Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Κάνα-δυο άρθρα στο εξωτερικό να του κάνουν, και "έγινε" το καραβάκι. Λίγο προώθηση θέλει, να το μάθουν οι ξένοι, γιατί ως πλοίο είναι φοβερό μέσα-έξω και λειτουργεί με τρομερά στάνταρ από την εταιρεία του. 

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

 

4 hours ago, GeorgePag said:

Όσοι είχαν κλείσει στο ελίτ με αμάξι τι θα κάνουν; Σεβασμός μηδέν...

3 hours ago, Petros P said:

Εχει αυτοκίνητα η γραμμή από Ρέθυμνο;

Το δρομολόγιο Ρέθυμνο Σαντορίνη είναι δρομολογιακό οπότε μπορεί να μεταφέρει οχήματα στο γκαράζ, όπως αναφέρω στο θέμα του Elite Jet, που είχε λίγα ΙΧ στην άφιξη του στη Σαντορίνη την προηγούμενη εβδομάδα. Εάν υπάρχουν κρατήσεις για ΙΧ θα μεταφερθούν με το Power Jet από το Ηράκλειο (από το Ρέθυμνο έχει δρομολόγιο μόνο Τρίτη και Σάββατο), ενώ τις υπόλοιπες ημέρες που έχει Ηράκλειο δεν έχει καμία διαφορά για τον οδηγό του ΙΧ, οπότε δεν μπορείτε να λέτε ότι δεν υπάρχει σεβασμός στον πελάτη.

Posted

Μα η Minoan το έχει κάνει πολλάκις παλιότερα στη γραμμή των Χανίων, όταν έκανε τα τριγωνικά δρομολόγια και δεν πήγαινε στα Χανιά και τους κατέβαζε στο Ηράκλειο ή τους επιβίβαζε στο Ηράκλειο.

Τότε το έκανε γιατί δεν έβγαιναν τα δρομολόγια μετά από απογορευτικα και για να μην χαλάσει την ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο. Στη περίπτωση της Seajets τώρα είναι λόγω βλάβης αλλού πλοίου και προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους επιβάτες και τα οχήματα του πλοίου που έχει βλάβη με ένα πλοίο που κυρίως δούλευε σε μια γραμμή με πεζούς επιβάτες.

Posted

Σε καθε περιπτωση το πιο σωστο θα ηταν να αντικαταστησουν ενα πλοιο που περνει ΙΧ με καποιο που επισης περνει ΙΧ,ειδικα απο τη στιγμη που εχουν διαθεσιμο.Δεν νομιζω οτι τους ηταν τοσο μεγαλο προβλημα να στειλουν το ΝΑΞΟΣ JET 

Posted (edited)

Πρόβλημα δεν ειναι και ετσι έπρεπε να γινει . Το θέμα ειναι οτι στο ναξος εφυγε ο κοσμος και έκλεισε ναυτολογιο . Φυσικα ολα αυτα διορθώνονται εύκολα 

Edited by polmyt
quote
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Ποια είναι η λογική να αναχωρούν με 20 λεπτα διαφορά από το Ηράκλειο τα power και elite jets ?

γιατι δεν βάζουν το ελίτ απογευματινό από Ηράκλειο ώστε να μπορείς να κανείς και μονοήμερη από Σαντορίνη στην Κρήτη; 

Edited by Top1
Posted

Συμβαινει διοτι ειναι καθαρα τουριστικη γραμμη και καθε πρωι κατεβαινουν στο λιμανι ορδες πουλμαν με τουριστες σε γκρουπ απο τα ξενοδοχεια που πανε οργανωμενες εκδρομες στη Σαντορινη.

Posted

Κάθε φορά που βλέπω τους τουρίστες να αποβιβάζονται από τα λεωφορεία και να σχηματίζουν τεράστιες σαλιγκαροειδείς ουρές κάτω από τον ήλιο, στον ντόκο του ΟΛΗ μπροστά από το όποιο Jet της SeaJets τυχαίνει να κάνει το δρομολόγιο της ημέρας (ένα μοναδικό υπόστεγο είναι υπό κατάρρευση), υπό την καθοδήγηση hostesses και τις πανικόβλητες, σχεδόν υστερικές φωνές του πληρώματος, αναρωτιέμαι: Τι μας βρίσκουν και έρχονται κατά εκατομμύρια;

  • 3 months later...
Posted

Αναχώρηση από Πειραιά: 07:00-Σύρο: 09:30 (παραμονή μέχρι 09:45)-Τήνο: 10:20 (παραμονή μέχρι 10:35) -Μύκονο: 10:55 (παραμονή μέχρι 11:10)- Νάξο: 11:50 (παραμονή μέχρι 12:05)- Πάρο: 12:25 (παραμονή μέχρι 12:40) -Ίο: 13:35 (παραμονή μέχρι 13:50) -Φολέγανδρο: 14:35 (παραμονή μέχρι 14:50) -Σαντορίνη: 15:35 (παραμονή μέχρι 15:50)- Ηράκλειο: 17:45.

Πώς θα σας φαινόταν αυτό το δρομολόγιο του hs3; Με μέγιστη ταχύτητα 33 κόμβους και 15’ παραμονή στα λιμάνια.

  • 2 weeks later...
Posted

Όντως ειναι πολλά τα 10 αλλά αν δείτε τα wcj /power jet θα πιανουν 8! Όχι λίγα..

  • 3 weeks later...
Posted

World Champion Jet και Jumbo Jet διαφημίζει ο Παλαιολόγος στο Ηράκλειο για το Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο με μείωση ταχύτητας φυσικά στο WC.

Κόβει την Ίο και προσθέτει Πάρο και από Μάιο την Τήνο.

Έναρξη (;) 4 Απριλίου. 

Screenshot_20250114_204420_Instagram.thumb.jpg.80044e6484ec58a6959262b2ac71184e.jpg

 

Posted

Για μένα θα έπρεπε να διπλώσει τη γραμμή με τα 2 Jumbo. Και πάλι ανώτερα θα είναι από το Hellenic Highspeed στο κομμάτι ταχύτητας αν συντηρηθούν σωστά. Το World έχει πολύ πιστό κοινό στο πρωινό του δρομολόγιο απ όταν ξεκίνησε και κανένα άλλο δεν μπορεί να βγάλει τους χρόνους για Συρο και Μύκονο με τα υπάρχων ωράρια.

Posted (edited)

Μην το δένεις και σχοινί κορδόνι οτι θα μπει το Hellenic..

Edited by Ferry Himuka
Posted (edited)

Η αλήθεια είναι ότι σήμερα που μπήκα να ψάξω εισιτήρια για κυκλαδίτικους προορισμούς και μου έβγαλε κάτι κουλά (στιλ 3 δρομολόγια από Πειραιά για ΣΜΠΝΣ μέσα στην μέρα). Μου φαίνεται θα έχει ενδιαφέρον η φετινή σεζόν 

Edited by piraeus ships spotting
Posted
On 1/14/2025 at 9:24 PM, George...f said:

Για μένα θα έπρεπε να διπλώσει τη γραμμή με τα 2 Jumbo. Και πάλι ανώτερα θα είναι από το Hellenic Highspeed στο κομμάτι ταχύτητας αν συντηρηθούν σωστά. Το World έχει πολύ πιστό κοινό στο πρωινό του δρομολόγιο απ όταν ξεκίνησε και κανένα άλλο δεν μπορεί να βγάλει τους χρόνους για Συρο και Μύκονο με τα υπάρχων ωράρια.

Ουσιαστικά το world την ίδια γραμμή κάνει με περυσι απλά φτάνει μέχρι Ηράκλειο. Καλή κίνηση θεωρώ ότι ειναι και σωστά αξιοποιούν το καλύτερό τους ταχύπλοο

Posted

Δεν κάνει την ίδια "απλά φτάνει μέχρι Ηράκλειο".

Πιάνει Πάρο (που δεν έπιανε) και δεν θα πιάνει Ίο (που έπιανε).

Δεν θεωρείται ορθή αξιοποίηση όταν από τυς 41-42 κόμβους που εκμεταλλευόταν έως τώρα στο δρομολόγιό του, θα πέσει στους 37-38 για να ταιριάξει στα ωράρια που είναι φτιαγμένα για το Jumbo Jet.

Posted (edited)

Και θα πιανει και Τήνο που επίσης δεν έπιανε, πάντως η διάρκεια ταξιδιού του απο 2/5/25 απο Πειραιά για Συρο πχ είναι ακριβώς ίδια με πέρυσι (2ωρες)

Edited by cyclades_shipping

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...