Orestis Posted March 14, 2018 Posted March 14, 2018 Παράλληλα με την ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων πρέπει να γίνεται και μια ιδιαίτερα εκτεταμένη επισκευή στις μηχανές. Τα ποσά που ακούγονται πως επενδύονται στο πλοίο είναι ιδιαίτερα υψηλά. Να φανταστώ πως η λογική είναι πως μετά τη δρομολόγηση του Έλυρος στην Αδριατική, θα καθιερωθεί ως βασικό πλέον πλοίο στα Χανιά;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2018 Posted March 14, 2018 (edited) Ισχύει ότι γίνεται εκτεταμένη επισκευή στο μηχανικό τομέα του πλοίου. Διαφαίνεται ότι πλέον θα έχει ενεργό ρολό και το χειμώνα στη γραμμή των Χανίων. Βέβαια το Ελυρος είναι να πάει μέχρι τον Ιούνιο στην Αδριατική γιατί μετά έχει τη ναύλωση στην Algerie Ferries. Edited March 14, 2018 by proud_ionian twice
panagiotisg Posted March 31, 2018 Posted March 31, 2018 Το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ αναχωρεί τώρα από το Πέραμα.Για δοκιμαστικό ή κάτι άλλο;
Aqua_blue Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 Μια φωτογραγια του Ελ.Βενιζελος οταν περναγε το χθες το στενο Ψυτταλειας και Ν.Μ.Δ
Nikos_Chania Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 2 minutes ago, Nikos_Chania said: Αύριο το πρωί θα δέσει στην Ε1. Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ξεκίνησε την μεθόρμιση για την Ε3, ξεκινώντας αύριο δρομολόγια για Χανιά
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 (edited) Το Ελ. Βενιζέλος ξεκίνησε χθες τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Χανιά, μετά από απουσία 4,5 μηνών, με σταθερή ταχύτητα απο 18.5 έως 19.5 κόμβους. Edited April 4, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
MILTIADIS Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 (edited) Παρα την..σταθερη ταχυτητα βεβαια δεν γλυτωσε την καθυστερηση καθως εφτασε λιγο μετα τις 7 στη Σουδα. Edited April 4, 2018 by MILTIADIS
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Έφυγε με καθυστέρηση από το Πειραιά σχεδόν 45 λεπτά λόγω φόρτωσης, όποτε ήρθε σχεδόν στο πραγματικό χρόνο ταξιδίου του
Nikos_Chania Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Έφυγε από τον Πειραιά με 1.5 ώρα καθυστέρηση, όχι με 45 λεπτά! (22:30 αντί για 21:00)
margaritis24 Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 (edited) Επισκεψη στο βαπορα μετα απο αρκετα χρονια(18 νομιζω)κ το πλοιο εσωτερικα ειναι σε πολυ καλη κατασταστη!η ανακαινιση το εκανε πιο φωτεινο κ πιο ομορφο!εαν θυμαμαι καλα το πρυμνιο μπαρ πρεπει εμεινε ιδιο μονο το πλωριο αλλαχτηκε κ το self servise ακολουθει την φιλοσοφια του Κυδων..οι καμπινες εχουν μεινει στα παλια στανταρ οι πιο πολλες αλλα σε οσες εχουν γινει ανακαινιση ακολουθουν το χρωμα του ξυλινου δαπεδου στα κρεβατια Edited April 10, 2018 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Nick the Greek Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 Πολύ σένιο το μαγαζί, προφανώς το υπολογίζει η ΑΝΕΚ εις το διηνεκές.
margaritis24 Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 Αλλα 5 χρονια να βγαλουν οι skoda απο κατω μια χαρα θα ειναι Κ για τους θρησκευομενους shipfriends το εκκλησακι του πλοιου
Ermenegildo Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 zgoda φιλε Μαργαρίτη.. zgoda και όχι Skoda!!!!!
Nikos_Chania Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Εντυπωσιακές οι τουαλέτες. Να πουμε οτι στην φετινή ακινησία έγινε η ανακαίνιση που είδαμε σε self service, σκάλες και τουαλέτες, ενώ η ανακαίνιση των αεροπορικών δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Βαπόρι που σιγά σιγά γίνεται μοντέρνο και με καλή συντήρηση στον μηχανολογικό τομέα, θα μπορεί να σταθεί στην γραμμή των Χανίων. Το τελευταίο διάστημα ταξιδευει με 19+ για αρκετές ώρες και πιστεύω είναι θετικός οιωνός για το καλοκαίρι. Ευχής έργον να μπορεί να ταξιδεύει και με 20 κόμβους, να γλιτώσει-καλύψει τις περσινές καθυστερήσεις φόρτωσης στην κορύφωση της σεζόν.
Nikos_Chania Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Ταξίδι με το πλοίο εχθές, και παρά την επιστροφή του Πάσχα, το πλοίο έμοιαζε άνετο σε σχέση με τον κόσμο που είχε. Ξεκινώντας από τα τμήματα που ανακαινίστηκαν, στο κατάστρωμα 8 οι διάδρομοι και οι πόρτες των καμπινών πλώρα έχουν ανακαινιστεί ακολυθώντας το ελαφρυ γκρι που είδαμε και στις φώτο του @margaritis24 ενώ και οι αριθμοί στις πόρτες ακολουθούν έναν μοντέρνο σχεδιασμό ανάγλυφων γραμμάτων. Όλες οι δημόσιες τουαλέτες ξαναφτιάχτηκαν στην ουσία από την αρχή εσωτερικά, αλλά και οι πόρτες φόρεσαν ξεχωριστές ταπετσαρίες. Το κατάστημα στο καταστρωμα 9 ήταν και αυτό που υπεβλήθη σε επέμβαση...ανακαίνισης ενώ δίπλα ετοιμάζεται ακόμα ένα. Στο ενδιάμεσο είναι και η είσοδος του εστιατορίου η οποία είναι πλέον μοντέρνα αλλά το εστιατόριο εκτός από κλειστό, δεν είχε δεχθεί ακόμα ανακαίνιση. Στο κατάστρωμα 7 οι καμπίνες παραμένουν στα ίδια όπως και οι πρυμνιές καμπίνες στο κατάστρωμα 8. Το self service έγινε σαν καινούριο και πλέον είναι αρκετά πιο φωτεινό σε σχέση με το πως ήταν πριν. Στα αριστερά του ήταν το πάλαι ποτέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ το οποίο πλέον δεν υπάρχει, και έχει και αυτό ακολουθήσει τις αλλαγές στα χρώματα και τα πατώματα. Στους ανελκυστήρες έχουν τοποθετηθεί νέοι πίνακες που αναγράφουν τι υπάρχει σε κάθε κατάστρωμα αλλά και νέοι πίνακες με την διάταξη του πλοίου. Μέσα σε όλα αυτά, τα αεροπορικά καθίσματα παραμένουν κλειστά και όπως διακρίνουμε η φθορά που έχουν υποστεί είναι σημαντική. Είναι μείον στο πρωτόκολλο του πλοίου το να μένουν ανενεργά. Αλλά μιας και αναφέραμε το πρωτόκολλο, να πούμε πως μερικές καμπίνες είχαν σφραγιστεί στις 12/4 από τις λιμενικές αρχές με ταινία και σφραγίδα, και δεν ήμουν μόνο εγώ αυτός που απόρρησε. Και μάλλον με την απορία θα μείνουμε. Συνάντησα τουλάχιστον 20 καμπίνες σφραγισμένες. Και ένα εξτραδάκι που δεν μπορούσα να το βγάλω φωτογραφία είναι πως στο κατάστρωμα 9, στο μέσον περίπου του πλοίου, που βρισκόταν ένα σαλονάκι με μπαρ, το μπαρ πλέον έχει κλείσει σαν χώρος, και έχει δημιουργηθεί ένα νέο μπαρ, σαφώς πολύ μικρότερο στον ίδιο χώρο.
margaritis24 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Τσ αεροπορικα σε πιο ντεκ ηταν κ δε τα βρηκα😁;;;
Ariadne Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 Πολύ εντυπωσιακό πάντως. Δεν το περίμενα μετά από τόσα χρόνια.
Orestis Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 11 hours ago, Nikos_Chania said: Αλλά μιας και αναφέραμε το πρωτόκολλο, να πούμε πως μερικές καμπίνες είχαν σφραγιστεί στις 12/4 από τις λιμενικές αρχές με ταινία και σφραγίδα, και δεν ήμουν μόνο εγώ αυτός που απόρρησε. Και μάλλον με την απορία θα μείνουμε. Συνάντησα τουλάχιστον 20 καμπίνες σφραγισμένες. Επειδή ο αριθμός των κλινών παίζει σημαντικό ρόλο στη σύνθεση του πληρώματος, υποθέτω πως βγάζοντας εκτός κάποιες καμπίνες (που το άτιμο έχει πολλές και προφανώς περιττές αυτή την περίοδο), πετυχαίνει μικρότερο αριθμό μελών πληρώματος.
polmyt Posted April 16, 2018 Author Posted April 16, 2018 Θα μπορουσε να είναι μια εξηγηση αυτή μιας και σε πολλα πλοια χρησιμοποιηται η συγκεκριμενη τακτικη .Παντα όμως απλα κλειδωνουν τις καμπινες και δεν τις πουλανε. Πρωτη φορα βλεπω ταινια με χαρτι από τις λιμενικες αρχες.Ασε που κατι τετοιο προδιαθετει αρνητικα και τον επιβατη ότι κατι εχει γινει
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 Εγώ έχω δει σε άλλο πλοίο να τους υποχρεώνουν να ξηλώσουν τις καμπίνες εσωτερικά, για να μην μπορούν να τις πουλήσουν μέσα στο πλοίο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 Εάν υπήρχε υγειονομικο θέμα θα σφραγίζαν περίπου 20 καμπίνες ή όλο το πλοίο???
Nikos_Chania Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Μετα βίας ξεπερνάει τους 16 κόμβους απόψε... αν συνεχίσει έτσι δεν θα φτάσει Πειραιά πριν τις 7μιση..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now