Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Posted

To βαπορι σε τι κατασταση ειναι απο πλευρας ξενοδοχειου/σκαφους/ μηχανων?Ειναι ας πουμε σε ιδιο επιπεδο με τα Κρητη ή σε χειροτερη κατασταση.Ρωταω γιατι απο τοτε που βγηκε το 1992 δεν θυμαμαι κατι το συνταρακτικο απο πλευρας ανακαινησης παρα μονο πολλαπλες ναυλωσεις

Posted

Σε σχεση με τη χρηση που εχει υποστει δεν ειναι και σε τοσο τραγικη κατασταση το ξενοδοχειο.Στο Λατω ηταν χειροτερα τα πραγματα :P Σαν γενικο συνολο αφηνει σιγουρα καλυτερες εντυπωσεις στον επιβατη απο τα Κρητη τα οποια δεν εχουν αρκετους χωρους για τον ογκο των επιβατων που διακινουνται τους θερινους μηνες.Αν γινει μια καλη συντηρηση στο μηχανικο κομματι θα ανταπεξελθει μια χαρα(αλλωστε για λιγο θα μπει αν μπει).Ποτε αναμενεται να ξεκινησει?

Posted (edited)

Ιούλιο 2012 που το ταξίδεψα σε ημερήσιο από Χανιά θυμάμαι σχετικά καλό το ξενοδοχειακό του. Όχι μοντέρνο αλλά ούτε και σκισμένους καναπέδες/μοκέτες είδα. Υπήρχε καθαριότητα και μεγάλη άνεση χάρη στους τεράστιους χώρους του. Χορταίνεις εσωτερικές και εξωτερικές περατζάδες ταξιδεύοντας με τον γίγαντα.

Edited by gpap2006
Posted

Αυριο νομιζω οτι φτανει ο νεος στροφαλος της μιας εκ των τεσσερων μηχανων του πλοιου.

Ακουσα οτι υπαρχουν..επιπλοκες με την αποκατασταση της βλαβης του Βενιζελος καθως μαλλον τα πραγματα στις μηχανες δεν ειναι καθολου καλα.Αν καποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας το πει.

Posted

Γενικά όσο το θυμάμαι είχε πρόβλημα με τις μηχανές του το πλοίο τα τελευταία χρόνια... και όσοι το έχω συζητήσει κατηγορούν την εταιρεία του ότι είχε κάνει οικονομία στα ηλεκτρολογικά κατά την ολοκλήρωσή του πράγμα που κάνει το μηχανοστάσιο του όσο πάει και...χριστουγεννιάτικο δέντρο! Πάντα βέβαια το λεω με επιφύλαξη καθώς έχω ακούσει/διαβάσει πολλές εκδοχές...

  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο κοντεύει να τελειώσει με τις εργασίες αντικατάστασης του στροφαλου σε μια από τις τέσσερις μηχανές του. Εάν αληθευουν αυτά που άκουσα το πλοίο θα πάει για δεξαμενισμο εκτός Ελλάδας με πιθανότερο προορισμό τη Μάλτα!! Μιας και στην Ελλάδα η μοναδική δεξαμενή που τον σηκώνει είναι της Σύρου αλλά είναι κλειστό το ναυπηγείο!!

Posted

Θα πάει δηλαδή άμεσα (με προοπτική να δουλέψει κάπου τον Αύγουστο πχ ? ) ?

Posted

και δε φοβούνται ότι θα το κρατήσουν ? ξεμπερδέψανε με τους Ιταλούς ?

  • 2 weeks later...
Posted

Εν τω μεταξυ αναρωτιόμουν εχθές γυρνωντας απο το Σαλαμινα,πόσα "cherry-pickers" έχουν στο Πέραμα που κάθονται...κάθε μεγέθους..Αλλα δεν μπορεί να ανέβει ουτε Ελευσίνα? Η τόσο πιο φθηνά είναι τα Palumbo?

Posted

Η δεξαμενη στην Ελευσινα δεν το σηκωνει λογω βαρους!! 

 

Εχει αλλαξει κατι απο αυτο? :wacko:

 

Κάποια απάντηση τελικά;

Posted

Εν τώ μεταξύ,χτές που γύριζα απ'την Σαλαμίνα είδα ότι α)παραμένει ο "Λευτεράκης" στο Πέραμα και β)η δεξιά πλευρά τής τσιμινιέρας του δέν έχει κανένα σινιάλο,παρά μόνο κάτι "κλούτσες" μπλέ χρώματος.

 

ΥΓ,Τα προηγούμενα χρόνια πώς έκανε τίς ετήσιες του;δέν έμπαινε στίς δεξαμενές τής ΝΕΖ;Γιατί δέν θυμάμαι ποτέ να πήγε σε τίποτε Μάλτες και Γιάλοβες γιά δεξαμενισμό...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...