Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στο openseas φαίνεται να έχει κανονικά δρομολόγια, οπότε μάλλον πρέπει να το καλωσορίσουμε και πάλι κοντά μας μέχρι να έρθει το Δόξα.

Posted

Το Νήσος Θήρα πλέον πρέπει να εκτελεί δρομολόγια ως Φ/Γ-Ο/Γ και όχι ως Ε/Γ-Ο/Γ στη γραμμή Χίο Ψαρά.

Σύμφωνα με αυτή τη σχετική απόφαση

Τροποποίηση της υπ.αριθμ. 90/31-10-2008 Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας κατά το μέρος χαρακτηρισμού των πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ» Ν.Π.3565.και του αντιστοίχου μισθώματος μειωμένου κατά το εν τρίτον (1/3 )

1.Τροποποιούμε την υπ.αριθμ. 90/31-10-2008 Σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ναυτικής Εταιρίας «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΗ Ι» Ν.Ε. από 17 Νοεμβρίου 2011 έως εκδόσεως νέου Π.Γ.Ε. για το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ» Ν.Π.3565 που θα το χαρακτηρίζει ως Ε/Γ-Ο/Γ και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 15-12-2011, αντικαθιστώντας τον χαρακτηρισμό Ε/Γ- Ο/Γ όπου αναγράφεται, ως «Φ/Γ-Ο/Γ», καθώς και το στοιχείο «αντί μισθώματος έξη χιλιάδων τριακοσίων είκοσι τριών (6.323,00) Ευρώ» ,το οποίο έχει ήδη αναπροσαρμοσθεί σε έξη χιλιάδες επτακόσια ενενήντα εννέα Ευρώ και εβδομήντα τρία λεπτά.(.6799,73) με τις ως άνω(υπό 6.) αποφάσεις, με το στοιχείο «αντί μισθώματος τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων τριάντα τριών Ευρώ και δέκα λεπών (4.533,10)»

  • 1 month later...
Posted

ετοιμαζεται το πλοιαριο για τα λημερια του selim.απο τις 29/12 εχει παει στα μεστα και μαλλον το αδειαζουν απο οτιδηποτε μπορει να φανει χρησιμο στον αντικαταστατη του(δοξα).οι βαρκες που ειχε,εχουν εξαφανιστει ενω στον ντοκο βρισκονται τα κρενια τους.γενικη εικονα εγκαταλειψης απο πανω μεχρι κατω.

post-2049-0-37865500-1325633833_thumb.jp post-2049-0-50665500-1325633942_thumb.jp

Posted

Eδω που τα λεμε ειναι η πιο λογική εξελιξη αυτη για το πλοιο.δυσκολα θα μπορουσε να βρει αλλου δουλεια

Posted

Eάν έχω καταλάβει καλά, το πλοίο μετά το σκάνδαλο του ρώσικου νηογνώμονα δεν ξαναπήρε χαρτιά σαν εγ/ογ...και τώρα πάει για μοντέλο του σελίμ. Kαι η απορία μου είναι....ποιό θα ήταν το μέλλον του, εάν δεν είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο?

  • 1 month later...
Posted

Αφού και αυτό το πλοίο μας άφησε χρόνους, για να μεταλαχθεί στις γιάρδες της ( ή του) Aliaga σε κάποιο άλλο προιόν της χαλυβουργίας, ας το θυμηθούμε σε διάφορες φάσεις της καριέρας του στα ελληνικά νερά.

Δεξαμενισμός στου Βασιλειαδη, μετασκευή μικρής κλίμακας ως Νησος Κυθηρα και τράβηγμα στο καρνάγιο για καθαρισμό και βάψιμο.

post-1854-0-89660200-1329502869_thumb.jp

post-1854-0-96345800-1329503542_thumb.jp

post-1854-0-85709300-1329503667_thumb.jp

post-1854-0-97958900-1329503738_thumb.jp

  • 3 years later...
Posted

Παραμονή 15αύγουστου του 1999 στα Κύθηρα και το Μαρία Πά δεν εκτελεί δρομολόγιο, καθηλωμένο με βλάβη στο Καστέλλι. Το Νήσος Κύθηρα αναπληρώνει μερικώς το κενό ενώ οι περισσότεροι περιμένουν να έρθει ο Σαρωνικός(!!!) από τον Πειραιά για να περάσουν απέναντι. Άλλο ένα διαμάντι από το τοπικό κανάλι των Κυθήρων. Πολλά πλάνα από το Νήσος Κύθηρα όπως και φόρτωση.

 

 

  • 7 months later...
Posted

Κι εδώ πολλά εξωτερικά πλάνα του Νήσος Κύθηρα, το οποίο δεν κατάφερε να δέσει στα Βάτικα. Υπάρχει και συνέντευξη του προέδρου της εταιρείας τότε που υπόσχεται μεγαλύτερο πλοίο για το καλοκαίρι.

 

 

  • 3 months later...
Posted (edited)

Aποκλείεται να είναι το 1991 η φώτο @polmyt μιας και το Αριάδνη είχε μετασκευαστεί τότε, ενώ εδώ το βλέπουμε στην μορφή που είχε προ της μεγάλης του μετασκευής!

Edited by mvin
Posted (edited)

Εκτός που σημείωνα τότε τις χρονολογίες των φωτο,είναι 1991 ακριβώς πριν την μετασκευή του ΑΡΙΑΔΝΗ αλλά κ οι Σκυριανοί μόλις δρομολόγούσαν το ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ το ίδιο έτος

Λίγοι θα θυμούνται ότι το βαπόρι ήταν κονταδελφό με το ΜΑΡΙΑ νυν ΣΥΜΗ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
7 minutes ago, mvin said:

Το ΑΡΙΑΔΝΗ ξεκίνησε να μετασκευάζεται το 1989 και ξεκίνησε δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας - Ελλάδας - Τουρκίας, το 1990.

Μάλιστα στην μπροσούρα του 1991, υπάρχει και φωτό με τη διέλευση του από τη διώρυγα Κορίνθου, στη νέα του μορφή, οπότε και πάλι πιστεύω ότι η παραπάνω φωτογραφία δεν είναι του 1991!

 

1991a.jpg

 

On 8/12/2024 at 10:12 PM, polmyt said:

Σημαιοστολησμενο και λαμπερο το πλοιο σε μια φωτο του 1991 απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

 

Προσωπικά συμφωνώ με τον @mvin. Από όσο μπορώ να θυμάμαι, το καλοκαίρι του 90 το Αριάδνη ταξίδευε μετασκευασμένο στη γραμμή της Τουρκίας

Posted

H φωτογραφια δεν ειναι δικη μου και προφανως δεν μπορω να παρω ορκο.

Κατα το Σουηδο ομως το πλοιο μετονομαστηκε απο ΚΕΑ ΕΞΠΡΕΣ σε ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ το 1991 ή το Δεκεμβριο του 90 αν πιστεψουμε το shipspotting. Mηπως η φωτο ειναι στην αρχη του ετους και τη συνεχεια εγινε και η μετασκευη του ΑΡΙΑΔΝΗ;

 

Posted
2 hours ago, polmyt said:

H φωτογραφια δεν ειναι δικη μου και προφανως δεν μπορω να παρω ορκο.

Κατα το Σουηδο ομως το πλοιο μετονομαστηκε απο ΚΕΑ ΕΞΠΡΕΣ σε ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ το 1991 ή το Δεκεμβριο του 90 αν πιστεψουμε το shipspotting. Mηπως η φωτο ειναι στην αρχη του ετους και τη συνεχεια εγινε και η μετασκευη του ΑΡΙΑΔΝΗ;

 

Το ΑΡΙΑΔΝΗ ξεκίνησε να μετασκευάζεται το 1989 και μέσα του 1990 είχε αρχίσει ήδη δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας - Ελλάδας - Τουρκίας, με τη νέα του εμφάνιση!

Posted (edited)

Η φωτογραφία δεν είναι του 1991 αλλά παλαιότερη. Το πλοίο στην φωτογραφία είναι με τα Σκυριανά σινιάλα, εγώ το συνάντησα με τα σινιάλα αυτά στον Πειραιά στις 29 Ιανουαρίου 1990 και στις 15 Φεβρουαρίου 1990,το συναντώ στο Ξαβέρι να αλλάζει όνομα σε ΚΕΑ ΕΞΠΡΕΣ υπό νέα πλοιοκτησία, συνεπώς το πλοίο δεν μπορεί να υπάρχει το 1991 με τα Σκυριανά σινιάλα!

Edited by marittimo

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...