gpap2006 Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 Τετάρτες και παρασκευες προσεγγίζει Ίο κατά την επιστροφή. Τρίτες, Πέμπτες και Κυριακές κατά τη μετάβαση προς Σαντορίνη. Εφόσον σταματάει το απογευματινό δρομολόγιο (απο αυριο αναλαμβανει το bs Naxos το 17.30 προς αγονη Αμοργού κλπ) ήταν αναγκαία η προσθηκη της Ίου στο πρωινο.
gpap2006 Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 Τελευταία αναχώρηση πριν λίγο του super runner jet για φέτος. Επιστρέφει αυριο μεσημέρι και τέλος η γραμμή για τη seahets (υπάρχει βέβαια ακομα το wcj αλλά με τον άλλον συνδυασμό προσεγγισεων).
nomikos Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 13 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Εποχη των ωρολογιων αρχες του 2000...Τα Παρος Ναξος με 23.5-24 υπηρεσιακη εκαναν μεγαλη διαφορα.και με γρηγορες μανουβρες..Δυσκολα να τα χτυπουσες με τα αναφερθεντα πλοια... Να τα χτυπούσες δύσκολο,να τους έκανες όμως ζημιά,μπορούσες. Μεγαλώσαμε μέσα στα Blue Starακιά άυπνοι στις καρέκλες,κατεψυγμένοι στα καταστρώματα ελείψει χώρων και σαρδελοποιημένοι. Ας ήταν το Ροδάνθη ή το Αριάδνη απέναντι με την άπλα τους και θα σου έλεγα εγώ...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 (edited) Οταν εννοεις αυπνοι στις καρεκλες? Κατα καιρους μπηκαν καποια πλοια δε μπηκαν? Σαμος, Μοραης,Νησος Μυκονος...και δεν εμειναν.. Edited September 23, 2022 by proud_ionian
nomikos Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη)
margaritis24 Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Καλα τωρα, το να γυρνας στο Πειραια 11.15 το βραδυ κ να εισαι σπιτι σου 12 ωρα σε οποιο σημειο της Αθηνας μενεις δε παιζει το ρολο του;;;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 3 hours ago, nomikos said: Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη) Επιμενεις στον ορο "μονοπωλιο" που δεν υφισταται....Μονοπωλιο υπηρχε την εποχη των αδειων σκοπιμοτητας...
WARTSILA Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Τώρα είναι μονοπώλιο με ελευθερη δρομολόγηση αλλά με άλλους όρους...! !τραπεζών και συμβόλαια μεταφορικών εταιρειών...(εκβιαστικά).
proud_ionian Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 9 hours ago, margaritis24 said: Καλα τωρα, το να γυρνας στο Πειραια 11.15 το βραδυ κ να εισαι σπιτι σου 12 ωρα σε οποιο σημειο της Αθηνας μενεις δε παιζει το ρολο του;;; Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Η BS πρόσφερε τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας και ταχύτητας δρομολόγια. Δεν είχαν ελπίδα τα υπόλοιπα. Όσο για τον συνωστισμό, θυμόμαστε τα πρωτόκολλα που είχαν οι "θρύλοι" της Παροναξίας και μέχρι που έβαζαν κόσμο. Όπως και να το πείτε, μονοπώλιο,. ολιγοπώλιο κλπ, ανοιχτή ανταγωνιστική γραμμή δεν είναι.
Strofalos Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Η Παροναξία, μέχρι την έλευση του blue star ithaki ήταν μια γραμμή με πολλά πλοία μεν, πολυδουλεμένα και μετασκευασμένα δε (τα μπλουστάρακια ήταν της κούτας, για πρώτη φορά στη γραμμή), που αν δεν έμπαινες νωρίς στο πλοίο καθόσουν μέχρι και στις βάρκες (στα μπλουστάρακια, σαρδέλες-ξεσαρδέλες, κάπου θα βρεις να κάτσεις), που έκανες από 4,5-5 ώρες το λιγότερο για Πάρο και 6-7 το γρηγορότερο για Νάξο (με τα μπλουστάρακια φιξ 4 για Πάρο και 5 για Νάξο). Αυτά είναι τα βασικά, τα υπόλοιπα που καθιέρωσαν τα μπλουστάρακια σε σχέση με αυτό που υπήρχε τα ξέρετε λίγο-πολύ όλοι. Και άδεια σκοπιμότητας, αν δεν είχες, γραμμή δεν έπαιρνες, τώρα μπαίνεις όπου θέλεις αρκεί να έχεις αξιόλογο εργαλείο να κοντράρεις τον ανταγωνισμό.
mpolo Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 (edited) 3 hours ago, nomikos said: το Aqua Blue Παροναξία με 19+ κόμβους(το'χω ακούσει καιρό τώρα απλά δεν υπήρχε αντικαταστάτης του) Το aqua blue δεν είναι για πολλά ζόρια.Εδω στην άγονη του Λαυρίου που το πάνε και χαλαρά γύρω στους 16.5 με 17 και ταβάνι τα 18 τα καλοκαίρια και παλι κλαταρει.Δεν έχει βγάλει και λιγες βλάβες στα χέρια της seajets. Edited December 11, 2022 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted December 11, 2022 Author Posted December 11, 2022 3 hours ago, nomikos said: Το Viking πιστεύω θα μπει ΒΑ Αιγαίο λόγω χαμηλής ταχύτητας(Δε χωράει Δυτικές όχι λόγω μεγέθους αλλά επειδή θα'ναι πολλοί), το Aqua Blue Παροναξία με 19+ κόμβους(το'χω ακούσει καιρό τώρα απλά δεν υπήρχε αντικαταστάτης του) και το Rosella Δυτικές και μέχρι Σαντορίνη ώστε να αξιοποιήσει τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει.(καμπίνες,σαλόνια χώροι κτλ). Λες να δούμε κανένα βραδυνό Παροναξία, all time classic? Χώρος τα καλοκαίρια πιστεύω υπάρχει, φορτηγά Σαντορίνης υπάρχουν για να συνδράμουν στο γέμισμα του γκαράζ. Αυτό που δεν κολλάει καθόλου στο μυαλό μου όσον αφορά τη συγκεκριμένη φημολογία είναι το ότι αν εξαιρέσεις τις Σποράδες(που είναι μια γραμμή για την οποία δεν καίγεται κιόλας η Άττικα), η Seajets έχει επιμελώς αποφύγει όλα αυτά τα χρόνια να έλθει σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την Άττικα. Να πάει ξαφνικά να τους κάνει τέτοιο μπάσιμο?
nomikos Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Εύλογα τα ερωτήματα σου.Να θέσω και εγώ άλλο ένα.Τη στιγμή που η Sea Jets είναι παντοδύναμη στα ταχύπλοα και σε όλες τις Κυκλάδες το Καλοκαίρι,τι έχει να φοβηθεί από την Άττικα;και ποια θα μπορούσαν να είναι τα "αντίποινα" της προς τη Sea Jets; Μη ξεχνάμε πως ο Ήλιο έχει επιχειρήσεις στη Σαντορίνη και σίγουρα θα έχει στο μυαλό του μία δραστηριοποίηση με συμβατικό στο συγκεκριμένο νησί.Ή κίνηση είναι τεράστια και σίγουρα ένα συμβατικό θα μπορούσε να δουλέψει ικανοποιητικά,ιδίως σε βραδυνά δρομολόγια από Πειραιά.
basilis89 Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση μεταξύ Attica και Seajet. Να υπάρχει σύγκριση και ανταγωνισμός μεταξύ μινωικων να Τ καταλάβω. Πιστεύω ότι αν θέλει να δείξει τα δόντια της η Blue Star, θα τα τριξει κιόλας! Τα λέω σαν απλός παρατηρητής. Υ.Γ θα μου άρεσε ένα βραδινό για Παροναξια, αλλά θα έχει άμεση αντίδραση από την Blue star όπως τότε με το νήσος Σάμος από την Hellenic seaways.
togias_k Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 Ξέρει κάνεις ποτε περιπου θα εμφανιστει στο συστημα για το καλοκαίρι, το δρομολόγιο του BS Naxos για την αγονη των μικρών Κυκλάδων; (Αυτό που ξεκινάει 6:45 από Πειραιά αν θυμάμαι καλά)
Champion Jet_2 Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 (edited) Στο σύστημα κρατήσεων, το απογευματινό δρομολόγιο της Παροναξίας το καλοκαίρι φαίνεται να εκτελείται από το Blue Star 1 αντί του Πατμος και το Πατμος φαίνεται στην άγονη Δωδεκανησων.Ανοίγει ο δρόμος για το Χίος στη Κασοκαρπαθια. Edited February 24, 2023 by Champion Jet_2
Lord Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Δυνατό δίδυμο Δήλος-Blue Star 1 στην γραμμή που δείχνει πολλά..
jimmyN Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Την Ίο την αφήνει η Blue Star για το καλοκαιρι? Δεν βλέπω πλοίο της στις αναρτήσεις να σταματαει εκει
margaritis24 Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Εχει ξανα παει το blue star 1 παντως στην Ιο!
basilis89 Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Αν μπει τ μπλου σταρ 1 στην Παροναξια που θα αραζει στην ε1;
Annivas Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Από 1η Ιουλίου 2023 έως 11 Σεπτεμβρίου 2023 το Blue Star 1 στο απογευματινό της Παροναξίας με Ανάφη δυο φορές την εβδομάδα και με Σύρο τρεις φορές την εβδομάδα, με αναχώρηση από Πειραιά στις 17:30 και από Σαντορίνη στις 06:45. Ο όμιλος αναβαθμίζει πολύ το capacity στην γραμμή και έχει να κάνει πολλές σκούπες.
margaritis24 Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 (edited) On 2/24/2023 at 10:40 PM, basilis89 said: Αν μπει τ μπλου σταρ 1 στην Παροναξια που θα αραζει στην ε1; 3 hours ago, Annivas said: Από 1η Ιουλίου 2023 έως 11 Σεπτεμβρίου 2023 το Blue Star 1 στο απογευματινό της Παροναξίας Εκει που πεφτει κ το Ναξος στο πρωινο Κ θα κοπουν κ τα πρωινα εξπρες του Σ/κ που εκανε καποιο μεγαλο παντα Edited February 28, 2023 by proud_ionian to make a long quote short
nomikos Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Καλή κίνηση από τη Blue Star προφανώς φοβούνται τους νέους παίχτες που θα έρθουν στη γραμμή σε βραδινά δρομολόγια από Πειραιά.Είτε άμεσα βλ Sea Jet είτε έμμεσα βλ Aegean για Σαντορίνη. Και η επιλογή του BS 1 δείχνει ότι όχι απλώς φοβούνται αλλά ότι τους έχει πιάσει κρύος ιδρώτας και πανικός από το Άνεμος και το Σουπερσταρ 2 η Ακουα μπλου,οποίο μπει τέλος πάντων στη γραμμή.
proud_ionian Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Έλα ρε @nomikos τώρα. Μη λέμε υπερβολές.
nomikos Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Τότε γιατί δεν αφήνουν το Πάτμος;Σίγουρα η κίνηση να φέρουν το BS1 είναι ως απάντηση στην είσοδο των νέων παιχτών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now