polmyt Posted Friday at 01:32 PM Posted Friday at 01:32 PM Να δουμε ενα πλοιο το οποιο περασε και δεν ακουμπησε στα μερη μας, μιας και δεν ταξιδεψε ποτε Προκειται για το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ που εφεραν το 1976 οι αδερφοι Αγαπητοι Χτιστηκε το 1949 στο Μπελφαστ με το ονομα HIBERNIA και με μηκος 121 μετρα και πλατος 17. Απο ταχυτητα δεν πρεπει να ελεγε και πολλα μιας και ο Σουηδος το δινει να πιανει 15 κομβους. Στη χωρας μας ηρθε οπως ειπαμε το 1976 και πηρε το ονομα ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ και αφου περιπλανηθηκε στην ευρυτερη περιοχη του Πειριαια πηγε για κοψιμο το 1980 Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας χαριζει μια μαλλον σπανια φωτο του στα Αμπελακια το 1979
Αρακλειανός Posted Friday at 03:57 PM Posted Friday at 03:57 PM Μία ακόμη υπερσπάνια θα έλεγα φώτο του πλοίου στην Ελλάδα, γιατί πριν ανέβει αυτή του Βίκτωρ Χιώτη, ήταν μάλλον η μόνη που υπήρχε στο διαδίκτυο, εκτός αν απλά εγώ δεν έχω βρει άλλη. Υ.Γ. υπάρχει τελικά και εδώ άλλη μία.
ΚΡΗΤΗ Posted Friday at 08:45 PM Posted Friday at 08:45 PM Σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ο Ματθαίος Ποτήρης μιλάει και για την παραλαβή και την διάλυση του πλοιου https://youtu.be/wMkj9_8viCk?si=fT0a1VLv3pFe7dD-
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Friday at 08:59 PM Posted Friday at 08:59 PM (edited) 19 hours ago, polmyt said: Να δουμε ενα πλοιο το οποιο περασε και δεν ακουμπησε στα μερη μας, μιας και δεν ταξιδεψε ποτε Προκειται για το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ που εφεραν το 1976 οι αδερφοι Αγαπητοι Χτιστηκε το 1949 στο Μπελφαστ με το ονομα HIBERNIA και με μηκος 121 μετρα και πλατος 17. Απο ταχυτητα δεν πρεπει να ελεγε και πολλα μιας και ο Σουηδος το δινει να πιανει 15 κομβους. Στη χωρας μας ηρθε οπως ειπαμε το 1976 και πηρε το ονομα ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ και αφου περιπλανηθηκε στην ευρυτερη περιοχη του Πειριαια πηγε για κοψιμο το 1980 Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας χαριζει μια μαλλον σπανια φωτο του στα Αμπελακια το 1979 Άστοχη αγορά των Αγαπητών σε μιά εποχή που τα ΕΓ/ΟΓ που φόρτωναν από την πρύμη είχαν κυριαρχήσει Εδώ δεμένο με την μετασκευή ημιτελή,η μόνη αλλαγή εξωτερικά είναι οι λαμαρινοκατασκευές που ενώνουν πρόστεγο κ επίστεγο με το ακομοντέσιο Το πλοίο έμεινε έτσι μινιαρισμένο μέχρι το σκραπατζίδικο Μόνο του "ταξίδι" στη χώρα μας, το Πέραμα-Σαλαμίνα! Το βαπόρι ανήκε σε μιά σειρά παρόμοιων ferries που δούλεψαν στην Ιρλανδική θάλασσα Πολλά ήλθαν στα νερά μας πχ ΟΔΥΣΣΕΥΣ,ΑΦΡΟΔΙΤΗ,ΑΠΟΛΛΩΝ 11,ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ κ αδελφά Τυπικά βρετανικά σουλούπια του καιρού τους 16 hours ago, Αρακλειανός said: Μία ακόμη υπερσπάνια θα έλεγα φώτο του πλοίου στην Ελλάδα, γιατί πριν ανέβει αυτή του Βίκτωρ Χιώτη, ήταν μάλλον η μόνη που υπήρχε στο διαδίκτυο, εκτός αν απλά εγώ δεν έχω βρει άλλη. Υ.Γ. υπάρχει τελικά και εδώ άλλη μία. Εδώ στη Κυνόσουρα δίπλα του το ΔΑΝΑΟΣ του Καβουνίδη Edited Saturday at 08:44 AM by polmyt
Αρακλειανός Posted Friday at 09:41 PM Posted Friday at 09:41 PM 50 minutes ago, ΚΡΗΤΗ said: Σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ο Ματθαίος Ποτήρης μιλάει και για την παραλαβή και την διάλυση του πλοιου https://youtu.be/wMkj9_8viCk?si=fT0a1VLv3pFe7dD- Συγκεκριμένα στο 1:29:20 του βίντεο. Μάλιστα λέει ότι ήταν συμφωνία μαζί με το Αιγαίον οι Αγαπητοί να πάρουν και αυτό, οπότε έχει λογική το γιατί δεν ταξίδεψε καθόλου.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Friday at 09:47 PM Posted Friday at 09:47 PM Αφού άνήκαν σε άλλες εταιρείες το ένα βελγικό,το άλλο αγγλικό Μόνο τους κοινό ή Sealink που ήταν κοινοπραξία ΟΚ καλοί οι παλαίμαχοι ναυτικοί αλλά μερικά πράγματα δεν τα θυμούνται σωστά Κ γιατί ξεκίνησαν τη μετασκευή;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now