marioskef Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 On 11/27/2020 at 6:29 PM, Nikos_Chania said: Με αφορμή αυτό το σχόλιο ας δούμε τι έχουμε ως τώρα για τον Μπενυ. 1. Πυρκαγιά το καλοκαίρι του 2018 το βγάζει εκτός δράσης για μεγάλο διάστημα. Στην πυρκαγιά καταστρέφονται τα κύρια και ανω γκαράζ καθώς και οι καμπίνες του ντεκ 5. 2. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες της εταιρείας του, δέχεται επισκευές και ολική ανακαίνιση των καμπινών στο ντεκ 5 με νέα ανοίγματα τα φινιστρίνια. Πρόκειται χοντρικά για 70-80 καμπίνες 3. Το πλοίο επανέρχεται στην ενεργό δράση στα Χανιά αλλά οι καμπίνες του ντεκ 5 δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ έως και την ημέρα που βγήκε σε ακινησία στο Πέραμα. 4. Το πλοίο γενικότερα τα τελευταία χρόνια ανακαινίζεται σταδιακά και μέχρι τώρα μόνο τα αεροπορικά και μερικά τμήματα διαδρομων καμπινών δεν έχουν δεχθεί παρεμβάσεις. Άρα το πλοίο είναι γενει έτοιμο και ανακαινισμένο. Μηχανικά δεν ξέρουμε πόσο καλά είναι, ωστόσο δεν πιστεύω οτι είναι πλοίο που θα συνέφερε να σταθεί στο Ηράκλειο, κυρίως λόγω του γκαράζ. Και για να απαντήσω... Όντως τα παράθυρα των καμπινων στο κατάστρωμα 5 άλλαξα κατά την επισκευή από τη φωτια
Theodoros Aggeletos Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 Αν θυμάμαι καλά αυτά τα παράθυρα αλλάχτηκαν μετά την φωτιά που είχε προκληθεί στο γκαράζ του πλοίου το 2018.
piraeus ships spotting Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 Για 22 Ιουνίου μεταφέρθηκε η έναρξη δρομολογίων του
piraeus ships spotting Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 (edited) Με 20.4 τώρα. Μια χαρά για 3 χρόνια ακινησίας! Edited June 20, 2023 by piraeus ships spotting
MILTIADIS Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Kαι με 20,999 μπορει να το δεις σε λιγο,σημασια εχει για ποση ωρα θα μπορει να κραταει αυτες τις ταχυτητες. Βλ. Κρητη 2
polmyt Posted June 20, 2023 Author Posted June 20, 2023 (edited) Καλα φανταζομαι οτι ο στοχος δεν ειναι τα 20 και τα 21 μιλια αλλα τα 19 Το οτι 20αριζει παντως τοσα χρονια μετα ειναι καλος οιωνος για τα κανονικα του δρομολογια Edited June 20, 2023 by polmyt
piraeus ships spotting Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Εδώ μια πρώτη εικόνα από το δοκιμαστικό του σήμερα
JTEDimandix Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 (edited) 3 hours ago, piraeus ships spotting said: Με 20.4 τώρα. 2 hours ago, Alexander_88 said: 21,5kn 2 hours ago, polmyt said: Το οτι 20αριζει παντως τοσα χρονια μετα ειναι καλος οιωνος για τα κανονικα του δρομολογια Από ότι είδα στο MarineTraffic κάπου ανατολικά της Σαλαμίνας η ταχύτητά του έπεσε σε μονοψήφιο αριθμό κόμβων και τρόμαξα. Βέβαια στο past track είδα ότι έκανε μια μίνι-αναστροφή. Οπότε δικαιολογημένα. Πάντως το ότι ήταν 3 χρόνια στους ντόκους και τώρα εικοσαρίζει μάλλον σημαίνει ότι στην επισκευή του έγινε καλή δουλεία. Μπράβο στα παλικάρια! ΥΓ Δεν νομίζω να είχε εικοσαρίσει τελευταία, αλλά μπορεί και να σφάλω. Edited June 20, 2023 by JTEDimandix
nomikos Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 (edited) Έδειξε τα δόντια του το θηρίο και υπενθύμισε σε ορισμένους τις δυνατότητες του. Και σίγουρα θα ανοίγει η όρεξη της Άττικα για να το αξιοποιήσει οπουδήποτε. Δε πιστεύω να το επισκευάσανε και νς το επαναφέρανε στη δράση για τους λίγους μήνες του θέρους. Edited June 20, 2023 by nomikos
fourtounakis Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Το πλοίο είναι αξιοπρεπέστατο και πρέπει να αξιοποιηθεί τα μέγιστα. Νομίζω πως είναι καιρός να μας αφήσει το Κρήτη ΙΙ…
Nick the Greek Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 Αυτό που λες είναι σα να έχεις ένα Navarra με καρότσα και θέλεις να το αντικαταστήσεις με Vito, βανάκι μεταφοράς προσωπικού. Τα χαρακτηριστικά και τα δυνατά σημεία των δύο πλοίων είναι διαφορετικά, δεν μπορεί το ένα να αντικαταστήσει το άλλο.
fourtounakis Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 (edited) Τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, το γεγονός όμως ότι ένα Κρήτη ΙΙ χαλάει κάθε δεύτερο Σάββατο αφήνει στο περιθώριο σκέψεις για σύγκριση - αντίθεση - βανάκια και ναβάρα. φιλικά. Edited June 21, 2023 by polmyt quote
Villandry Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 11 hours ago, Nick the Greek said: Αυτό που λες είναι σα να έχεις ένα Navarra με καρότσα και θέλεις να το αντικαταστήσεις με Vito, βανάκι μεταφοράς προσωπικού. Τα χαρακτηριστικά και τα δυνατά σημεία των δύο πλοίων είναι διαφορετικά, δεν μπορεί το ένα να αντικαταστήσει το άλλο. Φορτηγά χωράει και το Ελ. Βεν. Διαφορά η δυσκολία φόρτωσης σε σχέση με το άλλο πλοίο.
Nick the Greek Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 3 hours ago, fourtounakis said: Τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, το γεγονός όμως ότι ένα Κρήτη ΙΙ χαλάει κάθε δεύτερο Σάββατο αφήνει στο περιθώριο σκέψεις για σύγκριση - αντίθεση - βανάκια και ναβάρα. φιλικά. Βρε κι εγώ με το Βενιζέλο είμαι, και χαίρομαι ιδιαιτέρως που επανέρχεται. Απλά δεν είναι το σωστό πλοίο για να αντικαταστήσεις τα Κρήτη Ι και ΙΙ, αυτή είναι η ένστασή μου. Και λόγω μικρότερου γκαράζ αλλά και λόγω επιβατικής χωρητικότητας που για 10 μήνες το χρόνο δεν χρειάζεται. Τέλος πάντων ας ξεκινήσει με το καλό να δούμε πως θα πάει διότι αν θυμάσαι το τελευταίο του καλοκαίρι και αυτός είχε ανάλογα θέματα.
express adonis Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Στις γραμμες της αδριατικης εχει παει και ανκονα και βενετια???
mpolo Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Κατά κύριο λόγο έκανε δρομολόγια για Τεργέστη. Η εταιρία άλλαξε την Τεργέστη με την Βενετία κάπου το 2003 νομιζω. Σιγουρα έχει πάει στην Βενετία για κρουαζιέρες.
mpolo Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Αυγουστο του 2003 το ειχα φωτογραφισει στο παλιο της ηγουμενιτσας παντως με τα χρωματα της κοσμοτε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now