Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 5/19/2024 at 2:40 AM, fourtounakis said:

Δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα ! Μιλάμε για τη Θεσσαλονίκη που ενώ θα έπρεπε να είναι σταθερά παρούσα στον ακτοπλοϊκό χαρτη , είναι εντελώς παρατημένη.

Πως να μην είναι φουλ το Μυκονος με ένα και ΜΟΝΑΔΙΚΟ δρομολόγιο την εβδομάδα για βόρειο Αιγαίο - κυκλαδες… ;

Δεν με αφορά η προγονολατρεια αλλά ναι , κάποτε από Θεσσαλονίκη έφευγαν βαπόρια για σποραδες - κυκλαδες - βόρειο κεντρικό Αιγαίο και δωδεκανησα. 
Ο κόσμος κινείται συνέχεια και ασταματητα.

Πολύ σωστά! Παλαιότερα είχε 3 δρομολόγια τη βδομάδα το ΚΡΗΤΗ για Χανιά, αργότερα 2 το ΚΥΔΩΝ για Χανιά ή Ηράκλειο, Το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ και το ΔΑΙΔΑΛΟΣ έγραψαν ιστορία, όπως και το ΑΝΕΜΟΣ, το ΠΑΤΜΟΣ για Δωδεκάνησα... Μέχρι και το ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ταξίδεψε Ηράκλειο Θεσσαλονίκη σε μια σκάντζα, σε 14 ΄ώρες...

Παρέλειψα να αναφέρω και το οχηματαγωγό ΤΟΝΙΑ Β (του Βουράκη) που πήγαινε Σούδα-Λαύριο-Θεσσαλονίκη..

 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη θυμίζουν αρπαχτή σε σκυλαδικο της επαρχίας.
Γελάω με όσους ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει αρκετή κίνηση για παράδειγμα το χειμώνα . Η δουλειά μου είναι τέτοια, που μου επιτρέπει να έχω πρόσβαση σε διαφορα νούμερα και αποτελέσματα.
Τα αεροπλάνα για λημνο, Μυτιλήνη , Χίο και Σάμο όπως και Κρήτη , Ρόδο και κυκλαδες είναι μονίμως με πανω από 90% σε πληρότητα. 
Απλα οι «ακτοπλόοι» του σήμερα ενδιαφέρονται μόνο για τα γκαφρα των επιδοτήσεων, σαν τον άνεργο που ζει μόνο με το επίδομα.

Posted
5 hours ago, proud_ionian said:

Και γιατί να μην επιδοτήσουμε τις προσεγγίσεις στη Θεσσαλονίκη; Εδώ επιδοτήσαμε το γήπεδο του ΠΑΟΚ, να μην επιδοτήσουμε και τα ferries για γεμίζει επιβατηγά το λιμάνι;

Ακόμα περιμένω απάντηση πως επιδοτήσατε το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Εκτός και αν το λες για να έχεις να λες.

5 hours ago, proud_ionian said:

Με ελεύθερη δρομολόγηση, ας βάλει όποιος θέλει, με επιδότηση ας κάνουν έρανο.

Με επιδότηση κανονικά και με το νόμο. Αν είναι με ελεύθερη επιδότηση, φέρε το δικό σου πλοίο.

Posted

Το γεγονος οτι η γραμμη ειναι ουσιαστικα ανενεργη εδω και 20 σχεδον χρονια ,μαλλον κατι πρεπει να μας λεει.Δεν μπορει τοσα χρονια να μην βρεθηκε ενας να την αναβιωσει και να την κρατησει. Και δεν μπορει ολοι τους να ειναι ασχετοι και εμεις πισω απο ενα πληκτρολογιο να ειμαστε οι γνωστες

Η μοναδικη προσπαθεια ολα αυτα τα χρονια ηταν του Ηλιοπουλου,που κρινοντας απο τις γενικοτερες κινησεις του χτεσινο και ασχετο δεν τον λες, με το AQUA BLUE και ειδαμε που κατεληξε. Τι μας κανει να πιστευουμε οτι 6 χρονια μετα το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ή το AQUA BLUE θα εχουν καλυτερη τυχη;

Καταλαβαινω οτι θελουμε να δουμε βαπορια στη Θεσσαλονικη ,αλλα να υπαρχει και μια προοπτικη.Και πιστευω οτι δεν υπαρχει τοσο μεγαλη προοπτικη ,ωστε να μπορει να σταθει ενα πλοιο.Η Aegean εχει 1-2 δρομολογια τη μερα και με τιμες αυτη τη στιγμη σχεδον αναλογες αυτων που ειχε το AQUA BLUE.Γιατι καποιος απλος επιβατης να μην παρει το αεροπλανο και να κανει τοσες ωρες ταξιδι με το πλοιο; Σχετικα με τα φορτηγα,υπαρχει τοση κινηση πια απο Θεσσαλονικη για Κρητη;Αν υπηρχε θεωρω οτι θα εμπαινε ενα ρορο,που στην τελικη ειναι και πιο ευκολο και με σχετικα μικροτερο ρισκο. 

Και κατι πιο γενικο

Δεν θεωρω οτι πρεπει να επιδοτουμε τα παντα.Η επιδοτηση πρεπει να υπαρχει για να στηριζουμε μερη απομωνομενα ωστε να μην αφανιστουν , να υπαρχει συγκοινωνια αναμεσα σε μικρα νησια ή συμπλεγματα νησιων (πχ Κυκλαδες,Δωδεκανησα).Μπορω οριακα να καταλαβω να στηριχθει με επιδοτηση για ενα δυο χρονια ,μια νεα γραμμη που θα φερει κοσμο σε καποια νησια (πχ το Θεσσαλονικη Σποραδες) και μεχρι εκει.Αν οντως πιασει η γραμμη ,ας μπει πλοιο με ελευθερη δρομολογηση.Δεν γινεται με βαπορια γεματα να θελουμε και τα λεφτα της επιδοτησης

Αν υπαρχει προοπτικη σε μια γραμμη ,ας βαλει καποιος πλοιο να βγαλει κερδος.Δεν μπορει να λεμε, με την ασφαλεια του οτι δεν θα χασουμε κατι ,ας μπει βαπορι και με επιδοτηση.Αν ειναι να επιδοτουμε τα παντα ,ας επιδοτησουμε και μια γραμμη Σκαλα Πολιχνιτου -Αποθηκα να κανω και γω τα μπανια μου στην Ερεσσο και στο Ταβαρι σε μιση ωρα και οχι να χρειαζεται να να κανω 1.5 ωρα σαφαρι στους δρομους της Δυτικης Λεσβου.:D

 

Posted (edited)

Συμφωνώ απόλυτα, πρέπει την κάθε γραμμή αν την κρίνουμε με τα δεδομένα του "σήμερα".

Πήγαινα με το F/B ΚΡΗΤΗ Σούδα-Θεσσαλονίκη το 1987 και 1988, θυμάμαι ταξίδι με έντεκα (11!) επιβάτες, 80 άτομα πλήρωμα, φουλ γκαράζ και ήταν απόλυτα κερδοφόρο. Ο τότε πράκτορας της ΑΝΕΚ (ο ίδιος ήταν μετέπειτα των Μινωικών Γραμμών με το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ) είχε στη Θεσσαλονίκη σε μάντρες πάνω από 120 ιδιόκτητες "καρότσες" και  άλλα τριαξονικά, και γέμιζε το γκαράζ του ΚΡΗΤΗ κάθε φορά που υπήρχαν περιθώρια από άλλους μεταφορείς.

Αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί!!

Edited by polmyt
quote
Posted

Όταν ανακοινώνονται τα δρομολόγια τελευταία στιγμή ενώ ο κόσμος έχει κάνει ήδη τα πλάνα του τότε η δρομολόγηση δεν έχει κέρδη. Ζωντανό παράδειγμα το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ το 2016 που μπήκε τον Αύγουστο. Το λάθος με το ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ το 2018 ήταν ότι έπιανε 9-10 λιμάνια και το ταξίδι ήταν ατελείωτο 27 ώρες αν θυμάμαι καλά, όταν 15-20 χρόνια νωρίτερα έκανες την ίδια διαδρομή με λιγότερα λιμάνια μεταξύ 20-23 ωρών.

Posted

Και ετσι να ειναι ,αν υπηρχε προοπτικη , θα την κρατουσαν και την επομενη χρονια κανοντας τις απαραιτητες διορθωτικες κινησεις.Ειδικα ο Ηλιοπουλος εχει αποδειξει οτι αν δει οτι υπαρχει ψωμι σε μια γραμμη θα την στηριξει οσο δεν παει,

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...