει γιατι πηρε το αυτι μου οτι Κυριακη πρωι ξεκιναει για Τυνησια :rolleyes:

Αυτή την Κυριακή δε το νομίζω καθώς το πλοίο είναι αυτή τη στιγμή αραγμένο στο 4 της Μυκόνου, με τους επιβάτες του να σουλατσάρουν παρέα με τους επιβάτες του Zuiderdam στα σοκάκια του κοσμικού νησιού :D

Posted

Οπως εχουμε πει και αλλου το πλοιο φευγει στις 18 Ιουνιου για Τυνησια και επιστρεφει με το καλο μετα τις 18 Σεπτεμβριου που ληγει η ναυλωση του.

Posted

Σήμερα ήταν δεμένο μπροστά στο υπουργείο στην θέση του κορσικα και άλλαζε τα σινιάλα του.

Αύριο με το καλό πιθανότατα θα ανχωρήσει.

Posted

trith feygei to ploio gia tynisia deytera tha erthoun oi komisarioi tis eterias na paralaboun kai na doun tin kathariothta toy ploiou.to ploio exei ploiroma mesa akoma mexri thn triti kai tha pai me ligo pliroma tynysia ellhnes.ayta ta nea

Posted

Στις 18:10 το πλοίο μεθόρμισε από το ΥΕΝ στην Παγόδα και έδεσε με τη δεξιά πάντα μάλλον για να βαφτεί και από κει και πιθανόν να γίνουν δουλειές που χρειάζονται γερανό (??).

Posted

το θαβει κανονικοτατα, ελλειψεις σε πολλα (κυριως πυρασφαλεια) καθως και ανεπαρκως εκπαιδευεμενο το πληρωμα στα σωστικα.

Posted (edited)

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με το συγκεκριμένο άρθρο σε επιθεώρηση που έκαναν οι αρχές της Γένοβας πααρουσιάστικαν στο πλοίο ελείψεις στα σωστικά μέσα για την διάσωση των επιβατών, στην πυροπροστασία, στις προστασίες ασφαλείας στις κύριες μηχανές και στην λειτουργία των υδατοστεγών θυρων.

Είναι σε εξέλιξη εργασίες για την αποκατάσταση των παρατηρήσεων και μόλις κατατεθεί πιστοποιητικό διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα θα ξεκινήσει την Γραμμή Γένοβα-Τυνησία-Μασσαλία.

Με άλλα λόγια κι από ότι κατάαλαβα το πλοίο δεν ξεκίνησε ακόμα, σε επιθεώρηση για την έναρξη δρομολογίων βρέθηκαν οι πιο πάνω παρατηρήσειςμ, οι οποίες από ότι φαίνονται πρέπει να είναι σοβαρές μιας και το πλοίο αν δεν τις αποκαταστήσει και να προσκομίσει ο νηογνώμονας πιστοποιητικό δεν ξεκινάει.

Επίσης ο ναύαρχος Λιμενικού της επαρχίας Liguria δήλωσε ότι η ανοχή είναι μηδενική σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα, την τήρηση των διεθνών κανονισμών που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές και διαβεβαιώνει ότι το λιμάνι της Γένοβας αποτελεί μια ασφαλή πύλη για ένα θαλλάσσιο ταξίδι.

Edited by Earl Granville
Posted

Κάτι μου θυμίζει αυτό το σενάριο στις Ελληνικές θάλασσες.Λέτε να άρχησαν τα αντίστοιχα (τσεκαρίσματα) απο τους Ιταλούς.Στην Γένοβα δεν είναι τα λιμέρια της CORSICA??

Ας ελπίσουμε να γίνουν γρήγορα οι αποκαταστάσεις και να μην πάρει κανένα πεντάμηνο.

  • 2 weeks later...
Posted

Για να δούμε λοιπόν τι βρήκανε οι αλλοδαποί επιθεωρητές στ ο βαπόρι μας...

EL. VENIZELOS

Inspection details :

Date of first boarding : 22/06/2008

Date of final boarding : 23/06/2008

Port of inspection : Genoa, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 13

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 1

Duration of detention : 2 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7907673

Name : EL. VENIZELOS

Flag : Greece

Callsign : SWWZ

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 38261

Keel date : 1983

Classification society :

- Class certificate issued by Registro Italiano Navale (RINA),

classification society responsable for issuance of class certificate as at

date of first boarding

Statutory certificates :

- Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Registro Italiano

Navale (RINA)

- International Air Pollution Prevention Cert is issued by Registro

Italiano Navale (RINA) last survey in Greece on 30/05/2008 by Registro

Italiano Navale (RINA)

- Load lines certificates is issued by Registro Italiano Navale

(RINA) last survey in Greece on 30/05/2008 by Registro Italiano Navale

(RINA)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Registro Italiano

Navale (RINA) last survey in Greece on 30/05/2008 by Registro Italiano

Navale (RINA)

- International ship security certificate is issued by Lloyd's

Register (LR) last survey in Greece on 22/01/2007 by Greece

Ship manager

- A.N.E.K. AE, Karaimanli Arc., 73100 Chania, Greece

Areas inspected :

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Communication equipment

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Emergency steering

- Fire drill

Deficiencies :

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire prevention structure

- Fire safety measures, Fire prevention structure

- Fire safety measures, Jacketed high pressure lines

- Fire safety measures, Ready availability of fire fighting equipment

- ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment

- Life saving appliances , Launching arrangements for survival craft

- Maritime security, Security related defects

- Operational deficiencies, Abandon ship drills

- Propulsion & aux., Cleanliness of engine room

- Propulsion & aux., Other (machinery)

- Structural safety, Closing devices/watertight doors, Inoperative,

ground for detention

- Structural safety, Closing devices/watertight doors

Από το Paris MoU

  • 2 months later...
Posted

Πριν 3-4 χρόνια το βαπόρι βρέθηκε πολύ κοντά σε διετή ναύλωση στην Stena Line σε αντικατάσταση του STENA BALTICA που θα πήγαινε για μετασκευή. Άνθρωποι της εταιρίας είχαν ελέγξει το βαπόρι αλλά τελικά βρήκαν τον αντικαταστάτη στο σκαρί του PRIDE OF CHERBOURG.

Θα μου πείτε: Τώρα το θυμήθηκες;

Έλα ντε! Αλλά τώρα το άκουσα για πρώτη φορά...B)

Posted

Ας δουμε και τον πολυχρωμο ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛ στην ΓΕΝΟΒΑ.Φανταζομαι σε λιγες μερες θα επιστρεψει στα πατρια εδαφη... fonte

navi_varie_031.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...