Greek Ships Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 Αυτες τις μερες είναι sold out σχεδόν ολες οι επιστροφές προς Αττική από Πάρο,Νάξο,Σύρο. Κυριακή 22 Αυγούστου από Νάξο προς Αττική είναι διαθέσιμα μόνο Ekaterini P, Superferry II και το Thunder (με μόνο 2 θέσεις VIP). Ακόμα και το Ariadne με το έκτακτο δρομολόγιο είναι γεμάτο.
polmyt Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 Λογικο ειναι.Μιλαμε για την Κυριακη με την μεγαλυτερη κινηση σε επιστροφες
Greek Ships Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Απο 27 Σεπτεμβρίου το Worldchampion Jet (ή οποίο πλοιο παρει την θέση του στην γραμμή) σταματαει τις προσεγγίσεις στην Ίο, οπότε θα μπορούσε να προσθέσει και την Πάρο στο δρομολόγιο του μέχρι τις 31 Οκτωβρίου(και μπραβο στην Sea Jets που θα δρομολογεί ταχύπλοο μέχρι και τοσο αργα) που θα εκτελουνται τα δρομολόγια από όσο γνωρίζω, καθως εκείνη την περίοδο είναι ελάχιστα τα ταχύπλοα που κυκλοφορούν όποτε θα δούλευε καλά με την Πάρο. Η Ίος από αρχές Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου που θα αρχισει προσεγγίζει το Bs Delos(με μειωμένη ταχύτητα/Πειραιάς-Ιός 9 ώρες) εχει μεινει με μόνα συμβατικά το Άρτεμις και το Διονύσιος Σολωμος. Δηλαδή οποιος δεν εχει ορεξη ούτε να ταξιδεύει 11 ώρες ούτε να δωσει 60€ δεν μπορεί να παει στην Ίο ολο τον Σεπτέμβριο. Το μόνο που βοηθαει την άθλια κατάσταση με την συγκοινωνία της Ιου είναι το Superexpress που και αυτό θα δρομολογείται μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου αν και θα έπρεπε να μειώσει την τιμή όπως κάνουν πολλές εταιρίες από τις 20 Σεπτεμβρίου περιπου και μετά.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Καλά δεν νομίζω ότι το Super Express θα συνεχίσει μέχρι τέλος Οκτωβρίου τη προέκταση για Νάξο Ιό Σαντορίνη.
express adonis Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 οι νταλικες της ιου με ποιους ταξιδευουν περισσοτερο zante η blue star??
margaritis24 Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 Αλλη μια φορα μας δειχνει η Αττικα το ποσο ευελικτη ειναι κ αποψε το Blue star Myconos στις 12. Θα κανει εκτακτο για Παρο Ναξο κ επιστροφη
Nikos_Chania Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 Δεν λέγεται ευελιξία αυτό, αλλά νταξ, δεν τίθεται προς συζήτηση...
Nikos_Chania Posted January 21, 2022 Posted January 21, 2022 Η ΕΑ μιλάει για νέα δρομολόγια του στην Παροναξία. Δευτέρα με Σάββατο αναχώρηση από Σαντορίνη 19:00 με άφιξη Πειραιά στις 04:35. Κυριακές χωρίς αλλαγή. Λένε από 26/01 έως 27/02. Στο σύστημα δεν έχει εμφανιστεί προς το παρόν κάποια αλλαγή.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2022 Posted January 21, 2022 Είναι δρομολόγια με μειωμένη ταχύτητα για να μειώσουν το κόστος. Έχουμε ξανά δει να κάνει αυτά τα δρομολόγια παλιότερα.
speedrunner Posted January 21, 2022 Posted January 21, 2022 Αυτά τα δρομολόγια διαφέρουν σε σχέση με αυτά που έκανε πέρυσι για μείωση του κόστους καθώς βλέπουμε ότι απο Πειραιά για Σαντορίνη θα κατεβαίνει με κανονική ταχύτητα θα κάθετε αρκετή ώρα στην Σαντορίνη και η επιστροφή θα γίνετε με λίγο μειωμένη ταχύτητα, οπότε δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη μείωση του κόστους απο θέμα ταχύτητας, μήπως θέλουν να εξυπηρετήσουν κάποιες μεταφορικές και έκαναν την αναχώρηση απο την Σαντορίνη το απόγευμα;
NIKOSNAXOS Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 Γύρω στο 2015 είχε ακριβώς τα ίδια δρομολόγια καθ' όλη σχεδόν την χειμερινή περίοδο, αν δε με απατά η μνήμη μου, όπως είπε και ο Π100. Κατέβαινε με κανονική ταχύτητα κ ανέβαινε κομμένο 18-19 μίλια αν θυμάμαι καλά
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 (edited) Με 18-19 δε βγαινει 9 ωρες για Πειραια με ενδιαμεσα....18-19 ανεβαινε οταν εκανε Σ-Τ-Μ- ΠΑΡΟΝΑΞΙΑ.... Edited January 23, 2022 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Με 19 κόμβους βγαίνει άνετα το δρομολόγιο της γραμμής Πάρο Νάξο (Ιό) Σαντορίνη που κάνει το Blue Star Delos. Πριν τα Blue Star, τα πλοία της γραμμής ταξίδευαν με 18+ κόμβους και έβγαζαν το δρομολόγιο σε 9,5 ώρες στη πραγματικότητα και 9 ώρες στα χαρτιά.
nomikos Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Όπως γνωρίζουμε η Blue Star άλλαξε τα δρομολόγια του Delos με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 19.00 και άφιξη Πειραιά κατά τις 04.00. Απορία.Γιατί δε βάζει Παροναξία το Χίος που με τις 300+ κλίνες χαραμίζεται στη Σύρο,Τήνο,Μύκονο και στη θέση του εκεί πάνω να βάλει το Δήλος;Θα αυξήσει και τα κέρδη της πουλώντας τις κλίνες του Χίος. Πολύς κόσμος ταλαιπωρείται πάνω σε καρέκλες και αεροπορικά με την άφιξη στις 04.00 στο Πειραιά.Αυτά όμως παθαίνει κανεις όταν υπάρχει μονοπώλιο..
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Το Χίος την άλλη εβδομάδα θα πάει στη θέση του Μύκονος.
margaritis24 Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Κ θα παει το Δηλος με τα 77 ατομα πληρωμα κ τα παραπανω καυσιμα συρο τηνο μυκονο να κουβαλαει αερα;;;ποσο μεσα να μπει η Αττικα εκει δλδ ακομα
ships_info_kavall Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 εγω προσωπικα θέλω να γινει αυτο γιατι μενω Συρο...οπότε αν ερθει θα παω να το βγαλω φωτο και θα το ανεβασω και εδω
giordim Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Με βάση αυτό που λέει ο Μαργαρίτης ότι τα Δήλος/Πάτμος καίνε περισσότερο από τα Μύκονος/Χίος, το καλοκαίρι θα μπορούσε η Attica να βάλει το Χίος στη γραμμή αυτή και να πάει το Πάτμος στα Δωδεκάνησα όπου λογικά η επιδότηση την καλύπτει στο κόστος του ή μήπως το Πάτμος βγάζει και με το παραπάνω τα λεφτά του στην Παροναξία; Το λέω, γιατί οι παραπάνω καμπίνες του Πάτμος ενδεχομένως να χρειάζονται στα Δωδεκάνησα που είναι πιο μακρινό ταξίδι σε ώρες.
ships_info_kavall Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 ρε παιδια, λογικα το paros θα γυρισει και θα μπει στην θεση του Χιος...ποτε τελειώνει τις εργασιες του ? ωπα λαθος....το naxos
WARTSILA Posted January 28, 2022 Posted January 28, 2022 Δεν καινε παραπάνω τα κορεάτικα απ τα ελληνικά,απλώς θέλουν το δήλος στη παροναξία για κράχτη.
giordim Posted January 28, 2022 Posted January 28, 2022 (edited) Βάζουν δύο πλοία το καλοκαίρι, ένα πρωινό και ένα απογευματινό. Εγώ λέω για το απογευματινό. Edited January 28, 2022 by Nick the Greek Quote
Strofalos Posted January 28, 2022 Posted January 28, 2022 Δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση όσο με το γεγονός πως μέχρι την πώληση της υπερ-Άττικα (με την ΑΝΕΚ μέσα) θέλουν να πάνε όσο πιο safe γίνεται. Γιατί δε νομίζω ένας στυγνός επιχειρηματίας να μην δοκίμαζε, έστω και για ένα καλοκαίρι, ένα εκ των Δήλος/Πάτμος για Συροτηνομυκονία και εναλλάξ μέρα παρά μέρα Εύδηλο την μία και Καρλόβασι την επόμενη.
gpap2006 Posted April 7, 2022 Posted April 7, 2022 Εκτακτα δρομολογια του BS CHIOS τη Μ.Τεταρτη και τη Μ.Πεμπτη στις 21.30 για Παρο Ναξο και επιστροφη Πειραια. Επισης το PATMOS το ξημερωμα της Λαμπροτριτης 26/4 κατα την επιστροφη απο Δωδεκανησα θα προσεγγισει και Ναξο Παρο.
Troul Posted May 8, 2022 Posted May 8, 2022 40 minutes ago, Champion Jet_2 said: Δε νομίζω πως το δρομολόγιο αυτό είχε κίνηση. Προσωπικά ταξίδεψα πέρσι το καλοκαίρι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο της Τετάρτης, τέλη Ιούλη για Νάξο και το πλοίο είχε πάρα πολύ κόσμο μέσα, ενώ και το γκαράζ είχε σχεδόν γεμίσει. Ντάξει μπορεί να ήταν στο πικ της κίνησης εκείνη την περίοδο, όμως για τις μαξ 10 Τετάρτες που έκανε το δρομολόγιο αυτό, δεν νομίζω να έβαλε και μέσα την εταιρία του αυτές τις μέρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now