Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αλλαγές στα δρομολόγια του πλοίου BD Naxos λόγω του καιρού

438109157_880873464056779_6040811757253879838_n.jpg

Edited by proud_ionian
μεταφορά
  • Replies 994
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τελικά ακυρώθηκε το σημερινό δρομολόγιο εντελώς. Όποτε λογικά και οι υπόλοιπες αλλαγές δεν θα ισχύσουν

Posted
25 minutes ago, HS_4 said:

Τι δρομολόγιο έχει αύριο το blue star 2 μετά απο κατάπολα;

Γιατί στο γυρνα δεν το βγαζει σε καποιο δρομολόγιο…Μένει κατάπολα;

 

23 minutes ago, gpap2006 said:

Απο Καταπολα Σαντορινη και κατευθειαν Πειραια.

Κόβει κανονικά για Σαντορίνη πάντως.

Στο κατέβα το δίνει 10.30 ώρες (αναχώρηση 09.00, αφιξη 19.30) και στην επιστροφή σκάρτες 6 (αναχώρηση 20.00, άφιξη 01.50)

Posted (edited)

Πως και το ανεβάζουν(δεν έχει σχεδον τίποτα απο κόσμο απο Σαντορίνη πάντως) και δεν τον αφηναν μέχρι Δευτέρα σε κανα ασφαλες λιμάνι να βοηθήσει λίγο στην επιστροφή της Δευτέρας που είναι όλα sold out?

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Τρίτη και Τετάρτη έχει αναχώρηση στις 4,30 το ξημέρωμα (!) απευθείας για Καταπολα και μετά Νάξο Παρο πειραια σκουπιζοντας επιστροφές. Το πληρωμα θα κάνει Πάσχα στο Πειραιά δηλαδή. 

  • 2 months later...
Posted (edited)
13 hours ago, nomikos said:

 

Μονοπώλιο και άγιος ο θεός....

Τα ίδια βέβαια και εδώ,στη Παροναξία...

Η παροναξια ειναι μονοπώλιο; 

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Ναι,το Χειμώνα τι ειναι;;

Μη κοιτάς τις απαχτες του καλοκαιριού,το Χειμώνα μετακινουνται οι μόνιμοι κάτοικοι..

Posted (edited)

Το hs4 νομίζω πως χάνει πολύ κόσμο απο το ch3 για πάρο-νάξο. Αν μειωναν λίγο ακόμα την τιμή και έβαζαν τον χρόνο στα 2:55 ας πούμε για Πάρο θα ήταν πολύ καλύτερα.

Δεν γίνεται το hs4 να φτάνει μόλις 50’ γρηγορότερα από το delos.

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 7/26/2024 at 11:03 PM, nomikos said:

Χαρακτηριστηκα η διακεκριμένη είχε όλη και όλη 10 τραπέζια γεμάτα

Από όσο έχω καταλάβει η διακεκριμένη του bs1 δεν μαζεύει κόσμο γενικότερα. Όσες φορές την έχω προτιμήσει την είδα άδεια και στο Δήλος και στο Παρος και στο Ναξος.

Edited by proud_ionian
Posted

φετος δεν κανει τα νουμερα τα περσυνα που εκανε,μεσοβδομαδα πολλες φορες το χω δει ουτε με μισο γκαραζ κ αν δεν ηταν η Παρος να στηριξει θα χε θεμα,η Ναξος ετσι κ αλλιως δε βαζει πανω απο 15 κομματια αντε 20 κ η Σαντορινη δουλευει κ με  το Σολωμο!φταινε τα Sea jet φταιει οτι ο Ελληνας δε παει διακοπες οτι ειναι ακριβο το ι.χ. θα δειξει το Σεπτεβρη στα αποτελεσματα 3μηνου

Posted

Σίγουρα η δρομολόγηση του Champion Jet 1 με σχεδόν ίδιες τιμες θα του έχει κόψει κινηση.

μην ξεχνάμε πως όσοι δεν έχουν seamiles κάρτα το αμαξι τους βγαίνει πιο οικονομικό στο Champion.

Posted

Την Σαντορινη δεν την βολευει καθόλου γιατί φθάνει εκεί άσχημη ώρα, εκτός ότι διαρκεί και πολύ το ταξίδι.

Posted (edited)

ταξιδεψα κ γω με το πλοιο και θα συμφωνησω με το @nomikos σε ολα!η πρωτη θεση αδεια 5 τραπεζια να ημασταν κ στο υπολοιπο πλοιο αρκετες θεσεις μεσα αδειες κ καναπεδες,στο deck εξω κ κ κει υπηρχαν ελευθεροι καναπεδες!ανακαλυψα πως εχουν κ σφραγισμενες καμπινες πανω απο 20 με ταινια στη πορτα για να μην ανοικτουν!!!καθαρο γενικα σε ολους τους χωρους,σιγουρα ο χωρος της πισινας θελει φρεσκαρισμα κ ζημιες κ σκουριες που ηταν κ περσυ σε σημεια που τα ειχα προσεξει κ φωτογραφησει ειναι ακομα ετσι..απο γκαραζ λιγα πραγματα 40 φορτηγα κ καμια 150 ι.χ.

μαλλον το sea jet κλεβει πολυ κοσμο

Edited by margaritis24
Posted

κ κει που λεγαμε δε γεμιζει απο χτες γεματο 2 μερες με πανω απο 400 ι.χ. κ αντι να φευγει 17.30 απο Πειραια φευγει 18.40 ωια τα νησια

Posted

Αμα δε γεμιζε πλοιο και τις μερες του δεκαπενταυγουστου θα ηταν ειδηση.

Ενα πλοιο που φετος χαραμιστηκε(κατα τα γραφομενα)και θα ηταν πολυ πιο χρησιμο ειτε στην Αδριατικη ειτε στα Δωδεκανησα.

Posted

Ας δουμε πρωτα στοιχεια απο την κίνηση των 100 ημερων που θα κανει το απογευματινο.

Και 20% κάτω από πέρσυ να είναι (υποθετικά μιλάω,), πιο αποδοτικό θα είναι εκεί από ότι σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή του ομίλου

Posted

Θεωρώ πως πια τράμπα του 1 με το Πατμος θα είχε λογική. Το Πατμος σε κάθε δρομολόγιο είναι sold out σε καμπίνες οποτε θα μπορούσε να βοηθήσει εκεί το 1. Εξάλλου το Πατμος είχε δουλέψει στο απογευματινό της Παροναξίας το 2021 χωρίς προβλήματα. 

Posted

Το 1 ειναι υπερβολή για την άγονη και δε χωράει και παντου (πχ Λειψους). Δε νομίζω ότι χαραμίζεται στη παροναξια. Σκουπίζει όλη την απογευματινή κίνηση από Πειραιά. Στα τέλη των 90s επί Αγαπητων υπήρχαν δυο ή και τρία απογευματινα για παρο Νάξο Ίο Σαντορίνη. Τώρα το βάρος της κίνησης εχει πεσει στο πρωι και το 1 καλυπτει όλη τη μεταμεσημεριανη κίνηση (απο χωρητικότητα γκαράζ ειναι σα 3 ποσταλια του παρελθοντος μαζί!) ως τελευταία αναχώρηση της ημέρας και μάλιστα πολυ νωρίς (17.30). Θεωρώ ότι και τα επόμενα χρόνια θα παραμεινει στα καλοκαιρινά απογευματινα. 

Posted

Ίσως θα μπορούσε να πει κάποιος επειδή έχει πολλές καμπίνες που δεν νομίζω να έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση λόγω κοντινών αποστάσεων.

Posted

περνει ολα τα φορτηγα της Παρου κ δεν κανει εξπρες το Paros 3 βδομαδες τη βδομαδα,αυτο κ μονο κερδος ειναι λιγοτερα πετρελαια κ εξοδα πληρωματος

κ οι καμπινες του Πατμος σου φαινουνται γεματες γιατι το 1 εχει περισσοτερα κρεβατια κ περισευουν σε σχεση με το Πατμος,ενω το Πατμος εχει μεγαλυτερο πρωτοκολο

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...