Artevelde Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 (edited) Αλλαγές στα δρομολόγια του πλοίου BD Naxos λόγω του καιρού Edited April 23, 2024 by proud_ionian μεταφορά
Artevelde Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Τελικά ακυρώθηκε το σημερινό δρομολόγιο εντελώς. Όποτε λογικά και οι υπόλοιπες αλλαγές δεν θα ισχύσουν
Αρακλειανός Posted April 28, 2024 Posted April 28, 2024 Έκτακτο από Πειραιά στις 21:00 για Πάρο και Νάξο θα κάνει το BS Paros στις 2 Μαΐου.
proud_ionian Posted May 2, 2024 Posted May 2, 2024 25 minutes ago, HS_4 said: Τι δρομολόγιο έχει αύριο το blue star 2 μετά απο κατάπολα; Γιατί στο γυρνα δεν το βγαζει σε καποιο δρομολόγιο…Μένει κατάπολα; 23 minutes ago, gpap2006 said: Απο Καταπολα Σαντορινη και κατευθειαν Πειραια. Κόβει κανονικά για Σαντορίνη πάντως. Στο κατέβα το δίνει 10.30 ώρες (αναχώρηση 09.00, αφιξη 19.30) και στην επιστροφή σκάρτες 6 (αναχώρηση 20.00, άφιξη 01.50)
HS_4 Posted May 2, 2024 Posted May 2, 2024 (edited) Πως και το ανεβάζουν(δεν έχει σχεδον τίποτα απο κόσμο απο Σαντορίνη πάντως) και δεν τον αφηναν μέχρι Δευτέρα σε κανα ασφαλες λιμάνι να βοηθήσει λίγο στην επιστροφή της Δευτέρας που είναι όλα sold out? Edited May 2, 2024 by proud_ionian quote
gpap2006 Posted May 2, 2024 Posted May 2, 2024 Τρίτη και Τετάρτη έχει αναχώρηση στις 4,30 το ξημέρωμα (!) απευθείας για Καταπολα και μετά Νάξο Παρο πειραια σκουπιζοντας επιστροφές. Το πληρωμα θα κάνει Πάσχα στο Πειραιά δηλαδή.
basilis89 Posted May 3, 2024 Posted May 3, 2024 Πολυ ανεβασμενη η Αμοργος φετος!!! Νησος Ροδος, Blue star 2, olympic champion jet. Μπραβο!
HS_4 Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 (edited) 13 hours ago, nomikos said: Μονοπώλιο και άγιος ο θεός.... Τα ίδια βέβαια και εδώ,στη Παροναξία... Η παροναξια ειναι μονοπώλιο; Edited July 9, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
nomikos Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Ναι,το Χειμώνα τι ειναι;; Μη κοιτάς τις απαχτες του καλοκαιριού,το Χειμώνα μετακινουνται οι μόνιμοι κάτοικοι..
HS_4 Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 (edited) Το hs4 νομίζω πως χάνει πολύ κόσμο απο το ch3 για πάρο-νάξο. Αν μειωναν λίγο ακόμα την τιμή και έβαζαν τον χρόνο στα 2:55 ας πούμε για Πάρο θα ήταν πολύ καλύτερα. Δεν γίνεται το hs4 να φτάνει μόλις 50’ γρηγορότερα από το delos. Edited July 17, 2024 by proud_ionian
margaritis24 Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 Απο κινηση καθυστερει κ απο τα αλλα πλοια που βρισκει μπροστα του στα λιμανια που παει
GeorgePag Posted July 26, 2024 Posted July 26, 2024 (edited) On 7/26/2024 at 11:03 PM, nomikos said: Χαρακτηριστηκα η διακεκριμένη είχε όλη και όλη 10 τραπέζια γεμάτα Από όσο έχω καταλάβει η διακεκριμένη του bs1 δεν μαζεύει κόσμο γενικότερα. Όσες φορές την έχω προτιμήσει την είδα άδεια και στο Δήλος και στο Παρος και στο Ναξος. Edited August 2, 2024 by proud_ionian
margaritis24 Posted July 26, 2024 Posted July 26, 2024 φετος δεν κανει τα νουμερα τα περσυνα που εκανε,μεσοβδομαδα πολλες φορες το χω δει ουτε με μισο γκαραζ κ αν δεν ηταν η Παρος να στηριξει θα χε θεμα,η Ναξος ετσι κ αλλιως δε βαζει πανω απο 15 κομματια αντε 20 κ η Σαντορινη δουλευει κ με το Σολωμο!φταινε τα Sea jet φταιει οτι ο Ελληνας δε παει διακοπες οτι ειναι ακριβο το ι.χ. θα δειξει το Σεπτεβρη στα αποτελεσματα 3μηνου
cyclades_shipping Posted July 26, 2024 Posted July 26, 2024 Σίγουρα η δρομολόγηση του Champion Jet 1 με σχεδόν ίδιες τιμες θα του έχει κόψει κινηση. μην ξεχνάμε πως όσοι δεν έχουν seamiles κάρτα το αμαξι τους βγαίνει πιο οικονομικό στο Champion.
Lord Posted July 26, 2024 Posted July 26, 2024 Την Σαντορινη δεν την βολευει καθόλου γιατί φθάνει εκεί άσχημη ώρα, εκτός ότι διαρκεί και πολύ το ταξίδι.
basilis89 Posted July 27, 2024 Posted July 27, 2024 Πάντως στο δρομολόγιο της επιστροφής από τα νησιά το καράβι είναι πίτα καθε ημέρα..
margaritis24 Posted July 27, 2024 Posted July 27, 2024 (edited) ταξιδεψα κ γω με το πλοιο και θα συμφωνησω με το @nomikos σε ολα!η πρωτη θεση αδεια 5 τραπεζια να ημασταν κ στο υπολοιπο πλοιο αρκετες θεσεις μεσα αδειες κ καναπεδες,στο deck εξω κ κ κει υπηρχαν ελευθεροι καναπεδες!ανακαλυψα πως εχουν κ σφραγισμενες καμπινες πανω απο 20 με ταινια στη πορτα για να μην ανοικτουν!!!καθαρο γενικα σε ολους τους χωρους,σιγουρα ο χωρος της πισινας θελει φρεσκαρισμα κ ζημιες κ σκουριες που ηταν κ περσυ σε σημεια που τα ειχα προσεξει κ φωτογραφησει ειναι ακομα ετσι..απο γκαραζ λιγα πραγματα 40 φορτηγα κ καμια 150 ι.χ. μαλλον το sea jet κλεβει πολυ κοσμο Edited July 27, 2024 by margaritis24
margaritis24 Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 κ κει που λεγαμε δε γεμιζει απο χτες γεματο 2 μερες με πανω απο 400 ι.χ. κ αντι να φευγει 17.30 απο Πειραια φευγει 18.40 ωια τα νησια
MILTIADIS Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Αμα δε γεμιζε πλοιο και τις μερες του δεκαπενταυγουστου θα ηταν ειδηση. Ενα πλοιο που φετος χαραμιστηκε(κατα τα γραφομενα)και θα ηταν πολυ πιο χρησιμο ειτε στην Αδριατικη ειτε στα Δωδεκανησα.
proud_ionian Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Ας δουμε πρωτα στοιχεια απο την κίνηση των 100 ημερων που θα κανει το απογευματινο. Και 20% κάτω από πέρσυ να είναι (υποθετικά μιλάω,), πιο αποδοτικό θα είναι εκεί από ότι σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή του ομίλου
GeorgePag Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Θεωρώ πως πια τράμπα του 1 με το Πατμος θα είχε λογική. Το Πατμος σε κάθε δρομολόγιο είναι sold out σε καμπίνες οποτε θα μπορούσε να βοηθήσει εκεί το 1. Εξάλλου το Πατμος είχε δουλέψει στο απογευματινό της Παροναξίας το 2021 χωρίς προβλήματα.
gpap2006 Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Το 1 ειναι υπερβολή για την άγονη και δε χωράει και παντου (πχ Λειψους). Δε νομίζω ότι χαραμίζεται στη παροναξια. Σκουπίζει όλη την απογευματινή κίνηση από Πειραιά. Στα τέλη των 90s επί Αγαπητων υπήρχαν δυο ή και τρία απογευματινα για παρο Νάξο Ίο Σαντορίνη. Τώρα το βάρος της κίνησης εχει πεσει στο πρωι και το 1 καλυπτει όλη τη μεταμεσημεριανη κίνηση (απο χωρητικότητα γκαράζ ειναι σα 3 ποσταλια του παρελθοντος μαζί!) ως τελευταία αναχώρηση της ημέρας και μάλιστα πολυ νωρίς (17.30). Θεωρώ ότι και τα επόμενα χρόνια θα παραμεινει στα καλοκαιρινά απογευματινα.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 Ίσως θα μπορούσε να πει κάποιος επειδή έχει πολλές καμπίνες που δεν νομίζω να έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση λόγω κοντινών αποστάσεων.
margaritis24 Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 περνει ολα τα φορτηγα της Παρου κ δεν κανει εξπρες το Paros 3 βδομαδες τη βδομαδα,αυτο κ μονο κερδος ειναι λιγοτερα πετρελαια κ εξοδα πληρωματος κ οι καμπινες του Πατμος σου φαινουνται γεματες γιατι το 1 εχει περισσοτερα κρεβατια κ περισευουν σε σχεση με το Πατμος,ενω το Πατμος εχει μεγαλυτερο πρωτοκολο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now