Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Παράλληλα με την ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων πρέπει να γίνεται και μια ιδιαίτερα εκτεταμένη επισκευή στις μηχανές. Τα ποσά που ακούγονται πως επενδύονται στο πλοίο είναι ιδιαίτερα υψηλά. Να φανταστώ πως η λογική είναι πως μετά τη δρομολόγηση του Έλυρος στην Αδριατική, θα καθιερωθεί ως βασικό πλέον πλοίο στα Χανιά;

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ισχύει ότι γίνεται εκτεταμένη επισκευή στο μηχανικό τομέα του πλοίου. Διαφαίνεται ότι πλέον θα έχει ενεργό ρολό και το χειμώνα στη γραμμή των Χανίων. Βέβαια το Ελυρος είναι να πάει μέχρι τον Ιούνιο στην Αδριατική γιατί μετά έχει τη ναύλωση στην Algerie Ferries.

Edited by proud_ionian
twice
  • 3 weeks later...
Posted

Μια φωτογραγια του Ελ.Βενιζελος οταν περναγε  το χθες το στενο Ψυτταλειας και Ν.Μ.Δ

IMG_20180401_201653.JPG

Posted
2 minutes ago, Nikos_Chania said:

Αύριο το πρωί θα δέσει στην Ε1.

Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ξεκίνησε την μεθόρμιση για την Ε3, ξεκινώντας αύριο δρομολόγια για Χανιά

Posted (edited)

Το Ελ. Βενιζέλος ξεκίνησε χθες τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Χανιά, μετά από απουσία 4,5 μηνών, με σταθερή ταχύτητα απο 18.5 έως 19.5 κόμβους. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted (edited)

Παρα την..σταθερη ταχυτητα βεβαια δεν γλυτωσε την καθυστερηση καθως εφτασε λιγο μετα τις 7 στη Σουδα.

Edited by MILTIADIS
Posted (edited)

Επισκεψη στο βαπορα μετα απο αρκετα χρονια(18 νομιζω)κ το πλοιο εσωτερικα ειναι σε πολυ καλη κατασταστη!η ανακαινιση το εκανε πιο φωτεινο κ πιο ομορφο!εαν θυμαμαι καλα το πρυμνιο μπαρ πρεπει εμεινε ιδιο  μονο το πλωριο αλλαχτηκε κ το  self servise  ακολουθει την φιλοσοφια του Κυδων..οι καμπινες εχουν μεινει στα παλια στανταρ οι πιο πολλες αλλα σε οσες εχουν γινει ανακαινιση ακολουθουν το χρωμα του ξυλινου δαπεδου στα κρεβατια

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Αλλα 5 χρονια να βγαλουν οι skoda απο κατω μια χαρα θα ειναι

20180410_195010-01.thumb.jpeg.aeff2bf077df506bb09f5bb5f7308873.jpeg 

Κ για  τους θρησκευομενους shipfriends το εκκλησακι του πλοιου

Posted

Εντυπωσιακές οι τουαλέτες.

Να πουμε οτι στην φετινή ακινησία έγινε η ανακαίνιση που είδαμε σε self service, σκάλες και τουαλέτες, ενώ η ανακαίνιση των αεροπορικών δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. 

Βαπόρι που σιγά σιγά γίνεται μοντέρνο και με καλή συντήρηση στον μηχανολογικό τομέα, θα μπορεί να σταθεί στην γραμμή των Χανίων.

Το τελευταίο διάστημα ταξιδευει με 19+ για αρκετές ώρες και πιστεύω είναι θετικός οιωνός για το καλοκαίρι. Ευχής έργον να μπορεί να ταξιδεύει και με 20 κόμβους, να γλιτώσει-καλύψει τις περσινές καθυστερήσεις φόρτωσης στην κορύφωση της σεζόν.

Posted

Ταξίδι με το πλοίο εχθές, και παρά την επιστροφή του Πάσχα, το πλοίο έμοιαζε άνετο σε σχέση με τον κόσμο που είχε.

Ξεκινώντας από τα τμήματα που ανακαινίστηκαν, στο κατάστρωμα 8 οι διάδρομοι και οι πόρτες των καμπινών πλώρα έχουν ανακαινιστεί ακολυθώντας το ελαφρυ γκρι που είδαμε και στις φώτο του @margaritis24 ενώ και οι αριθμοί στις πόρτες ακολουθούν έναν μοντέρνο σχεδιασμό ανάγλυφων γραμμάτων.

Όλες οι δημόσιες τουαλέτες ξαναφτιάχτηκαν στην ουσία από την αρχή εσωτερικά, αλλά και οι πόρτες φόρεσαν ξεχωριστές ταπετσαρίες. Το κατάστημα στο καταστρωμα 9 ήταν και αυτό που υπεβλήθη σε επέμβαση...ανακαίνισης ενώ δίπλα ετοιμάζεται ακόμα ένα. Στο ενδιάμεσο είναι και η είσοδος του εστιατορίου η οποία είναι πλέον μοντέρνα αλλά το εστιατόριο εκτός από κλειστό, δεν είχε δεχθεί ακόμα ανακαίνιση. Στο κατάστρωμα 7 οι καμπίνες παραμένουν στα ίδια όπως και οι πρυμνιές καμπίνες στο κατάστρωμα 8.

Το self service έγινε σαν καινούριο και πλέον είναι αρκετά πιο φωτεινό σε σχέση με το πως ήταν πριν. Στα αριστερά του ήταν το πάλαι ποτέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ το οποίο πλέον δεν υπάρχει, και έχει και αυτό ακολουθήσει τις αλλαγές στα χρώματα και τα πατώματα.

Στους ανελκυστήρες έχουν τοποθετηθεί νέοι πίνακες που αναγράφουν τι υπάρχει σε κάθε κατάστρωμα αλλά και νέοι πίνακες με την διάταξη του πλοίου.

Μέσα σε όλα αυτά, τα αεροπορικά καθίσματα παραμένουν κλειστά και όπως διακρίνουμε η φθορά που έχουν υποστεί είναι σημαντική. Είναι μείον στο πρωτόκολλο του πλοίου το να μένουν ανενεργά. Αλλά μιας και αναφέραμε το πρωτόκολλο, να πούμε πως μερικές καμπίνες είχαν σφραγιστεί στις 12/4 από τις λιμενικές αρχές με ταινία και σφραγίδα, και δεν ήμουν μόνο εγώ αυτός που απόρρησε. Και μάλλον με την απορία θα μείνουμε. Συνάντησα τουλάχιστον 20 καμπίνες σφραγισμένες.

Και ένα εξτραδάκι που δεν μπορούσα να το βγάλω φωτογραφία είναι πως στο κατάστρωμα 9, στο μέσον περίπου του πλοίου, που βρισκόταν ένα σαλονάκι με μπαρ, το μπαρ πλέον έχει κλείσει σαν χώρος, και έχει δημιουργηθεί ένα νέο μπαρ, σαφώς πολύ μικρότερο στον ίδιο χώρο.

20180414_211331.thumb.jpg.0a8d29f4e0b949a043ec291e62e9ecce.jpg20180414_215618.thumb.jpg.029c6c3f715269965587d3e0e6f2ec06.jpg

Posted

Πολύ εντυπωσιακό πάντως. Δεν το περίμενα μετά από τόσα χρόνια.

Posted
11 hours ago, Nikos_Chania said:

Αλλά μιας και αναφέραμε το πρωτόκολλο, να πούμε πως μερικές καμπίνες είχαν σφραγιστεί στις 12/4 από τις λιμενικές αρχές με ταινία και σφραγίδα, και δεν ήμουν μόνο εγώ αυτός που απόρρησε. Και μάλλον με την απορία θα μείνουμε. Συνάντησα τουλάχιστον 20 καμπίνες σφραγισμένες.

Επειδή ο αριθμός των κλινών παίζει σημαντικό ρόλο στη σύνθεση του πληρώματος, υποθέτω πως βγάζοντας εκτός κάποιες καμπίνες (που το άτιμο έχει πολλές και προφανώς περιττές αυτή την περίοδο), πετυχαίνει μικρότερο αριθμό μελών πληρώματος.

Posted

Θα μπορουσε να είναι μια εξηγηση αυτή μιας και σε πολλα πλοια χρησιμοποιηται η συγκεκριμενη τακτικη .Παντα όμως απλα κλειδωνουν τις καμπινες και δεν τις πουλανε.

Πρωτη φορα βλεπω ταινια με χαρτι από τις λιμενικες αρχες.Ασε που κατι τετοιο προδιαθετει αρνητικα και τον επιβατη ότι κατι εχει γινει

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...