gtogias Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Ποια ήταν η τελευταία χρονιά που πήγαινε πλοίο της seajets από Χανιά για Σαντορίνη?
Champion Jet_2 Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Πρέπει να ήταν με το cosmos jet το 2011 η το 2012
Mike18 Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) 2012 όπως ειπε ο φίλος παραπάνω Θα μπορούσε να αλλαξει πράκτορα και να βαλει κάποιο ταχύπλοο ξανά γνωρίζει καποιος; Edited August 7, 2020 by Mike18
gtogias Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φυσικά και θα μπορούσε, δε νομίζω ότι θα είχε πρόβλημα αποδοχής ένα τέτοιο αίτημα, ούτε ανταγωνιστές υπάρχουν, ούτε τίποτα. Μάλλον όμως δεν υπάρχει η απαραίτητη ζήτηση, αλλιώς θα το είχε κάνει ήδη.
Annivas Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Γι αυτό τον λόγο νομίζω βάζουν από Ρέθυμνο πλοίο για Σαντορίνη.Για να εξυπηρετεί και τα Χανιά κάποιες ημέρες που μπορούν να βγάλουν κίνηση. Λιγότερα μίλια σε σχέση με το Σούδα - Σαντορίνη και ψαρεύει κίνηση από τα Χανιά και από Ηράκλειο, γιατί ενδεχομένως η κίνηση των Χανίων να μην μπορει να σηκώσει ένα πλοίο έστω και με δύο δρομολόγια την εβδομάδα.
Mike18 Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Παιδιά ολόκληρα Χανιά και να μην μπορούν να σηκωσουν ενα ταχύπλοο συγκριτικά με το Ρέθυμνο το θεωρό λιγο απίθανο. Κατα την γνώμη μου μονος παράγοντας ισως να είναι οτι ειναι πιο κοντά το Ρέθυμνο-Σαντορίνη
Nikos_Chania Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 1 hour ago, Mike18 said: Η σι τζετ τα ειχε σπασει με τον πράκτορα στα Χανιά και αυτοε ειναι ο λόγος που η εταιρία δεν βαζει πλεον πλοίο στα Χανιά και ο λόγος επίσης που έφυγε 1 hour ago, Mike18 said: 2012 όπως ειπε ο φίλος παραπάνω Θα μπορούσε να αλλαξει πράκτορα και να βαλει κάποιο ταχύπλοο ξανά γνωρίζει καποιος; Η εταιρεία διαλέγει όποιον πράκτορα θέλει. Δεν θα χάσει ο εκαστοτε εφοπλιστής μία γραμμή επειδή είχε διαφωνίες με πράκτορα. Πράκτορες υπάρχουν πολλοί. Άλλωστε ήδη η seajets συνεργαζεται με μεγάλο πρακτορείο των Χανίων για το Aqua Jewel. Οπότε οποιαδήποτε στιγμή θελήσει φέρνει καράβι. Η ουσία είναι οτι δεν θα κερδίσει κάτι με τα Χανιά ενώ το Ρέθυμνο εξυπηρετεί και τις 3 πόλεις (περισσευομενοι επιβάτες απο Ηράκλειο, διαμενοντες σε Μπαλι-Πανορμο). Σίγουρα φέτος δεν θα είναι ενδεικτική χρονιά για την δυναμικότητα της γραμμής από Ρέθυμνο αλλά τα προηγούμενα έτη είναι ενδεικτικά.
Mike18 Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Ίσως να έχεις δίκιο απλα εμενα προσωπικά μου κανει εντύπωση πως ολόκληρα Χανιά δεν μπορούν να εχουν ενα ταχύπλοο γι τα νησιά
Nikos_Chania Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει ζήτηση, γιατί σου κάνει εντύπωση;
Nikos_Chania Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Δεν μίλησα για την φετινή χρονιά! Γενικώς δεν υπάρχει ζήτηση. Ούτε το 2012 υπήρχε. Γενικά δεν υπάρχει ζήτηση και τα περισσότερα δρομολόγια του Ηρακλείου δουλεύουν περισσότερο με πακέτα παρά με μεμονωμένους επιβάτες.
Annivas Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) 46 minutes ago, Mike18 said: Ίσως να έχεις δίκιο απλα εμενα προσωπικά μου κανει εντύπωση πως ολόκληρα Χανιά δεν μπορούν να εχουν ενα ταχύπλοο γι τα νησιά Μην σου κάνει εντύπωση . Δεν παίζει ρόλο στην προκειμένη περίπτωση ότι ένας ολόκληρος νομός, δεν μπορεί να σηκώσει ένα βαπόρι, η γραμμή αυτή έχει ένα τελείως ξεχωριστό status . Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από Κρήτη - Σαντορίνη, στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν πολύ συγκεκριμένο προφίλ. Είναι αλλοδαποί , οι οποίοι διαμένουν ως επί τω πλείστον σε ξενοδοχεία all inclusive και μέσα σε αυτά ή μέσω tour operators αγοράζουν πακέτα μονοήμερης εκδρομής στη Σαντορίνη. Τα περισσότερα εκ των ανωτέρω ξενοδοχείων είναι στο νομό Ηρακλείου και στις όμορες περιοχές του Αγίου Νικολάου και του Ρεθύμνου κι αρκετά λιγότερα στα Χανιά. Edited August 7, 2020 by Annivas
nomikos Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) Σωστός ο @Annivas.Οι μονοήμερες εκδρομές μάλιστα διαφημίζονται στα ξενοδοχεία all inclusive αλλά και σε πολλά μαγαζιά στο κέντρο του Ηρακλείου.Οι τουρίστες έρχονται Σαντορίνη,τους παραλαμβάνει πούλμαν από τον Αθηνιό το οποίο τους κάνει περιήγηση σε επιλεγμένα σημεία του νησιού και τους επιστρέφει στον Αθηνιό το απόγευμα κατά τις 16.30.Αυτό που θα ήθελα εγώ να αναφέρω είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια τα ταχύπλοα στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη έχουν αυξηθεί.Πριν το 2011 η γραμμή εξυπηρετούνταν από το FC4 και το Super Jet και από το 2009 περιστασιακά το Sea Runner.Πλοία με μικρή χωρητικότητα.Το 2010 σταμάτησε οριστικά τις εκδρομές το κρουαζιερόπλοιο Golden Prince που εκτελούσε πολλά χρόνια κρουαζιέρες με μεγάλη επιτυχία.Εν συνεχεία δημιουργήθηκε κενό το οποίο το κάλυψαν αμέσως μεγαλύτερα ταχύπλοα.Άλλος ένας λόγος που αυξήθηκαν τα ταχύπλοα στη γραμμή ήταν η ραγδαία τουριστική ανάπτυξη μετά το 2014. Edited August 7, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
georgios express Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) Με πτώση στις αφίξεις εξωτερικού 78% στο αερολιμένα Χανίων και 66% αντίστοιχα στο Ηράκλειο (κυλιόμενο δωδεκάμηνο έναντι 2019) , που να βρεθούν υποψήφιοι να γεμίσουν ταχύπλοα και μη, από Κρήτη για Σαντορίνη και αντιστρόφως; Edited August 7, 2020 by georgios express
gtogias Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Παρεπιπτόντως, αυτό το καλοκαίρι η κίνηση προέρχεται από τη ζήτηση ακτοπλοΐας και όχι των εκδρομών, το ακριβώς αντίθετο από αυτό που συνέβαινε όλα τα άλλα χρόνια.
nomikos Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Το Σάββατο 17-10-20 αλλά και τη Κυριακή 19-10-20 το Sifnos Jet από Σαντορίνη για Ηράκλειο δεν είχε διαθέσιμο εισιτήριο.Προφανώς ήταν γεμάτο.
Orestis Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Με 50% μειωμένο πρωτόκολλο δεν ήταν και δύσκολο να γεμίσει.
polmyt Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Οι Μινωικες για την περιοδο 2020-2021 θελουν να δηλωσουν το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ σε δρομολογιο απο Ηρακλειο για Σαντορινη -Ναξο-Παρο-Μυκονο-Συρο-Πειραια.Αναχωρηση απο Ηρακλειο στις 9.00 και αφιξη στον Πειραια στις 18.45 οπου και διανυχτερευει.Επιστροφη την επομενη μερα απο Πειραια με ιδια λιμανια και ιδιες ωρες αναχωρησης και αφιξης. Τα ΣΚ προστιθεται η Τηνος χωρις να αλλαζει κατι σε ωρα αναχωρησης και αφιξης στο τελικο λιμανι. Απο Πειραια θα αναχωρει καθε Σαββατο και απο Ηρακλειο καθε Κυριακη Τα δρομολογια ειναι να ξεκινησουν την Μ.Πεμπτη 29 Απριλιου και να σταματησουν στις 3 Οκτωβριου.Καθε Τεταρτη δεν θα υπαρχει δρομολογιο. Ολα αυτα βεβαια εξαρτονται κατα πολυ με το πως θα εξελιχθει η πανδημια
Annivas Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Πολυ ωραίο δρομολόγιο αλλα προσωπικά πιστεύω οτι για να κανεις αυτο το δρομολόγιο πρεπει να διαθέτεις δυο όμοια βαπόρια , με καθημερινές αναχωρήσεις και απο Πειραια και απο Ηράκλειο .
lostromos Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Δηλαδή μια φορά την εβδομάδα θα ξεκινάει από Πειραιά και τις καθημερινές εκτός Τετάρτης θα πηγαίνει μέχρι Μύκονο;
polmyt Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 (edited) Καθημερινα δρομολογια εκτος Τεταρτης.Η λογικη λεει Δευτερα Πεμπτη Σαββατο απο Πειραια Τριτη Παρασκευη Κυριακη απο Ηρακλειο Edited November 3, 2020 by polmyt
Nikos_Chania Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Άλλωστε το σενάριο για δίπλωμα της γραμμής του Σαντορίνη "παίζει" από το καλοκαίρι του 2018. Βέβαια είναι μακριά η εταιρεία από μία τέτοια κίνηση. Ίσως η δήλωση του Σαντορίνη Παλάς να είναι μία δοκιμή στην γραμμή, αν και ήδη φέτος δοκίμασε όλους τους προορισμούς που φέρεται να συμπεριλαμβάνει.
hsw Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Γενικά είναι σωστή κίνηση νομίζω και μου κάνει εντύπωση που δεν το είχε σκεφτεί/κάνει η SeaJets η οποία θα μπορούσε να το διπλώσει κιόλας. Ακόμα και στη Ραφήνα θα μπορούσε να καταλήγει η SeaJets αν δεν ήθελε να "χαραμίζει" το WCJ τις μισές μέρες στο Ηράκλειο-Σαντορίνη/Κυκλάδες. Όμως με τη λογική ότι το Ηράκλειο-Σαντορίνη δουλεύει κυρίως με γκρουπ που κάνουν την εκδρομή αυθημερόν, πώς θα πηγαίνουν/επιστρέφουν την ίδια μέρα; Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα τους χαρίζει η Minoan στη SeaJets.. Ενδιαφέρον θα έχει πάντως, αν τελικά υλοποιηθεί αυτός ο σχεδιασμός, τί ώρα θα αναχωρεί από Πειραιά. Αν φεύγει 7 το πρωί για να είναι πιο ανταγωνιστικό, θα φτάνει στο Ηράκλειο στις 17:00 το οποίο ίσως είναι νωρίς συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές (αν φυσικά τελικά παίρνει γκρουπάκια). Εντύπωση μου κάνει επίσης η επιλογή της ημέρευσης στον Πειραιά αντί για το Ηράκλειο. Παραείναι νωρίς ακόμα βέβαια, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2021 Author Posted February 9, 2021 Το Νάξος Τζετ θα κάνει 6 ημέρες σερί δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη από τις 12/2 έως τις 17/2 και μετά θα ξανά κάνει αλλά τρία δρομολόγια στις 26/2 έως τις 28/2, που λήγει η σύμβαση του.
nomikos Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 On 10/2/2021 at 8:40 PM, basilis89 said: Και όμως από τις πληροφορίες που μπορώ να έχω, έχει πολύ κόσμο που μετακινείται από Ηράκλειο προς Σαντορίνη, είτε αυτοί είναι εργάτες είτε είναι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων οι οποίοι μετακινούνται για εργασίες.. Πάντως σήμερα η εικόνα ήταν απογοητευτική.Στη Σαντορίνη έβγαλε 1 ιχ και 2 επιβάτες ενώ πήρε 3 ιχ με περίπου 5 επιβάτες.Και όλα αυτα τα λέω με σιγουριά αφου ο shipfriend ήταν σκαρφαλωμένος στη καλδέρα πάνω από τον Αθηνιό παρέα με τους γλάρους.Βλέποντας αυτή τη κίνηση και τα 30 μιλια ταχύτητα του Naxos ο shipfriend λίγο έλειψε να πέσει από τη καλδέρα. Ανεβάζω και μια φώτο κακής ποιότητας,για αυτό δε πάει στη gallery.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now