proud_ionian Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 παντως η cotunav στο site της για τον Βενιζελο ειναι ολο σοροπια ANEK Lines vessel that bares his name is the largest passenger vessel in the Mediterranean. Built at the GDYNIA Shipyards in Poland. It is completely automated, equipped with one of the safetest and modern navigational systems with 12 decks. In can transport up to 2200 passengers and 730 vehicles. It has four main engines.All of the passengers on-board "El. Venizelos" travel with comfort, luxury and friendly service. You only need to travel with her once to be convinced that the her comfort and luxury are unique.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 το Ελ. Βενιζελος ετοιμαζεται για τη καθιερωμενη κρουαζιέρα στη Βενετία, για το Καρναβάλι της Βενετίας από 17/02/2009 έως 24/02/2009 Ένεκα της κρουαζιέρας στη Βενετία του Ελ. Βενιζέλος που θα ξεκινήσει τη Τρίτη 17/02/09 από τη Πάτρα, το πλήρωμα εργαζόταν πυρετωδώς τη Παρασκευή που πέρασα από το πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Χθες το βράδυ το Ελ. Βενιζέλος αναχώρησε για τη Πάτρα.
proud_ionian Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 εχει κοψει εδω και ωρα κανα μιλι εξω απο την πατρα. ισως περιμενει να φυγει το spirit για να δεσει στο 7-8
proud_ionian Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 αφου εκοβε βολτες για αρκετη ωρα εξω απο το λιμανι (ενω ηδη απο τις οξειες και μετα ειχε κοψει δρομο), εδεσε στο 16, μετα την αναχωρηση του ερωτοκριτουτ. παλιος γνωριμος της πατρας απο το 1992 ο λευτερακης, οταν ηταν το καμαρι και οχι το αποπαιδι της ΑΝΕΚ
elmech Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Το Βενιζέλος στο λιμάνι της Πάτρας εν όψη του ταξιδιού του στο καρναβάλι της Βενετίας στις 17/2/2009.
elmech Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Ξεκίνησε σήμερα το πρώι λίγο πριν την 1 τα ξημερώματα από την Βενετία για την επιστροφή του μετά από το καρναβαλικό του ταξίδι.Όσοι ενδιαφέρονται να το θαυμάσουν από κοντά θα έχουν την χαρά να το δουν στο λιμάνι της Πάτρας αύριο κατά τις 2 το μεσημεράκι όπως λέγεται και στο επίσημο site της εταιρίας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 ...παλιος γνωριμος της πατρας απο το 1992 ο λευτερακης, οταν ηταν το καμαρι και οχι το αποπαιδι της ΑΝΕΚ "Τ' είχες ...Λευτέρη, τ' είχα πάντα." Το πλοίο ξεκίνησε από Πάτρα με προορισμό "ντουγρού", Πέραμα. Από το οποίο βλέπω να ξαναφεύγει Ιούνιο για Τυνησία, εκτός βέβαια αν προκύψει καμμιά εκδρομή της Εργατικής Εστίας. Σημ. Αυτό το φουγάρο τι το βάφουν και το ξεβάφουν ??? Δεν το αφήνουν καλύτερα στα χρώματα της Τυνήσιαν Φέρις.....
elmech Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 (edited) Άξιζε τον κόπο και το κρύο χθές το μεσημέρι να περιμένουμε το Βενιζέλος από την Βενετία. Με μία ώρα καθυστέρηση από την αναμενώμενη πρόβαλε στο λιμάνι επιβλητικό και έκανε να μπεί μέσα με την πλώρη. Δεν κατάφερε να μας ξεφύγει όμως... Πιο κάτω θα βρείτε όλο το ιστορικό της εισόδο και του αράγματος. Πραγματικά ένα πολύ ωραίο θέαμα στο λιμάνι της Πάτρας. Edited February 25, 2009 by elmech
ΛΑΣΙΘΙ Posted March 28, 2009 Posted March 28, 2009 Από τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ http://www.anek.gr/greek/PDFs/economic/2008/2008year.pdf (σελ 68): Το πλοίο θα πηγαίνει μέχρι και το 2011 στην Τυνησία. Άρα μέχρι τότε θα παραμείνει σίγουρα στο στόλο της ΑΝΕΚ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Σήμερα στον Ελ. Βενιζέλο έβαφαν το γκαράζ με το πρασινομπλε χρώμα της εταιρίας, ενώ παρατήρησα ότι πλέον εξωτερικά έδειχνε φρεσκοβαμμένο το πλοίο. Αύριο το πλοίο θα αναχωρήσει για τη Θεσσαλονίκη, μιας και ξεκινάει τις κρουαζιέρες για την εργατική εστία
polmyt Posted June 3, 2009 Author Posted June 3, 2009 Με τις κρουαζιερες περασε και απο την Μυτιληνη. Ας το δουμε σε μερικες φωτο(1,2,3) απο το νησι. Στη δευτερη προσεγγιση του εδεσε στο κεφαλι διπλα στο κοκκινο του μικρου λιμανιου λογω της παρουσιας και του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Οποσδηποτε επιβλητικο το μεγεθος του βαποριου κατι που φαινεται και στη συγκριση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
polmyt Posted June 4, 2009 Author Posted June 4, 2009 O ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ κατα τη γνωμη μου γενικοτερα δειχνει πιο μεγαλος απο το πραγματικο του μεγεθος.Πιο πολυ εχει να κανει με το υψος παρα με το μηκος του.Σε σχεση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι νομιζω καμια 30αρια μετρα μεγαλυτερος και ομως φαινεται σαν διπλασιος. Ειναι αξιοπεριεργο παντως πως εχουν βαλει και την Κρητη τεραστια στη τσιμινιερα και το ΑΝΕΚ μικρο στο πλαι
E 367 Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Συμφωνω με την "οφθαλμαπάτη" !! Εχει γενικα πολυ ογκο σαν πλοιο και κακος που δεν το εχει η ΑΝΕΚ μονο για Ιταλια!!
CORUM Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 (edited) Είναι το πλοίο δέος – με το ογκώδες σχήμα του – του απεριόριστους χώρους για του επιβάτες και ίσως από ότι λέγεται το πλοίο με το μεγαλύτερο αριθμό κλινών στη ελληνική ναυτιλία. Το προδίδουν όμως οι μηχανές του – ο δρόμος του δεν βγάζει το δρομολόγιο της Ιταλίας!!! Το σκάφος είναι φοβερό – μοναδικό ‘unique’ που λέμε – αλλά φαντάσου μια μετασκευή εσωτερικού χώρου τι κόστος έχει. Φαντάσου και τι χρήματα επιφέρει η ναύλωση του ‘θηρίου’ χωρίς να ταλαιπωρείται εφόσον το υπόλοιπο σχεδόν διάστημα είναι δεμένο στη ντάνα περάματος?!? Ταξιδεύει πολύ λίγο με πολλά κέρδη!!!! Στην Ελληνική ναυτιλία ένα πράγμα έχω καταλάβει – μπορεί ορισμένοι από μας να θαυμάζουμε κ να αναμένουμε βελτιώσεις στις γραμμές κ γενικότερα στη ναυτιλία. Πλοιοκτήτης όμως λειτουργεί ψυχρά – άμεσος στόχος το ‘κέρδος’. Έτσι πουλήθηκε κ η Royal / SUPERFAST / MINOAN / ΧΑΝΔΡΗΣ κ να δούμε τι άλλο θα δούμε! Edited June 4, 2009 by proud_ionian 3 σε 1
E 367 Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Αυτο για τις μηχανες δεν το ηξερα....εαν ειναι ετσι (οπου φυσικα το πιστευω..για να το αναφερεις) γιαυτο και τελικα το βγαλανε απο την γραμμη....Ας πω και μια μακρινη σκεψη μου....Καλο θα ηταν να μετασκευαστεί για κρουαζιερες....Τους χωρους τους εχει...
polmyt Posted June 4, 2009 Author Posted June 4, 2009 Να φανταστω οτι δεν εχει αλλαξει τιποτα και μετα τις κρουαζιερες με την Εργατικη εστια θα ξανακατηφορησει για τη γνωστη ναυλωση?
CORUM Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 ...και για πολλά χρόνια ακόμη – εάν δε κάνω λάθος η νέα συμφωνία είναι έως το 2013.
Earl Granville Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 Ο Βενιζέλος είναι ένα πλοίο με τρομακτική χωρητικότητα.Τα περίπου 1.500 κρεβάτια που έχει αποτέλεσαν ρεκόρ για πολλά χρόνια και μόνο τα Cruise Europa/Olympia θα φτάσουν αυτό τον αριθμό. Θα συμφωνήσω με τον polmyt ότι λόγω όγκου και ύψους δείχνει μεγαλύτερο από το μήκος του και παρόλο που ήρθαν βαπόρια πολύ νεώτερά του και μεγαλύτερα σε μήκος η παρουσία του ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ παραμένει επιβλητική σε όποιο λιμάνι και να το δεις. Θυμάμαι όταν είχε πρωτοέρθει στην Ελλάδα.Γυρνούσα από τριήμερο της καθαράς Δευτέρας που είχα πάει στην Αίγινα με την παντόφλα ΑΙΓΙΝΑ. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είχε έρθει εν τω μεταξύ και είχε δέσει στην ξυλεία αν δεν κάνω λάθος. Ήταν ακόμη με τα αστάρια και είχε γκρι χρώμα με κίτρινη τσιμινιέρα και πραγματικά είχε κρύψει τον ήλιο στο λιμάνι.Ήταν ότι πιο μεγάλο κι ογκώδες είχαμε δει από πλευράς ακτοπλοικών πλοίων μέχρι τότε. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ όντως για τις γραμμές της Αδριατικής δεν κάνει πλέον γιατί η ταχύτητά του δεν είναι ανταγωνιστική.Στα Χανιά ή το Ηρακλειο πάλι ενώ από άποψη ταχύτητας θα μπορούσε να σταθεί, τα 1.500 κρεβάτια του αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για δρομολόγηση του πλοίου στην Κρήτη. Υπερβολικός αριθμός για την κίνηση που θα έχει , ο οποίος χρειάζεται και μεγάλο αριθμό καμαρώτων οπότε στην προκειμένη περίπτωση πάλι να μην ήταν εξίσου ανταποδοτικό. Βέβαια αν έκοβαν κάποιο αριθμό , ίσως θα μπορούσε να γίνει λειτουργικότερος όσο αφορά τα έξοδά του και να αντικαθιστούσε το ΛΑΤΩ. Ούτως ή άλλως στην συνείδηση των Χανίων ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εξακολουθεί να είναι μία από τις ναυαρχίδες της ΑΝΕΚ. Ισως επειδή για πολλά χρόνια είχε αποκλειστικά το ρόλο αυτό, ίσως επειδή ήταν στην εποχή το μεγαλύτερο πλοίο σε χωρητικότητα της Μεσογείου, ίσως επειδή φέρει ένα πολύ βαρύ όνομα που ειδικά στην Κρήτη έχει τεράτσιο ειδικό βάρος, ίσως....για όλα αυτά εξακολουθεί το βαπόρι να είναι αγαπητό στα Χανιά.
defender Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 καλημερα... ειμαι νεος στο forum . θα ηθελα να πω σχετικα με το ελ. βενιζελος οτι κανενα μα κανενα πλοιο και για πολλες 10ετιες ακομα δεν θα μπορει να το ανταγωνιστει στην χωριτικοτητα. σιγουρα ειναι ενα πλοιο που το εκτοπισμα του δεν του επιτρεπει να μεγαλες ταχυτητες. στην ανεκ φερνει εσοδα μεγαλα καθε χρονο.εχει ζητηση. το κακο ειναι οτι ειναι αρκετα κουραστικο για τους εγαζομενους. (προσφερει μεγακη ανεση στον επιβατη)....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Ας δούμε και μία φωτογραφία σημερινή στον Πειραιά, γνώριμη πιά εικόνα τα τελευταία χρόνια. Στην δεξιά μπάντα του πλοίου έχουν ήδη σβηστεί τα σινιάλα της ΑΝΕΚ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Όπως είδα σήμερα τον Ελ. Βενιζέλο στη δεξαμενή της Ελευσίνας, από τη δεξιά πλευρά έχουν βαφτεί τα σινιάλα της Tunisia Ferries στη μπάντα του πλοίου αλλά και τη τσιμινιέρα. Ενώ από την αριστερή η τσιμινιέρα είχε βαφτεί κόκκινη. Όσο για την αριστερή μπάντα δε κατάφερα να διακρίνω
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Όντως George, βαμμένη είναι και η αριστερή μπάντα του Ελ. Βενιζέλος (μόνο στις δυο πόρτες των μπαρκαριζων δεν είναι βαμμένα δηλαδή το πρώτο R & το I). Ενώ τελειώνει και αριστερή πλευρά της τσιμινιέρας
George Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Αυτή τη στιγμή αναχωρεί ο ΕΛΥΡΟΣ και πίσω του ακριβώς θα ακολουθήσει ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για τα ξένα. Καλά του ταξίδια και με το καλό να μας ξανάρθει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now