Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
2 minutes ago, nomikos said:

Μετά τη ναύλωση του palace η εταιρεία δεν έχει πια ανταγωνιστή στη γραμμή Σαντορίνη Ηράκλειο.

Φαντάζομαι πως τα ναύλα θα ανέβουν στο Θεό.. 

Εκτός αν έμπαινε η Αττικα με κανα Hellenic Highspeed.

Επίσης το thunder τι θ κανει;

Εδώ δεν θα παρεμβει η επιτροπή ανταγωνισμού;

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μα εκει ειναι το κολπο,να μην υπαρχει καποιος στη γραμμη Θηρα Κρητη!κ με την εκμεταλευση του  Santorini  απο Κρητη μεχρι Μυκονο  κερδιζει κ σε χωρητικοτητα κ σε πετρελαια σε συγκριση με Power που καιει παραπανω

Posted (edited)

Το Thunder έχει στο σύστημα δρομολόγια στη περυσινή του γραμμή(προς το παρόν),εκτός αν αλλάξει στην πορεία.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Μόνο του δύσκολα θα τα βγάλει πέρα.Πιστεύω το Thunder θα ενισχύσει την εταιρεία του στη Ραφήνα.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στο ηρακλειο-σαντορινη τις ημέρες που δεν υπάρχει το thunder χτυπάει τιμή το εξωφρενικό 92,7  ενώ τις υπόλοιπες μέρες 82,7. Αυτά δημιουργεί το μονωπόλιο.. 

Posted

Και το Χίος, το ίδιο δρομολόγιο, το χρεώνει 16,00€. Αλλά φεύγει βάρβαρες ώρες από τον Χάνδακα. 

Posted
2 hours ago, HS_4 said:

Στο ηρακλειο-σαντορινη τις ημέρες που δεν υπάρχει το thunder χτυπάει τιμή το εξωφρενικό 92,7  ενώ τις υπόλοιπες μέρες 82,7. Αυτά δημιουργεί το μονωπόλιο.. 

Παλιά μου τέχνη κόσκινο!!

Και πρόπερσι κοντά στα 100 ευρώ.

Posted
2 hours ago, Strofalos said:

Και το Χίος, το ίδιο δρομολόγιο, το χρεώνει 16,00€. Αλλά φεύγει βάρβαρες ώρες από τον Χάνδακα. 

Αν μπορούσαν καποιες μερες το Χιος να εκανε το Ηρακλειο-Σαντορινη σε νορμαλ ώρα θα έκανε πάταγο το δρομολόγιο.

Posted (edited)

Να υπήρχε και σαν επιστροφή σίγουρα εννοώ

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 1 month later...
Posted (edited)
2 hours ago, mytilene said:

Πάντως σήμερα από Σαντορίνη Ηράκλειο πρέπει να φόρτωσε τουλάχιστον 500 άτομα(ας μας ενημερώσει για τον ακριβή αριθμό αν γνωρίζει κάποιος)!!!Αν έχει τέτοια κίνηση 05/05 ανήμερα Πάσχα το καλοκαίρι δε θα φτάνει το βαπόρι 

Το καλοκαίρι θα προστεθούν 5 εβδομαδιαία δρομολόγια από το Elite Jet.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
3 hours ago, proud_ionian said:

Έ ρε έρμε Γκόρτσο, τί όνειρο να έβλεπες χθες βράδυ:D.

 

Just now, proud_ionian said:

Στο κέντρο της δημοσιότητας το Ηράκλειο.

Εκτός από τα χαΐρια της Attica, έχουμε και της Seajets.

Νέα βλάβη το Power Jet και απαγόρευση απόπλου.

Γκόρτσος στην Αδριατική, Γκόρτσος και στο Κρητικό.

Attica & Seajets ανταγωνίζονται για το ποια θα εξοργίσει περισσότερο τους πελάτες της.

Αντί για Σαντορίνη, τα ξενάκια θα πάνε για μπουγάτσα στου Κιρκόρ.

Posted

Και θα είναι η πρώτη φορά που θα μπει monohull στην εν λόγω γραμμή μετά από αρκετά χρόνια, το τελευταίο πρέπει να ήταν το Paros Jet

  • 1 month later...
Posted (edited)
18 hours ago, nomikos said:

Ταξίδεψα πρόσφατα με το καλύτερο ταχύπλοο από άποψη υπηρεσιών και οι εντυπώσεις μου είναι άριστες.

Από Σαντορίνη για Ηράκλειο.Παρατηρησα ακριβή τήρηση των ωραριων,το ταχύπλοο ήρθε στην ώρα του ενώ είχε κόψει μέσα στη καλδέρα 3 μίλια πριν,έμεινε κάνα 20λεπτο δεμένο,φόρτωσε χωρίς μπουλούκια και φωνές.Διπλα το Power ήρθε με υψηλή ταχύτητα ως το λιμάνι,ήταν καθυστερημενο και ήρθε μετά το Thunder.Έδεσε και φόρτωσε σε 10 λεπτά με το διπλό κόσμο του Thunder και αναχώρησε πρώτο,όντας όπως ανέφερα καθυστερημενο.

Εσωτερικά το ταχύπλοο λάμπει.Απο άκρη σε άκρη πεντακάθαρο ενώ σε όλο το ταξίδι το πλήρωμα το γυάλιζε.Κυριολεκτικά 2 ώρες καθαρίζανε,άλλος έβγαζε τα καρτελάκια από τις τσέπες των καθισματων και άλλος καθάριζε και ξεσκονίζει τα καθίσματα.Υπάρχει οργάνωση και αυτό φαίνεται.Οργανωση όχι μόνο στη καθαριότητα αλλά και σε όλους τους τομείς.Δεν είναι τυχαίο που πριν καμιά 10αρια μέρες βγήκε από το Ηράκλειο ενώ δεν είχε δρομολόγιο για να κάνει δοκιμές και ασκήσεις.

Έξω στο καταστρωμα βγαίνουν οι επιβάτες μόνο στα λιμάνια.

Το πλήρωμα έχει μείνει το ίδιο με πέρσυ σε μεγάλο βαθμό.

Επιπλέον τα ναύλα του είναι για Ηράκλειο 20 ευρώ κάτω από τη Sea Jets στον επιβάτη.

Παρατήρησα δυστυχώς πως το ταχύπλοο δε δουλεύει ικανοποιητικά είχε περίπου 200 επιβάτες(μπορεί να λέω και πολλους).

Έχει φάει από τη Sea Jets πολύ μεγάλο πόλεμο και στα πάνω και στα κάτω του βάζει ταχύπλοα πάνω στα δρομολόγια του.Στα πρακτορεία όλοι προτείνουν Sea Jets αυτό σα να μην υπάρχει!!!!

Μακάρι να παραμείνει και του χρόνου,να μην εξαγοραστεί γιατί είναι πολύ καλύτερο από τον ανταγωνισμό.Είναι το ταχύπλοο που πραγματικά μου θυμίζει υπηρεσίες και εποχές των Highspeed.Και είναι το ταχύπλοο για τον νησιώτη,δουλεύει με νησιώτες και έχει χτίσει πολύ καλό όνομα σε αυτούς.Ξερω πολύ κόσμο που για το Thunder έχει να πει τα καλύτερα. 

20 ευρώ φθηνότερο εισιτήριο.αρα μεγαλύτερο ποσοστό προμήθειας των πρακτόρων απ τη seajets.αν ήσασταν πράκτορες ποιο θα προτείνατε για να βγάλετε χρηματα;μόνο ιντερνετικα θα πάρει ότι πάρει.λογικο ακούγεται.παντως είναι απ τα καλυτερα

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...