Apollon Hellas Posted May 8, 2022 Posted May 8, 2022 1 hour ago, Champion Jet_2 said: Δε νομίζω πως το δρομολόγιο αυτό είχε κίνηση.Είχε μια λογική μιας και το Highspeed 4 πέρυσι δεν είχε δρομολόγιο την Τετάρτη,φέτος όμως που έχει το βλέπω αρκετά δύσκολο. Θα συμφωνήσω δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης το δρομολόγιο του για Πάρο - Νάξο με τις υπάρχον πλέγμα δρομολογίων των εταιριών που εξυπηρετούν τα παραπάνω νησιά. Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι από Πειραιά προς Κυκλάδες για να επιλέξει το Santorini Palace κάποιος αξίζει μόνο για Σύρο - Μύκονο (& Τήνο) από Πάρο και μετά χάνεται κάθε ενδιαφέρον ιδίως από πλευράς διάρκειας διαδρομής σε σύγκριση με όλα τα πλοία της Attica. Από Πάρο και μετά θεωρώ ότι κάνει αποκλειστικά για το περίφημο "Island Hopping".
ships.greece Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 4 minutes ago, george p. said: Ας σκεφτούν ένα νυχτερινό Παροναξια με προεκτάσεις όπως το Νήσος Σάμος παλιά που τα είχε πάει θεσπέσια. Δύσκολο με το Patmos αντίπαλο δύσκολα θα ανταπεξέλθει από θέμα κίνησης αφού θα υπάρχει και ταχύπλοο στην απογευματινή ζώνη
Agaios Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Το Blue Star Chios στην θέση του Blue Star Patmos στο απογευματινό δρομολογιο μέχρι της 24/7
togias_k Posted June 26, 2022 Posted June 26, 2022 Είδα σε αφίσα πρακτορείου ότι το Tera Jet δρομολογείται Παροναξια.
speedrunner Posted June 26, 2022 Posted June 26, 2022 Πio πιθανό έχω να πάει το SUPERRUNNER JET στην Παροναξία πάρα το TERA JET.
cyclades_shipping Posted June 26, 2022 Posted June 26, 2022 Μακάρι να γίνει έτσι γιατί οι Δυτικές έχουν αρκετά μεγαλύτερη ανάγκη το Tera Jet σε σχέση με την Πάροναξία
Strofalos Posted June 29, 2022 Posted June 29, 2022 Άκουσα από μια μέτρια πηγή (δεν βγαίνουν όλα όσα λέει δηλαδή) πως λόγω τιμών καυσίμων, η τράμπα μεταξύ Χίος&Πάτμος στο απογευματινό της Παροναξίας θα μείνει σίγουρα για όλο το καλοκαίρι καθώς ο σιδηρόδρομος της Δωδεκανήσου κοστίζει λιγότερο στο σκραμπεροφόρο Πάτμος από ότι στο γυμνό Χίος. Κοίτα να δεις που από σπόντα θα μείνουν τα κατάλληλα πλοία και στις δύο γραμμές, αν όντως γίνει αυτό που άκουσα. Την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την πληροφορία.
Strofalos Posted June 30, 2022 Posted June 30, 2022 Ναι, γι'αυτό έγινε αλλά με γνώμονα κάποια στιγμή μες στο καλοκαίρι να ξανάλλαζαν, ενώ το πράγμα πάει για μόνιμη σκάντζα με προοπτική για χειμώνα.
margaritis24 Posted June 30, 2022 Posted June 30, 2022 Κατσε γιατι απο 15 σεπτεβρη βλεπω συρο τηνο μυκονο κ παροναξια σαντορινη ολα στο Δηλος με το πετρελαιο στα υψη
Nick the Greek Posted July 3, 2022 Author Posted July 3, 2022 On 6/29/2022 at 4:55 PM, Strofalos said: Άκουσα από μια μέτρια πηγή (δεν βγαίνουν όλα όσα λέει δηλαδή) πως λόγω τιμών καυσίμων, η τράμπα μεταξύ Χίος&Πάτμος στο απογευματινό της Παροναξίας θα μείνει σίγουρα για όλο το καλοκαίρι καθώς ο σιδηρόδρομος της Δωδεκανήσου κοστίζει λιγότερο στο σκραμπεροφόρο Πάτμος από ότι στο γυμνό Χίος. Τα έχουμε ξαναπεί. Όσο περισσότερες οι πλεύσιμες ώρες, τόσο περισσότερο νόημα έχει το scrubber, μεγιστοποιείται η απόσβεση της επένδυσης. Κάντε έναν απλό μαθηματικό υπολογισμό και θα το δείτε.
superfastship Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 (edited) 17 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Έχει δρομολόγιο Πάρο Νάξο Σαντορίνη με φουλ γκαράζ. 41 κομμάτια μέτρησα να κατεβάζει στην Πάρο. Αν θυμάμαι καλά πέρσι έφευγε απο Πειραιά στις 12 και έφτανε απόγευμα στα νησιά και μπλόκαραν τα λιμάνια, ενω τώρα η αναχώρηση στις 4 απο Πειραια φαίνεται να δουλεύει καλά. Edited July 17, 2022 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Βάλε καμια 50αρια για τη Σαντορίνη, αφού το Δήλος και το Χίος δεν έβαζαν φορτηγά στα δρομολόγια τους από χθες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 Να μην έβγαλε και εκεί καμία 20 ΦΓ.
Strofalos Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 40 για Πάρο + 50 για Σαντορίνη = περίπου 90 κομμάτια - (μείον) από τα 110 περίπου που χωράει σύνολο = κάπου στα 20 τεμάχια για Νάξο. Μπακαλίστικα-μπακαλίστικα υπολογισμένα.
Champion Jet_2 Posted July 31, 2022 Posted July 31, 2022 Από 29/08 τη γραμμή που κάνει το Champion jet 2 θα την αναλάβει το Superrunner Jet με εξαίρεση το ΠΣΚΔ (02-05/09) που τα δρομολόγια θα τα εκτελέσει το Champion Jet 2.Το superrunner θα μείνει στη γραμμή μέχρι 12/09(επιστροφή από Σαντορίνη) Από 29/08 με εξαίρεση το ΠΣΚΔ(02-05/09) θα μείνει εκτός και η Ίος
Agaios Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 1 hour ago, Strofalos said: Το ότι με τέτοιες τιμές, μπατάρανε πάλι τα Πάτμος&Χίος σε Κυκλάδες&Δωδεκάνησα σε δρομολόγια 9&24 ωρών, πραγματικά ανεξήγητο. Δεν είναι καθόλου ανεξήγητο καθώς η γραμμή χρειάζεται τα 2000 άτομα του Πάτμος και το μεγαλύτερο γκαράζ,αφού χτυπάει πρωτόκολλο κάθε μέρα! Επίσης,9ωρο δεν υπάρχει καθώς το πλοίο στον Πειραιά σταματάει το πολύ 2μιση ώρες στον Πειραιά και λιγότερο από 5 ώρες στη Σαντορίνη (Πέμπτες και Κυριακές που έχει και Ανάφη δεν σταματάει καθόλου).
WARTSILA Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 (edited) Πόσο πιο μεγάλο γκαραζ έχει πια...το χίος αν δεν ήταν αυτές οι τιμές καυσίμων σε ταχύτητα υπερέχει των κορεατών... Edited August 4, 2022 by Nick the Greek Quote
Strofalos Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 Ισχύουν όσα λες εκτός τις ώρες ταξιδέματος. Ναι μεν το πλοίο για Παροναξία σταματάει 2&5 ώρες, αλλά το δε πλοίο για Δωδεκάνησα όταν φεύγει από Πειραιά ξεχνάει να γυρίσει. 2-2,5 μέρες ταξιδεύει non-stop είτε πάει Καστελόριζο είτε Κασοκαρπαθία. Πολλαπλασίασε επί τις τιμές που έδωσε ο Νικόλας να δεις πόση διαφορά κόστους καυσίμων δίνει το Χίος και το Πάτμος αντίστοιχα.
HS_4 Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 (edited) Η αλλαγή γίνεται για τα καύσιμα ή το γκαραζ; Και γιατί δεν είναι μόνιμη η αλλαγή; Edited August 4, 2022 by Nick the Greek Quote
gpap2006 Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 Σα γραμμικά μέτρα πρεπει να είναι αρκετά κοντά. Σίγουρα καύσιμα, ίσως και διαθέσιμα κρεβάτια του Χίος που είναι περισσοτερα
margaritis24 Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 (edited) 40 φορτηγα περνει το Χιος 50 το Πατμος,εχει 6 lines το blue ενω το αλλο 5 Edited August 4, 2022 by margaritis24
HS_4 Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 (edited) Βλέπω φέτος το Δήλος απο 13/9 νωρίτερα απο άλλες χρονίες θα πιανει και Ιο. Αρχικά το Χιος και μετά το Δήλος. Πως και τόσο νωρίς φέτος; Επίσης πρώτα πάει Ιο (μια φορά) και μετά πιάνει Σαντορίνη; Γιατί το χει κάπως περίεργα το openseas Edited September 11, 2022 by proud_ionian Μεταφορά. Δεν ποσταρουμε δτα.τοπικτων.πλοιων για τις γραμμές
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now