ΘΕΤΙΣ Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 το αλλο θεμα ειναι αν ξεκινησει τα δρομολογια απο την συρο ποιοι εργαζομενοι θα πανε εκει???? λογικα θα στειλει ανθρωπους απο τα νησια εκει...απο πειραια κ' κρητη λιγο δυσκολο... αλλα καθολου απιθανο... εχει προβληματιστει πολυς κοσμος...!!!!!!!!!! Αν τελικά ξεκινήσει τα δρομολόγιά του από τη Σύρο - γιατί όπως φαίνεται κάπου έχει κολλήσει το πράγμα - ο πλοίαρχος που θα πάει , ο καπτα-Στέλιος Περιστεράκης, καταρχήν μένει στη Σύρο και γνωρίζει πάρα πολυ καλά τη γραμμή και τα τερτίπια της. Τώρα το υπόλοιπο πλήρωμα έχει επίσης αλλάξει με μοναδική μάλλον εξαίρεση τον Α' μηχανικό. Το ότι κανένας δεν θα έμενε μέσα ήταν το αναμενόμενο και το είχα πει και λίγο καιρό πριν. Από το Σαρωνικό στην άγονη των Κυκλάδων...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Προχθές τη Τρίτη το Άρτεμις είχε κάνει μια μεθόρμιση (ήρθε δυο θέσεις πιο αριστερά) για να κάνει κάποιες εργασίες το Φοίβος. Την επόμενη επέστρεψε ξανά στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού. Σήμερα νομίζω το πλήρωμα του απολύθηκε από τη HSW, για να ναυτολογηθούν από την ΑΝΕΚ.
ΘΕΤΙΣ Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Στις 8.30 σήμερα το πρωί ανεχώρησε το Άρτεμις με προορισμό τη Σύρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Και σήμερα το πρωί ξεκίνησε δρομολόγια στις 09:00 από τη Σύρο. Ας του ευχηθούμε να έχει καλά ταξίδια στις νέες θάλασσες.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Μέχρι στιγμής έχω ακούσει ότι το Άρτεμις αντιμετωπίζει προβλήματα με το καταπέλτη του σε διάφορα λιμάνια των Κυκλάδων, διότι δε στρώνει και πολύ καλά στις πιο ψηλούς ντοκους των λιμανιών των Κυκλάδων
nomikos Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Αυτό που λες φίλε P-100 αληθεύει.Δείτε το Αρτεμις στην πρώτη του προσέγγιση στην Σαντορίνη και το πρόβλημα που αντιμετώπισε.Συγνώμη για την ποιότητα της φωτογραφίας.
Neptune Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Η φωτογραφια αρκει για να δουμε το προβλημα Μια καλη λυση θα ηταν επιμηκυνση του καταπελτη αλλα και αλλαγη στα πεδιλα (με ποιο μεγαλα) ωστε να κανουν μικροτερη γωνια με το ντοκο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Την "αλλαγή στα πέδιλα ωστε να κανουν μικροτερη γωνια με το ντοκο" την καταλαβαίνω και θα ήταν πράγματι μία καλή λύση. Αλλά η επιμήκυνση του καταπέλτη φίλε Neptune δεν μπορώ να καταλάβω πως θα βοηθούσε στο πρόβλημα. Νομίζω μάλιστα πως θα χειροτέρευε τα πράγματα αφού σε έναν μακρύτερο καταπέλτη η άκρη του (χωρίς τα πέδιλα) θα απείχε περισσότερο από τον ντόκο (μεγαλύτερη γωνία).
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Το θέμα δεν είναι το τι πρέπει να γίνει....αλλά το τι γίνεται τώρα. Με αυτή την κλίση μπορεί να μπει/βγει ένα ΙΧ, ιδιαίτερα εάν έχει και λίγη θαλασσίτσα?
Neptune Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Εγω το δικο μου δε θα διακινδυνευα να το βαλω παντως. Σειριε η επιμηκυνση σε συνδιασμο παντα με μεγαλυτερα πεδιλα θα διευκολυνε την κατασταση. Σκετη επιμηκυνση εννοειται οτι δεν κανει τιποτα.
Superfast VI Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Ego me to ftoxo mou to myalo anarotiemai pos borei na analavei ena vapori mia grammi (kai malista epidotoumeni) otan se kapoia apo ta limania exi afto to provlima. Oi pistopoiiseis pou ginontai afto to noima den exoun? I mallon, eginan pistopoiiseis??? an oxi kakos..an nai no comments...
aiolosii Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Πιστοποιησεις γινονται μονο για ταχυπλοα και για τους αξιωματικους που τα ταξιδευουν. Το ωραιο ειναι οτι την συγκεκριμενη γραμμη την πηρε το HIGHSPEED 1 για λογαριασμο της ΑΝΕΚ, αλλά ποτε δεν την εκτελεσε. Αντι αυτού η ΑΝΕΚ ναυλωσε το ΑΡΤΕΜΙΣ απο την HSW. Ειναι κριμα που το HS1 δεν την εκτελει αφου ειναι το ιδανικο πλοιο για τη συγκεκριμενη γραμμη. Μαλιστα ειχε προβλεφθει οταν κατασκευαστηκε πριν 14 χρονια το να χωραει ο καταπελτης του στην Φολεγανδρο , αλλα και οτι οι αγκυρες του το κρατανε ανετα μεσα στην Ηρακλεια και την Σχοινουσα με καθε καιρο παροτι δεν εχει bow thrust. Και εννοειται οτι ολα αυτα θα τα πιστοποιουσε και η επιτροπη του Υπουργειου που κρινει εαν ενα ταχυπλοο μπορει να προσεγγισει ασφαλως στα συγκεκριμενα λιμανια, οπως αλλωστε εγινε και με το Καρκιναγρι τη Σαμοθρακη και παραλιγο και τη Θυμαινα...
Harry Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Εγω παλι με το φτωχο μου το μυαλο αναρωτιεμαι ποσο θα αντεξει η πορτα και τα πεδιλα αν δουλευει ετσι εστω και σε ενα λιμανι. Τα πεδιλα δεν θα λυγισουν υπο το βαρος ενος μικρου φοστηγου ας πουμε;
agnostos Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Πιστευω πως ενας σπαστος καταπελτης (σαν των highspeed) μπορει να λυσει το προβλημα... Βεβαια δεν ξερω ποσο αμεσα μπορει να γινει αυτη η μετατροπη και κατα ποσο συμφερει... αλλιως ας σπασουν λιγο το ντοκο μωρε να χαμηλωσει
Earl Granville Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Τι μου θυμίζει τι μου θυμίζε? ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ στα 200αρια. σπαστοί καταπέλτες σε άγονες γραμμές δεν γινονται να λειτουργήσουν το είπε ξεκάθαρα ο aiolos ii και συμφωνώ μαζί του. Με ρεστίες χειμωνιάτικες θα ριμάξουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Για αυτό υπάρχουν σκέψεις να γίνουν κάποιες βελτιώσεις στο καταπέλτη για να στρώνει καλύτερα ο καταπέλτης. Είχαν σκεφτεί να τα κάνουν κατά τη μετασκευή αλλά δε πραγματοποιήθηκαν δε ξέρω για ποιο λόγο.
gtogias Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Όποτε τώρα μπορεί να πάει άνετα στη άγονη γραμμή που κέρδισε με κόπο και ιδρώτα!!Εδώ και λίγες ήμερες σιγοψιθυρίζεται ότι θα αναλάβει τα επιδοτούμενα δρομολόγια των ενδοκυκλαδικων. Λίγο off topic αλλά μια απορία. Το Άρτεμις τι θα γίνει? Θα γυρίσει στον Σαρωνικό?
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Σιγοψιθυρίζουν ότι θα πάει στον Άγιο Κωνσταντίνο για να κάνει δρομολόγια στις Σποράδες
wysiwid Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 αυτο νομιζω οτι θα ηαν παρα μα παρα πολυ καλο.. γιατι θα κρατουσε την γραμμη ανοιχτη και τον χειμωνα... με οτι συνεπαγγεται αυτο...
Hastaroth Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Κατά την ταπεινή μου άποψη,καλύτερη λύση θα ήταν να γυρίση στόν Σαρωνικό,αφού απ'όσο ξέρω,γιά την γραμμή αυτή φτιάχτηκε.Αλλά βέβαια,δέν είμαι εγώ ο πλοιοκτήτης οπότε......
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Το Άρτεμις μετά τη Κυριακή μάλλον τελειώνει τη καριέρα του στην άγονη γραμμή των Κυκλάδων. Για αρχή θα έρθει στο Πειραιά για να δέσει, για μετά έχει ο θεός.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Τί εννοείς ακριβώς? Θα αντικατασταθεί από το HS1...ή μας τελείωσε η τρίτη ενδοκυκλαδική γραμμή?
Ermenegildo Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Πάντως σήμερα το απόγευμα που έβλεπα την αναχώρηση απο την Πάρο, σκεφτόμουν πως για αυτή την γραμμή είναι το ιδανικό πλοίο. Το μόνο του βάσανο είναι ο καταπέλτης που το έχουμε πεί τόσες φορές.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 Και τα ερωτήματα πλέον, προβάλλουν ...αμείλικτα για το καραβάκι. Αλήθεια που βρίσκεται τώρα ? Σύρο, Λαύριο, μπας κι έχει έρθει Πειραιά ? (δεν βοηθάει και το έρμο το AIS, το 'χουνε κλειστό ). Θα μείνει με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ, θα επανέλθει στην HELLENIC SEAWAYS στον Αργοσαρωνικό ??? Άγνωσται αι βουλαί της SEA STAR...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now