Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Έχω μια απορία τα ταχύπλοα της HSW δε έβαψαν τα ύφαλα τους κατά τους δεξαμενισμούς τους?? Για παράδειγμα το Highspeed 4 το χρώμα στα ύφαλα είναι γεμάτο από μπλε «μπαλώματα». Ενω το Flying Cat 2 μου μοιάζει σαν μην έχει βάφει.:eek:
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 Αλλά μπορεί να μην τα έβαψαν καθόλου, αλλά και τα αλλά που τα έβαψαν, η μπόγια αποδείχτηκε όχι και η καλύτερη. Νέο παράδειγμα αποτελεί το Highspeed 5, μετά από δυο ταξίδια όπου του έχουν φύγει κομμάτια μπογιάς.
Neptune Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Με αφορμη αυτο που λεει παραπανω ο Π100 και αλλου ο pie Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης. Βέβαια μπορεί να φαίνονται λίγα για τα δεδομένα του, αλλά αν συγκρίνεις ότι το "3" εδώ και αρκετές μέρες σέρνετε στα 27-28 και το "1" πάει με μαx 31 τότε καλά είναι. Απλά είναι κοροϊδία για τον κόσμο να πληρώνει εισιτήριο ταχυπλοου...! Και λογικά θα υπάρξουν κ πολλά παράπονα αυτές τις μέρες, αφού άμα πάει στη γραμμή του που φτάνει μέχρι Σαντορίνη θα μαζεύει τρελή καθυστέρηση. φετος σε ολα ανεξαιρετως τα πλοια δεν πρεπει να εγινε και η καλυτερη δουλεια. Για τα Χαισπιντ τα ειπαμε και τα βλεπουμε, το Σπηντρανερ ΙΙ αργησε μια βδομαδα να ξεκινησει γιατι τελευταια στιγμη εβγαλε προβλημα ενω το πλοιο ηταν δεμενο 5 μηνες, ξεκινησε χωρις δεξαμενισμο (τον ειχε κανει πριν δεσει, αλλη μοδα παλι αυτη) Οικονομια και των γονεων η δουλεια Και ακομα δεν εχουν ζοριστει με τις ζεστες τον κοσμο και τα διπλα δρομολογια. Ελπιζω μονο το καλοκαιρι του 2009 να μην ειναι ποιο αμαρτωλο απο το 1999
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 φετος σε ολα ανεξαιρετως τα πλοια δεν πρεπει να εγινε και η καλυτερη δουλεια.Αυτό είναι πλέον ολοφάνερο, ιδίως στα ταχύπλοα....που απ' ό,τι δείχνει φέτος δεν θα είναι και η καλύτερη χρονιά τους...
opelmanos Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Να ρωτήσω κάει:Γιατί τα περισσότερα πλοία δεν βάφουν τον ουρανό του γκαράζ στις ετήσιες?
polmyt Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Προφανως γιατι τα χρωματα κοστιζουν και θεωρουν οτι δεν αξιζει τον κοπο να σπαταλησεις λεφτα για κατι τετοιο. Αυτο το απλο σκεφτομαι εγω,τωρα αν υπαρχουν και αλλοι λογοι δεν ξερω
Harry Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Μπροστα σ ολα τα χρωματα που χρησημοποιουνται τι ειναι τα χρωματα για τον ουρανο του γκαραζ; Επιπλεον απο τα καυσαερια πρεπει να γινεται μαυρο. Μηπως ομως ο ουρανος δεν ειναι σιδερο και δεν επιδεχεται βαψιμο;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Ουρανός είναι από σίδερο, αλλά πριν τον ουρανό υπάρχουν φώτα, καλώδια, συστήματα κατάσβεσης, πυρανίχνευσης κλπ εξαρτήματα, όποτε για να βαφτεί ο ουρανός με όλες αυτές τις δυσκολίες θέλει χρόνο και χρήμα παραπάνω. Και μην ξεχνάς ότι άμεσα θα ξανά μαυρίσει με τα καυσαέρια των οχημάτων.
margaritis24 Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 πολυ κουβεντα γινεται τελευταια με τις ακινησιες exprees που γινονται στα πλοια!κ ρωτω...υπαρχει καποιος νομος που να υποχρεωνει την εταιρια για το πωσω θα κατσει το πλοιο της???για παραδειγμα το blue star paros εκατσε 12μερες εκανε οτι προβλεποταν ανανεωσε κ τα πιστοποιητικα του κ βγηκε.αφου κανει συντηρηση ολο το χρονο πρεπει να κατσει 1 μηνα ας πουμε!ο ελυρος το ιδιο..παει δεξαμενη για να ελεξουν τα αξονικα κ επιστρεφει σε μια βδομαδα!οι μηχανικοι της παρεας ας μας δωσουν τα φωτα τους
proud_ionian Posted November 5, 2010 Author Posted November 5, 2010 δεν ειμαι μηχανικος. αλλα σιγουρα ο νομος δεν "υποχρεωνει" να δεσουν συγκεκριμενο διαστημα. τα service στη μηχανη, τα προβλεπει ο κατασκευαστης, αναλογα με τις ωρες λειτουργιας. απο εκει και περα δεν ειναι μονο θεμα χρονου, αλλα ειναι θεμα και του ποσα συνεργεια δουλευουν στο βαπορι. (θυμιζω οτι ο διαγορας βγηκε μετα απο 5 εβδομαδες επισκευη, ενω ειχε κατσει 2 χρονια παρατημενος). δεν ειναι το πρωτο ουτε το τελευταιο που κανει επισκευη σε συντομο διαστημα. αν δεν ειχε τπτ xtra να κανει δεν ειχε λογο να κατσει παραπανω.
proud_ionian Posted January 21, 2011 Author Posted January 21, 2011 Νομίζω ότι το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας επειδή δουλεύει σαν πορθμείο υποχρεούται να δεξαμενιστεί κάθε δυο χρόνια (όποτε μπορεί να λείψει κάποιες ημέρες εφόσον έχει ξεκινήσει δρομολόγια για ένα δεξαμενισμό). κανενα πλοιο δεν ειναι υποχρεωτικο να δεξαμενιζεται καθε χρονο. Καθε χειμωνα απο καταβολης του καταστηματος τουτου, παρατηρω μια δεξαμενολαγνεια εκ μερους πολλων εξ' ημων. Και εξηγουμαι: Δεν βλεπω το λογο εφ' οσον καποιο πλοιο δεν εχει προβληματα με αξονες και προπελες, να βγαινει καθε χρονο ντε και καλα στη δεξαμενη. Ο καθαρισμος των υφαλων μπορει να γινει ανετα, οικονομικα και με καλο αποτελεσμα απο δυτες, οπως και το βαψιμο πανω απο την ισαλο γραμμη, ειδικα αν στην τελευταια δεξαμενη εχουν χρησιμοποιηθει ποιοτικα εποξικα χρωματα για το βαψιμο κατω απο την ισαλο. Δεν νομιζω επισης πως αναφερεται πουθενα και σε κανενα πιστοποιητικο αξιοπλοιας ο υποχρεωτικος δεξαμενισμος καθε χρονο. Το γεγονος λοιπον πως καποιο πλοιο δεν ανεβαινει δεξαμενη μια χρονια, δεν σημαινει απαραιτητα πως οι πλοιοκτητες του ειναι ξαδερφια με το Θειο Σκρουτζ, ουτε οτι εχει καταντησει σαν το Γεωργιος Εξπρες.
Neptune Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Επισκευή σε πλοίο που κανει δρομολόγια μπορεί να κάνεις όταν αυτό έχει μεγάλες παραμονές (το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει) κι όταν δεν έχει χοντρές δουλειές. Παραταύτα το ορθόδοξο είναι να σταματήσει κάποιο διάστημα και να γίνουν αυτά που χρειάζονται.Αυτό το κάνουν ακόμη και τα νεότευκτα που έχουν πολύ μικρή συντήρηση όχι πλοία μεγάλης ηλικίας. Εδώ πρέπει να θυμιθούμε ότι και παλαιότερα είχε γίνει αυτό το πράμα και με το Θεόφιλος και με το Μυτιλήνη και με το Ταξιάρχη!!Από το 2003 μέχρι το 2005 κανένα βαπόρι δεν είχε δέσει για ετήσια ,δεξαμενισμοί 2 μέρες και βούρ πάλι στα δρομολόγια τους ,οι υπόλοιπες εργασίες γινόταν σε καθημερινή βάση στα λιμάνια ακόμα και εν πλώ !!! Βεβαια να πουμε οτι δεν ανακαλυψαμε την αμερικη κανοντας τετοιου τυπου επισκευες. Αυτο ειναι κανονας σε "υπαναπτυκτες" χωρες της ευρωπης. Τα βαπορια βαφονται δεξαμενιζονται και επισκευαζονται καθε 2 χρονια. Τοσο πολυ που υποψηφιος αγοραστης του Θεσσαλονικη του πυραυλοκινητου ρωτουσε αν το βαπορι εχει κανενα προβλημα με αξονες επειδη εκανε 2 φορες δεξαμενισμο μεσα σε ενα χρονο
thanosp Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Λιμάνι Καβάλας όπως λέμε.. ΝΕΖ..έτσι απλά! Το ματσακόνι και ο τροχός στον «Ταξιάρχη» βρώμισαν το Σαββατοκύριακο το λιμάνι της Καβάλας
NHSOS XIOS Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Μ αρεσει που στον Πειραια φευγουν καμια φορα τα πλοια για να πανε στις ναυπηγοεπισκευαστικες ζωνες να κανουν αναλογες εργασιες(κινδυνος απο σπιθες)ενω στην Καβαλα ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ισα που δεν τον εβγαλαν και σε βαζα για να του καθαρισουν τα υφαλα
proud_ionian Posted April 2, 2011 Author Posted April 2, 2011 ουτε βαθουλωματα(απο σταση θαλασσινου νερου)στην επιφανεια τους. τα βαθουλωματα, αν δεν κανω λαθος, δεν προκαλουνται απο το θαλασσινο νερο. προκαλουνται απο το ματσακονι (σβουρακι), που γινεται στα σημεια που υπαρχει σκουρια ή εχει σκασει το χρωμα.
NHSOS XIOS Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Πιθανον να γινονται και ετσι αλλα εχω δει σε πλοια κατι λακουβες οι οποιες δεν εχουν γινει σιγουρα απο 'τριψιμο',φαινονταν κυριως σαν αποτελεσμα εγκαταλειψης...οταν χωραει ολοκληρη η χουφτα σου μεσα
georgios express Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 (edited) ...EXEIS DIKIO FILE TA PRAGMATA EINAI POLY DYSKOLA OIKONOMIKA Δηλαδή αν σχεδιάζουμε να πάμε φέτος το καλοκαίρι διακοπές σε Χ-Μ-Λ και επιλέξουμε ΝΕΛ, υπάρχει περίπτωση να κολλήσουμε στο Δύσβατο ή να φουντάρουμε άναυλοι στό Βενέτικο ? Edited May 22, 2011 by proud_ionian
.voyager Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Το αποτέλεσμα σκέτη απογοήτευση. Γενικά, τα βαψίματα στη Nel, από συμβατικά και φορτηγά μέχρι ταχύπλοα πλέον, είναι "τραγικά", που θα έλεγε και η Τζούλια. Δες Colossus, δες Aqua Maria, τώρα το Θαλασσινή...
proud_ionian Posted June 2, 2011 Author Posted June 2, 2011 σαν τους αγαπητους παλια, που ελεγε το λιμανι (για πλακα), οτι τα εβαφαν με ασβεστη
Stefanos Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 με ασβέστη ίσως όχι αλλά κάτι μπετοχρωματάκια όλο και πέφτανε τον καιρό εκείνο
georgios express Posted June 10, 2011 Posted June 10, 2011 Οφείλω να καταθέσω τις εξαιρετικές εντυπώσεις που αποκόμισα από την καθαριότητα, την ευταξία και την εν γένει εμφάνιση δύο F/B με τα οποία πρόσφατα ταξίδεψα, του αμφίπλωρου Άννα-Μαρία (Ωρωπός-Ερέτρια) και του κλασσικού Αιδηψός της "άγονης" γραμμής Αγιόκαμπος-Γλύφα. Ειδικά το κατάστρωμα του τελευταίου (ήδη 12 ετών) ήταν τόσο αριστοτεχνικά βαμένο που θα το ζήλευαν πολλές και τρανές Εταιρείες. Πως τώρα τα καταφέρνουν αυτοί, αλλά στο Ρίο επικρατεί δυσώδης ακαταστασία, μου προξενεί μεγάλη εντύπωση.
georgios express Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 ...δεν λεω οτι η ελυρος δν ειναι ωραιο πλοιο εσωτερικα, αλλωστε το εχω δει. αλλα δεν παυει να ναι μετασκευης, που σημαινει πως απο κοντα εχει και κακοτεχνιες... Επειδή κι' εμείς και οι οικογένειές μας ταξιδεύουν με την Έλυρο, δεν μπορούμε άραγε να μάθουμε ποιό τρομερό μυστικό κρύβει η κακή ποιότητα της μετασκευής του (excuse me) της, ώστε να προστατεύσουμε τις ζωές και τις περιουσίες μας;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 στο πλοιο εχουν λυσει τις μηχανες κ εξαρτηματα απο αυτες υπαρχουν σκορπια στο γκαραζ Δεν βλέπω κάτι περίεργο σε αυτό!! Είναι συνήθης πρακτική τα εξαρτήματα των μηχανών να τα βγάζουν στο γκαράζ εκάστοτε πλοίου λόγω περιορισμένου χώρου στα μηχανοστάσια (ειδικά στο Superferry II). Εάν δεν βλέπεις πράγματα στο γκαράζ τοτε συνήθως δεν γίνονται πολλά πράγματα στη κάρδια του πλοίου!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Τώρα Παναγία μου, θα με συγχωρέσεις ελπίζω που μπαίνω στην μέση, αλλά ο άνθρωπος δεν μίλησε για κάτι "το περίεργο". Απλή αναφορά - ενημέρωση μας έκανε. Αν δηλαδή αύριο μπεις εσύ και μας γράψεις ότι το Ψαρά Γκλόρυ (π.χ.) βάφεται στο Κερατσίνι, θα πρέπει να σου απαντήσει κάποιος ότι "δεν βλέπει κάτι το περίεργο σ' αυτό" ???
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 ωραία επισκευή του έκανα στην ετήσια!!!!!!!! Αυτό που ξέρω είναι μετά από επισκευές πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος για ζημιά, μέχρι να "πατήσουν" σωστά τα καινούργια εξαρτήματα των μηχανών!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now