Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αληθεια γνωριζουμε τι ταχυτητες επρεπε να πιανει ο Βενιζελος στην Ιταλια ωστε να μην εχει καθυστερησεις.Δε πιστευω το δρομολογιο να υπολογιστηκε με 22 μιλια ταχυτητα που το βαπορι δεν εχει.Εγω παντως τον Βενιζελο τον εβλεπα συχνα να 19αριζει και σε καποιες περιπτωσεις να 20αριζει.

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Αυτή την στιγμή με 18,5 , σύμφωνα με το AIS. Να δούμε τι ώρα θα φτάσει στον Πειραιά.

Edited by panthiras1
Posted (edited)

Το πλοιο καιρο τωρα δυσκολευεται τα ξεπερασει τους 18.5 κομβους χωρις ζορι, αν ταξιδευει με 17.5 και δεδομενου οτι η αποσταση Πειραιας-Σουδα, φαναρι με φαναρι, ειναι περιπου 156-156.5 ν.μ. θα κανει ελαχιστα κατω απο 9 ωρες. Τουλαχιστον ας ειναι καθαρος, γιατι απο χωρους εχει ενα σκασμο.

 

Τι θελω και μιλαω... :unsure:

 

Σημερα και για 1.5 περιπου ωρα πηγαινε πανω απο 19 κομβους με μεγιστη τα 19.8  :eek:  ... Εχω πολυ καιρο σε ελληνικα νερα να τον δω τοσο ψηλα...

Edited by Captain_Nionios
Posted

Τι θελω και μιλαω... :unsure:

Σημερα και για 1.5 περιπου ωρα πηγαινε πανω απο 19 κομβους με μεγιστη τα 19.8 :eek: ... Εχω πολυ καιρο σε ελληνικα νερα να τον δω τοσο ψηλα...

Νιόνιο, αυτα μιλούσα χθες με τον "κάτοικο εξωτερικού" και αυτό μου είπε: το βαπόρι δεν είχε τίποτα απλά οι μακαροναδες στρίβουν δια του αρραβωνος .....

Posted

Mr_Zoo αν διαβαζες τι σου λεμε για τις ταχυτητες θα καταλαβαινες και δε θα σου φταιγανε και σενα για ολα οι μακαροναδες...

Posted

Νιόνιο, αυτα μιλούσα χθες με τον "κάτοικο εξωτερικού" και αυτό μου είπε: το βαπόρι δεν είχε τίποτα απλά οι μακαροναδες στρίβουν δια του αρραβωνος .....

Η αναλυτικη καλυψη που ειχαμε ολο αυτο το διαστημα για το θεμα,τα χιλιαδες σχολια αγανακτισμενων επιβατων στη σελιδα της εταιρειας στο fb και τα συχνα αρθρα τοπικων site μαρτυρουν απο μονα τους οτι ο''κατοικος εξωτερικου''κατι δε σου λεει καλα.

Στο πλοιο αν δεν γινει μια σοβαρη επισκευη μπορει να βγαλει βλαβη ακομα και αποψε.Και απο οταν γυρισε περυσι απο τη Γαλλια εγιναν μονο μπαλωματα.Οπως και τωρα που παρουσιασε τη βλαβη στην Ιταλια.

Posted

ο Μπεν φανταζομαι οτι θα ειναι αδειος και απο προμηθειες,πληρωμα κλπ

 

 

 Θα φορτωθεί ότι χρειαστεί στο Βενιζέλος και θα κάνει ο μεγάλος το δρομολόγιο της Τρίτης τελικά.

τελικα δεν εκατσε μια μερα στη σουδα μονο για να φορτωσει στορια, αλλα οπως βλεπουμε και εδω, ηταν και δικηγορος της goinsardinia, για να καταγραψει τον εξοπλισμο.

Posted

Το πλοιο αλλαζει πορεια σα να κανει αναστροφη αυτη την ωρα.


edit:Και το Κνωσος το ιδιο οποτε αν δεν ειναι λαθος του Ais κατι εχει συμβει.

Posted

Drift-άρουν και τα 2 μέχρι τους προορισμούς τους.  :D  Θέμα με το AIS είναι, οι πορείες των πλοίων είναι κανονικές απλά το positioning των πλοίων είναι πλάγιο-πλαγιομετωπικό.

  • 2 weeks later...
Posted

αν το AIS δεν ρεταρει, ειναι στην κυνοσουρα πλεον.

 

σφαιρα το σουταραν; ηρθε απο χανια ξεφορτωσε και εφυγε;

  • 2 weeks later...
Posted

Νομίζω πως θα έπρεπε να συνεχίσει ο Βενιζέλος μέχρι σήμερα που ήρθε ο Έλυρος,εκτός αν προορίζεται το Κρήτη για κάπου αλλού...

Το Βενιζελος πρεπει να εχει καποια προβληματα χρεων προς διαφορους φορεις(λιμανια,εταιρειες καυσιμων κλπ)στην Ιταλια και ενδεχεται να εχουν προχωρησει διαδικασιες κατασχεσης.Ισως γι αυτο εφυγε τοσο γρηγορα απο τη γραμμη των Χανιων και δεν συνεχισε μεχρι χθες.

Posted

αν αφορούσε τέτοιες εκκρεμότητες θα υπήρχε κίνδυνος να στραφούν οι προμηθευτές εναντίον της εταιρείας και όχι μόνον του συγκεκριμένου πλοίου. Εκτός αν πρόκειται για υποχρεώσεις των τελευταίων ναυλωτών και φοβήθηκαν ενέργειες εναντίον του συγκεκριμένου πλοίου. (έχουν και το προηγούμενο της Κορέας).

Από την άλλη με δεδομένα

α- ότι το πλοίο είχε προφανώς τα "θεματάκια" του

β- ότι το Κρήτη ΙΙ ήταν διαθέσιμο (αν και όχι πανέτοιμο) και πιο κοντά σε ταχύτητα στα άλλα της γραμμής

γ- ότι πιθανόν δεν ήταν σίγουροι πότε θα επιστρέψει το Ελυρος

δ- ότι την γραμμή την προσέχουν όσο περισσότερο επιτρέπουν οι συνθήκες

δεν φαίνεται αδικαιολόγητη η "διπλή" τράμπα

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Εγω παντως θα (ξανα)ρωτησω αν ειναι ολα ενταξει με τις οικονομικες εκκρεμοτητες που υπηρχαν απο την περυσινη του ναυλωση και τις σχετικες κατασχεσεις που ακολουθησαν στο πλοιο..

Posted

Προφανώς δεν είναι όλα εντάξει από την στιγμή που φαίνεται να υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο πλευρών. Εκτίμηση για το τι πιθανόν θα μπορούσε αυτό να σημαίνει μπορεί να κάνει κάποιος ο οποίος τουλάχιστον θα γνώριζε τους όρους του ναυλοσυμφώνου. 

Προφανώς -σύμφωνα με τα όσα είχαν αναφερθεί εδώ περί Ιταλικών αρχών- το πλοίο μπορεί να είχε πρόβλημα να πάει Ιταλία. Αλλά αν το ναυλοσύμφωνο προέβλεπε διαιτησία και αγγλικό δίκαιο (που είναι το πλέον σύνηθες) στο εσωτερικό πιθανότατα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τουλάχιστον να αποφασίσουν οι arbitrators περί των διεκδικήσεων.

Posted

Από το Σάββατο 6/6 το ΚΡΗΤΗ Ι στη γραμμή Χανίων στη θέση ΕΛΥΡΟΥ.

Τελικα τι εγινε? ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...