Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Πάτμος και Χίος έχουν δοκιμαστεί στα καλοκαιρινά απογευματινά της γραμμής, σε χρονιές με λιγότερη κίνηση και το αποτέλεσμα το ξέρουμε: συνεχόμενα έκτακτα του Πάρος, σαββατιατικα έκτακτα του τρίτου των Δωδεκανήσων, προσεγγισεις των Ροδίτικων στη Σαντορίνη και παρα πολλά παράπονα απο τους επαγγελματίες των νησιων, ειδικα Παρου και Ναξου, για έλλειψη θέσεων στο γκαραζ.

Δύο χρόνια τώρα δεν έχουμε τέτοια θέματα. Επιπλέον, χαρη στην παραπάνω χωρητικότητα στην Παροναξια, το τρίτο των Δωδεκανήσων μπορεί να κάνει το Σαββατιάτικο ημερήσιο ΠΧΜ ώστε να μπορεί το Σάμος να συνεχίζει για πάνω. 

100% πληρότητα, καθημερινα, σε σαλόνια και γκαραζ σεν είναι δυνατόν να εχει. Για τις καμπίνες τα είχαμε πει και πέρυσι και το Πάσχα. Πολυ περισσότερες θα πουλήσει στις Κυκλάδες, από ότι αν ήταν Δωδεκάνησα.

Edited by proud_ionian
  • Replies 994
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πέρα από το Blue Star 1 - που έχει γκαραζάρα για τα δεδομένα της γραμμής - φέτος εξυπηρετεί περισσότερο την Παροναξία και το Blue Carrier 1 χάρη στην αγορά/δρομολόγηση του Blue Carrier 2 στα Δωδεκάνησα.

  • 2 weeks later...
Posted

Θα μπορούσε κάποιες μέρες αντί για Κουφονήσι-Καταπολα να πηγαίνει Ίο.

Posted

Γιατί να πάει Ίο; Έχει σχεδόν αποκλειστικότητα Κουφονήσι και Κατάπολα, σαν ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό, και θα την αφήσει για να πάει μαζί με όλους τους άλλους στην Ίο;

Posted

Η HSW εξυπηρετούσε πολύ καλά την Ίο στο δρομολόγιο με τη Σαντορίνη.Το δρομολόγιο ήταν Πειραιάς Ίος Σαντορίνη και εκεί έσκιζε.Αρχικά με το 5αρι,μετά με το 6άρι και πριν 5-6 χρόνια με το Hellenic..Ειδικά το 6αρι που ήταν και αυτό φοβερό ταχύπλοο σάρωνε..

Απορώ γιατί αυτό το δρομολόγιο το έκοψαν.Είχε στρωμένη πελατεία και η εταιρεία ήταν χρόνια στη γραμμή.Ήταν το 1ο ταχύπλοο που έφτανε Ίο.Και το 1ο ταχύπλοο που έφτανε Σαντορίνη μέσα σε 4-5 ώρες..(αναλογα το ταχύπλοο που ήταν δρομολογημένο)

 

Posted

 Γενικά η Αμοργός και το Κουφονήσι το τιμάνε παρά πολύ!

Μπορεί να είναι πανάκριβο το εισιτήριο -41€ Νάξο Αμοργό- αλλά δεν ταξιδεύεις ολο το βράδυ να φτάσεις ξημερώματα Πειραιά..

Posted
2 hours ago, nomikos said:

Η HSW εξυπηρετούσε πολύ καλά την Ίο στο δρομολόγιο με τη Σαντορίνη.Το δρομολόγιο ήταν Πειραιάς Ίος Σαντορίνη και εκεί έσκιζε.Αρχικά με το 5αρι,μετά με το 6άρι και πριν 5-6 χρόνια με το Hellenic..Ειδικά το 6αρι που ήταν και αυτό φοβερό ταχύπλοο σάρωνε..

Απορώ γιατί αυτό το δρομολόγιο το έκοψαν.Είχε στρωμένη πελατεία και η εταιρεία ήταν χρόνια στη γραμμή.Ήταν το 1ο ταχύπλοο που έφτανε Ίο.Και το 1ο ταχύπλοο που έφτανε Σαντορίνη μέσα σε 4-5 ώρες..(αναλογα το ταχύπλοο που ήταν δρομολογημένο)

 

Αναγκαστήκανε να το κάψουν γιατί μπήκε η Seajets το 2019 με το Terajet.

  • 3 weeks later...
Posted

Αύριο το πρωινο δρομολόγιο του Πάρος είναι με πρωτόκολλο απουσία βραδινού πλοίου και highspeed 4.

Posted

Και το Champion Jet 3 χθες είχε πολύ καλή πληρότητα, στη Σαντορίνη δούλεψε εξαιρετικά. Κρίμα να σταματάνε τόσο νωρίς. 

  • 3 weeks later...
Posted
On 9/22/2024 at 4:54 PM, BS CHIOS said:

Πρέπει να δυσκολεύεται αρκετά πάντως στη συγκεκριμένη γραμμή. Είμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της δρομολόγησης και ήδη το ταχύπλοο μαζεύει μεγάλες καθυστερήσεις. Σε κάνα 10 λεπτο φτάνει στον Πειραιά, ώρα 16:50, κουβαλώντας 2+ ώρες καθυστέρηση.

Μετά τις απανωτές καθυστερήσεις των πρώτων ημερών, η Seajets φαίνεται να τροποποίησε λίγο τα ωράρια του πλοίου. Για αυτήν και για την επομένη εβδομάδα, το Express Jet θα αναχωρεί από τον Πειραιά στις 16:30, κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή. Δεν είναι τυχαία η επιλογή των ημερών, εκείνες τις μέρες το πλοίο έχει αναχώρηση 9:20 από Σαντορίνη (αντί για 8:50) και έτσι καθυστερεί ακόμα παραπάνω. Τις υπόλοιπες μέρες θα φεύγει κανονικά στις 16:00. Αυτή η αλλαγή δεν έχει περαστεί στο σύστημα από 7/10 και μετά. Σίγουρα τα ωράρια έγιναν πιο ρεαλιστικά έτσι, αλλά πιστεύω πως το ταχύπλοο θα συνεχίζει να κουβαλά καθυστέρηση, μεταξύ 30 λεπτών και 1,5 ώρας καθημερινά. 

  • 5 weeks later...
Posted (edited)

Το BS2 θα προσεγγίσει και Πάρο και Νάξο στο σημερινό δρομολόγιο του.

Επίσης η ουρά των φορτηγων για να μπουν στο πλοίο έχει πιάσει όλο τον περιφερειακό δρόμο που οδηγεί στην ε1. 

Edited by proud_ionian
Posted

Όλα τα φορτηγά ζυγίζονται πλέον στις πλαστιγγες που είναι κοντά στον ΥΕΝ, μιας και έκλεισαν οι άλλες δύο υπήρχαν πίσω από τις δεξαμενές του Βασιλειάδη. Οπότε αναγκαστικά θα περάσουν από εκείνη την περιοχή 

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Αύριο, το Blue Star Delos θα αναχωρήσει από τον Πειραιά στις 16:00 λόγω των καιρικών συνθηκών, για Νάξο (20:30-20:50), Σαντορίνη (22:50-23:15), Νάξο (1:20-1:40), Πάρο (2:30-2:50), καταλήγοντας στον Πειραιά στις 6:55. Όπως είναι λογικό, η αναχώρηση της Κυριακής 22/12 μεταφέρεται στις 8:25. Οι επιβάτες που έχουν εισιτήριο αύριο για Πάρο, θα φύγουν στις 17:30 με το BS Paros.

image.thumb.png.5fe548397f651e66895da9871ee65aee.png   image.thumb.png.9b8a35d081479060bda0df2c7934df0c.png

Posted

Έχει και πολύ κινηση από τα νησιά προς Πειραιά αυτες τις μέρες.

Η επιστροφή Κυριακή (01:40) του Δήλος έχει sold out καμπίνες και μεγαλη πληροτητα σε γκαραζ.

καθώς και το Παρος φαινεται πίτα σε γκαραζ αυριο και μεθαυριο προς Πειραιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...