Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Τό μικρό μάτι τού (όχι καί τόσον) μικρού Hastaroth είδε σήμερα σέ τηλεοπτικούς τίτλους ειδήσεων τού διαύλου STAR οτι "Η νομαρχία Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε (ή αποφάσισε,δέν θυμάμαι ακριβώς την λέξη) την δρομολόγηση ΕΓ/ΟΓ πλοίου γιά απ'ευθείας σύνδεση τής Θεσσαλονίκης μέ Σάμο,Ικαρία καί άλλα νησιά".Μήπως κάποιος εκ τών συμφορουμιτών γνωρίζει περισσότερα;

Ψωμιάδη ζούμε,εφοπλιστή να σέ δούμε... :D

(Και τόν Παπαγεωργόπουλο νά κόβη εισιτήρια σέ γκισέ στο τέρμιναλ τού λιμανιού......)

Edited by proud_ionian
tag
  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μια μικρη διορθωση στο HASTA εγραφε οτι ηνομαρχια Θεσσαλονικης αποφασισε την δρομολογηση ΕΓ/ΟΓ πλοιων , και για το οτι δεν θα ειναι ενα αλλα περισσοτερα ειμαι πολυ σιγουρος γιατι μου εκανε εντυπωση και το περιμενα να το ξαναδω

Επισης για την ιστορια εγραφε ακομα ΣΑΜΟ ΚΑΛΥΜΝΟ ΚΩ ΡΟΔΟ , το γνωστο δηλαδη δρομολογιο...

Posted

Το γνωστό της ΛΑΝΕ είναι, ούτε άλλα βαπόρια υπάρχουν ούτε άλλα φράγκα για επιδοτοτήσεις, ούτε ο Ψωμιάδης έχει λεφτά να γίνει εφοπλιστής.

Posted
  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. said:
Μια μικρη διορθωση στο HASTA εγραφε οτι ηνομαρχια Θεσσαλονικης αποφασισε την δρομολογηση ΕΓ/ΟΓ πλοιων , και για το οτι δεν θα ειναι ενα αλλα περισσοτερα ειμαι πολυ σιγουρος γιατι μου εκανε εντυπωση και το περιμενα να το ξαναδω

Επισης για την ιστορια εγραφε ακομα ΣΑΜΟ ΚΑΛΥΜΝΟ ΚΩ ΡΟΔΟ , το γνωστο δηλαδη δρομολογιο...

Ετσι πρέπει να είναι,το είδα πολύ φευγαλέα και δέν συγκράτησα όλες τίς λεπτομέρειες.

Τό ερώτημα που ανακύπτει όμως είναι μέ ποιό τρόπο θα υλοποιηθή αυτό,δηλαδή θά αγοράση η νομαρχία Θεσσαλονίκης πλοία δικά της ή θα χρονοναυλώση κάποια από ήδη υπάρχοντα εφοπλιστή;

Επίσης μέ την ευκαιρία (γιά να μήν γράφω δεύτερο Post απανωτά),σ'αυτό που αναφέρει ο chiotis γιά το "γνωστό τής ΛΑΝΕ",τί εννοεί;

Posted

Ρε παιδια, νομαρχιακες και δημοτικες εκλογες ερχονται, τι ψαχνετε να βρειτε τωρα? Το Μεγαλο Σαββατο το βραδι ειχε η τηλεοραση το Μαυρογυαλουρο. Στη συγκεκριμενη υποθεση, συμβαινει οτι ακριβως και με τα μαιευτηριο του Μαυρογυαλουρου(Λαμπρος Κωνστανταρας) και του Γκρουεζα(Διονυσης Παπαγιαννοπουλος) το οποιο ειναι οπως παντα διαχρονικα επικαιρο. Στις θεσεις των δυο, βαλτε τον πολιτικο της αρεσκειας σας. ΘΑ σας εξα(σ)φαν(λ)ισουμε!:D

Posted

"Θά σάς κάνουμε σχολεία"

"Μά δέν έχουμε παιδία"

"Ε,θά σάς κάνουμε και παιδία"...

Πάντως ακόμα και ώς προεκλογική νομαρχιακή εξαγγελία,η δρομολόγηση πλοίων είναι κάτι που δύσκολα θά μπορούσε να υλοποιηθή,οπότε πρός τί να γίνεται;

Τό θέμα είναι οτι στην μέν ταινία ο Μαυρογιαλούρος στο τέλος αντιλαμβάνεται το παιχνίδι τών κομματικών "παραγόντων" του και παραιτείται από ευθιξία,στην δέ πραγματικότητα όμως......

  • 1 month later...
Posted

Ο Νομάρχης Χίου έστειλε στις 24-5-2006 επιστολή προς 5 ακτοπλοϊκές εταιρείες και τις ρωτούσε:

  Quote
Προς

1)ΝΕΛ

2)SAOS FERRIES

3)HELLENIC SEAWAYS

4) G.A. FERRIES

5) LANE LINES

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Ως γνωστό μεγάλος αριθμός επισκεπτών από τη Βόρεια Ελλάδα επιλέγουν την Χίο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Εν όψει της θερινής περιόδου του 2006 πολλά ερωτήματα έχουν απευθύνει στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου τουριστικοί πράκτορες και πολίτες για τα δρομολόγια των πλοίων προς τη Χίο από Θεσσαλονίκη και Καβάλα.

Επειδή όμως δεν έχουμε καμιά ενημέρωση, θα σας παρακαλούσαμε να μας κοινοποιήσετε τις προθέσεις της εταιρείας σας για τη δρομολόγηση συμβατικών ή ταχύπλοων πλοίων από και προς τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας στο νησί μας.

Και η πλάκα είναι ό,τι του απάντησε μόνον η…6η, η Agoudimos Lines (προφανώς για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ).

  Quote
Σε απάντηση σχετικής επιστολής του Νομάρχη κ. Πολύδωρου Λαμπρινούδη η Agoudimos Lines πληροφορεί ότι διαπιστώνοντας τις ανάγκες σύνδεσης της Βόρειας Ελλάδας με τη Χίο, προγραμματίζει για τη θερινή περίοδο 3 προσεγγίσεις εβδομαδιαίως (δύο από Καβάλα και μία από Θεσσαλονίκη).Ήδη έχει ετοιμαστεί και θα υποβληθεί σχετικός πίνακας δρομολογίων προς έγκριση στο Υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Posted

Για Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο μιλιά τσιτιά που λέμε και στο νησί μου. Άντε να δούμε πότε θα φιλοτιμηθούν οι κατοικούντες στο μαγαζάκι της οδού Λαμπράκη να δείξουν ενδιαφέρον για τη γραμμή.

  • 1 month later...
Posted

Mπάχαλο έχει γίνει με τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη.Το ΚΟΡΝΑΡΟΣ ακύρωσε κι άλλο δρομολόγιο και οι επιβάτες για Σάμο θα προωθηθούν με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.Τι γίνεται με αυτούς όμως που είχαν εισιτήρια για δωδεκάνησσα?Η τα ακυρώνουν και μένουν στην προβλήτα ή αναγκαστικά πλέον μόνο από Πειραιά.Και τα ειιτήρια που είχαν κοπεί με τον ΚΟΡΝΑΡΟ δεν ήταν και λίγα 800 επιβάτες ήταν.Οι 200 περίπου ήτν για Σ΄μο και έρχονται με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ οι αλλοι 600 ο θεός βοηθός τους.

Όμως στην κτακύρωση μίας άγονης υπογράφεται μία σύμβαση που περιέχει κάποιους όρους.Αυτοί καταπατούντι φανερότατα με τις ευλογίες του ΥΕΝ και θεατή το Υπουργείο Αιγαίο

  • 2 months later...
Posted

Μία παράξενη "άγονο" γραμμή προτίθετε με την νέα περίοδο να κάνει το πλοίο.

Από Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Χίο-Μύκονο-Σαντορίνη-Ηράκλειο.Εντός του μήνα προτίθετε το Υπουργείο να το ανακοινώσει.

Posted

3 ερωτησούλες :D

Θα είναι επιδοτούμενη?

Πότε ακριβώς θα ξεκινήσει? Όταν επισκευαστεί το Θεόφιλος? Ή από το καλοκαίρι?

Λήμνο δεν θα ποιάνει?

Posted

Θα είναι επιδοτούμενη του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (Υπάρχουν και οι επιδοτούμενες του Υπουργείου Αιγαίου).Οι άγονες αυτές θα ξεκινήσουν με τον καινούριο χρόνο.Η Λήμνος δεν μου αναφέρθηκε, δεν ξέρω αν ήταν εκ παραδρομής ή αν όντως δεν θα πιάνει.Ελπίζω από Δευτέρα να ξέρω περισότερα.

Posted

Πήγα σήμερα να κόψω εισητήριο για Θεσσαλονίκη - Χίο και διαπίστωσα ότι η ΝΕΛ έχει κόψει τελείως το καθιερωμένο Σαββατιάτικο δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Ύστερα από έρευνα στο opnenseas το μόνο που το κάνει είναι το Πηνελόπη....

Λογικά κάποια συνεργασία έπεσε όσο καιρό κάνει την επιδοτούμενη το Πηνελόπη ώστε να μην χάνουν και οι δυο σε μια εποχή που δεν ταξιδεύουν και πολλοι...

Κρίμα και είχα χαρεί που ήταν το Μυτιλήνη, άσε που ο (edit:) Αγούδημος δεν έχει φοιτητικά!!

edit: Υ.Γ. Αγαπητός - Αγούδημος, γιατί πάντα τους μπερδεύω?!

Posted

Έχει αρκετό καιρό που έκοψε η ΝΕΛ την Θεσσαλονίκη. Κανα 2 δρομολόγια έκανε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ για Λήμνο, ενώ μια φορά τη βδομάδα έχει και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αυτή την προέκταση.

Όπως ορθά είπες δεν ταξιδεύουν και πολλοί στη γραμμη.

Υ.Γ. Ποιός Αγαπητός;;;;; Και δεν είναι ο μόνος που δεν έχει φοιτητικά.

  • 4 months later...
Posted

Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ εκτός από Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο πιθανόν θα κάνει και ένα δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Λήμνο-Μυτιλήνη και επιστροφή.

Posted

Έτσι είναι. Θα φεύγει κάθε Δευτέρα στις 22:00 για Λήμνο Μυτιλήνη (13:00) και θα επιστρέφει από Μυτιλήνη στις 16:00 Λήμνο Θεσσαλονίκη (07:00). Αυτό το δρομολόγιο θα γίνει πρώτη φορά στις 16 Απριλίου. Και θα έχει ισχύει μέχρι τις 30/04. Τα δρομολόγια του Μαΐου και του καλοκαιριού δεν έχουν εγκριθεί ακόμα από το Υπουργείο.

  • 5 weeks later...
Posted

Aπό Θεσσαλονίκη ππρος Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο θα έχουμε το ΝΤΑΛΙΑΝΑ μέχρι τις 02-09 (επιδοτούμενη γραμμή). Επίσης, το ΜΙΛΕΝΑ θα κάνει το ίδιο δρομολόγιο (κ επιδοτούμενο) με το ΝΤΑΛΙΑΝΑ από Θεσ/νίκη προς Ηράκλειο από τον Μάιο μέχρι τις 31-10, ενώ θα εκτελεί και 2 μη επιδοτούμενα από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. Το ένα θα είναι από τον Μάιο μέχρι 31-10 και το άλλο από 28-06 μέχρι 10-09.

Από την εφημερίδα Θεσσαλία τα παραπάνω σε δημοσίευμα της 14ης-04-2007.

Posted

Στις 05-05 μάλλον θα ξεκινήσει δρομολόγια το ΜΙΛΕΝΑ από Θεσσαλονίκη με πιθανές τις εξής αναχωρήσεις:

Κάθε Παρασκευή στις 23:00 για Σκόπελο-Σκιάθο-Θεσσαλονίκη και κάθε Σάββατο στις 23:59 για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο.

Πώς θα χωρέσει στην Αλόννησο το γομάρι αυτό ένας Θεός ξέρει.

Posted

Απο 2 Μαίου κάθε Πέμπτη 12.00 απο Ρόδο και κάθε Παρασκευή 22.00 επιστροφή το Βιτσέντζος Κορνάρος -Σάββατο 18.00.Στη συνέχεια θα κάνει την επιδοτούμεη για Αλεξανδρουπολη ή θα πηγαίνει απευθείας Αγ.Νικόλαο-Μήλο-Πειραιά και θα την κάνει την Τετάρτη;:eek:

Posted

Σε συνέχεια των όσων έγραψα προηγουμένως για το ΜΙΛΕΝΑ, το παπόρι θα κάνει και μια προέκταση του δρομολογίου του από Ηράκλειο προς Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο.

  • 2 weeks later...
Posted

Δυσαρέσκεια για τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης

Πηγή: www.portnet.gr

  Quote
Ευθύνες στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και στον υπουργό κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη για τον ναυτικό αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης επέρριψε, σύμφωνα με δημοσίευμα οικονομικής εφημερίδας, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) και ιδιοκτήτης γραφείου ταξιδίων κ. Μιχάλης Ζορπίδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Ο κ. Ζορπίδης εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για την επιλογή των πλοίων που θα χρησιμοποιηθούν στις δύο νέες ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και ζήτησε τη δρομολόγηση αξιόπλοων, σύγχρονων, γρήγορων και ασφαλών πλοίων, που θα ακολουθούν τις δυνατόν συντομότερες και γι΄ αυτό τον λόγο επιχορηγούμενες διαδρομές.

Το καρφί πάει στην ηλικία των δυο πλοίων της G.A Ferries (Μιλενα & Νταλιάνα).

Εάν δε του κάνουν τα δυο πλοία αυτά, μπορεί να γυρίσει στη περυσινή κατάσταση με το Flying Cat 3 μόνο του!! :D :D

Αλλά έτσι και φέρουν γρήγορα και νέα πλοία που θέλει, θα έχει το αντίστοιχο τίμημα (τιμή εισιτηρίου)!! Τότε θα βγει να μας πει ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια:D:confused:

Posted
  Panagia Ekatontapiliani said:
...Αλλά έτσι και φέρουν γρήγορα και νέα πλοία που θέλει, θα έχει το αντίστοιχο τίμημα (τιμή εισιτηρίου)!! Τότε θα βγει να μας πει ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια:confused: :confused:

Πράκτωρ είναι, ακριβά εισιτήρια θέλει-Ηλίου φαεινότερον το γιατί. Τώρα θα μου πείς που θα βρεθούν τα καινούργια καράβια που θα αντικαταστήσουν τις Κυρίες που προαναφέρθηκαν; Ε, τι τον νοιάζει αυτόν; Πλήρωσε ποτέ κανείς στην Ελλάδα πρόστιμο για εξαπολυθείσες μπαρούφες :P?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...