NHSOS XIOS Posted October 3, 2011 Posted October 3, 2011 (edited) Χιωτη οι μονες καμπινες ειναι τα δυο παραθυρακια που φαινονται κατω απο το καταρτι,παραπισω δεν εχει - ειναι η πορτα για τις σκαλες,το σκυλο village και οι αποθηκες που λες.Τελοσπαντων απλα πιστευω οτι μπορουσαν να βαλουν εκει καποια κρεβατια παραπανω(εστω dormitories)αν διαμορφωναν καταλληλα τον κενο χωρο. Edited October 3, 2011 by NHSOS XIOS
rafina-lines Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Γιατί δεν κατάλαβα δηλαδή το ΨΑΡΑ ΓΚΛΟΡΥ που έρχεται ήταν αγορά προ μνημονιακής φθινοπωρινής νυκτός? Μήπως ο βουλευτής αναφέρει τα χαρακτηριστικά κανενός BLUE STAR DELOS και δεν το έχουμε καταλάβει? Ποιο είναι το PSARA GLORY?? Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
polmyt Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Το νεο βαπορι απο Χιο για Ψαρα.Λεπτομεριες εδω
rafina-lines Posted October 20, 2011 Posted October 20, 2011 Σ' ευχαριστώ πολύ, Polmyt! Πραγματικά δεν το είχα πάρει χαμπάρι ότι έρχεται τέτοιο βαποράκι... Thank u, very much!!! Συμπαθητικούλι είναι... Θα παρακολουθώ και το θέμα...
NHSOS XIOS Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 (edited) Θυμαται κανεις ενα μοτορσιπ η τανκερακι,που ειχε κατσει στην Χιο πανω απο 6μηνες στην θεση που φαινεται και ο ΜΙΜΗΣ, αλλα με την πλωρη προς τα μεσα? Στα λιγα που μπορω να θυμηθω προκειται για ενα πλοιο αναλογων διαστασεων το οποιο ειχε παθει καποια αβαρια η ειχε κατασχεθει με αποτελεσμα να μεινει αρκετο καιρο σε εκεινη την θεση.Απο χρονολογια υποθετω μεταξυ 90-94. edit: η θεση ηταν ακριβως η επομενη πλευρα στο Μπουρτζι(προς τα μεσα) οχι του ΜΙΜΗ. Edited October 23, 2011 by NHSOS XIOS
skartsis Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 (edited) Καλημέρα σε όλους. Εντελώς νέος στο forum σας, θέλω να ζητήσω τη βοήθεια των πλέον ειδικών που, από ό,τι βλέπω, συμμετέχουν σε αυτές τις συζητήσεις. Εστιάζοντας στην ελληνική τεχνική και τεχνολογία, αναζητώ "αξιόλογες" (από πλευράς μεγέθους, τεχνικής) ναυπηγήσεις στην Ελλάδα εμπορικών, επιβατικών ή άλλων πλοίων πριν το 1955 (όταν, από όσα έχω δει, εμφανίζονται τα πρώτα ελληνικά μεταλλικά φέρρυ - "παντόφλες"). Λογικά θα προέρχονται από Νεώριο και (παλαιότερα) Βασιλειάδη. Έχω π.χ. διαβάσει (χωρίς να έχω φωτο) για το "Σύρος" - αργότερα "Κύθνος" - και το "Κάρυστος" ναυπήγησης Βασιλειάδη 1918 και 1894 αντίστοιχα, καθώς και για το Ρυμουλκό "Τιτάν" (Ι) που ναυπηγήθηκε στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας το 1937 και βυθίστηκε κατά το Β' ΠΠ. Υπάρχουν τέτοια στοιχεία και, ιδιαίτερα, φωτογραφίες ; Όσο πιο πίσω πάμε, τόσο μεγαλύτερη αξία, πιστεύω, έχουν. Υπάρχει απεικόνιση ελληνικής κατασκευής ατμόπλοιου του 19ου αι ; Σας ευχαριστώ θερμά προκαταβολικά για την οποιαδήποτε βοήθεια ! Edited October 25, 2011 by skartsis
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Εάν έχεις όρεξη για διάβασμα, αυτό μάλλον θα σε ενδιαφέρει.
skartsis Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Ευχαριστώ, πολύ, είχα ήδη εντοπίσει αυτό το - εξαιρετικά ενδιαφέρον - thread. Άραγε ποιό ήταν το μεγαλύτερο πλοίο ελληνικής ναυπήγησης πριν το Β'ΠΠ ; Δεν βλέπω να έχει κατασκευασθεί κάτι πάνω από 40-50 m.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 (edited) ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ 35; http://www.marinetraffic.com/ais/gr/showallphotos.aspx?imo=8611506#top_photo Edited February 1, 2012 by ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ
georgios express Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Aναρωτιέμαι αν ζώ στην χώρα με επίσημη ανεργία 20%, με ύφεση 6% γαι τρίτο συνεχόμενο έτος (-6% εννοώ, έναντι άλλου ένα 6% πέρσι ), με haircut 70%, με τραγικές μειώσεις συντάξεων, με επικρεμάμενο τον κίνδυνο αιφνιδίου θανάτου λόγω άτακτης ή προγραμματισμένης χρεωκοπίας.... Aναρωτιέμαι λοιπόν διότι αν κρίνω από τα €3Mio της Golden Star Ferres για το SFII, τις αλλεπάλληλες ναυλώσεις της Nel, την πρόθεση του Grimaldi να βάλει 2 καράβια στα Χανιά, κοκ, οι άνθρωποι που κάνουν κουμάντο στην ακτοπλοϊα ή βαθειά νυχτωμένοι είναι ή επί το λαϊκότερον είναι παρολιτζήδες. Aγνοώ δυοιν θάττερον....
Nikos_Chania Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Πλοίο με όνομα GRECIA EXPRESS, στην Πάτρα το 1993... Ποιό μπορεί να είναι;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Προφανώς εννοείς το Grecia Expess της Ventouris Ferries, το όποιο βυθιστηκε το 1994 στο Αίγιο
express skiathos Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 (edited) Σε μια συζήτηση άκουσα να γίνεται λόγος ότι μπορεί κάποιος να γίνει πλοίαρχος είτε από αεν είτε ως πρακτικός δόκιμος. Το 2ο δεν το είχα ξανακούσει. Μπορεί όντως να ισχύσει κάτι τέτοιο ή ήταν άσχετοι αυτοί που συζητούσαν; Edited February 8, 2012 by express skiathos
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Πρακτικός πλοίαρχος είναι λιγάκι δύσκολο να φτάσεις σε μεγάλα πλοία!!! Συνήθως μπορεί να γίνεις πλοίαρχος αλλά σε μικρού τύπου πλοία (πχ μικρά τουριστικά, μικρες μπαριζες, μικρές υδροφόρες)
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΠΑΝΤΟΦΛΑ" ΤΗΣ ΦΩΤΟ;
TED Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 Γνωρίζε κανείς περίπτωση πλοίου που, μετά από προσάραξη σε διαλυτήριο (Αλιάγα ή αλλού), να "αναστήθηκε" και να συνέχισε να ταξιδεύει;
proud_ionian Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 το αδερφο του παλιου αριαδνη (f diamond) και το capricorn. λεπτομερειες εδω
NHSOS XIOS Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Δεν θυμαμαι που ακριβως το εχουμε πει στο forum για το αν τυχαινει πλοια ιδιου τυπου να εχουν το ιδιο ονομα αλλα Stavangerfjord μας προεκυψαν 1,2 στον αριθμο.Με αλλα λογια ειναι σαν καποιο αμφιπλωρο να το ονομασουν ΜΥΤΙΛΗΝΗ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 Γνωρίζουμε μήπως περισσότερα στοιχεία (τοποθεσία, γνωστότερη ονομασία) για τα παρακάτω ναυπηγεία ??? 1. Nava Shipyard - Athens (εκεί έχουν κατασκευαστεί ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ (1980), ΚΑΠΤΑΝ ΣΤΑΥΡΟΣ (1979), ΜΑΡΙΑ Π (1979) 2. Alsa Shipyard - Athens (εκεί έχουν κατασκευαστεί ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ (1977), ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (1978)
proud_ionian Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 ποιο πλοιο να αφορα η ειδηση; Σάτυρος μέλος του πληρώματος του πλοίου επιχείρησε να παρασύρει και να αποπλανήσει εν πλω δύο ανήλικα παιδιά.Αυτό συνέβη σε πλοίο που κατευθυνόταν προς την Ιεράπετρα.
csst9728 Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Μια δική μου απορία, γεννημένη από την οικιακή οικονομία: Γιατί άραγε στα πλοία δεν χρησιμοποιούνται οικονομικοί λαμπτήρες , παρά μόνο πυρακτώσεως και ράβδοι φθορίου; (φαντάζομαι πως για το πλήθος των φωτιστικών που διαθέτει ένα πλοίο μια εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας 80-90% για αυτά, θα έκανε τις ηλεκτρομηχανές να έχουν λιγότερη ανάγκη σε πετρέλαιο για μεγάλο χρονικό διάστημα). Μου ξεφεύγει κάτι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now