ΝΗΡΕΑΣ Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Εξάλλου, γι' αυτό υπάρχουν και τα δοκιμαστικά. Δεν βγαίνουν από την επισκευή τρέχοντας μη τυχόν και χαθεί κανένα δρομολόγιο.
polmyt Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Καλα και δοκιμαστικο να εκανε ειναι πολυ πιθανον να μην εβγαζε τη ζημια εκει αλλα στο πρωτο δρομολογιο.Αλλωστε και στο ταξιδι μεχρι το Λαυριο πιθανον να ελεξανε καποια πραγματα που θα ελεγχανε και στο δοκιμαστικο
proud_ionian Posted March 29, 2012 Author Posted March 29, 2012 ειμαστε σιγουροι οτι τη βλαβη την επαθε εν πλω και δεν πηγαινε εξ αρχης (απο τη δραπετσωνα) με μια μηχανη;
polmyt Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Προσωπικα δεν μπορω να αποκλεισω τιποτα,αλλα ετσι κι αλλιως δυσκολα θα αποδειξει καποιος κατι τετοιο ακομα και αν φερει τα στοιχεια απο το AIS. Κατα 99% τα βαπορια πανε κομμενα σε τετοια ταξιδια
proud_ionian Posted March 29, 2012 Author Posted March 29, 2012 δηλαδη οταν ενα πλοιο που εχει ταχυτητα 15-17 μιλια πηγαινει με το που ξεκιναει με 9-10 παει κομμενο ή εχει βλαβη στη μια μηχανη;
NHSOS XIOS Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 Ασθενής ο Ταξιάρχης σήμερα, εκεί στη ΝΕΛ νομίζω είτε πρέπει να κάνουν κάποιο ευχέλαιο είτε να ξαναεξετάσουν (ενδεχομένως) το θέμα επισκευή και συντήρηση των πλοίων τους. Ε νομιζω οτι οι συχνες βλαβες που βλεπουμε στα πλοια της ΝΕΛ(ΘΕΟΦΙΛΟΣ,μικρα ΑΚΟΥΑ κλπ)φωναζουν για το δευτερο.Τι να κανει το λαδι της εκκλησιας οταν πεφτουν λεφτα για μετασκευες/ναυλωσεις και οχι για επισκευες/συντηρηση.
Neptune Posted April 24, 2012 Posted April 24, 2012 Δε φταιει ομως μονο η ΝΕΛ και η καθε ΝΕΛ. Φταινε ολοι αυτοι που τα τελευταια 15 χρονια για να πουν οτι ενα βαπορι ειναι αξιοπλοο τους αρκει να δουνε 2 χαρτια οτι γινανε οι συγκεκριμενες εργασιες. Οταν εγω γραφω οτι εχω βγαλει ολα τα εμβολα στην ωρα τους κι αυτα εχουνε να βγουνε απο τοτε που ηρθε το πλοιο στην Ελλαδα τοτε φταιει και το συστημα. Γιατι πλεον οπως ειπε και μια ψυχη αν το βαπορι εχει χαρτια αλλα δεν εχει μηχανη μπορει ανετα να ταξιδεψει. Και η παραπανω κουβεντα εχει επιβεβαιωθει πολλες φορες τα τελευταια χρονια. Και σιγουρα ενα βαπορι που πριν πηγαινε 15 μιλια και μετα την "επισκευη" παει με 10 συνεχεια δεν επισκευαστηκε σωστα. Παιδι του δημοτικου να ρωτησεις θα το ψιλιαστει. Φυσικα και δε δικαιολογω σε καμια περιπτωση τη ΝΕΛ και ολες τις αλλες εταιριες που σκεφτονται και πραττουν ετσι στις επισκευες τους αλλα δεν ειναι και οι μονες υπευθυνες γι αυτη την κατασταση.
georgios express Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 ....Ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησής του και το απόγευμα έφυγε από την Αμαλιάπολη... Σαν τι πρόλαβε να κάνει σε 2 μέρες;
express skiathos Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Για να πήγε όλο και κάτι θα έκανε. Δεξαμενή π.χ. που δε βγήκε πέρυσι.
Nick the Greek Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Αναρωτιέμαι πόσο πιό φθηνοί είναι άραγε οι Τούρκοι, ώστε να αξίζει το πλοίο να χάσει 2 μέρες παραπάνω και να κάψει τόσα πετρέλαια μέχρι τη Γιάλοβα...προσπερνώντας τόσες άδειες ελληνικές δεξαμενές? Είχα μια τέτοια κουβέντα πρίν μερικά χρόνια με ένα τεχνικό διευθυντή της OMI, μιας αμερικάνικης εταιρείας με tankers που από τότε έχει εξαγορασθεί. Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο άνθρωπο ήταν ένα 30% πιο φτηνοί οι Τούρκοι με το μειονέκτημά τους τουλάχιστον τότε να είναι στην ποιότητα εργασίας. Από τότε μέχρι σήμερα έχει μπεί νερό στο αυλάκι, εγώ προσωπικά θεωρώ πως πολλά έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία και την αγκύλωση που υπάρχει στην Ελλάδα σε ορισμένα πράγματα . Ο πλοιοκτήτης θέλει να ξέρει πως το πλοίο του δε θα μπλοκαριστεί από την απεργία των εργατών μετάλλου, ή τα ανταλλακτικά της μηχανής στο αεροδρόμιο από την απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων. Επίσης θέλει να γλιτώσει ορισμένα χρήματα βάζοντας το πλήρωμά του να κάνει ορισμένες εργασίες χωρίς να ανέβει το ΠΑΜΕ στο βαπόρι και να τον απειλήσει με απεργία αν το πλήρωμα ξεβιδώσει έστω και βίδα. Όταν θελήσει το πλοίο να κατεβάσει σκουπίδια, θέλει ο πλοιοκτήτης να μπορεί να τα κατεβάσει με τα κρένια του πλοίου μέσα στο κοντέινερ, γι αυτό τα έχει άλλωστε τα κρένια, κι όχι να πληρώνει νταβατζηλίκι υποχρεωτικά ιδιωτικό γερανό. Κι ούτε να πρέπει υποχρεωτικά -επίσης νταβατζηλίκι- να πληρώσει στον αποκλειστικό ιδιωτικό εργολάβο του ελληνικού κράτους για αποκομιδή σκουπιδιών και καταλοίπων που το πλοίο δεν έχει. Τέλος, με το πέρας των εργασιών το πλοίο θέλει να πάρει πετρέλαια και να φύγει χωρίς να περιμένει να λήξει η απεργία των δυιλιστηρίων. Καλό και σωστό λοιπόν το τροπάριο για τα ελληνικά χέρια κλπ. Για να δουλέψουν τα χέρια όμως, πρέπει πρώτα να αλλάξουν τα μυαλά. Κι όχι μόνο στον τομέα της ναυπηγο-επισκευαστικής.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 (edited) Παρόμοια κουβέντα είχα κάνει πριν πολλά χρόνια με στέλεχος του Νεωρίου, που μου έλεγε ότι παρόλο που οι Τούρκοι ήταν κατά πολύ φθηνότεροι (μου είχε πει και τις τιμές ανά τόννο λαμαρίνας για τις επισκευές, αλλά που να τις θυμάμαι) δεν είχαν πολλές δουλειές γιατί η ποιότητα εργασιών ήταν πολύ χειρότερη. Προφανώς από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι και οι Τούρκοι έχουν βελτιώσει την ποιότητά τους, ενώ εμείς προσκολλημένοι στο ένδοξο παρελθόν μας περιμένουμε καμιά παραγγελία του ΠΝ για να μην κλείσουν τα ναυπηγεία. Edited October 20, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
Nick the Greek Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Νηρέα κατά την ταπεινή μου άποψη, αν σήμερα δεν έχουμε στην Ελλάδα ναυπηγική και επισκευαστική δραστηριότητα -εκτός από κάτι ετήσιες και βλάβες του Θεόφιλου και της ΝΕΛ που δόξα τω Θεώ είναι πολλές - το συνδικαλιστικό κίνημα φέρει ένα τεράστιο ποσοστό ευθύνης, πολύ περισσότερο από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Είτε αρέσει στους εργατοπατέρες, είτε όχι, ο πλοιοκτήτης είναι ο πελάτης και σαν τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται, κι όχι με τη Σταλινική λογική του καπιταλιστή εχθρού που ήρθε για να ξεσκίσει τις σάρκες του ναυτεργάτη. Τα πράγματα είναι απλά, όταν χτίζει ο πλοιοκτήτης πλοίο ή επισκευάζει και είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, έχει δουλειά. Αλλιώς δεν έχει, κι ο πλοιοκτήτης θα πάρει τα κουβαδάκια του και θα πάει σε άλλη παραλία.
Hastaroth Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Δέν ξέρω πόσο πιό φτηνοί είναι οι Τούρκοι,πάντως "απεργάρηδες" όπως εμείς εδώ δέν είναι. Ισως αυτό να σκέφτηκαν οι πλοιοκτήτες και στείλανε το βαπόρι γιά επισκευές εκειπέρα. Αλλά πάλι,μήπως έχουν κανένα παλαιόθεν συμβόλαιο με τους Τούρκους και δέν μπορούν να το αθετήσουν;
Petros P Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 H Τουρκια οσο δεν ειναι Ε.Ε. θα ειναι παντα ενας ''παραδεισος'' ! Για αυτο δουλευουν κατασκευη, επισκευη αλλα και διαλυση αδιακοπτα χωρις να τους λεει κανεις τιποτα...εδω ειδικοτερα και στην Ε.Ε. γενικοτερα υπαρχουν επιτροπες/δικαστηρια/συνδικατα που μπορεις να προσφυγεις αν κατι δεν σ αρεσει..η δεν τους αρεσει...
HIGHSPEED 4 Posted October 22, 2012 Posted October 22, 2012 Στην Τουρκια πλεον υπαρχουν ναυπηγεια που ειναι εκπληκτικα. Συγχρονα με δυνατοτητες τεραστιες. Εχουν κανει σημαντικες επενδυσεις δινοντας εκατονταδες εκατομμυρια δολλαρια. Καταφεραν τα τελευταια χρονια σε συγκεκριμενες κατηγοριες πλοιων και κυριως τα χημικα (chemical tankers) να ειναι σημειο αναφορας ενω πολυ εξυπνα προσπαθουν να μπουν στην κατασκευη LPG (Besiktas). Βεβαια αξιζει να τονιστει πως ειναι πολυ ακριβοι με τιμες πολυ υψηλοτερες απο Κινα, εχοντας σαν δικαιολογια το 'Europena Built' & 'Εuropean maker lists only'. Στον τομεα των επισκευων αντιθετα ειναι πολυ ανταγωνιστικοι, ακριβεστατοι και τυπικοι στους χρονους και το θεμα της χειροτερης ποιοτητας της δουλειας πλεον μαλλον ειναι ενας μυθος και μια καλη δικαιολογια για τα Ελληνικα ναυπηγεια/ναυπηγοεπισκευαστικες για να χτυπανε στο ψαχνο. Σε συνδιασμο με τους λογους που ευστοχα παρουσιασε ο Νick the Greek, πραγματικα δεν υπαρχει λογος να φερει καποιος βαπορι στην Ελλαδα. Οσο για νεες κατασκευες, περα οτι πλεον οι Τουρκοι αποκτουν το know how σε δυσκολες κατασκευες, οι Ελληνες πολλες φορες φαινεται να μην θελουν να δουλεψουν σοβαρα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα, crew supply boat (ουτε καν βαπορι μεγαλο) στη Ελλαδα αφου παρακαλεσεις θα βρεις να στο φτιαξουν ΧΩΡΙΣ ΚΛΑΣΗ, με ασαφη χρονο παραδοσης γυρω στα 2 εκατομμυρια EURO. Στην Τουρκια παιρνεις προσφορα που θυμιζει περισσοτερο αντιστοιχες προσφορες π.χ. για Bulk Carrier παρα για μια μεγαλη 'λαντζα΄ (πληρες σετ απο σχεδια, τεχνικες προδιαγραφες, maker list μεχρι για τη βιδα), ΜΕ ΚΛΑΣΗ (BV, RINA, LR) σε τιμες περιπου στα 1,2 εκατομμυρια USD. Τα συμπερασματα δικα σας...
proud_ionian Posted November 14, 2012 Author Posted November 14, 2012 Προφανως καποια συντηρηση του Ολυμπιονικη αν θυμαμαι καλα περσυ δεν ειχε δεξαμενισθει. μονο ενα μπαλωμα απο το ξυρισμα στην πατρα Παραξενο ομως... Τοσο γρηγορα και αποτομα.. Μηπως δεν γνωριζουμε κατι ? ? ? ρε παιδια τι εκτακτως οταν 3 βδομαδες πριν εχουν βγαλει τα δρομολογια απο το συστημα παντοτε τα κρητικα εκαναν το δεξαμενισμο τους και τις περισσοτερες εργασιες τις εκαναν κατα τη διαρκεια των ημερευσεων σε πειραια και κρητη. ποσο νομιζετε οτι μενουν τα πλοια στη δεξαμενη; 2-3 μερες μενουν. μονο αν εχουν λαμαρινοδουλεια μπορει να μεινουν παραπανω παντα τα κρητικα (απο εποχης καζαντζακης και κινγκ μινως) ειχαν ελαχιστης διαρκειας ακινησια (το πολυ μια εβδομαδα) ισα για τη δεξαμενη και καποιες λιγες εργασιες που απαιτουσαν ακινησια του πλοιου. σε πλοια, οπως τα σημερινα του ηρακλειου, που εχουν 4 μηχανες και ταξιδευουν με τις δυο ακομη και σοβαρες μηχανολογικες εργασιες μπορουν να γινουν (εκ περιτροπης). αλλωστε λογω των συγκριτικα λιγων πλευσιμων ωρων, αργουν να συμπληρωσουν τις απαιτουμενες ωρες λειτουργιας για τις προβλεπομενες εργασιες.
proud_ionian Posted January 19, 2013 Author Posted January 19, 2013 (edited) τα κοκκινα του μπαρι ειχαν δεξαμενιστει το περσυ (off season 2011-2012)? Edited January 19, 2013 by proud_ionian
margaritis24 Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 (edited) οχι δεν ειχαν παει...το ΧΙΙ ειχε παει περσι μονο στην αγκωνα για σκαντζες παρατηρωντας τα ΠΑΛΛΑΣ μετα την επισκευη στο ΚΝΩΣΟΣ δεν εχουν περασει τον βολβο απο πανω με την καινουργια βαφη σιλικονης ενω στο ΦΑΙΣΤΟΣ το εκαναν Edited January 20, 2013 by margaritis24
margaritis24 Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 H μπαλα του ΠΑΛΛΑΣ επισκευασμενη απο τα ακουμπηματα στο Ηρακλειο κ βαμμενη με την σιλικονη
georgios express Posted May 4, 2013 Posted May 4, 2013 Έχει βγάλει ήδη ανακοίνωση η ΝΕΛ ότι το κομμάτι Λήμνος - Καβάλα θα εκτελεστεί απο τη Μαριώ. Ο λόγος της αντικατάστασης, βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή. Απ΄ ότι καταλαβαίνω όσες φορές και να χαλάσει ένα μηχάνημα, αρκεί μιά ανακοίνωση για τον αντικαταστάτη και λήξη συναγερμού. Πως, τι, πότε, από ποιόν, γιατί, κλπ., συντηρήθηκε/επισκευάσθηκε περιττεύουν....
enas chiotis Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Από τη μια έχεις ένα βαπόρι που "επισκευάζονταν" 12 μήνες. ΘΕΟΦΙΛΟΣ μετά από 11 μήνες και πάλι προς την δόξα τραβά με ταχύτητα 12.8 αυτή την ώρα. Και από την άλλη τα βαπόρια που πρέπει να κάνουν σωστή συντήρηση τα έχεις στο περίμενε, ή τα καλείς άρον-άρον να αναλάβουν καθήκοντα. ΜΥΤΙΛΗΝΗ Από πληροφορίες μου οριακά δεν επέστρεψε λόγω προβλήματος στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ. ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ Μετά τα γεγονότα με τον Άγιο Γεώργιο αποφάσισαν να επισπευσουν την επισκευή του!!
proud_ionian Posted February 23, 2014 Author Posted February 23, 2014 Δεν θα ηταν καλυτερα να εχουν τα βαπορια βαμενα ασπρα και με λιγη μπογια να καλυπτουν τρεξιματα κλπ,αντι να τα εχουν μπλε και να δειχνουν σε αυτη την κατασταση καθε φορα που κανουν ενα μπαλωμα σαν τον αη γιωργη ενα πραγμα Δε βλεπω κινητικοτητα οποτε περναω απ εξω. Ασε που ειναι λες και γυρισε απο τη ντανα εξωτερικα. αν το αφεντικο δεν βαζει το χερι στην τσεπη, οτι χρωμα και να εχουν δραμα θα ειναι
opelmanos Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Γιατί δεν τα κάνουν ξανά λευκά επιτέλους? .η τουλάχιστον ας χρησημοποιούν ένα συγκεκριμένο κωδικό μπογιάς ..Έχει καταντήσει αηδία πια να τα βάφουν με ότι μπλέ τους καπνίσει ...
polmyt Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 σαν τον αη γιωργη ενα πραγμα δεν ειναι ακριβως ιδιο το παραδειγμα γιατι το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ειναι γενικοτερα παρατημενο ενω η ΝΕΛ με τοσα μπαλωματα δειχνει οτι βαζει λιγη μπογια στα βαπορια.Τεσπα οπως και να χει αυτο ειναι το λιγοτερο
Hastaroth Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 Από μηχανολογικής απόψεως σίγουρα-αλλά υπάρχει και κάτι που λέγεται "εταιρική εικόνα".Είναι δηλαδή αυτό που δείχνει στον επιβάτη ότι,μεταξύ άλλων,το πλοίο συντηρείται και επισκευάζεται σωστά και επίσης ότι τα πλοία τής εταιρίας έχουν μιά ομοιόμορφη εικόνα που επιβεβαιώνει το κοινό ιδιοκτησιακό τους καθεστώς.Οταν λοιπόν οι μπάντες ενός πλοίου μοιάζουν με...δειγματολόγιο χρωμάτων,ο επιβάτης θα σκεφτή "γιά να το βάφουν έτσι τσαπατσούλικα,πόσο προσεγμένη θα είναι άραγε η μηχανολογική του συντήρηση ή η φροντίδα τού ξενοδοχειακού του;" και δέν θα εμπιστεύεται ούτε αυτό,ούτε την εταιρία του.Δηλαδή η Blue Star,οι Μινωικές,η ΑΝΕΚ κλπ,που έχουν ένα ομοιόμορφο livery στα βαπόρια τους,βλάκες είναι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now