Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ενα βαπορι που ηρθε ,εκατσε 3-4 μηνες,θα δρομολογουνταν στα Δωδεκανησα και μας αποχαιρετησε για πιο βορεια κλιματα

Εμεις θα το δουμε κατα τη διαρκεια της αλλαγης χρωματων απο το λευκο του Καπτα Μακη στο μπλε με κιτρινη ριγα της Krystlink 

 

Posted

Πάντα το είχα απορία για το τι μεσολάβησε,εκτός από τη πυρκαγιά και αυτός ο βάπορας δε μπήκε Δωδεκάνησα και πουλήθηκε.Ο καπτα Μάκης ήθελε πολύ να το δρομολογήσει διπλώνοντας την Ανθή Μαρίνα και ήταν εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες του.

Posted

Προφανως βρηκε καλυτερα τα χρηματα των Σουηδων απο το να ρισκαρει να το δρομολογησει και προτιμησε να το δωσει εκει

Δεν νομιζω οτι επαιξε ρολο η φωτια ,η οποια ετσι κι αλλιως απο οτι φαινεται και απο τα ποστ που ειχαμε τοτε ,αλλα και απο το οτι το πλοιο εφυγε μεσα σε 2-3 μηνες απο τη φωτια,δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο

Posted (edited)

Αν προσέξετε ήταν μικρογραφία του ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ . Σε μιά όχι συνηθισμένη περίπτωση,γιά ένα διάστημα ήταν διπλού νηολογίου αφού κράτησε κ την ελληνική σημαία.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Γινεται να εχει ενα πλοιο διπλο νηολογιο;

Θυμαμαι βεβαια οτι ειχε γραφει το PRIDE OF TELEMARK ταυτοχρονα με το ΑΛΚΜΗΝΗ Α

Edited by polmyt
Posted

Διπλό νηολόγιο και διπλό "επίσημο" όνομα με τίποτα. Όσο ανήκε στην GA FERRIES είχε ελληνική σημαία και το PRIDE OF TELEMARK  ήταν "καλλιτεχνικό" ψευδώνυμο. Όταν πουλήθηκε το καλλιτεχνικό έγινε κανονικό και άλλαξε και σημαία.

Μια ιδιαίτερη περίπτωση είναι να έχει νηολογηθεί σε λιμάνι του εξωτερικού πχ ΛΟΝΔΙΝΟ όπου υπάρχει ελληνικό προξενικό λιμεναρχείο και να έχει ελληνική σημαία. Έτσι ήταν το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ όταν ήλθε στην Ελλάδα.

Posted

Πάντως όσο λειτουργούσε το fakta υπήρχαν φωτογραφίες του πλοίου με ελληνική σημαία ενώ έκανε δρομολόγια.

Posted

Και όχι μόνο. Ήταν γεμάτο και με κάδρα από τα υπόλοιπα πλοία της GA Ferries. 

Posted

Ε καλά, αυτό ήταν το κλασσικό..τιγκα στις φωτογραφίες των άλλων πλοίων και ο συγχωρεμένος σε κάδρο μπρος-μπρος στο πλώριο σαλόνι. 

Posted
On 6/2/2023 at 8:21 AM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Πάντως όσο λειτουργούσε το fakta υπήρχαν φωτογραφίες του πλοίου με ελληνική σημαία ενώ έκανε δρομολόγια.

Στην πιο πρόσφατη αρχειοθετημένη έκδοση του Fakta, πάντως (Οκτώβριος 2022) οι φωτογραφίες έχουν κρασάρει. Ωστόσο, βλέποντας σε αυτή την γκαλερί του  Per Jensen πρόλαβαν κι έβαλαν την σημαία στο κοράκι της πλώρης.

Posted
On 6/1/2023 at 11:53 PM, polmyt said:

Γινεται να εχει ενα πλοιο διπλο νηολογιο;

Θυμαμαι βεβαια οτι ειχε γραφει το PRIDE OF TELEMARK ταυτοχρονα με το ΑΛΚΜΗΝΗ Α

Υπό προϋποθέσεις που δεν γνωρίζω γίνεται ¨Οταν ο Τσαβλίρης ήταν σε διαμάχη με το ρωσικό δημόσιο,το ναυαγοσωστικό ΤSAVLLIRIS GIANT νηολογίου Λεμεσού,έγινε κ τυτόχρονα FOTIY KRYLOV > VLADIVOSTOK,

On 6/2/2023 at 7:28 AM, SAMAINA said:

Διπλό νηολόγιο και διπλό "επίσημο" όνομα με τίποτα. Όσο ανήκε στην GA FERRIES είχε ελληνική σημαία και το PRIDE OF TELEMARK  ήταν "καλλιτεχνικό" ψευδώνυμο. Όταν πουλήθηκε το καλλιτεχνικό έγινε κανονικό και άλλαξε και σημαία.

Μια ιδιαίτερη περίπτωση είναι να έχει νηολογηθεί σε λιμάνι του εξωτερικού πχ ΛΟΝΔΙΝΟ όπου υπάρχει ελληνικό προξενικό λιμεναρχείο και να έχει ελληνική σημαία. Έτσι ήταν το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ όταν ήλθε στην Ελλάδα.

Γίνεται όπως το παράδειγμα που γράφω παρακάτω.Δεν υπάρχει καλλιτεχνικό αλλά marketing name
Aυτό με τα προξενικά λιμεναρχεία ήταν προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα,πρακτική που δεν βλέπω πιά να ακολουθείται Πολλά πλοία το έγραφαν επάνω πχ το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ 'οταν ήλθε στο Πέραμα έγραφε ΚΟΜΠΕ ΠΝΕ.

 

Posted

Όπου ΠΝΕ σημαίνει προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα , υπάρχει ακόμη σαν επιλογή  και αφορά προσωρινή νηολόγηση η οποία έχει ισχύ για 3 μήνες . Ουσιαστικά καταχωρείται το πλοίο στο λιμάνι νηολόγησης εφοδιάζεται με προσωρινό έγγραφο εθνικότητας αλλά δεν λαμβάνει αύξοντα αριθμό . 

Posted (edited)

Μπορεί να υπάρχει σαν επιλογή αλλά έχουμε χρόνια να δούμε κ όσο πάμε πιό πίσω ήταν αρκετά συνηθισμένο κ σε φορτηγά.
Τώρα τα νεοαγορασμένα ΕΓ/ΟΓ έρχονται με μιά σημαία ευκαιρίας της πλάκας με σύνθεση φορτηγού.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Νομίζω ότι τα τελευταία δυο βαπόρια που ήρθαν απέξω με ελληνική σημαία , ΑΝΕΜΟΣ και ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΠΡΙΝΣΕΣ ήρθαν με ΠΝΕ. 

Ο βασικός λόγος είναι ότι για να ολοκληρωθεί η νηολόγηση , χρειάζεται θεώρηση το bill of sale απο την ΔΟΥ Πλοιων , μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία . 
 

 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...