Petros P Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 (edited) Διαβάζοντας τα λόγια του kostasdm , καταλαβαίνω πολλά για το τι παίζει σε θέματα ανενεργών πλοίων στον Πειραιά και τη μετέπειτα τύχη τους... βέβαια κάποιες φιλίες κρατάνε ακόμα ... Τι έχει τραβήξει πάντως η οικογένεια Μοίρα με τα 2 πλοία... -μια με το Θησέας και μια με το Μάρθα..που ευτυχώς στη τελική παραμένει στη Σαλαμίνα ...όσο και αν "τρώει" μια θέση όντας ανενεργό... Edited November 26, 2013 by Petros P
polmyt Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Δυο φωτογραφιες του πλοιου από την εποχη που βρισκοταν σε αθλια κατασταση στο Κερατσινι.
polmyt Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Ας δουμε αλλη μια φωτογραφια του πλοιου απο εκεινη την εποχη. Διακρινεται διπλα του το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και μπροστα του ενα ρυμουλκο του Πορτολου
Nick the Greek Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Πρίν λίγο ανέβηκε κι άλλο βίντεο του Κύθηρα TV με άφιξη του Θησεύς στην Αγία Πελαγία, είμαστε στο 1993
nomikos Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Από ότι βλέπω είχε νέτο γκαράζ με δεξιά και αριστερά πατάρια ενώ αξιοσημείωτο είναι πως είχε και άνω γκαράζ(στο 14.16 φαίνεται) κάτι που δε μπορεί να καταλάβει κανείς κοιτάζοντας το εξωτερικά.Επίσης οι εσωτερικοί του χώροι φαίνονται πολύ καλοί,με ένα σαλόνι με πολλούς καναπέδες αεροπορικά,μοκέτα κάτω όμορφες καμπίνες όλα καινούρια.Το βαπόρι πρέπει να ήταν αν όχι ισάξιο, ανώτερο από το Μυρτιδιώτισα που το αντικατέστησε.Θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές όπως ενδοκυκλαδικά,Σποράδες,Λαύριο Τζια κτλ όμως αυτές που θα ήταν γάντι για αυτό πιστεύω θα ήταν η γραμμή Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδος αλλά και η Πειραιάς Ρέθυμνο(πιστεύω θα ήταν ο καλύτερος αντικαταστάτης του Αρκάδι).Εκεί και στις δύο γραμμές και τις καμπίνες θα αξιοποιούσε και το μεγάλο του γκαράζ. Ήταν πολύ συμπαθητικό βαποράκι,πολύ κρίμα που ταξίδεψε τόσο λίγο στα νερά μας και είχε αυτό το τέλος.
Molmed Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 (edited) Μία παρατήρηση μόνο έχω να γράψω στα όσα καλά διάβασα. Το ΘΗΣΕΥΣ είχε πολύ χαμηλή ταχύτητα και αυτό ήταν ο ανασταλτικός παράγοντας για δρομολόγηση σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή είχε κατά καιρούς ακουστεί, π.χ. Δυτικών Κυκλάδων. Edited February 4, 2021 by Neptune quote
Agaios Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Τα μέτρα και οι χωρητικότητες του ήταν πολύ καλά, αλλά όπως είπε και ο φίλος @Molmed δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστικό σε άλλες γραμμές. Πάντως ήταν σκαρί για Αιγαίο.
Neptune Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Ειχα την τυχη να μπω μεσα στο πλοιο λιγο πριν μας αφησει. Παρολα τα χρονια παροπλισμου το πλοιο ηταν ανεγγιχτο, ακομα και τα πατατακια στο μπαρ υπηρχαν. Αλλα μου εκανε εντυπωση τοτε, γιατι μου φανηκε αξιοπρεπεστατο. Ουσιαστικα με τη μετασκευη ηταν ολα καινουρια, οποτε λογικο να ειναι σε καλη κατασταση. Το θυμαμαι να μπαινει στον Πειραια, λιγο πριν αναχωρισει το πλοιο των δυτικων καποιες χρονιες, οποτε και το χαζευα οσο εδενε. Οσο ηταν φρεσκοπαροπλισμενο ειχε ακουστει ενδιαφερον απο τον Κωστα Αγαπητο αλλα προφανως δεν προχωρησε.
Annivas Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 10 hours ago, Nick the Greek said: Πρίν λίγο ανέβηκε κι άλλο βίντεο του Κύθηρα TV με άφιξη του Θησεύς στην Αγία Πελαγία, είμαστε στο 1993 Άλλος ένας θυσαυρός του Cult από το Κύθηρα TV . Την σκηνοθεσία βέβαια ούτε ο Γιάννης Χαρτοματζίδης να είχε κάνει κι ο ρεπόρτερ μοιάζει με Πάνο Σουπιάδη στα ντουζένια του. Ανεβαίνοντας από τις σκάλες το πρώτο πράγμα που εντόπισε και έδειξε από το ξενοδοχειακό του ήταν τα αποχωρητήρια, ενώ η καμπίνα που έδειξε για δείγμα ήταν ξέστρωτη. Θετική εντύπωση ο κ. Κώστας Μοίρας , με την ευγενική του παρουσία και τιος προσγειωμένες του δηλώσεις για το εσχάτως ανακαινισμένο πλοίο του. Το Θησεύς ήταν ένα όμορφο σκαρί, θαλασσοβάπορο αλλά όπως είπαν και οι προλαλήσαντες δεν είχε ικανοποιητική ταχύτητα για να μπει σε κάποια πιο ανταγωνιστική γραμμή παρότι τα λοιπά φόντα τα διέθετε. Βασίλης Λεονταράκης , , Βασίλης Γεροντάκης, Αντώνης Μαρινάκης ήταν οι πλοίαρχοι που θυμάμαι.
polmyt Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Λεμε για την ταχυτητα του ,αλλα δεν ηταν και πολυ πιο αργο ουτε απο τα προηγουμενα ,αλλα ουτε και απο τα επομενα πλοια της συγκεκριμενης γραμμης.
Axilleas Tzathas Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 On 2/4/2021 at 8:00 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Από ότι βλέπω είχε νέτο γκαράζ με δεξιά και αριστερά πατάρια ενώ αξιοσημείωτο είναι πως είχε και άνω γκαράζ(στο 14.16 φαίνεται) κάτι που δε μπορεί να καταλάβει κανείς κοιτάζοντας το εξωτερικά.Επίσης οι εσωτερικοί του χώροι φαίνονται πολύ καλοί,με ένα σαλόνι με πολλούς καναπέδες αεροπορικά,μοκέτα κάτω όμορφες καμπίνες όλα καινούρια.Το βαπόρι πρέπει να ήταν αν όχι ισάξιο, ανώτερο από το Μυρτιδιώτισα που το αντικατέστησε.Θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές όπως ενδοκυκλαδικά,Σποράδες,Λαύριο Τζια κτλ όμως αυτές που θα ήταν γάντι για αυτό πιστεύω θα ήταν η γραμμή Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδος αλλά και η Πειραιάς Ρέθυμνο(πιστεύω θα ήταν ο καλύτερος αντικαταστάτης του Αρκάδι).Εκεί και στις δύο γραμμές και τις καμπίνες θα αξιοποιούσε και το μεγάλο του γκαράζ. Ήταν πολύ συμπαθητικό βαποράκι,πολύ κρίμα που ταξίδεψε τόσο λίγο στα νερά μας και είχε αυτό το τέλος. Ναι όντως είχε άνω γκαράζ το οποίο στα σχέδια φαίνεται και αρκετά μεγάλο (Λογικό βέβαια αφού κατασκευάστηκε αρχικά ως Ro/Ro).
nomikos Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 @Axilleas Tzathas μήπως εχεις τα σχέδια και των υπολοιπων καταστρωματων;Ευχαριστω πολυ.
Neptune Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Αφού έχει πέραση, ας δούμε πως είχαν καταντήσει οι χώροι του λίγο πριν φύγει για απέναντι. Το ανοιχτό πάνω κατάστρωμα του, ένα βάψιμο ήθελε μόνο και έτοιμο για άγονη ήταν. στο bar ειχαν μεινει ακομα καποιες προμηθειες (οχι δεν τα εφαγα ολα, αφησα μερικα) αποψη απο ενα σαλονι, αποψη δεξιας βαρδιολας και χειριστηρια, αριστερη βαρδιολα και καρεκλα πλοιαρχου, θεα απο το μπαλκονακι της πλωρης, το αλλο σαλονι το ρανταρ της γεφυρας, και τελος το chart table
nomikos Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Από ότι καταλαβαίνω το κεντρικό σαλόνι στο κέντρο του κυρίως καταστρώματος επικοινωνούσε με μία εσωτερική σκάλα με το άνω σαλόνι που ήταν στο κατάστρωμα της γέφυρας.
Axilleas Tzathas Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 (edited) Ναι ακριβώς έτσι είναι. Έχω επισημάνει παρακάτω με κόκκινο το σημείο λήψης των φωτογραφιών (Ευχαριστούμε πολύ @Neptune που τις μοιράστηκες) και με μπλέ την εσωτερική σκάλα. Παραθέτω επίσης ολόκληρο το φυλλάδιο με τα σχέδια όπως και τα δρομολόγια του πλοίου το πρώτο τρίμηνο του 1994. Edited October 3, 2023 by proud_ionian quote
senlac Posted July 18, 2021 Posted July 18, 2021 Μια ενδιαφέρουσα ιστορία από ένα ταξίδι στα Κυθηρα το ´93 με τον Θησέα https://www.lifo.gr/podcasts/to-magiko-moy-taksidi/o-dimitris-kataleifos-se-ena-epeisodiako-taxidi-pros-ta-kythira-1993
Nick the Greek Posted July 18, 2021 Posted July 18, 2021 Αν και σαν ηθοποιό τον βρίσκω πολύ βαρετό κι επαναλαμβανόμενο, η διήγηση του ταξιδίου είναι πραγματικά εξαιρετική. Ευχαριστούμε για το link, πολύ ιδιαίτερο.
pilot Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 On 7/18/2021 at 9:20 AM, senlac said: Μια ενδιαφέρουσα ιστορία από ένα ταξίδι στα Κυθηρα το ´93 με τον Θησέα https://www.lifo.gr/podcasts/to-magiko-moy-taksidi/o-dimitris-kataleifos-se-ena-epeisodiako-taxidi-pros-ta-kythira-1993 Εξαιρετικό, όπως και τα περισσότερα podcasts της lifo (τί κρίμα που δεν μπορώ πια να πω το ίδιο για την έντυπη μορφή της)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 14, 2023 Posted January 14, 2023 Μια φωτογραφία του Θησεύς στη παραλία του Αλιάγα το 2006.
HSC Aries Posted October 3, 2023 Posted October 3, 2023 (edited) Ας δούμε μια φωτογραφία του στην Καλαμάτα. https://www.shipspotting.com/photos/1457276 Edited October 3, 2023 by proud_ionian Μεταφορά
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now