Strofalos Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Κάνα-δυο άρθρα στο εξωτερικό να του κάνουν, και "έγινε" το καραβάκι. Λίγο προώθηση θέλει, να το μάθουν οι ξένοι, γιατί ως πλοίο είναι φοβερό μέσα-έξω και λειτουργεί με τρομερά στάνταρ από την εταιρεία του.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2024 Author Posted June 23, 2024 Αφού δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την ημερήσια εκδρομή από Ηράκλειο για Σαντορίνη, είναι δύσκολο να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό.
nomikos Posted July 3, 2024 Posted July 3, 2024 (edited) 29 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Power Jet στη Θήρα 692 επιβάτες, 22 Ι.Χ.Ε και 04 Δ/Κ Τελευταία αυτές τις πληρότητες έχει γύρω στο 65% του πρωτοκόλλου του.Από Ηράκλειο για Σαντορίνη. Edited July 3, 2024 by nomikos
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2024 Author Posted July 28, 2024 4 hours ago, GeorgePag said: Όσοι είχαν κλείσει στο ελίτ με αμάξι τι θα κάνουν; Σεβασμός μηδέν... 3 hours ago, Petros P said: Εχει αυτοκίνητα η γραμμή από Ρέθυμνο; Το δρομολόγιο Ρέθυμνο Σαντορίνη είναι δρομολογιακό οπότε μπορεί να μεταφέρει οχήματα στο γκαράζ, όπως αναφέρω στο θέμα του Elite Jet, που είχε λίγα ΙΧ στην άφιξη του στη Σαντορίνη την προηγούμενη εβδομάδα. Εάν υπάρχουν κρατήσεις για ΙΧ θα μεταφερθούν με το Power Jet από το Ηράκλειο (από το Ρέθυμνο έχει δρομολόγιο μόνο Τρίτη και Σάββατο), ενώ τις υπόλοιπες ημέρες που έχει Ηράκλειο δεν έχει καμία διαφορά για τον οδηγό του ΙΧ, οπότε δεν μπορείτε να λέτε ότι δεν υπάρχει σεβασμός στον πελάτη.
proud_ionian Posted July 29, 2024 Posted July 29, 2024 Ωραίο επιχείρημα αυτό. Θα το χρησιμοποιώ όταν τα κάνει αυτά η Attica η ο Grimaldi.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 29, 2024 Author Posted July 29, 2024 Μα η Minoan το έχει κάνει πολλάκις παλιότερα στη γραμμή των Χανίων, όταν έκανε τα τριγωνικά δρομολόγια και δεν πήγαινε στα Χανιά και τους κατέβαζε στο Ηράκλειο ή τους επιβίβαζε στο Ηράκλειο. Τότε το έκανε γιατί δεν έβγαιναν τα δρομολόγια μετά από απογορευτικα και για να μην χαλάσει την ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο. Στη περίπτωση της Seajets τώρα είναι λόγω βλάβης αλλού πλοίου και προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους επιβάτες και τα οχήματα του πλοίου που έχει βλάβη με ένα πλοίο που κυρίως δούλευε σε μια γραμμή με πεζούς επιβάτες.
polmyt Posted July 29, 2024 Posted July 29, 2024 Σε καθε περιπτωση το πιο σωστο θα ηταν να αντικαταστησουν ενα πλοιο που περνει ΙΧ με καποιο που επισης περνει ΙΧ,ειδικα απο τη στιγμη που εχουν διαθεσιμο.Δεν νομιζω οτι τους ηταν τοσο μεγαλο προβλημα να στειλουν το ΝΑΞΟΣ JET
Man0lero Posted July 29, 2024 Posted July 29, 2024 (edited) Πρόβλημα δεν ειναι και ετσι έπρεπε να γινει . Το θέμα ειναι οτι στο ναξος εφυγε ο κοσμος και έκλεισε ναυτολογιο . Φυσικα ολα αυτα διορθώνονται εύκολα Edited July 29, 2024 by polmyt quote
Top1 Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 (edited) Ποια είναι η λογική να αναχωρούν με 20 λεπτα διαφορά από το Ηράκλειο τα power και elite jets ? γιατι δεν βάζουν το ελίτ απογευματινό από Ηράκλειο ώστε να μπορείς να κανείς και μονοήμερη από Σαντορίνη στην Κρήτη; Edited August 22, 2024 by Top1
gtogias Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 Γιατί η ζήτηση είναι από Κρήτη προς Σαντορίνη και όχι το αντίστροφο.
MILTIADIS Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 Συμβαινει διοτι ειναι καθαρα τουριστικη γραμμη και καθε πρωι κατεβαινουν στο λιμανι ορδες πουλμαν με τουριστες σε γκρουπ απο τα ξενοδοχεια που πανε οργανωμενες εκδρομες στη Σαντορινη.
georgios express Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 Κάθε φορά που βλέπω τους τουρίστες να αποβιβάζονται από τα λεωφορεία και να σχηματίζουν τεράστιες σαλιγκαροειδείς ουρές κάτω από τον ήλιο, στον ντόκο του ΟΛΗ μπροστά από το όποιο Jet της SeaJets τυχαίνει να κάνει το δρομολόγιο της ημέρας (ένα μοναδικό υπόστεγο είναι υπό κατάρρευση), υπό την καθοδήγηση hostesses και τις πανικόβλητες, σχεδόν υστερικές φωνές του πληρώματος, αναρωτιέμαι: Τι μας βρίσκουν και έρχονται κατά εκατομμύρια;
HS_4 Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Αναχώρηση από Πειραιά: 07:00-Σύρο: 09:30 (παραμονή μέχρι 09:45)-Τήνο: 10:20 (παραμονή μέχρι 10:35) -Μύκονο: 10:55 (παραμονή μέχρι 11:10)- Νάξο: 11:50 (παραμονή μέχρι 12:05)- Πάρο: 12:25 (παραμονή μέχρι 12:40) -Ίο: 13:35 (παραμονή μέχρι 13:50) -Φολέγανδρο: 14:35 (παραμονή μέχρι 14:50) -Σαντορίνη: 15:35 (παραμονή μέχρι 15:50)- Ηράκλειο: 17:45. Πώς θα σας φαινόταν αυτό το δρομολόγιο του hs3; Με μέγιστη ταχύτητα 33 κόμβους και 15’ παραμονή στα λιμάνια.
HS_4 Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Όντως ειναι πολλά τα 10 αλλά αν δείτε τα wcj /power jet θα πιανουν 8! Όχι λίγα..
Nikos_Chania Posted January 14 Posted January 14 World Champion Jet και Jumbo Jet διαφημίζει ο Παλαιολόγος στο Ηράκλειο για το Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο με μείωση ταχύτητας φυσικά στο WC. Κόβει την Ίο και προσθέτει Πάρο και από Μάιο την Τήνο. Έναρξη (;) 4 Απριλίου.
George...f Posted January 14 Posted January 14 Για μένα θα έπρεπε να διπλώσει τη γραμμή με τα 2 Jumbo. Και πάλι ανώτερα θα είναι από το Hellenic Highspeed στο κομμάτι ταχύτητας αν συντηρηθούν σωστά. Το World έχει πολύ πιστό κοινό στο πρωινό του δρομολόγιο απ όταν ξεκίνησε και κανένα άλλο δεν μπορεί να βγάλει τους χρόνους για Συρο και Μύκονο με τα υπάρχων ωράρια.
Ferry Himuka Posted January 14 Posted January 14 (edited) Μην το δένεις και σχοινί κορδόνι οτι θα μπει το Hellenic.. Edited January 14 by Ferry Himuka
piraeus ships spotting Posted January 14 Posted January 14 (edited) Η αλήθεια είναι ότι σήμερα που μπήκα να ψάξω εισιτήρια για κυκλαδίτικους προορισμούς και μου έβγαλε κάτι κουλά (στιλ 3 δρομολόγια από Πειραιά για ΣΜΠΝΣ μέσα στην μέρα). Μου φαίνεται θα έχει ενδιαφέρον η φετινή σεζόν Edited January 14 by piraeus ships spotting
HS_4 Posted January 16 Posted January 16 On 1/14/2025 at 9:24 PM, George...f said: Για μένα θα έπρεπε να διπλώσει τη γραμμή με τα 2 Jumbo. Και πάλι ανώτερα θα είναι από το Hellenic Highspeed στο κομμάτι ταχύτητας αν συντηρηθούν σωστά. Το World έχει πολύ πιστό κοινό στο πρωινό του δρομολόγιο απ όταν ξεκίνησε και κανένα άλλο δεν μπορεί να βγάλει τους χρόνους για Συρο και Μύκονο με τα υπάρχων ωράρια. Ουσιαστικά το world την ίδια γραμμή κάνει με περυσι απλά φτάνει μέχρι Ηράκλειο. Καλή κίνηση θεωρώ ότι ειναι και σωστά αξιοποιούν το καλύτερό τους ταχύπλοο
Nikos_Chania Posted January 17 Posted January 17 Δεν κάνει την ίδια "απλά φτάνει μέχρι Ηράκλειο". Πιάνει Πάρο (που δεν έπιανε) και δεν θα πιάνει Ίο (που έπιανε). Δεν θεωρείται ορθή αξιοποίηση όταν από τυς 41-42 κόμβους που εκμεταλλευόταν έως τώρα στο δρομολόγιό του, θα πέσει στους 37-38 για να ταιριάξει στα ωράρια που είναι φτιαγμένα για το Jumbo Jet.
cyclades_shipping Posted January 17 Posted January 17 (edited) Και θα πιανει και Τήνο που επίσης δεν έπιανε, πάντως η διάρκεια ταξιδιού του απο 2/5/25 απο Πειραιά για Συρο πχ είναι ακριβώς ίδια με πέρυσι (2ωρες) Edited January 17 by cyclades_shipping
Nikos_Chania Posted January 17 Posted January 17 Α, ξεκινήσαμε από τώρα τα μη ρεαλιστικά ωράρια; Καλά θα πάει αυτό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now