Champion Jet_2 Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Το θέμα είναι ότι δεν είναι άγονη...Όταν έχεις ένα πλοίο που έχει συνεχώς πρωτόκολλο ή πολύ υψηλές πληρότητες πρέπει να γίνεται αποχαρακτηρισμός από άγονη...Του χρόνου το πιο ορθό θα ήταν να μην συνεχιστεί η επιδότηση και όποιος θέλει να εξυπηρετήσει τη γραμμή ας το κάνει
Panagia Ekatontapiliani Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Κανείς δεν θέλει να κάνει τη γραμμή χωρίς επιδότηση, για αυτό δεν υπήρχε χρόνια ελεύθερη δρομολόγηση από τη Θεσσαλονίκη. Έτσι όπως το λες, όλες οι επιδοτούμενες γραμμές που έχουν μεγάλες πληρότητες το καλοκαίρι, θα πρέπει να μην επιδοτούνται!!
margaritis24 Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Αυτο ειναι σωστο παντως για το καλοκαιρι το χειμωνα πρεπει να στηριξεις το καλοκαιρι,οχι!τα κερδη δε τα μοιραζει η εταιρεια στους επιβατες με πιο οικονομικα εισητηρια ομως
hsw Posted August 24, 2022 Posted August 24, 2022 22 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Έτσι όπως το λες, όλες οι επιδοτούμενες γραμμές που έχουν μεγάλες πληρότητες το καλοκαίρι, θα πρέπει να μην επιδοτούνται!! Άλλο να γίνεται όλο το χρόνο μία γραμμή και να επιδοτείται ΚΑΙ το καλοκαίρι, και άλλο να επιδοτείται ΜΟΝΟ για το καλοκαίρι, μην τα μπλέκουμε. 😉
proud_ionian Posted October 14, 2022 Posted October 14, 2022 On 9/15/2022 at 7:08 AM, nomikos said: Αυτή η εταιρεία με τα CENK απορώ πως πιάστηκε στη γραμμή Θεσσαλονίκη Λεμεσός και ανεβοκατεβαίνουν συνέχεια τα ρο ρο της,φαντάζομαι θα είναι και γεμάτα.Η salamis τι κάνει δε προέβλεψε την αύξηση της κίνησης; On 9/15/2022 at 11:06 AM, SuperRunner said: Πρόκειται περί ναύλωσης από Θεσσαλονίκη μεριά. Έχουν σπάσει τη κίνηση της Salamis. Το "G" γεμάτο ανεβαίνει/κατεβαίνει. Το "Τ" ομοίως και λιγότερο λόγω μεγαλύτερου γκαράζ. On 10/12/2022 at 12:34 PM, SuperRunner said: Μετά το CENK T και το CENK G στο Λαύριο σύμφωνα με το ΑΙΣ του δεύτερου. On 9/28/2022 at 2:16 PM, express adonis said: Παει λαυριο το βαπορι....παιρνει και απο κει καροτσες για λεμεσο?? On 10/11/2022 at 9:09 AM, gtogias said: Σύμφωνα με τον ΟΛΛ, είναι νέα γραμμή: "Ακόμη, ανακοίνωσε την έναρξη της νέας γραμμής ΛΑΥΡΙΟ – ΛΕΜΕΣΟΣ– ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ–ΛΑΥΡΙΟ, από 1ης Οκτωβρίου 2022." Από εδώ: https://oll.gr/deltio-typoy-to-limani-kai-i-poli/ Ειμαστε σιγουροι οτι το ολο project είναι απο Θεσσαλονικιώτικη μεταφορικη, που ναυλωσε τα δυο CENK για να κοψει τη Salamis? Οι Τουρκοι δεν χρειαζονται μπροστινους. Μπορουν και μονοι τους
SuperRunner Posted October 15, 2022 Posted October 15, 2022 Ναι είναι καθαρά Θεσσαλονικιώτικη η εταιρεία.
proud_ionian Posted October 15, 2022 Posted October 15, 2022 (edited) Δηλαδή είναι ναυλωτές και τα δουλεύουν οι ίδιοι; Μήπως είναι απλά πράκτορες των Τούρκων; Επιχειρηματικά εννοώ, μην παρεξηγηθώ Edited October 15, 2022 by proud_ionian
SuperRunner Posted October 15, 2022 Posted October 15, 2022 1 hour ago, proud_ionian said: Δηλαδή είναι ναυλωτές και τα δουλεύουν οι ίδιοι; Κάτι τέτοιο.
cyclades_shipping Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 (edited) Εν ανά μόνη να δούμε πιο θα είναι το Line Up της εταιρίας με την είσοδο του SUPERRUNNER Jet 2 και Superstar 2. Edited March 12, 2023 by cyclades_shipping
SuperRunner Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 Για να καλύψει τα τέσσερα δρομολόγια των Σποράδων και τα δύο της Λήμνου & Μυτιλήνης χρειάζεται ένα ελαφρώς πιο γρήγορο ταχύπλοο. Εκτός και αν ανέβει και δεύτερο ταχύπλοο έτσι ώστε να μοιράζονται τα δρομολόγια και να γίνονται και οι διανυκτερεύσεις στη Σκιάθο.
wysiwid Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 (edited) Θα ανέβει και δεύτερο σωστά … δεν θα διανυκτερεύει κανένα Σκιάθο. Βόλο και Θεσσαλονίκη οι διανυκτερεύσεις με προεκτάσεις Μαντούδι. Ακουγεται οτι θα είναι το Paros Jet Edited March 12, 2023 by wysiwid
Strofalos Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Άμα πάει το Paros Jet σωθήκαμε..! Μακράν το χειροτερο (ή ένα από τα χειρότερα) ταχύπλοα της εταιρείας. Ούτε ταξιδεμα έχει, ούτε ταχυτητα, ούτε μεγάλη μεταφορική ικανότητα. Αν πάει δευτερο, κανονικά, πρέπει να είναι το αδελφό του.
SuperRunner Posted March 13, 2023 Posted March 13, 2023 Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να αποφασιστεί ποιο ή ποια ταχύπλοα θα πάνε Θεσσαλονίκη. Ίσως (σε υποθετικό σενάριο πάντα), να υπάρχει και διανυκτέρευση στη Μυτιλήνη εάν δεν έρθει κάποιο "ελαφρώς πιο γρήγορο" ταχύπλοο που έγραψα για να το κάνει αυθημερόν όπως πέρυσι με το Champion jet 1. Αν ανέβουν τα δύο αδέρφια Super/Speedrunner jet μπορεί να κάνουν δρομολόγια εναλλάξ ή μπορεί να στείλουν το Superrnner jet 2 που αγόρασαν πρόσφατα. Σενάρια πολλά...
bas Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 Μήπως θα ήταν καλύτερα αντί για Μαντούδι να κατεβαίνει Κύμη, 9 νμ διαφορά στην διαδρομή είναι, αλλά θα υπάρχει και πρόσβαση στην Σκύρο από την Θεσσαλονίκη, αφού ο Αχιλλέας σταματάει τα δρομολόγια για Σκόπελο και Αλόννησο. Επίσης θα μπορεί να διανυκτερεύει και στην Κύμη αν χρειάζεται που έχει άνετο λιμάνι.
Strofalos Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 Αν ήθελε το υπουργείο να κάνει σωστή δουλειά, θα έπρεπε η επιδότηση να είναι από Θεσσαλονίκη για Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο, Σκύρο. Τώρα από εκεί κι έπειτα, Μαντούδι θα'ναι, Κύμη θα'ναι, και τα δυο Εύβοια είναι. Το λιμάνι "κλειδί" θα ήταν να πήγαινε Άγιο Κωνσταντίνο και να απέφευγε ο επιβάτης τις "αούτομπαν" της Ευβοίας...
bas Posted March 15, 2023 Posted March 15, 2023 Για τον Αγιο Κωνσταντίνο, θέλει κοντά 10 ευρώ ακόμα διόδια ανά διαδρομή, που δεν είναι αμελητέο, ενώ και τα μίλια είναι περισσότερα και δεν ξέρω αν θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα το ταχύπλοο στον Μαλιακό. Πάντως οι δρόμοι της Εύβοιας είναι μεγάλο πρόβλημα. Ελπίζουμε να γίνουν τα έργα που έχουν εξαγγελθεί.
BS CHIOS Posted July 4, 2023 Posted July 4, 2023 (edited) Ξεκίνησαν σήμερα τα δρομολόγια του Superrunner Jet στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη. Edited July 4, 2023 by BS CHIOS
cyclades_shipping Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 τα Σκ είναι sold out σωστα. τις καθημερινές γύρω 350-400 άτομα καθόλου άσχημα. και τις καθημερινές από τα μέσα του μηνα θα αρχίσει να γεμίζει πιθανόν.
SuperRunner Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Ακριβώς και τις καθημερινές η πληρότητα θα ξεπερνάει το 80% σε κάθε δρομολόγιο, εννοείται και για τις δύο γραμμές που εξυπηρετεί. Σποράδες και ΒΑ Αιγαίο.
cyclades_shipping Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Πιστευω πως αν έμπαινε το Superrunner Jet II που θα έχει +150 άτομα και +30ΙΧ σε σχέση με το superrunner jet θα βοηθούσε την κατάσταση τωρα δεν ξερω αν συμφέρει μιας και πρέπει να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Runner.
Annivas Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 (edited) Δεν νομίζω να έχουν αποκλίσεις στην κατανάλωση διότι έχουν ίδιες μηχανές !!! Edited July 6, 2023 by Annivas
nomikos Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο το ii συνεπώς με τις ίδιες μηχανές στην ίδια ταχύτητα θα ζοριζεται και θα καίει περισσότερο.
SuperRunner Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Την εταιρεία νομίζω τη συμφέρει το SuperRunner Jet. To ταχύπλοο στέκεται αξιοπρεπέστατα στη Θεσσαλονίκη.
fourtounakis Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 (edited) 12 hours ago, SuperRunner said: Από Θεσσαλονίκη θα φορτώσει πολύ κόσμο, όπως και αυτοκίνητα και μάλλον θα μείνουν απ'έξω φορτηγά. Δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα ! Μιλάμε για τη Θεσσαλονίκη που ενώ θα έπρεπε να είναι σταθερά παρούσα στον ακτοπλοϊκό χαρτη , είναι εντελώς παρατημένη. Πως να μην είναι φουλ το Μυκονος με ένα και ΜΟΝΑΔΙΚΟ δρομολόγιο την εβδομάδα για βόρειο Αιγαίο - κυκλαδες… ; Δεν με αφορά η προγονολατρεια αλλά ναι , κάποτε από Θεσσαλονίκη έφευγαν βαπόρια για σποραδες - κυκλαδες - βόρειο κεντρικό Αιγαίο και δωδεκανησα. Ο κόσμος κινείται συνέχεια και ασταματητα. Edited May 19, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
proud_ionian Posted May 19, 2024 Posted May 19, 2024 Με ελεύθερη δρομολόγηση, ας βάλει όποιος θέλει, με επιδότηση ας κάνουν έρανο. On 5/1/2024 at 12:41 AM, proud_ionian said: Και γιατί να μην επιδοτήσουμε τις προσεγγίσεις στη Θεσσαλονίκη; Εδώ επιδοτήσαμε το γήπεδο του ΠΑΟΚ, να μην επιδοτήσουμε και τα ferries για γεμίζει επιβατηγά το λιμάνι; Το επόμενο βήμα είναι να βγουν οι αιρετοί της Πάτρας και να ζητήσουν ότι σταματάει Ηγουμενίτσα, να επιδοτείται για να κατεβαίνει μέχρι Πάτρα. Έχει ο Θεός. Κάποτε έφευγαν βαπόρια για οπουδήποτε, τώρα έχουν φτιαχτεί αυτοκινητόδρομοι και υπάρχουν οικονομικά προσιτές αεροπορικές συνδέσεις. Κάποτε πήγαινες απ' ευθείας από Πειραιά στα νησιά του Ιονίου και στην Ιταλία (όχι προπολεμικά, στα 90s), τωρα δεν υπάρχει σύνδεση. Αλλάζουν οι συνθήκες και όσον αφορά τις υποδομές και όσον αφορά τις οικονομικές δυνατότητες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now