Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Eγκρίθηκε επίσης κατά πλειοψηφία και η ετήσια εκπρόθεσμη δρομολόγηση του Santa Irini στη γραμμή Ηράκλειο - Θήρα σύμφωνα με τις αρχές του Σ.Α.Σ.

Λίγο παράδοξο μου φαίνεται αυτό γιατί οι αρχές του Σ.Α.Σ ισχύον στην περίπτωση τροποποίησης δρομολόγησης κι όχι σε εκπρόθεσμη δήλωση δρομολόγησης κατά την οποία θα πρέπει να υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες.

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αφού εγκρίθηκε η δρομολόγηση του Thunder στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες Πειραιά, να πούμε ότι δεν πουλήθηκε ούτε το Thunder στη Minoan, ούτε το Σαντορίνη Πάλας στη Fast Ferries. Απλώς με τη δρομολόγηση του Thunder στη ίδια γραμμή με αντίθετα δρομολόγια από το Σαντορίνη Πάλας, νομίζω ότι υπάρχει κοινή αντίληψη, ότι θα βοηθήσει και τα δυο πλοία και τους πράκτορες να έχουν τη καθημερινή δυνατότητα εξυπηρέτησης του πελατολογίου τους.

Υπάρχει κάποιας μορφής συνεργασία; Πχ κοινοί πράκτορες; Κοινά τιμολόγια;

 

Posted

Η κάθε μια εταιρεία θα έχει δική της τιμολογιακή πολιτική. Σε κάποια νησιά ήδη έχουν κοινούς κεντρικούς πράκτορες (Σύρος, Νάξος και Τήνο), αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι

Posted (edited)
2 hours ago, Annivas said:

Λίγο παράδοξο μου φαίνεται αυτό γιατί οι αρχές του Σ.Α.Σ ισχύον στην περίπτωση τροποποίησης δρομολόγησης κι όχι σε εκπρόθεσμη δήλωση δρομολόγησης κατά την οποία θα πρέπει να υπάρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες.

Είναι όντως παράδοξο και ακόμα πιο παράδοξο είναι που δεν αντέδρασε η Seajets, αν αναλογιστούμε τι γινόταν λίγα χρόνια πριν...

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Posted

Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου παράδοξο, από την στιγμή που το ταχύπλοο αποκτήθηκε μετά την προθεσμία των δηλώσεων τακτικής δρομολόγησης πλοίων, όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις το ΣΑΣ εγκρίνει την εκπρόθεσμη δήλωση δρομολόγησης. Όσο για την SEAJETS σε τι να αντιδράσει; οι δικές της αιτήσεις εγκρίνονται εν μία νυκτί οπότε δεν την παίρνει να αντιδράσει και πολύ!!!

Posted

Οι εκπρόθεσμες αιτήσεις για δρομολογήσεις πλοίων συνήθως εγκρίνονται αφού προκύπτουν συγκοινωνιακές ανάγκες είτε στην γραμμή που δηλώνεται το πλοίο είτε σε ζώνη ώρας που δεν εξυπηρετείται από άλλο πλοίο η συγκεκριμένη γραμμή...

Σίγουρα πάντως δεν εγκρίνονται έχοντας βάση τις αρχές του ΣΑΣ, οι οποίες αφορούν περιπτώσεις τροποποιήσεων.

Posted

Εντύπωση μου κάνει που η Fast Ferries αφήνει εκτός την Νάξο η οποία φέτος δούλεψε παρά πολύ καλά ( καλύτερα από Σύρο και Μύκονο από όσο γνωρίζω ) και με την σύνδεση της και με Σαντορίνη Κρήτη θα έσκιζε 

Posted
11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγκρίθηκε χθες η δρομολόγηση του Thunder στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες Πειραιά με ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο στις 7:00 και από Πειραιά στις 9:00. Κάθε Τετάρτη θα έχει λογικά ρεπό στο Ηράκλειο ή θα κάνει ένα δρομολόγιο μέχρι τη Μύκονο και θα επιστρέφει στο Ηράκλειο.

7:00 είναι αρκετά νωρίς για αναχώρηση από Ηράκλειο, βέβαια θα περνάει πρώτο από Σαντορίνη. Δεν πήγε 9:00 λόγω Santa Irini;

Posted

Ουσιαστικά πήρε το δρομολόγιο μια ώρα πριν το πρώτο δρομολόγημενο πλοίο της γραμμής, για να γίνει αποδεκτή η δρομολόγηση του σύμφωνα με τους κανόνες του ΣΑΣ. Αλλιώς θα πήγαινε μισή ώρα μετά το τελευταίο δρομολόγημενο πλοίο.

Posted

Υπάρχει περίπτωση να προστεθεί και στο Santorini Palace αντίστοιχα η Ιός στα δρομολόγια όπως και στο Thunder ;

Η θα την συμπεριλάβει μόνο η Fast Ferries ;

Κρίμα που δεν συμπεριλαμβάνουν και Νάξο Τήνο στα δρομολόγια τους πάντως όσες φορές το πέτυχα και στα 2 νησιά πέρυσι το Santorini είχε σταθερή κίνηση 300+ επιβάτες 

Posted

Εγώ θεωρώ πως αφού θα συνεργαστούν οι δυο εταιρείες σε δρομολόγιό-σιδηρόδρομο, το καλυτερο σενάριο, κατ'εμέ, θα ήταν από Πειραιά για Συρο-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Θα ανέβαζε πολλά κρητικά ΚΑΠΗ στην Τήνο και στην ουσία θα ένωνε όλα τα βαριά χαρτιά των Κυκλάδων. 

Posted

Και φέτος οι προσεγγίσεις του Santorini Palace στην Τήνο γινόντουσαν κυρίως  για τουριστικά γραφεία της Κρήτης 2-3 κάθε φορά , αλλά και τουρίστες από την Κρήτη ήρθαν 

Posted

Αυτό ακριβώς εννοουσα..αν συνεργαστούν και εξυπηρετούν καθημερινά όλα τα "βαριά χαρτιά" των Κυκλάδων, με λογικές τιμές βεβαίως-βεβαίως, και νορμαλ ωράρια θα τα πάνε πολύ καλά.

Posted (edited)

Από όσο μαθαίνω τα 2 ταχύπλοα (Santorini Palace - Thunder ) θα προσεγγίζουν καθημερινα σε Μύκονο Παρο Θηρα Ηράκλειο  ενώ θα προστεθούν και κάποιες επιπλέον προσεγγίσεις σε Ιο(Thunder) Νάξο(Santorini Palace-Thunder),Σύρος και Τηνος(Santorini Palace-Thunder)

Edited by cyclades_shipping
Posted

Περασμένα δρομολόγια στο σύστημα για το Thunder από 29/05 έως 07/10. Συγκεκριμένα κάθε Τρίτη - Παρασκευή - Κυριακή θα έχει δρομολόγιο από Πειραιά 09:00 για Σύρο Μύκονο Πάρο Ίο Σαντορίνη Ηράκλειο (18:20) και κάθε Δευτέρα - Πέμπτη - Σάββατο από Ηράκλειο 07:00 για Σαντορίνη Ίο Πάρο Μύκονο Σύρο Πειραιά (16:20). Κάθε Τετάρτη από 05/07-30/08 προστίθεται και ένα ακόμα δρομολόγιο από Ηράκλειο 07:00 για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο και επιστροφή από τα ίδια λιμάνια για Ηράκλειο (17:30). 

  • 3 weeks later...
Posted

Στη γραμμη Ηρακλειο Θηρα Παρο Μυκονο το ΝAXOS JET απο 2/6/2023-30/9/2023 η  προσέγγιση στην Παρο θα γινεται καθε Δευτερα Τριτη Παρασκευη και Κυριακη.

Posted

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι αρκετά δρομολόγια αν τελικά πραγματοποιηθούν είναι ακριβώς πάνω στα λιμάνια και δρομολόγια του Thunder. Για τη γραμμή του Ηρακλείου δε, πιστεύω πως 4 δρομολόγια καθημερινά είναι υπέρ αρκετά. Το Naxos το βλέπω να μένει Ρέθυμνο και φέτος εκτός και αν το παρατήσουν τελείως τη γραμμή Ρέθυμνο-Σαντορίνη.

Posted

Φέτος το Ρέθυμνο Σαντορίνη γινόταν τρεις φορές την εβδομάδα και εάν θυμάμαι καλά ήταν κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, ενώ παλιότερα ήταν μόνο Τρίτη Σάββατο, με το πλοίο του Ηρακλείου. Επίσης μην ξεχνάμε ότι η Seajets έχει ξανά βάλει δύο δρομολόγια καθημερινά από το Ηράκλειο προς Κυκλάδες την εποχή που είχε κατέβει η Golden Star Ferries, τότε ήταν το Champion Jet 2 και το Caldera Vista.

Posted

Εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά τα δρομολόγια της Seajets είναι πιο πιθανόν να ανεβαίνουν για να πιέσουν το Thunder παρά γιατί το χρειάζεται η γραμμή. Ένα δρομολόγιο με το Power ένα με το Santorni Palace-Thunder εναλλάξ και ένα με το Santa Irini θα ήταν υπέρ αρκετά για τη γραμμή.

Posted (edited)

Γνωριζει μηπως καποιος ποια νησια θα προσεγκιζει το santorini palace ? διοτι μου κανει εντυπωση που δεν εχει ανοιξει ακομη πλανα

εκρεμμει καποια εγκριση ?

Edited by cyclades_shipping
Posted
1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά τα δρομολόγια της Seajets είναι πιο πιθανόν να ανεβαίνουν για να πιέσουν το Thunder παρά γιατί το χρειάζεται η γραμμή. Ένα δρομολόγιο με το Power ένα με το Santorni Palace-Thunder εναλλάξ και ένα με το Santa Irini θα ήταν υπέρ αρκετά για τη γραμμή.

Υπεραρκετά θα είναι αλλά δεν θα αφήσουν ελεύθερο πεδίο στον ανταγωνισμό, να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στη πίτα της γραμμής!!

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπεραρκετά θα είναι αλλά δεν θα αφήσουν ελεύθερο πεδίο στον ανταγωνισμό, να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στη πίτα της γραμμής!!

Και γιατί να μη το δρομολογήσουν από Ρέθυμνο για Σαντορίνη καθημερινά;Είμαι σίγουρος ότι θα ανεβοκατεβαίνει γεμάτο όπως έκανε και φέτος.Είναι γραμμή που παίζουν μπάλα μόνοι τους.Ειδικά αν είχαν και λεωφορείο από Χανιά για το πλοίο θα μπορούσε να γέμιζε καθημερινά.

Από το να είναι μισογεμάτο το Naxos και το Power πιστεύω θα ήταν προτιμότερο να γεμίζουν και τα δυο…

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...