polmyt Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 (edited) Macedon Main Particulars / Μακεδών Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: MACEDON Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Chryssi Ammos(1977-1985), Anax (1985 -1987) Kythnos(1987-1992) IMO Number: 7205219 LOA / Μέγιστο Μήκος: 84,70 m Breadth / Πλάτος: 15,40 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 1973 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1972 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Taguma Zosen,JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Daihatsu 6DSM-26 3530 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: Operator/Διαχειριστής: Goutos Lines Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: ___________________ (1972, ex-Ferry Nankai No1, Epirus II, Χρυσή Άμμος, Άναξ, Κύθνος, Μακεδόνας) Edited March 2 by proud_ionian tag
express skiathos Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 (edited) Ερώτηση Νο 1: Θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο στη γραμμή Λαύριο-Κέα ή θα το μετακομίσει ο Γούτος στην Ραφήνα για Μαρμάρι; Ερώτηση Νο2: Είχε από την αρχη αυτό το σχήμα η πλώρη του καραβιού (το μυτερό εννοώ) ή ήταν κάπως διαφορετικό; Γιατί έχω την αμυδρά εντύπωση ότι δεν ήταν έτσι. Edited March 2 by proud_ionian
Aris Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Τη μυτερη πλώρη την απόκτησε επι Νομικού. Οταν ταξίδευε για τον Πολέμη και αργότερα σαν Κύθνος για το Γούτο είχε τετράγωνη πλώρη.
wysiwid Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 η πλωρη του ηταν ακριβως οπως του jet Που ερχεται τωρα απο ιαπωνια του hayasa? Πως το λενε δεν θυμαμαι. θυμαμαι ομως ακομα την πρωτη φορα που το ειχε φερει ο goutos στις Σποραδες και συγκεκριμένα στη Σκοπελο που προσκαλεσε ολους τους κατοικους οσοι επιθυμουσαν να κανουν το γυρο του νησιου και να γνωρισουν το πλοιο το πλοιο γεμισε απακρη σακρη ηταν κατι το ομορφο παντως αυτο το καλεσμα. θυμαμαι επισης τα πρωτα του ταξιδια με την τετραγωνισμενη πλωρη να σκαει το κυμα και να σηκωνεται ως τη γεφυρα! γρηγορα ομως η πλωρη αλλαξε προς το καλυτερο
George Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Για κάποιο διάστημα την τετραγωνισμένη πλώρη την είχε κι επί Νομικού. 93-94 σίγουρα.
express skiathos Posted March 26, 2006 Author Posted March 26, 2006 Αυτό θυμόμουν κι εγώ για την τετραγωνισμένη πλώρη που ήταν και επι Νομικού. Για κανα δυο χρόνια μου φαίνεται. Μήπως υπάρχει καμια φώτο της εποχής;
proud_ionian Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 ο George εχει δικιο. το 93 στο Greek Sea Bridges ηταν με την κλασσικη japan πλακουτσωτη πλωρη (τυπου κρητη, grace m, epirus κλπ). νομιζω το 94 εγινε η αλλαγη
Nick the Greek Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Απο το Μακεδων σαν Κυθνος μου εχει μεινει χαραγμενη στη μνημη μια σκηνη εξω απο τη Μακρονησο, οπου κροσαριζε απο πρυμα το Ναιας σε αποσταση αναπνοης πηγαινοντας για Λαυριο με συνεπεια να φαει ολα τα απονερα του Ναιας στην κυριολεξια, 'στη μαπα'. Ακομα θυμαμαι το πως κοπαναγε και σκαμπανεβαζε. Οσον αφορα το σημερα, το πλοιο ξεχειμωνιασε δεμενο στο Λαυριο και σαν να μου φαινεται πως οι μερες του ειναι πια μετρημενες...
A 377 Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Το ΜΑΚΕΔΩΝ είναι το πρών θρυλικό ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Δεν ξέρω αν το είχατε ταξιδέψει αλλά πραγματικά δεν μάσαγε στον καιρό και μάλιστα σε δύσκολη γραμμή ΑΝΔΡΟ - ΤΗΝΟ - ΜΥΚΟΝΟ. Επίσης εκείνα τα χρόνια ήταν και γνωστό για τις πολύωρες καθυστερήσεις ειδικά τις Κυριακές από Άνδρο...
Nick the Greek Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Μου φαινεται οτι υπερβαλλεις λιγο. Απο ταξιδι κατα τη γνωμη μου δεν ηταν καλο, ειδικα στον Τσικνια εχω υποφερει πανω απο 2 φορες. Στο συγκεκριμενο πλοιο επισης εχω περασει μια νυχτα ολοκληρη επ' αγκυρα στον Τουρλο γιατι δεν μπορουσε να μπει μεσα στο λιμανι της Μυκονου.
A 377 Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Σημασία δεν έχει τι πιστεύουμε εμείς σήμερα για αυτό το βαπόρι και το ταξιδεμά του αλλα τι πίστευε τότε ο κόσμος που του είχε εμπιστοσύνη και σιγουριά. Τα χρόνια που έκαστε στην γραμμή πραγματικά την αναβάθμισε όπως και τα βαπόρια που πέρσαν μετά από αυτό.
express skiathos Posted March 30, 2006 Author Posted March 30, 2006 Και στις Σποράδες όταν ήταν όντως πραγματικός εργάτης της γραμμής. Ειδικά, όταν είχε χαλάσει το ΧΑΡΟΥΛΑ μεσοκαλόκαιρα, το ΜΑΚΕΔΩΝ το είχανε ξεπατώσει στα δρομολόγια. Δούλευε κοντά 22-23 ώρες κάθε μέρα για να ξεμπλοκάρει την κίνηση και δόξα τω Θεω που δεν έπαθε καμια ζημιά κι αυτό. Και γενικά πιστεύω ότι οι βλάβες του πρέπει να ήταν πολύ λίγες. Λίγο στο ξενοδοχειακό του ήθελε συμμάζεμα τα τελευταί χρόνια που ήταν επάνω.
Γιώργος Δ Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 Το ΜΑΚΕΔΩΝ είναι το πρών θρυλικό ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Μήπως το συγχεεις με το Χρυσή Αμμος "το λευκό" που το έλεγαν, αυτό που κατασκευαστηκε στην Ελλάδα και είχε πανέμορφη γραμμή και υπέροχη πλώρη. Γιατί απ' οτι εχω ακούσει (δυστυχώς ήμουν πολύ μικρός εκείνη την εποχη ) το ελληνικο Χρυσή Άμμος είχε τη φήμη και όχι τα δύο γιαπωνεζικα.
A 377 Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Το ΜΑΚΕΔΩΝ ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Το "Άσπρο" ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ΙΙ και έχεις δικαιο για τις όμορφες γραμμες του. Την φήμη του την είχε λόγω καπετάνιου (Τζωρτζης) που πραγματικά ζωγραφιζε.....
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Οσον αφορα το σημερα, το πλοιο ξεχειμωνιασε δεμενο στο Λαυριο και σαν να μου φαινεται πως οι μερες του ειναι πια μετρημενες...Χα! Νομίζεις! Άρχισαν χαλαρές προετοιμασίες του πλοίου στο Λαύριο – δοχεία με χρώματα και σκαλωσιές στο γκαράζ και χαλαρά βαψιματάκια στους εξωτερικούς χώρους. Μάλλον, για Λαύριο-Κέα θα ξεκινήσει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια Λαύριο-Κέα (Κύθνο). Έχει φρεσκαριστεί και το κόκκινο χρώμα και γενικά είναι αξιοπρεπές στην εμφάνιση.
gpap2006 Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Το ΜΑΚΕΔΩΝ ειναι καλη αλλα προσωρινη λυση για την Κυθνο εστω κ απο Λαυριο. Παρασκευη εχει αποπλου απο Λαυριο προς Κυθνο στις 1700 και Κυριακη απο Κυθνο στις 1900.Γνωριζουμε ποσους επιβατες μπορει να παρει συμφωνα με το θερινο?Απο νταλικες τι παιρνει?Λογικα βολευεται καλα η Κυθνος.Καποιος μου ειπε πως ταξιδευει με 16,5 κατι που το βρηκα ικανοποιητικο.παντως απο τα 3 του Λαυριου(ΜΥΡΙΝΑ-ΜΑΡΜΑΡΙ -ΜΑΚΕΔΩΝ)βαλανε στις Δυτικες Κυκλαδες το ΜΥΡΙΝΑ που ειναι το πιο αργο(με τιποτα πανω απο 14)...Τι να πει κανεις..
enas chiotis Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Ο Σουηδός γράφει 938 άτομα, εγώ έχω 1074, αποφασίζει ο Γούτος πόσους θα πάρει.
proud_ionian Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια Λαύριο-Κέα (Κύθνο). Έχει φρεσκαριστεί και το κόκκινο χρώμα και γενικά είναι αξιοπρεπές στην εμφάνιση. γνωριζουμε αν δεξαμενιστηκε ή αν προκειται να δεξαμενιστει πριν μπει η σαιζον για τα καλα; (αφου γυρισει ο αη γιωργης εννοειται )
gpap2006 Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 Ισως παει δεξαμενη για λιγες μερες απο 13 Ιουνιου.τωρα που επιστρεφει ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο ΜΑΚΕΔΩΝ ετοιμαζεται να κοψει την Κυθνο κ να πηγαινει μονο Κεα.παντως η Κυθνος κ μετα την επιστροφη του ΑΓΙΟΥ(9/6) θα συνεχισει να εξυπηρετειται κ απο Λαυριο με ΜΥΡΙΝΑ (εκτος θεματος αυτο, συγγνωμη).
express skiathos Posted May 13, 2007 Author Posted May 13, 2007 Πάει για δεξαμενισμό στην Χαλικίδα το ΜΑΚΕΔΩΝ.
enas chiotis Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Σύμφωνα με τον ρουφιάνο-ΑΙS το πλοίο βρίσκεται στην Αυλίδα yabanaki.
valencay Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 ΟΡΙΣΤΕ, ΧΤΕΣ ΑΝΕΒΑΙΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ....ΣΟΡΥ ΓΙΑ ΤΑ Κ....ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ ΜΟΥ
express skiathos Posted January 2, 2009 Author Posted January 2, 2009 Καλή αρχή σήμερα για το ΜΑΚΕΔΩΝ που από σήμερα ξεκίνησε τα δρομολόγιά του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now