Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Υπάρχουν σύγχρονα πλοία στη κατηγορία (μέγεθος κλπ.) Μακεδών, Marmari Express κλπ. ; Σύγχρονα εννοώ να είναι το πολύ 10ετίας. Αν ναι, που μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες; 

  • 7 months later...
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλησπέρα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!

 

Γνωρίζει κανείς ποια η διαφορά μεταξύ Οικονομικής - Business - VIP θέσης?

Όλα λένε αριθμημένο κάθισμα. Κάποιες είναι με τραπεζάκι πχ και κάποιες άλλες όχι?

Η οικονομική διαφορά μεταξύ τους είναι αρκετή θα έλεγα...

 

Posted

Στα Highspeed υπήρχαν-υπάρχουν αυτή η διάκριση των θέσεων.Η Business βρισκόταν πλώρα στο καθρέφτη και η VIP στο πάνω καταστρωμα.

Στη VIP εκτός από τα πιο άνετα καθισματα υπάρχουν και περισσοτερα τραπεζάκια ανάμεσα τους.

Posted (edited)
39 minutes ago, Crow's nest said:

Αποβίβαση ασθενούς επιβάτη.

Με αφορμή το σημερινό συμβάν με το Φαιστός Παλάς να θέσω το εξής ερώτημα: Αυτό που επιστρέφουν τα πλοία πίσω στο λιμάνι αποκλίνοντας 2-3 ή και παραπάνω ώρες από το δρομολόγιο τους, κρεμάζοντας επιβάτες και μεταφορικές και ταλαιπωρόντας τόσο κόσμο γίνεται και στο εξωτερικό ; Ελικοπτήριο έχουν τα πλοία, πόσο μάλλον τα παλάτια που έχουν και τα μεγαλύτερα της χώρας, επομένως γιατί δεν σηκώνεται ένα ελικόπτερο να παραλάβει το ασθενή; Και εκτός του ότι δεν αλλοιώνεται το δρομολόγιο του πλοίου, ο ασθενής φτάνει πολύ πιο γρήγορα πίσω.

Οι αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ πήγαν στράφι ; Για να κάθονται τα πήραμε ;
Απ ότι διάβασα κιόλας είχε δρομολογηθεί η δημιουργία βάσεων για αεροδιακομιδές, μεταξύ άλλων και στο Ηράκλειο. Τις οποίες αεροδιακομιδές θα αναλάμβανε φυσικά ιδιωτική εταιρία και όχι το κράτος…

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Θα στο πω απλά, "ποιός θα πάρει την ευθύνη να το κατεβάσει στο κατάστρωμα"??? Εάν έχεις δει προσνηώσεις πχ σε φρεγάτες, το ελικόπτερο κατευθύνεται στο ελικοδρόμιο (έχει άνθρωπο ειδικό και εκπαιδευμένο έξω) και δεν το κατεβάζει ο πιλότος μόνος του. Και άντε πες πως δεν προσνηώνεται αλλά ύπταται άνω του συγκεκριμένου χώρου μεταφέροντας τον ασθενή με καλάθι. Ποιός θα πάρει την ευθύνη και εδώ αν γίνει κάτι σε χώρο που δεν είναι εγκεκριμένος από την ΥΠΑ? Μη κοιτάς στα ναυάγια, υπάρχει άλλο νομικό καθεστώς από ότι τις περισυλλογές από τα ποστάλια. Βασικά, δεν υπάρχει σαφές καθεστώς και νομικά, το πλήρωμα του ελικοπτέρου είναι ακάλυπτο. Γι αυτό προτιμάται η παρέκκλιση μιά-δυό ωρών από την αποστολή ελικοπτέρου για περισυλλογή. 

Posted

Στα ποστάλια της γραμμής, ξέρω πως χρειάζεται. Τουλάχιστον για προσνήωση. Για αιώρηση κτλ δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Όπως και να'χει, νομικά, είναι ένα τουρλουμπούκι. 

Posted

πέρα από αυτό είναι και το θέμα του κόστους θεωρώ. 

είναι πολύ σοβαρά τα χρήματα που χρειάζονται για να σηκωθεί ένα ελικόπτερο από τη Χ βάση, να πάει στο πλοίο, να παραλάβει τον ασθενή (με τις όποιες δυσκολίες μπορεί να έχει αυτό), να τον πάει στη Ψ περιοχή για νοσοκομείο και να γυρίσει στη βάση του. 

Θα μου πείτε, ναι αλλά και το βαπόρι δεν καίει νεράκι και θα συμφωνήσω. Όμως τα καύσιμα του πλοίου τα πληρώνει η εταιρεία ενώ το ελικόπτερο το πληρώνει το κράτος 

  • 3 months later...
Posted

Καλησπέρα,

Οπως μαλλον καταλαβαίνετε και απο την φωτογραφία προφιλ μου αρεσουν τα γιαπωνέζικα σκαρια.Ως αποτέλεσμα ψαχνω στο youtube και σε blog φωτογραφίες και βίντεο από τέτοια βαπόρια.Τις προάλλες πετυχα αυτο εδω το διαμάντακι

 και απο τοτε εχει πιασει δουλειά ο αλγόριθμος και μου πετάει και αλλα παρόμοια βίντεο,οπως αυτο εδω:

και αυτο εδω:

Δυστυχώς αυτο και αλλα που εχω δει δεν εχουν να κανουν εντελώς με την ακτοπλοΐα.Παρολα αυτα πιστεύω οτι εχουν ενδιαφέρον για εναν καραβολατρη.Αυτο που ζηταω ειναι καποιον να με βοηθήσει με την μετάφραση αυτων τον βίντεο και "ξεπουπουλιασμα" για ενδιαφέρον περιεχομενο.Τους τίτλους και τις περιγραφές μπορω να τους μεταφρασω μεσω Google Translate και να καταλαβω αλλα το τι λενε και γραφουνε εντος των βιντεο δεν εχω ιδεα

 

 

Posted

Όποιος ψάχνει βρίσκει.;)

Εδώ και εδώ θα βρεις πολλά παλιά ιαπωνικά πορθμεία.

Πρωτού αρχίσεις να ανεβάζεις ότι πετάει ο αλγόριθμος, στείλε πμ στους φίλους που έχουν συμμετάσχει στα συγκεκριμένα τόπικ για να σε βοηθήσουν ;) 

  • 1 month later...
Posted

Μια ερώτηση όχι απόλυτα σχετική με την ακτοπλοϊα. Κάπου άκουσα ότι υπάρχουν καράβια(όχι επιβατικά) με ξένη σημαία που μπορούν να πάρουν flaw waiver και να ταξιδέψουν στην ηπειρωτική Ελλάδα (Πειραιά-Καβάλα π.χ.) αλλά όχι να πάνε στα νησιά (Καβάλα-Κρήτη). Ξέρει κανείς πρώτον αν ισχύει κάτι τέτοιο και ποια η λογική πίσω απ' αυτό ? 

Δηλαδή ένα μικρό τανκεράκι μπορεί να φορτώσει και να ξεφορτώσει σε λιμάνι της ηπειρωτικής Ελλάδας αλλά απαογρεύεται να ξεφορτώσει σε ένα νησί. 

Υ.Γ. δεν ήξερα αν αυτό είναι το καλύτερο τοπικ για την ερώτηση. οπότε feel free να το μεταφέρετε 😀

Posted

Δεν νομίζω ότι ισχύει πχ Κρήτη πάνε με ξένη σημαία τσιμεντάδικα
Παλιά ξέραμε ότι γιά εσωτερική μεταφορά επιτρέπεται μέχρι 4500 dwt όταν δεν υπάρχει προσφερόμενο ελληνικό
Τώρα φαίνεται ότι αυτό έχει καταργηθεί εδώ κ χρόνια.

Posted

Μικρά νησιά όπως Τήλος, Νίσυρος, Σχοινούσα κλπ. πως προμηθεύονται καύσιμα και επικίνδυνα υλικά; 

Posted

Τέτοιες μεταφορές μπορούν να γίνουν με παντόφλες. Πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό τα Μαρία Τ, Μελίνα ΙΙ και Άγιος Αντώνιος (σίγουρα υπάρχουν κι άλλα), τα οποία μεταφέρουν ό,τι φορτίο μπορείς να φανταστείς. Επίσης, μικρά μοτορσιπάκια προσεγγίζουν συχνά πυκνά μικρότερα νησιά, όταν υπάρχει ανάγκη, μεταφέροντας από οικοδομικά υλικά μέχρι και λιπάσματα.

  • 4 weeks later...
Posted

Χαζη ερωτηση θα κανω..."ψηλωμα" θεωρειται η αλλαγη πορειας προς καποιο μερος αντι να συνεχισει ευθεια πλευση??? πχ τωρα για ηρακλειο πηγε μεσω δυτικων κυκλαδων...

  • 2 months later...
Posted

Χρόνια πολλά , έχω μια απορία , εγώ έχω κάνει ένα αρχείο για τα αγαπημένα μου πλοία με τα στοιχεία τους αλλά από κάποια δεν έχω τα σχέδια τους , υπάρχει περίπτωση άμα στείλω κάποιο μύνημα σε εταιρεία να μου τα στείλουν ; Ευχαριστώ 

Posted

Καλή Χρονιά. Ο σίγουρος τρόπος για να μάθεις είναι να στείλεις μήνυμα στις εταιρείες που σε ενδιαφέρουν. Καλή επιτυχία!

Posted

Βασικά τα σχέδια που ψάχνω είναι από τσιμεντάδικα και μάλιστα παλιά , έχω ψάξει και σε σελίδες ναυπηγείων , και στις εταιρείες παλιές και τωρινές ή ακόμα και σε αρχεία pdf αλλά δεν βρήκα κάτι , στην ομάδα στο Facebook είμαι μέλος αλλά και εκεί δεν βρήκα κάτι . Οσο αναφορά το shippax νομίζω δεν ασχολείται με εμπορικά πλοία από όσο ξέρω , εκτός αν κάνω λάθος οπότε διορθώστε με . 😁

Posted

Aυτό που ψάχνεις είναι δύσκολο ως απίθανο να βρεις,ειδικά γιά τσιμεντάδικα αλλά τώρα μας το διευκρινίζειςσε
Ίσως σε μπροσούρες ναυπηγείων βρεις κατόψεις ή πλάγιες όψεις από σχέδια πλοίων αλλά όχι πολλή λεπτομέρεια
Το shippax ασχολείται με φέρρυς,κρουαζιερόπλοια,ρορό Εμπορικά είναι όλα εφόσον έχουν πολιτική χρήση σε αντίθεση με τα πολεμικά

  • 3 weeks later...
Posted
On 1/18/2025 at 7:37 PM, wysiwid said:

λείπει το πρωινό δρομολόγια με την αξιοπιστία ενος καταμαραν.. 

Ποια ακριβώς είναι η αξιοπιστία που διέπει ένα καταμαράν πλοίο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...