proud_ionian Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 (edited) επειδη συζητησαμε αρκετα σε αλλα threads για αλλαγες χρωματων βαφες τσιμινιερας κλπ, σκεφτηκα να συνεχισουμε εδω συγκεντρωτικα την κουβεντα περι επισκευων. περαν των πλοιων της HELLenic οπου εχει αρχισει να ξεφτιζει το χρωμα και να φαινεται το ασπρο, παρομοια συμπτωματα προεκυψαν και στο ιονιο. γνωστο μπλε πλοιο του ιονιου που προσφατα βαφτηκε πιο ανοιχτο λογω αλλαγης ιδιοκτησιας απο τη βαρδιολα και πλωρα ειναι λες και βλεπεις ψηφιακο ζουμ. το ανοιχτο μπλε φευγει και μενουν σκουρα τετραγωνακια του παλιου χρωματος Edited January 12 by proud_ionian ορθογραφια
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Φαίνεται ότι θα βάλανε τη φτηνή μπόγια για τα συμβατικά!!!! Αφού έχει φτηνό εισιτήριο άρα και λίγα έσοδα???? Η κόκκινη είναι ακριβή αλλά και το εισιτήριο είναι ακριβό στα κόκκινα!!!!
Angelos Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 με αφορμη αυτο το ποστ αλλα και μια αστεια φωτογραφια για το που θα καταληξει η ασφάλεια με ISM kai ISPS απλα θελω να εκφρασω την ευτυχια που νιωθω που περιστατικα σαν αυτα που περιεγραφει ο φίλτατος Νηρέας δεν θα ξαναπαρουσιαστουν και δεν θα κάνουν αλλους νέους να δυσανασχετουν. Μια και ο Αι Ες Εμ υποβαλει τετοια γυμνασια να γινοντε ανα πολυ πιο τακτα διαστηματα απο αυτα του βαψιματος και ανα πασα στιγμη επιθεωρησιμα απο πολλες και διαφορετικες αρχες. Εφοσον λοιπον ο επιθεωρητης δεν λεει κατεβαστε εσεις οποια θελετε και αν διαλεξει δεν διαλεξει την λεμβο 1,2,3 (αυτες δηλαδη των ανωτερων αξιωματικων-εξαρταται την συνθεση φυσικα) τοτε σιγουρα τετοια δεν θα ξαναδουμε. Και φυσικα δεν θα δουμε γιατι οι βάρκες δυστυχως καταργουντε σιγα σιγα και μας εμειναν τα φαστ κραφτς για να τραβανε τα βαρελακια και αυτα με ασχημα καπονια Και να προσθεσω εναν αναστεναγμο προς Νηρεα: " Ε ασε με οσο ζω να ελπιζω"
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Θυμάμαι το καλοκαίρι του 2000, σε γυμνάσιο σε ταχύπλοο μεγάλης εταιρείας (καμάρι)!!! Το fast rescue boat το είχαν κατεβάσει στο λιμάνι του Πειραιά (Ακτή Τζελέπη), αλλά δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα!!!! Αλλά και σε άλλο γυμνάσιο στη Σαντορίνη, σε συμβατικό της ίδιας εταιρείας fast rescue boat πήρε μπροστά κανονικά, αλλά ξέμεινε από βενζίνη μετά από κανένα δέκα λεπτό δοκιμών!! Όποτε έριξαν βάρκα για να το ρυμουλκήσουν!! Επειδή ο πλοίαρχος μόλις είχε αλλάξει, ο τέως δεν είχε ενημερώσει το νυν ή τον ύπαρχο, ότι δεν άφηνε πολύ βενζίνη στο ντεπόζιτο μη γίνει καμία έκρηξη από τη ζεστή!!! Επειδή ήταν αυτός υπεύθυνος για το fast rescue boat!!!!
proud_ionian Posted June 26, 2005 Author Posted June 26, 2005 ελεος. λιγη μπογια ρεεεεεεεεεε απο το σουηδο η φωτο
gpan Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Ειναι απίστευτο το οτι έχει εμφανιστεί κ το όνομα ολόκληρο Το εχουνε σκοτώσει το βαποράκι, αν δείτε σε άλλη φωτο απο το ίδιο site πλεον έχουν βάψει άσπρα μέχρι κ τα μαύρα πλαίσια των παραθύρων της γέφυρας... Γιαυτο το καημένο τους ζητάει να γυρίσει πίσω στα κόκκινα χρόνια (δείτε ενδεικτικά το αδελφάκι του http://www.faktaomfartyg.com/spirit_of_tasmania_1995_b_3.htm ) Οσκαρ κακοποίησης για το -μακράν- πιο άτυχο superfast
George Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Kάτι άσχετο: Τα δύο παλάτια της Κρήτης φρασκοβάφτηκαν και ειδικά ο πρίγκιπς στο φουγάρο λάμπει (όπως και όλο το πλοίο) με ολοζώντανα χρώματα!! Μάλλον κάποιος τους έκραξε κι έριξαν μια γερή πινελιά γιατί ειδικά ο πρίγκιππας κόντευε να χαθεί.
proud_ionian Posted September 21, 2005 Author Posted September 21, 2005 και εδω στα 4 μινωικα που πιανουν πατρα πεφτει μπογια και ειναι σαφως καλυτερα τα πραματα απο περσυ που ηρθαν πειραια για ετησια τα βαπορια χαλια. ικαρος και πασιφαη ειναι φρεσκοβαμενα στο μεγαλυτερο μερος τους ενω και η τσιμινιερα παρουσιαζει πολυ καλη εικονα. αντιστοιχη κατασταση σε ολυμπια και ευρωπη με μελανο σημειο τον πρηγκιπα που εχει ξασπρισει
proud_ionian Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 στα μινωικα παλι, επειδη εχει αναφερθει και αλλου οτι το ολυμπια ανεβηκε δεξαμενη στην ελευσινα και δεδομενου οτι ειχε δεξαμενιστει και περσυ, να υποθεσουμε οτι τα μινωοβαπορα δεξαμενιζονται πλεον καθε χρονο;
proud_ionian Posted December 14, 2005 Author Posted December 14, 2005 ειδα τον σοφοκλη προχθες που ειχε διανυκτερευση. φρεσκοβαμμενος ολος, ελαμπε. πρεπει να ειναι η πρωτη φορα απο τοτε που ηρθε που γινεται τοσο προσεκτικο και γενικευμενο βαψιμο. α και τα ντεκ και οι καταπελτες ειναι γαλαζια πλεον και οχι πρασινα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 α και τα ντεκ και οι καταπελτες ειναι γαλαζια πλεον και οχι πρασινα Γαλάζιοι ηταν και όσο καιρό δούλευε στη Κρήτη, άρα τους είχαν βάψει νωρίτερα!!
Apostolos Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 Δέν είναι μόνο θέμα ποιότητας μπογιάς, είναι και θέμα για το τρόπο που θα γίνει η βαφή αλλα και οι κλιματολογικές συνθήκες. Το ζήτημα είναι το ότι στο τέλος οι περισσότεροι πληρώνουν τα διπλά για να βαφτεί το πλοίο σωστά...
gpan Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Εχω να το λεω για την καλή αμμοβολή και τα βαψίματα που κανουν στις δεξαμενες στο πέραμα!! Πρώτης ποιότητας, δεν φεύγει με τίποτα πιστέψτε με!!!
proud_ionian Posted April 3, 2006 Author Posted April 3, 2006 το γραφω εδω για να μην κανω ποστακια ανα πλοιο. την προηγουμενη εβδομαδα στα 4 μινωοβαπορα της πατρας (ολυμπια, ευρωπη, ικαρος, πασιφαη/ το αριαδνη ηρθε απαστραπτον) γινοταν εκτεταμενη βαφη εξωτερικα. σε ικαρο και ολυμπια εφυγαν και τα τελευταια υπολειμματα παλιου κοκκινου ενω σε ολα βαφτηκε το λευκο κομματι εκτενως.
proud_ionian Posted June 9, 2006 Author Posted June 9, 2006 ο σοφοκλης θελει λιγο χρωμα καταπλωρα. στην αριστερη παντα στην ισαλο απο τον καθρεπη και μπρος εχει πολλα τρεξιματα και σκουριες ενω καταπλωρα στη μεση της πλωρης υπαρχει ξυσιμο του χρωματος απο "σταυρωτο" φερμαρισμα καδενας
proud_ionian Posted October 28, 2006 Author Posted October 28, 2006 για να μην ανοιγω καινουργια τοπικ θα πω δυο κουβεντες εδαμε τα ιταλοκροατικα ferries: ancona (ex knossos), split1700, zadar, dubrovnik & riviera del conero (ex egitto express) εξωτερικα ειναι σε αψογη κατασταση. βαψιματα κατα την παραμονη στο λιμανι, τρεξιματα μηδεν και γενικα αψογη εξωτερικη εικονα. τωρα τι γινεται κατω απο τη θαλασσα (μηχανοστασια κλπ) αλλα και στα σαλονια μονο καποιος που εχει ταξιδεψει θα μας πει. το riviera del etc παντως οταν εκανε προσαναποδα το βραδυ για να βγει εβγαλε απιστευτο ντουμανι (α ρε πηγασαρα που σε κατηγορανε. ολα τα αδερφια σου ειναι θεριακληδες ). Παλι καλα που ηταν νυχτα
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Κάπου πήρε το μάτι μου ότι ανάμεσα στα κοντέινερ,που δεν παραδίδονται λόγω της κινητοποίησης των λιμενεργατών, υπάρχουν και κοντέινερ με ανταλλακτικά για τα ακτοπλοϊκά που κάνουν τις ετήσιες συντηρήσεις τους. Οπότε, εάν φέτος το καλοκαίρι μένουν μεσοπέλαγα τα πλοία...τουλάχιστον θα υπάρχει δικαιολογία
proud_ionian Posted October 7, 2007 Author Posted October 7, 2007 πρωτη χρονια φετος που τα κοκκινα "φωναζουν" θελω μπογια. καλα δεν ειναι και καμια φρικη, απλα σε σχεση με αλλες χρονιες που σε καθε παραμονη στην πατρα ολο και καμια ρολια χρωμα θα επεφτε, φετος ειδικα στην πλωρη εχει τρεξιματα ενω και στο υπολοιπο βαπορι υπαρχουν κομματια φρεσκοβαμμενα και κομματια με"κομμενο"χρωμα. ενδεικτικα 2 φωτο απο sfVI & sfXII.
proud_ionian Posted November 6, 2007 Author Posted November 6, 2007 Μόνο δυο εβδομάδες θα δέσει το Κνωσός Παλλάς. Τώρα σε δυο εβδομάδες τι θα προλάβουν να κάνουν (αυτοί ξέρουν καλύτερα) αμα πεφτουν τα συνεργεια πανω πολλα προλαβαινουν. γιατι μηπως και τα αλλα που καθονται 3 μηνες, πραγματικη επισκευη 2-3 βδομαδες δεν κανουν τα περισσοτερα. μην ξεχναμε οτι στο εξωτερικο σε 3 βδομαδες γινονται επιμηκυνσεις. δεν ειναι κακο οτι καθεται μονο 2 εβδομαδες. αν μη τι αλλο η συγκεκριμενη εταιρεια εχει τα πλοια της κουφετα και τωρα που ειναι πλοια 10ετιας και παλιοτερα που ειχε μεγαλυτερης ηλικιας.
proud_ionian Posted January 29, 2008 Author Posted January 29, 2008 Από σήμερα το Ροδάνθη αντικαθιστά το Μαρίνα στη γραμμή των Δωδεκανήσων.το ροδανθη ποσα χρονια εχει να ανεβει δεξαμενη ρε παιδια; ας αφησω την "επισκευη" που εκανε. μεχρι πριν 2 βδομαδες ηταν σβηστο και παντερμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Στις 04-01-08 είχα γράψει Όπως το Δημητρούλα ήταν αναμμένο, έτσι και το Ροδάνθη χθες ήταν αναμμένο. Το Ροδάνθη ήταν αναμμένο και στις αρχές Δεκεμβρίου, αλλά για άλλο λόγο. Και αυτό για τέλος Ιανουαρίου με πρώτο 10ημερο του Φεβρουαρίου ακούγεται ότι θα είναι έτοιμο. Άρα δεν είναι δυο εβδομάδες που έκανε επισκευή. Έχει περίπου 24 ημέρες. Τώρα εάν το είδες σβηστό το βράδια, όπως κάνουν όλα τα αλλά πλοία κατά τη διάρκεια των επισκευών που έχουν έδρα το Πειραιά. Εγώ θα σου υπενθυμίσω ότι αλλά πλοία κάθισαν δυο εβδομάδες, Για παράδειγμα το Κνωσός Παλλάς. Μόνο δυο εβδομάδες θα δέσει το Κνωσός Παλλάς. Τώρα σε δυο εβδομάδες τι θα προλάβουν να κάνουν (αυτοί ξέρουν καλύτερα)
Stefanos Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 To ΚΝΩΣΣΟΣ είναι σύγχρονο καράβι και συνήθως οι χρόνοι επισκευής σχετικά καινούργιών πλοίων μπορούν να μειωθούν
elybero Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Μην ξεχνάμε ότι τα πλοία αυτά μένουν στο λιμάνι περίπου 15 ώρες, ενώ ακόμα και όταν ταξιδεύουν - τις περισσότερες φορές - χρησιμοποιούν μόνον τις 2 από τις 4 μηχανές. Αρα συντήρηση - πλην του δεξαμενισμού - μπορούν να κάνουν καθ' 'ολο το χρόνο, όπως και κάνουν βέβαια.
proud_ionian Posted January 30, 2008 Author Posted January 30, 2008 σημασια δεν εχει ποσες μερες μπαινοβγαινει κοσμος, αλλα τι δουλεια γινεται. και τα βαπορια της αδριατικης που ταξιδευουν συνεχεια και με τις 4 μηχανες 2 βδομαδες καθονται και ανεβαινουν και δεξαμενη (τα περισσοτερα) και ο διαγορας που ηταν δεμενος 27 μηνες σε 4 βδομαδες βγηκε κουφετο. αυτο τι σημαινει οτι δεν εκαναν καλη επισκευη; οχι βεβαια. η απορια μου ειναι τι ειδους επικευη εκανε, ενα βαπορι που εχει να ανεβει δεξαμενη 3 χειμωνες
Angelos Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 δεν ξερω για το συγκεκριμενο αλλα ένα πλοίο δεξαμενή χρειάζεται να ανεβεί μια στα 5 χρονια δηλαδή σε κάθε special. Εφόσον οι προπέλες δεν δείχνει να έχει πιάσει τίποτα, η τυχόν πλαστικοποίηση από κάτω είναι σε καλή κατάσταση ή έστω ο πλοιοκτητης είναι ευχαριστημένος με τις καταναλώσεις τότε επισκευες/συντηρηση μπορεί να κάνει άνετα και μέσα στο νερό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now