Mike18 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 (edited) Συμφωνώ απόλυτα Edited September 9, 2022 by polmyt quote
proud_ionian Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 (edited) We are jumping to conclusions 😉. Ακόμη δεν ξέρουμε πόσα θα βάλουν φέτος scrubbers και με ποια σειρά θα δέσουν, βγάλαμε τον Βενιζέλο σε δρομολόγια επειδή άναψε το AIS. Edited September 9, 2022 by proud_ionian
Annivas Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Kαταρχήν εάν υπήρχε άμεσος σκοπός να επαναδραστηριοποιηθεί το πλοίο το πρώτο πράγμα που θα έκαναν θα ήταν να κλείσουν δεξαμενή.
gtogias Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Υπάρχει και το Νήσος Ρόδος διαθέσιμο για σκάντζες.
Mike18 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Μάλλον θα προορίζεται για άλλες σκατζες ενχωριες
George...f Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Θα έπρεπε να είναι στα Χανιά. Το ξενοδοχειακό του είναι πολύτιμο, σε συγκριση με το περιοριστικό Galaxy.
Kaptennemo Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρόλος για το πλοίο στην Ελλάδα ,είτε Αιγαίο είτε Αδριατική . Επίσης όσον αφορά την σκαντζα στη γραμμή του Μπαρι πιστεύω ότι θα πάει το Αριάδνη . Καλώς ή κακώς αν δεν υπάρξει ναύλωση το πλοίο μετράει αντίστροφα για το τέλος του .
Petros P Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Το να το κοιτάνε αγοραστές δεν πέρασε απο το μυαλό σας? Ουτως η άλλως στην ....AtticAnek δεν θα εχει θέση.
HS_4 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 (edited) 50 minutes ago, Kaptennemo said: Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρόλος για το πλοίο στην Ελλάδα Γιατί το πιστεύεις αυτό; Edited September 9, 2022 by proud_ionian
Mike18 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 44 minutes ago, Petros P said: Το να το κοιτάνε αγοραστές δεν πέρασε απο το μυαλό σας? Ουτως η άλλως στην ....AtticAnek δεν θα εχει θέση. Το καλύτερο σενάριο νομίζω είναι αυτό
Kaptennemo Posted September 10, 2022 Posted September 10, 2022 14 hours ago, HS_4 said: Γιατί το πιστεύεις αυτό; Υψηλή κατανάλωση , πολλά έξοδα συντήρησης (από όσο γνωρίζω είναι πολύ παραμελημένο αυτή την στιγμή) , δύσκολο γκαράζ σε σχέση με αλλα γιαπωνέζικα , χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη ηλικία με ότι αυτό συνεπάγεται
lostromos Posted September 10, 2022 Posted September 10, 2022 (edited) Δεν είναι γιαπωνέζικο αλλά πολωνικό. Edited September 10, 2022 by proud_ionian quote
Kaptennemo Posted September 10, 2022 Posted September 10, 2022 (edited) Δεν είπα ότι είναι γιαπωνέζικο , είπα ότι έχει δύσκολο γκαράζ σε σχέση με αλλα γιαπωνέζικα (γκαλαξυ , οραιζον , Ελυρος )… Edited September 10, 2022 by proud_ionian quote
JTEDimandix Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 (edited) Το Βενιζέλος δεν είναι από τα προσωπικά μου αγαπημένα σκαριά, αλλά: 1. Δεν είναι και "τόσο πάλιο". Το πλοίο μπορεί το 84 να είχε "ετοιμαστεί", αλλά ήταν ένα σκέτο κουφάρι, μη-πλεύσιμο και χωρίς ξενοδοχειακό. Η Stena δυστυχώς δεν μπόρεσε να το αξιοποιήσει, ούτε η Fred Olsen (που το έβγαλε "Bonanza".). Ουσιαστικά η παλιά ΑΝΕΚ το ολοκλήρωσε κι αν δεν το έπαιρνε, πολύ φοβάμαι πως θα κατέληγε σαν το Regent Sky. Κατά κάποιον τρόπο, ήταν το πρώτο "νεότευκτο" της χώρας μας (night ferry κι όχι παντόφλες ή ημερόπλοια τύπου Κεφαλληνία, Λήμνος, κλπ.), πριν καν έρθουν τα πρώτα Superfast και τα Fossenάκια των Μινωικών. Κάτι σαν τα μικρά Superfast (1 και 2) που οπτικά είναι πανομοιότυπα με πλοία του Grimaldi όπως Corragio, Forza, κλπ... που τελικά κατέληξαν στην Attica. Και μάλιστα είναι ακόμη στα νερά μας, ενώ όλα τα μεγάλα νεότευκτα των 90s έχουν φύγει. 2. Αν και ασχημόπαπο κατ' εμέ, είναι μέσα στα 5 μεγαλύτερα της Ελλάδας. Μπορεί να πάει παντού. Το κακό είναι πως έχει σχετικά μικρό γκαράζ σε σχέση με την χωρητικότητα σε επιβάτες αλλά κι αυτό αντιμετωπίζεται αν "θυσιάσεις" για γκαράζ. 3. 22 κόμβοι ταχύτητα δεν είναι και λίγο (According to Faktaomfartyg), και το Έλυρος με τόσους πάει, ενώ αντικειμενικά είναι κλάσεις ανώτερο. Και ναι, η εμφάνισή του το προδίδει, αλλά εδώ τα τρένα που πάνε Φλώρινα ήρθαν το 2006... και μοιάζουν λες και είναι του 1980. Αλλά το πρόβλημα είναι μετά από 2 χρόνια ακινησίας, θα είναι λειτουργικό, ή έστω επισκευάσιμο; Εδω αυτοκίνητα δεν παίρνουν μπρος στις 2 εβδομάδες. Edited September 12, 2022 by JTEDimandix
proud_ionian Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Πιο πιθανό είναι να αναστηθεί η Ελισάβετ παρά να πιάσει 22 ο Βενιζέλος
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Οι εποχες για πριγκιπες εχουν παρελθει προ πολλου...Το βαπορι δεν ειναι αξιοποιησιμο...
Annivas Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Έτσι ακριβώς !!! Απο την εποχή που αυξήθηκαν οι ταχύτητες στην Αδριατικη με τα νεότευκτα των 90s , έμεινε απο ρόλο . Απο τότε και μέχρι σήμερα , την έχει βγάλει είτε σε σκαντζες , είτε σε ναυλώσεις ,είτε σε κρουαζιέρες , είτε σε μακρες ακινησίες , είτε σε εφήμερες δρομολογήσεις στα Χανιά . Ήταν και είναι ένα άκρως επιβλητικό πλοίο , με βαρύ όνομα, στοιχεία που του δίνουν ένα ιδιαίτερο κύρος . Ομως όταν αποπερατώθηκε και δρομολογήθηκε το 1992 αν θυμάμαι καλά , ήταν μεν σαν νεότευκτο αλλά με προδιαγραφές της περασμένης δεκαετίας , όταν δηλαδή σχεδιάστηκε το πλοίο και ξεκίνησε η ναυπήγηση του στην Πολωνία . Για του λόγου του αληθές , 3-4 χρόνια μετά την πρώτο δρομολόγηση του στην Αδριατικη , ήρθαν τα δυο πρώτα Superfast , τα οποία απο θέμα ταχύτητας , design, garage , τεχνολογίας ήταν πολύ πιο μπροστά απο τον Μπενυ κι ετσι παρά την επιβλητικότητα του και την εντυπωσιακή λόγω μεγέθους παρουσία του, ξεπεράστηκε σε πολυ σύντομο χρονικό διάστημα .
nomikos Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Ο Βενιζέλος μια χαρά καραβάρα είναι.Απλά δε ταιριάζει στη φιλοσοφία των πλοίων που καθιέρωσε ο Στρίντζης και η Άττικα.Τη φιλοσοφία των αεροπορικών,των φαστφουντάδικων της ψυχρής δήθεν πολυτέλειας που ο επιβάτης κοιτάει την ώρα και περιμένει να φτάσει σαρδελοποιημένος στο προορισμό του.Είτε ταξιδεύει με Superfast είτε με μικρό Blue Star.. Ο Βενιζέλος είναι το βαπόρι που εκφράζει τη φιλοσοφία πως το ταξίδι είναι μία κρουαζιέρα,που ο επιβάτης θα αισθανθεί τη ζεστή φιλοξενία,που θα γευματίσει με άνεση στο εστιατόριο ή στο self service και όχι στους διαδρόμους. Το 1ο είδος πλοίων που περιέγραψα φέρνει κέρδη στις εταιρείες για αυτό καθιερώνεται,το 2ο όπως ο Βενιζέλος είναι βαπόρια για τον επιβάτη. Και ξαναγράφω.Στη Βόρεια Ευρώπη τα αδέλφια του Βενιζέλου γιατί δουλεύουν;Γιατί πολύ απλά σε αυτά τα μέρη κάποιες μεγάλες εταιρείες σέβονται τον επιβάτη και δεν τον στοιβάζουν όπως καθιερώθηκε εδώ!!
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 (edited) Γιατι δε καταλαβαινεις οτι η χρηση του δεν αποφερει κερδη? Ειναι απλο...Κοστος χρησης... Edited September 12, 2022 by Nick the Greek Quote
Champion Jet_2 Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Ποσό κατανάλωση έχει το συγκεκριμένο πλοίο που το καθιστά τόσο πιο αντιοικονομικό σε σχέση με αλλά πλοία του ομίλου;Να υποθέσω διπλάσια του Galaxy;Μέσα πάντως μετά τις τελευταίες μετασκευές το 2018/19, το πλοίο είχε γίνει πολύ όμορφο και μοντέρνο.
JTEDimandix Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Θα συμφωνήσω με τον @nomikos γιατί έθεσε μια πολύ εύστοχη απορία: Πως γίνεται τα αδερφά του Benny να δουλεύουν κανονικά; Η αλήθεια είναι πως η τεχνολογία παίζει ρόλο, αλλά είναι σχετικό. Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας ας πούμε γίνεται τα τελευταία 16 χρόνια με τα MAN2000, καινούργια δε, αλλά under the hood είναι τρένα δεκαετίας του 80, κι αυτό επειδή το design τους πάτησε πάνω σε αυτό των MAN 2. Αλλά ας φέρω κι ένα παράδειγμα με πλοία: Όταν ήρθε το παλιό Κρήτη (Σούπερ Ναϊάς), γιατί συνέχισαν οι Χανιώτες και ταξίδευαν με το Κύδων; Γιατί οι Λέσβιοι συνέχισαν με το Σαπφώ, όταν είχαν το Μυτιλήνη; Στο δια ταύτα, δεν ξέρω τι θα γίνει εάν και όταν η ΑΝΕΚ μπει στην ΑΤΤΙΚΑ, πόσο μάλλον πως θα αξιοποιηθεί το παπόρο τότε, πάντως εάν πιστεύουν ότι δεν τους βγαίνει ας το δώσουν στην Stena να τελειώνουν.
proud_ionian Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 (edited) Γιατί το ζητάει η Stena και δεν της το δίνουν; ΥΓ: Έχουμε δει γιατί ταξιδεύουν στη Stena και όχι ο Μπενυς Edited September 12, 2022 by proud_ionian Υγ
Shippihs Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Ο μόνος τρόπος να δουλέψει το βαπόρι και να βγάλει κέρδος είναι να πάει σε κάποια εταιρία της Ιταλίας. Κατεβασμένα πατάρια, γεμάτο ΙΧ και επιβάτες. Έχει και η moby ένα otta και drea που είναι αρκετά χειρότερα του...
georgios express Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Με όλη την γνωστή μου αγάπη στην ΑΝΕΚ και τα καράβια της, δεν διαφαίνεται ευοίωνο το μέλλον για τον Εθνάρχη.
mpolo Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Στα αδερφακια της stena επισης φαινεται στο παρακτω βιντεο πως εχει γινει μετασκευη στο ανω γκαραζ και εχουν ξηλωθει οι καμπινες που υπηρχαν και πλεον διατίθεται ολο το επανω γκαραζ για φορτηγα σε αντιθεση με τον βενιζελο που το πανω γκαραζ ειναι αρκετα περιορισμενο για φορτηγα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now