Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Άφησε πριν λίγο τη Σύρο και έβαλε πλώρη για Μπάρι από όπου θα ξεκινήσει τα δρομολόγια από 12/6 για Δυρράχιο

Edited by MarkCreta
Posted

Το πλοιο εχει φτασει το Μπαρι.Κατι πηρε το αυτι μου οτι τελικα το πρωτο εμπορικο δρομολογιο θα γινει απο Δυραχιο

Posted (edited)

Χτες εγιναν τα εγκαινια στο Μπαρι

Ο Όμιλος Stea διπλώνει το πλοίο "Adriatica I" με το ''LATO'' της ελληνικής εταιρείας «ANEK LINES»

Χθες το βράδυ,με παρουσία των βασικών αρχών του λιμενα του Μπάρι και των εκπροσώπων της ναυτιλιακής εταιρείας, καθώς και του Ομίλου Stea, το πλοίο παρουσιάστηκε επίσημα. Μεταξύ άλλων παρόντες ήταν ο Πρόεδρος του οργανισμού λιμένα Francis Mariani, ο Γενικός Γραμματέας της Λεβάντε Mario Sommariva, ο Πρόξενος της Αλβανίας στο Μπάρι Bashkim Bekteshi, ο Πρόξενος της Ελλάδας Στέλιος Καμπανάλε , ο γενικός διευθυντής της Stea,Dominic Stea, Γενικός Διευθυντής της ΑΝΕΚ Σταύρος Αγγελιδάκης και ο Διευθυντής του ναυτιλιακού τομέα Κωνσταντίνος Φορτετσανάκης.

Το ΛΑΤΩ θα ταξιδεύει μερα παρα μερα από Μπάρι για Δυρραχιο σε περισσότερες από επτά ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το πλοίο, 175 μέτρα μήκος και 24 μέτρα πλάτος, μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 21 κόμβων.Διαθέτει 300 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 22 σουιτών,που μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι 850 επιβάτες. Τέσσερις καμπίνες μπορούν να φιλοξενήσουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες ενω υπαρχουν και 300 αεροπορικα καθισματα. Συνολικά, το πλοίο μπορεί να μεταφέρει 1800 επιβάτες, 850 αυτοκίνητα ή 88 φορτηγά και 120 αυτοκίνητα. Στο πλοίο υπάρχουν 3 μπαρ, 2 καταστήματα, σαλόνια, μια περιοχή παιχνιδιού για τα παιδιά, εστιατόριο à la carte ή self service, δύο ιατρεία με τους επαγγελματίες υγείας, κυλιόμενες σκάλες, ασανσέρ, κλιματισμό, πισίνα και Wi-Fi.

Edited by NHSOS XIOS
  • 1 month later...
Posted

3 βιντεο της Λαταρας που εχω τραβηξει οσο βρισκοταν στο μεγαλο λιμανι..2 αναχωρησεις και 1 αφιξη αντιστοιχα

,
,
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

επιστρέφει επειδή θα πάει στη θέση του το ιεραπετρα όπως λεγανε τον ιούνιο η πάπαλα η γραμμή?

Posted

O πειρατής του Κρητικού πελάγους, το καμάρι των Χανίων, η δόξα της Σούδας, ο ακούραστος εργάτης του Άη Διονύση και τη Αδριατικής πλέον δεμένος στο Πέραμα!

Posted

Τι ειπε τωρα ο φιλος apost ? Εχουμε καποια πληροφορια?

Στεναχωριες βραδιατικα μας εβαλες....

Posted

Ίσως να υπάρχουν νεότερα τις επόμενες μέρα...πάντως η πληροφόρηση έρχεται μέσα απο την ΑΝΕΚ όσο ρώτησα και έμαθα και άλλους π άκουσαν το νεο /φημη

Posted

Φανταζομαι με την υπερδιαθεσιμοτητα πλοιων που υπαρχει λογω κρισης(για ναυλωσεις/πωλησεις)ισως βλεπουν οτι δεν μπορουν να το αξιοποιησουν σε καποια γραμμη(το ιδιο ισχυει και για τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ)οποτε ειναι μονοδρομος το scrap.

Αστε που με τοση λαμαρινα που εχει το ΛΑΤΩ θα φερει λογικα και μπολικο cash στα ταμεια της εταιριας ^_^

Posted

Παντοσ πολλεσ πωλησεισ βλεπω στην εταιρια και αν ηταν για scrap γιατι δεν πηγαν καποιο απο τα Κρητη λεω εγω τωρα που ειναι και πιο παλια

Posted

Γιατι δεν ειναι πιο παλια. Του 79 βαπορια ειναι. Και η παλαιοτητα δεν ειναι κριτηριο να παει το βαπορι για σκραπ.

Posted

το τεραστιο γκαραζ των Κρητη δεν χρειαζεται πλεον πουθενα... και η ηλικια του Λατω ειναι ηδη μεγαλη... γιατι τοση αγαπη να μεινει το Λατω δεν καταλαβα ποτε μου!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...