polmyt Posted March 23 Posted March 23 (edited) Να ανοιξουμε θεμα και για το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι ,που δουλεψε στα νερα μας για λιγα χρονια ,στα μεσα της δεκαετιας του 70 Χτιστηκε το 1948 σαν ST PATRICK με μηκος 98 μετρα και πλατος 15. Με αυτο το ονομα δουλεψε μεχρι το 1972 ,οπου ηρθε στα μερη μας αρχικα σαν ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ. Το ονομα αυτο το κρατησε για σχεδον ενα χρονο ,μεχρι που το 1973 αγοραστηκε απο τους αδελφους Αγαπητου ,μετονομαστηκε σε ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι και δουλεψε στη γραμμη της Συρου Τηνου Μυκονου νομιζω μεχρι το 76-77, που παροπλιστηκε. Κοπηκε στο Περαμα το 1979 Για ενα περιεργο λογο δεν βρισκω πουθενα το ΙΜΟ του,ουτε αν δουλεψε ποτε σαν ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ Edited March 24 by polmyt
Shippihs Posted March 23 Posted March 23 Imo5306588 βρίσκω εγω, πρέπει και να ισχύει https://www.balticshipping.com/vessel/imo/5306588
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 23 Posted March 23 (edited) 21 hours ago, polmyt said: Να ανοιξουμε θεμα και για το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι ,που δουλεψε στα νερα μας για λιγα χρονια ,στα μεσα της δεκαετιας του 70 Χτιστηκε το 1948 σαν ST PATRICK με μηκος 98 μετρα και πλατος 15. Με αυτο το ονομα δουλεψε μεχρι το 1972 ,οπου ηρθε στα μερη μας αρχικα σαν ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ. Το ονομα αυτο το κρατησε για σχεδον ενα χρονο ,μεχρι που το 1973 αγοραστηκε απο τους αδελφους Αγαπητου ,μετονομαστηκε σε ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι και δουλεψε στη γραμμη της Συρου Τηνου Μυκονου νομιζω μεχρι το 76-77, που παροπλιστηκε. Κοπηκε στο Περαμα το 1979 Για ενα περιεργο λογο δεν βρισκω πουθενα το ΙΜΟ του,ουτε αν δουλεψε ποτε σαν ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ Εξαιρετικό ντοκουμέντο από τον φίλο Polmyt του θρυλικού ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. ( Το Ι σημαίνει Ιωάννης κ όχι 1 με λατινικό αριθμό όπως πιστεύαμε πολλοί). Από τα τελευταία τουρμπινάδικα της ακτοπλοΪας δούλευε παρέα με το ΑΠΟΛΛΩΝ τον μαγουλά γιά 2-3 μήνες το καλοκαίρι,ένεκα η πετρελαϊκή κρίση κ πίνανε πολύ τα άτιμα! Από ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ είχε ένα γκαραζάκι πλώρα γιά 28 ΙΧ αλλά ποτέ δεν είδα ανοικτό τον καταπέλτη Η ατμοσφυρίχτρα του έκανε έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν των παλιών πολεμικών ουίτ! ουίτ! ουίτ! Ως ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ του Γεράσιμου Σ Φετούρη δούλεψε μιά χρονιά Πάτρα-Μπρίντιζι Μέχρι τώρα δεν έχω δει καμία φωτο με αυτό το όνομα Στο Αμπελάκι που ξεχειμώνιαζε κ έδεσε οριστικά,απέναντι ήταν παροπλισμένο στο Ναυπηγείο Χανδρή το αδελφό του HOLYHEAD ex ST PATRICK Το είχε φέρει ο Δημήτρης Χανδρής αυτός με τα μικρά κρουαζιερόπλοια αλλά ΄δεν το μετασκεύασε κ έμεινε με τo βαθυπράσινο hull της Sealink μέχρι που κόπηκε στο Πέραμα κ αυτό το 79 Τι παιχνίδια της τύχης! Φωτο στου Τζελέπη εκεί που έδενε από τον Peter Fitzpatrick Κοιτάξτε την επιγραφή των Μινωικών στο ΜΙΝΩΣ στα ελληνικά Σπάνια περίπτωση κ αυτά τα ξύλινα γράμματα πόσο παλιομοδίτικα φαντάζουν! Edited March 24 by polmyt quote
Axilleas Tzathas Posted March 24 Posted March 24 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ως ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ του Γεράσιμου Σ Φετούρη δούλεψε μιά χρονιά Πάτρα-Μπρίντιζι Μέχρι τώρα δεν έχω δει καμία φωτο με αυτό το όνομα Υπάρχει μια φωτογραφία του πλοίου ως Θερμοπύλαι στο Dover Ferry Photos απο τον Trevor Jones.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 24 Posted March 24 8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Εξαιρετικό ντοκουμέντο από τον φίλο Polmyt του θρυλικού ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. ( Το Ι σημαίνει Ιωάννης κ όχι 1 με λατινικό αριθμό όπως πιστεύαμε πολλοί). Στο Αμπελάκι που ξεχειμώνιαζε κ έδεσε οριστικά,απέναντι ήταν παροπλισμένο στο Ναυπηγείο Χανδρή το αδελφό του HOLYHEAD ex ST PATRICK Αγαπητός Ι. (ΙΜΟ 5306588) (1948, ex- St Patrick ,Θερμοπύλαι) Η σπουδαιότητα της ταπεινής τελείας. Το πλήρες όνομα του πλοίου ήταν ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. (με τελεία στο Ι), έτσι ήταν νηολογημένο στον Πειραιά με α/α 4313. Τελεία βέβαια που δεν διακρίνεται (τουλάχιστον καθαρά) στις δύο φώτο που παρατέθηκαν. Σε κάθε περίπτωση η χρήση της λατινικής αρίθμησης στα ονόματα των πλοίων (αντί της πλέον σαφέστερης αραβικής) δημιουργεί παρόμοια προβλήματα "ανάγνωσης". Και μία διόρθωση. Το αδελφό HOLYHEAD ήταν το πρώην ST DAVID.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 24 Posted March 24 7 hours ago, Axilleas Tzathas said: Υπάρχει μια φωτογραφία του πλοίου ως Θερμοπύλαι στο Dover Ferry Photos απο τον Trevor Jones. Όντως την έχω ξαναδει Είναι απέναντι από την παγόδα εκεί που είναι τώρα τα γραφεία του ΟΛΠ Πάνω στο σιλό φαίνεται η επιγραφή που υπήρχε επί επταετίας "Ζήτω η 21η Απριλίου". 38 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Αγαπητός Ι. (ΙΜΟ 5306588) (1948, ex- St Patrick ,Θερμοπύλαι) Η σπουδαιότητα της ταπεινής τελείας. Το πλήρες όνομα του πλοίου ήταν ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. (με τελεία στο Ι), έτσι ήταν νηολογημένο στον Πειραιά με α/α 4313. Τελεία βέβαια που δεν διακρίνεται (τουλάχιστον καθαρά) στις δύο φώτο που παρατέθηκαν. Σε κάθε περίπτωση η χρήση της λατινικής αρίθμησης στα ονόματα των πλοίων (αντί της πλέον σαφέστερης αραβικής) δημιουργεί παρόμοια προβλήματα "ανάγνωσης". Και μία διόρθωση. Το αδελφό HOLYHEAD ήταν το πρώην ST DAVID. Γιά το Ι το είχε ξεκαθαρίσει ο ίδιος ο Γιάννης Αγαπητός νομίζω στον Εφοπλιστή Φίλε,εμένα μ'αρέσουν οι λατινικοί αριθμοί,αρκεί να μην το παρακάνουν πχ Σπανόπουλος Γιά το ST DAVID mea culpa εκ παραδρομής...Κ δεν θα μπορούσε αφού το αδελφό ήταν ST PATRICΚ Στο Αμπελάκι πήγαινα από παλιά λόγω μιάς θείας κ όπως πηγαίναμε ή φεύγαμε με την μπενζίνα (όπως έλεγαν τότε τα σαλαμινιώτικα) παρατηρούσα αυτά τα 2 δεμένα αντικρυστά Η μόνη ορατή διαφορά που είχαν ήταν στα παράθυρα κ το γείσο της γέφυρας. Ως HOLYHEAD πηγή faktaomfartyg H μόνη αλλαγή το σινιάλο του Χανδρή Δίπλα είναι κάποιο από τα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας,μιάς κ εδώ είναι στο ναυπηγείο τους.
Nektarios Papadakis Posted March 24 Posted March 24 (edited) Μια και πιάσαμε τα δύο αδελφάκια ας δούμε και λίγα στοιχεία γι' αυτά. ΧΟΛΥΧΕΝΤ, κατασκευής 1947 (Cammell Laird & Co, Birkenhead - Yd no 1182), και 3352 gt. IMO 5305742. Προσωρινό νηολόγιο Πειραιά και ΔΔΣ SWVP. Αγοράστηκε το 1970 και διαλύθηκε το 1979. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Allied Finance S.A. Panama (Chandris Cruises - Δημήτριος Χανδρής) ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ / ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι., κατασκευής 1948 (Cammell Laird & Co, Birkenhead - Yd no 1183), και 3482 gt. IMO 5306588. Νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 4313 και ΔΔΣ SXBE. Ήρθε στην Ελλάδα το 1972 με αρχικό όνομα ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ με πλοιοκτήτη τον Γεράσιμο Σ. Φετούρη ενώ το 1973 πέρασε στα χέρια των Αγαπητών και μετονομάστηκε σε ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. Διαλύθηκε το 1979. Οι διαστάσεις και για τα δύο είναι 97,95 m x 15,37 m. Όσον αφορά τις μηχανές, σύμφωνα με τη Miramar αρχικά φαίνονται και τα δύο να έχουν 2 ατμοστρόβιλους κατασκευής του ναυπηγείου, 8500 SHP, με ταχύτητα 15 κόμβων, ενώ οι Lloyd's Registers και τα GSD της δεκαετίας του '70 αναφέρουν 4 ατμοστρόβιλους και 19,5 κόμβους για το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Ι. (κομπλαρισμένους σε δύο άξονες) ενώ για το ΧΟΛΥΧΕΝΤ αναφέρουν πάλι 4 ατμοστρόβιλους αλλά χωρίς αλλάγή ταχύτητας (15 κόμβοι). Και στις 2 περιπτώσεις η ιπποδυναμη φαίνεται ή ίδια, είτε με 2 είτε με 4 ατμοστρόβιλους (8500 SHP). Κάποιο μπέρδεμα πρέπει να υπάρχει εδώ, αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας μας το διευκρινίσει. Edited March 24 by Nektarios Papadakis
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 24 Posted March 24 (edited) Πιστεύω πιό έγκυροι είναι οι Lloyd's Registers Πολλές φορές σε αδελφά βλέπουμε μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα που εκτός από λάθος δεν αποκλείεται να είναι σωστή γιά χ λόγους Edited March 24 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now