Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πηρε το δορυφορικο μου αυτι οτι μπηκε πληρωμα στο βαπορι και μαλλον θα δρομολογηθει στα Χανια γιατι ναυλωθηκε το Λατω. Το μεταφερω με καθε επιφυλαξη το τελευταιο αλλα για το οτι μπηκε πληρωμα μεσα και ξεκινησαν προετοιμασια ειμαι σιγουρος

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το πλοίο μεθαύριο Πέμπτη θα πάει για δεξαμενισμό στην Σύρο. Θα ακολουθήσουν άλλα δύο πλοία της ΑΝΕΚ (ή τέλος πάντων της ...ευρύτερης ΑΝΕΚ).

Posted

ινα πληρωθει το ρηθεν υπο του προφητου neptune

Πηρε το δορυφορικο μου αυτι οτι μπηκε πληρωμα στο βαπορι και μαλλον θα δρομολογηθει στα Χανια γιατι ναυλωθηκε το Λατω. Το μεταφερω με καθε επιφυλαξη το τελευταιο αλλα για το οτι μπηκε πληρωμα μεσα και ξεκινησαν προετοιμασια ειμαι σιγουρος

Posted

Το πλοίο μεθαύριο Πέμπτη θα πάει για δεξαμενισμό στην Σύρο.

Είναι καθ' οδόν αυτή την ώρα

Posted

Και αφού ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του, αναχωρεί αυτή την ώρα από την Ερμούπολη για τον Πειραιά.

Posted

πριν 15 χρονια η σειρα της ΕΡΤ τα "επαγγελματα της θαλασσας", με αφηγητη τον αγγελο αντωνοπουλο ειχε παρουσιαση του Ελ.Βενιζελου. ωραια εκπομπη, με σοβαρη παρουσια των μελων του πληρωματος.

παρουσιαζονται κυριως η γεφυρα και το control room της μηχανης, ενω υπαρχουν και εναερια πλανα του πειραια.

  • 2 weeks later...
Posted

Η 1η του αναχωρηση για φετος...πριν περιπου 10 μερες....επιβλητικος οπως παντα ο Λευτερης

  • 2 weeks later...
Posted

Το "Βενιζελος", εχει χασει πολλη απο τη δυναμη του... Οταν πρωτοηρθε το 1994 επιανε μεγιστη ταχυτητα 24 κομβους, ενω πια εχει πεσει στους 21 (απο το site της ανεκ). Οποτε τα 157 ν.μ θα τα καλυπτει με περιπου 18 κομβους...

εχουμε ξαναπει και παλιοτερα οτι δρομολογηθηκε για πρωτη φορα το καλοκαιρι του 1992, πατρα ηγουμενιτσα κερκυρα τεργεστη (με καποια calls και στην ancona) με υπηρεσιακη γυρω στα 22.

ηταν εντυπωσιακο που φωτιζε τη νυχτα τα απονερα του και εκανε "μπαμ" απο μακρυα

  • 4 weeks later...
Posted

Πέταγε σήμερα ο μεγάλος. Αν τα υπολόγισα καλά με βαση το ais, στο ανέβασμα από Χανιά είχε μεση ταχυτητα περί τα 19,6. Την πατησε μονο εξω από τα φανάρια Πειραιά, καθως περιμενει Seven Seas Mariner, ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ, ΚΟΡΝΑΡΟ, ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΦΟΙΒΟ να εξελθουν..Οπότε κανα 25αρι λεπτα αναμονή σίγουρα..

  • 3 weeks later...
Posted

Το Σάββατο ταξίδεψα για πρώτη φορο με το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Έχω την εντύπωση πως το ΛΑΤΩ ήταν πιό πολύ συντηρημένο (τουλάχιστον εξωτερικά).

Posted

φιλε panthiras1 οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος B) . και μην ξεχνας οτι ο λεφτερης ξεμεινε στην εταιρια αφου οι ενοικιαστες της, προτιμησαν λατο και αριαδνιω.....

  • 3 weeks later...
Posted

Παντως σε σχεση με το πως ειχε ερθει αρχες Μαιου...το πλοιο ειναι πιο συγυρισμενο...οσο μου εχουν πει ατομα που το ταξιδεψαν πριν λιγο καιρο ..το πλοιο ηταν οκ..αναλογουμενως και με αλλες χρονιες που το ταξιδευαν..

Ας δουμε τη σημερινη τουα

  • 3 weeks later...
Posted

Μας φευγει ο ΒΕΝΙΖΕΛ για να γινει πλωτο ξενοδοχειο? :blink: Απο τα νεα του vesseltracker,που δεν λενε την πηγη και πιθανον το εχουν παρει απο εδω(κατω κατω ειναι η ειδηση αλλα χρειαζεται λογαριασμο για να την διαβασεις).

A nickel mining company which is building a refinery in Long Harbour is floating an unconventional solution to the severe housing shortage in the area. The ferry "El Venizelos" has been lined up for use as a floating hotel for the company's workers. Vale has been granted approval to bring the ship to the area and use it to house their employees. Actually hundreds of construction workers are living at a temporary camp, more are living on the refinery site in a temporary work camp. Even local hotels and B&Bs are filled with workers from Vale. With the company about to hit peak construction on its nickel processing plant, hundreds of new employees are on their way to Long Harbour. Bringing in the ferry seems to be more practical than building temporary housing on land.The ferry, howver, is only one proposal Vale is considering.
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

το αυτον και για τον νικος χανια που εγινε νικος ηρακλειο :P

Επειδή το βλέπω ότι ο περήφανος κοντεύει να μου βγάλει τ' όνομα B) επιστρέφω κατά Χανίοις μεριά :P

Ο χοντρούλης Ελ. Βενιζέλοςμετά το τελευταίο ημερήσιο της σεζόν φορτώνει για την αναχώρηση των 22:00. Και επειδή όπως φαίνεται θα μας κατσικωθεί, θα γεμίζει το μάτι μας μέρα παρα μέρα... (κι αν κάτσει και απαγορευτικόν, εκεί να δεις... :lol: )

Edited by Nikos_Chania
  • 4 weeks later...
Posted

Η Βενιζελαρα τις τελευταιες μερες εχει κοψει για τα καλα τα μιλακια της.Καλη ωρα αποψε πηγαινει γυρω στα 17 :( Αυτο βεβαια εχει ως αποτελεσμα να κανει ακριβως μια ολοκληρη ωρα παραπανω το ταξιδι εν σχεση με το Ελυρος :ph34r: .

Σαν τακτικος επιβατης της γραμμης θα μου επιτρεψετε φυσικα να πω οτι απο το να ειχαμε ακομα το ερειπιο- Λατω καλυτερα με Μπενυ κι ας κανω και κουπι! :D

Posted (edited)

Από NHSOS XIOS (7/9/12): Μας φευγει ο ΒΕΝΙΖΕΛ για να γινει πλωτο ξενοδοχειο? Απο τα νεα του vesseltrackerπ,
που δεν λενε την πηγη και πιθανον το εχουν παρει............

Από Nikos_Chania (16/9/12): Ο χοντρούλης Ελ. Βενιζέλος μετά.......... Και επειδή όπως φαίνεται θα μας κατσικωθεί,.........

Δηλαδή δεν θα φύγει.

Edited by panthiras1
  • 3 months later...
Posted

Συμπληρώνει επτάμιση μήνες συνεχούς παρουσίας στη γραμμή και -κακά τα ψέματα- η δρομολόγιση στα Χανιά είναι μονόδρομος. Για Ηράκλειο δεν είναι ανταγωνιστικό λόγω ταχύτητας. Για Αδριατική το ίδιο. Εφόσων συνεχίσουμε να το βλέπουμε στην Ελλάδα, μόνο Χανιά θα είναι. Νομίζω πως με τον ΕΛΥΡΟ κάνει καλό ντουέτο και σίγουρα είναι αναβάθμιση σε σχέση με το δίδυμο ΛΙΣΣΟΣ-ΛΑΤΩ που υπήρχε μέχρι προ 5ετιας..Ταξίδεψα το ΒΕΝΙΖΕΛΟ τον περασμένο Ιούλιο σε ημερήσιο από Χανιά και με είχαν εντυπωσιάσει οι τεράστιοι εσωτερικοί χώροι του. Είχαν πονέσει τα πόδια μου από τα συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα στα πολλά decks. Διακόσμιση ελαφρώς παλαιομοδίτικη αλλά μάλλον έχουμε κακομάθει από παλάτια και superfast και τα βλέπουμε παλιά αυτα που είναι απλως παραδοσιακά. Μακάρι να μείνει μαζί μας για χρόνια.. 

Posted

Διακόσμιση ελαφρώς παλαιομοδίτικη αλλά μάλλον έχουμε κακομάθει από παλάτια και superfast και τα βλέπουμε παλιά αυτα που είναι απλως παραδοσιακά. 

 

Συμφωνώ και επαυξάνω! 

Posted

Το θεμα δεν ειναι τι εχουμε συνηθισει εμεις.Ειναι λογικο μιας και ειμαστε στον 21ο αιωνα να θελουμε και τα πλοια μας(οπως και τα αμαξια η' τα σπιτια μας)να θυμιζουν κατι απο 2000 και οχι απο 80.Το θεμα ειναι οτι η Ανεκ σε ολα της πλοια αφοτου τα μετασκευαζει δεν τους αλλαζει ουτε κουρτινες κατα τη μετεπειτα ζωη τους.Η λεξη''ανακαινιση''τους ειναι μαλλον αγνωστη.

Posted

Δεν θεωρώ τον ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟ αναβάθμιση γραμμής. Έχει τα χρονάκια του.

Θα μπορούσε να γίνει όμως μεγάλο πλεονέκτημα για την γραμμή, αν καθιέρωνε πολύ φτηνό εισητήριο. Μπορεί να το κάνει, ιδιαίτερα τους Καλοκαιρινούς μήνες, μια και μπορεί να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από τα άλλα πλοία.

Posted

Δεν εχει καθολου τα χρονακια του.Του 1992 βαπορι ειναι(ασχετα τι λενε οι Σουηδοι κι οι Ολλανδοι το 92 αποπερατωθηκε η κατασκευη του).Θελει ΑΠΛΑ να αλλαξει μοκετες και καναπεδες στους κοινοχρηστους. B) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...